Hastaroth Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Υποθέτω επίσης ότι πουθενά δέν έγινε κουβέντα ότι με τά υδροπραπράκια τών 19 θέσεων που έφερε ο καλός Καναδός εκατομμυριούχος δέν κάνεις δρομολόγια στο Αιγαίο όπου τα βαπόρια-που το καθένα χωράει στο γκαράζ του και τα δύο Twin Otter τού καλού Καναδού-τα βρίσκουν σκούρα στα λιμάνια (δηλαδή στίς ποντικότρυπες) ακόμα και καλοκαιριάτικα (όταν αγριεύη ο Αίολος-αυτός με τ'ασκιά.όχι ο Κιντέρ'ς),πόσο μάλλον χειμώνα καιρό.....
proud_ionian Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 «η μεγάλη δυσκολία είναι ότι οι δύο εταιρείες κρατούν σχεδόν όλη την εσωτερική αγορά στην Ελλάδα». Ο Ευρωπαίος επίτροπος παρομοίασε την υπόθεση ΟΑ και Aegean με την προ ετών επιχειρούμενη εξαγορά της Aer Lingus από την επίσης ιρλανδική Ryanair που δεν εγκρίθηκε με το σκεπτικό ότι οι δύο εταιρείες θα ήλεγχαν σχεδόν το σύνολο της αγοράς μαλλον ειναι ασχημα τα μαντατα, για τους μετοχους των δυο εταιρειων. Την εκτίμηση ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν θα εγκρίνει τη συνένωση των δύο μεγάλων αεροπορικών εταιρειών της χώρας μας διατυπώνουν αξιωματούχοι των Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανταποκρίσεις από τις Βρυξέλλες
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 (edited) «Κόκκινο» στη συγχώνευση Olympic Air – Aegean από την επίτροπη Ανταγωνισμού της Ε.Ε «Η συγχώνευση μεταξύ της Aegean και την Olympic θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπώλιο στην Ελλάδα και συνεπώς σε υψηλότερες τιμές και χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για τους Έλληνες και τους τουρίστες που ταξιδεύουν μεταξύ της Αθήνας και νήσων», δήλωσε ο επίτροπος Ανταγωνισμού της Ε.Ε. Χοακίν Αλμούνια. Πρόκειται για την πρώτη απαγόρευση συγχώνευσης από την Eυρωπαϊκη Επιτροπη από τον Ιούνιο του 2007, όταν είχε απορριφθεί η πρόταση της ιρλανδικής Ryanair να εξαγοράσει την ανταγωνίστριά της Aer Lingus. Στη σημερινή ανακοίνωσή της η Επιτροπή αναφέρει ότι οι Aegean και Olympic δεν παρείχαν επαρκείς εγγυήσεις σε θέματα που άπτονται της λειτουργίας του ανταγωνισμού. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Edited January 26, 2011 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια προσφεύγουν Olympic Air και Aegean κατά της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού που απορρίπτει τη συγχώνευσή τους.
proud_ionian Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 και θα παρουν οτι πηραν και οι ιρλανδοι πριν 2-3 χρονια.
Orestis Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Olympic Air: Αλλαγές προορισμών Αφού δεν εγκρίθηκε η συγχώνευση, επιλέγονται άλλοι τρόποι να γίνει εξοικονόμηση κόστους. Η Olympic Air στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του πτητικού της έργου ανακοίνωσε τη διακοπή των δρομολογίων της προς Λονδίνο, Βρυξέλλες, Παρίσι και Βιέννη. Τα δρομολόγια της Βιέννης, των Βρυξελλών και του Λονδίνου διακόπτονται από 27.03.11, οπότε θα τερματιστεί και η πτήση Θεσσαλονίκη - Λονδίνο. Οι πτήσεις προς Παρίσι σταματούν από 02.05.11. Παράλληλα ανακοίνωσε την προσθήκη των εξής νέων δρομολογίων: Αθήνα-Κέρκυρα Αθήνα-Αλεξανδρούπολη Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο Θεσσαλονίκη-Χανιά Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη Θεσσαλονίκη-Ρόδος Αθήνα-Βελιγράδι
.voyager Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 (edited) Υπήρχε η φημολογία ότι, σε περίπτωση μη συγχώνευσης, η Olympic θα αναλάμβανε κυρίως εγχώριους προορισμούς και η Aegean τους διεθνείς. Τα δρομολόγια της Βιέννης, των Βρυξελλών και του Λονδίνου διακόπτονται από 27.03.11, οπότε θα τερματιστεί και η πτήση Θεσσαλονίκη - Λονδίνο. Η Ryanair ήδη πουλά εισιτήρια για το νέο της δρομολόγιο, Λονδίνο (Stansted)-Θεσσαλονίκη... Edited March 3, 2011 by .voyager
Orestis Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Θεωρώ απόλυτα λογικό αυτό που γίνεται. Κατά τη γνώμη μου θα ήταν καλύτερα να γινόταν ξεκάθαρα (έγκριση συγχώνευσης), ενώ τώρα θα γίνει πλαγίως, Οι προορισμοί της Δυτικής/Κεντρικής Ευρώπης θα παραμείνουν στην Aegean (κυρίως λόγω της συνεργασίας με τη Star Alliance) και το βάρος της Ολυμπιακής θα πέσει στο εσωτερικό.
.voyager Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Airbu380 της Emirartes προσγειώθηκε στο LGAV εκτάκτως για να αποβιβάσει ασθενή, στο δρομολόγιό του απο Dubai για Manchester. Περισσότερα εδώ και μερικά videos από . Kρίμα, το χάσαμε!
georgios express Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 ...Airbus380 .... Kρίμα, το χάσαμε!... Αν κάποιος έχασε κάτι ασφαλώς είναι αυτοί που ήταν χθές το βράδυ και μάλλον έχασαν το φώς τους για μερικά δευτερόλεπτα
.voyager Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Μα γιατί στα ατυχήματα τα τελευταία χρόνια εμπλέκεται συχνά η AirFrance; Τρομακτική εμπειρία...
Superfast VI Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Airbu380 της Emirartes προσγειώθηκε στο LGAV εκτάκτως για να αποβιβάσει ασθενή, στο δρομολόγιό του απο Dubai για Manchester. Παρθενική εμφάνιση του γίγαντα Α380-800 στο Ελ. Βενιζέλος (LGAV)το οποίο είναι πιστοποιημένο απο την Airbus για απο/προσγειώσεις του συγκεκριμένου τύπου.
.voyager Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Αυτά δε λένε και τα παραπάνω links; Άλλο ένα περιστατικό είχαμε σήμερα με Boeing της Saudi Arabian. Επρόκειτο για λάθος ένδειξη φωτιάς στο χώρο αποσκευών, αλλά τα περισσότερα μέσα αναφέρουν ότι... "ξέσπασε" πυρκαϊα.
.voyager Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 (edited) Σε συμφωνία, αξίας 9,5 δισ. δολαρίων, για την πώληση 110 αεροσκαφών στην Qantas κατέληξε η Airbus. Η παραγγελία, η οποία, σύμφωνα με την Qantas, σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη αγορά αεροσκαφών στη χώρα βάσει μονάδων, θα στηρίξει την επέκταση του αυστραλιανού αερομεταφορέα στην Ασία.Όπως έγινε γνωστό, η Qantas συμφώνησε να αποκτήσει 78 αεροσκάφη Airbus 320neo και 32 αεροσκάφη Α320. Το επόμενης γενιάς A320neo καταναλώνει 15% λιγότερο καύσιμο από το κανονικό Α320 και αποτελεί σημαντικό στοιχείο των σχεδίων ανάπτυξης της Airbus. Σημειώνεται ότι τα σχέδια επέκτασης της Qantas στην Ασία συμπεριλαμβάνουν συνεργασία με την Japan Airlines και τη Mitsubishi Corp. για αερομεταφορέα χαμηλού κόστους. Εν τω μεταξύ, σε ανακοίνωσή της η Airbus αναφέρει ότι θα μπορούσε να βοηθήσει τους πελάτες της όσον αφορά στη χρηματοδότηση για την αγορά αεροσκαφών, σε περίπτωση που η ευρωπαϊκή κρίση χρέους επηρεάσει τον όγκο των παραγγελιών. Από τη "Ναυτεμπορική" Edited October 7, 2011 by .voyager
.voyager Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 (edited) Aθωωτική απόφαση για τους 5 κατηγορούμενους της υπόθεσης HELIOS (αναμεσά τους η εταιρεία, ως νομικό πρόσωπο), που απαλλάχθηκαν από 1.190 κατηγορίες. Edited December 21, 2011 by .voyager
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 ναί,αλλά όπως στην πολιτική αεροπορία υπάρχει μονον η επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων,η οποία διερευνά μέν τα ατυχήματα με σκοπό την πρόληψη αλλά τά πορίσματά της χρησιμοποιούνται από την δικαιοσύνη γιά την απόδοση ευθυνών, Aυτό που λες δεν ίσχυσε στην περιπτωση της ήλιος, το αντίθετο μάλιστα.
Hastaroth Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Αυτό που δόθηκε στην δημοσιότητΑ είνΑι δικΑστικό πόρισμΑ. τό πόρισμΑ τής επιτροπής διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων έχει δημοσιοποιηθεί εδώ κΑι Αρκετό κΑιρό κΑι είνΑι στό site τής εδΑΑ www.aaiasb.gr (πόρισμΑ 11/2006)
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Tην υπόθεση δεν την έχω παρακολουθήσει, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το δικαστικό πόρισμα άραγε τι νόημα είχε? Aφού υπήρξε διερεύνηση του ατυχήματος, ποιος ο λόγος να υπάρξει και άλλο πόρισμα, και το οποίο μάλιστα να μείνει "στα συρτάρια"...για να μην επηρεασθεί η δικαιοσύνη? Tότε για ποιόν λόγο έγινε, δεν είναι λίγο παράξενο?
Hastaroth Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 (edited) Η διερεύνΗσΗ ενός ατυχήματος από τΗν εδααπ δέν έχει ώς σκοπό να καταλογίσΗ ποινικές ευθύνες.Βρίσκει απλώς τα αίτια που προκάλεσαν ένα συμΒάν και κάνει συστάσεις γιά τΗν λήψΗ μέτρων πρός αποτροπήν επανάλΗψής τους. εδώ είναι το link γιά το δικαστικό πόρισμα: http://pdf.kathimeri...orismaKalli.pdf το ότι Η κυπριακή δικαιοσύνΗ δέν έλαΒε υπ'όψιν τΗς το δικαστικό αυτό πόρισμα είναι όντως παράξενο,γιατί καταλογίζει συγκεκριμένες ποινικές ευθύνες σε αρμόδιους τής κυπριακής υπΗρεσίας πολιτικής αεροπορίας και τής εταιρίας Helios-αυτούς δΗλαδή που το κυπριακό κακουργοδικείο αθώωσε! Edited December 29, 2011 by Hastaroth
.voyager Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 (edited) "Eδώ τα καλά Airbus 340-300, δεν τα πουλάμε, τα χαρίζουμε"! Gιατί είμαστε και "large" σα κράτος... Tα 4 μεγάλα αεροπλάνα που εδώ και τέσσερα χρόνια βλέπω παροπλισμένα στο "Eλευθέριος Bενιζέλος" να τα τρώει ο ήλιος και πραγματικά λυπάμαι, και τα οποία το 1999 αγοράστηκαν καινούρια έναντι 200 εκατομμυρίων, τώρα πωλούνται στην Apollo Aviation για μόλις 31 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που δε δικαιολογεί ο 4χρονος αυτός παροπλισμός τους. Eίναι τα αεροπλάνα που πραγματοποιούσαν τις -υποτίθεται- ζημιογόνες υπερατλαντικές πτήσεις της Olympic (αναθεματισμένες μίζες...) που ο Bγενόπουλος με την εξαγορά της εταιρείας δεν κράτησε, αφού σκόπευε να διακόψει τις πτήσεις αυτές, και τα αεροπλάνα έμειναν στο ελληνικό δημόσιο. περισσότερα για τα αεροπλάνα, την Apollo (όχι την παλιά ελληνική του χατζή!), το ρόλο της Proton Bank και το όλο σκάνδαλο, σε αυτό το link. Sε ένα παλιό θέμα τώρα, αυτό της RyanAir, μπορεί να "τιμά" νησιά μας, Bόλο, Sαλονίκη και Pάτρα, αλλά δύσκολα -όπως έχουμε πει- θα τη δούμε ποτέ στο "EλBεν", αφενός γιατί το τελευταίο χρεώνει ακριβά, αφετέρου γιατί η Ryan ζητά 20' turn around για να μην πληρώσει και δεν της τα δίνουν. Edited January 5, 2012 by .voyager
proud_ionian Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Oταν προκυρηχθηκαν οι αγονες της αεροπλοϊας, ολοι αναρωτιομασταν ποιες ειναι οι μινωικες αερογραμμες. ποιανουν ειναι δεν μαθαμε, μαθαμε ομως απο το euro2day οτι τις πατροναρει ο Air Karatzaferis. πώς είναι δυνατόν πολιτικός αρχηγός να ομολογεί, θριαμβολογώντας μάλιστα, ότι έκανε παρέμβαση σε κρατικό διαγωνισμό υπέρ εταιρίας; κι από την άλλη, πώς είναι δυνατόν να δέχεται την παρέμβαση ο αρμόδιος υπουργός, ενεργώντας ως απλός … εντολοδόχος του «αρχηγού του», αλλά και να συμπλέει η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, που είναι υπηρεσιακά υπεύθυνη;τι έχουν να πουν για τα παραπάνω ο κ. βορίδης, η YπA αλλά και η ίδια η εταιρία μινωικές γραμμές; κι εν τέλει, τι έχει να πει ο κ. παπαδήμος, ως πρωθυπουργός, για τα καμώματα του ενός από τους πολιτικούς αρχηγούς που τον... στηρίζουν;
.voyager Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Τη στιγμή που η Μalev πιθανότανα εξαγοράζεται ή κλείνει, η Ryanair επενδύει στο "Μακεδονία" για την ανάδειξή του σε ευραπαϊκό κόμβο.
.voyager Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Ωστόσο, ένα μήνα πριν τις αναχωρήσεις της medium season πολύ πιθανό να δούμε τα εισιτήρια (της Ryan από Πάτρα) στην προσφορά των €9.90 Έτσι, λοιπόν, κι όσο πλησιάζει η έναρξη των πτήσεων και δεδομένης της low season, για ένα round trip Άραξος-Stansted 27/03 με 10/04 θες €30 (15 each way) + 60 για αποσκευές 30 κιλών (40 για 15 κιλών) + έξοδα κάρτας. Σύνολο €80-100. Για κάποιον στην Πάτρα όχι και άσχημα. Ειδικά όσον αφορά το γυρισμό που οι άλλες εταιρείες λόγω Πάσχα έχουν τις τιμές στα ύψη, το εισιτήριο των €45 με αποσκευές μπορεί να συμφέρει και όσους έρχονται Αθήνα... Aν παλι κάποιος "παίξει" με hand luggage μόνο (για ταξίδι λίγων ημερών) θα βρεί round trip με €30 Στο παρθενικό πετάω κι εγώ, μιας και θα είμαι Πάτρα εκείνες τις μέρες.
.voyager Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 (edited) Η Μalev πιθανότανα εξαγοράζεται ή κλείνει Την παύση των πτήσεων της Malev εκμεταλλεύτηκε η Ryanair, επισπεύδοντας την έναρξη των δρομολογίων της από STN για Βουδαπέστη (παίρνοντας τα slots της και για άλλες πτήσεις από το νέο terminal 2). Έτσι το πρώτο δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε την 17η Φεβρουαρίου, αβρόχοις ποσί παρά τη χιονόπτωση. Edited February 21, 2012 by .voyager
NHSOS XIOS Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Τωρα που χρειαζομασταν ενα συνδυασμενο δικτυο σε αεροπορικες και ακτοπλοικες αγονες,συνεχιζουμε την σπαταλη απο δω κι απο κει 2012-2016 στην Olympic Air - Αθηνα-Συρος για 2.300.000ευρω και Αθηνα-Ζακυνθος για 4.300.000ευρω
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now