polmyt Posted September 13, 2021 Posted September 13, 2021 Να το δουμε και στη Συρο ,στη χτεσινη διανυχτερευση του στο νησι Το πλοιο πλαγιοδετει οπως μπορουμε να δουμε μπροστα απο το τελωνειο
Billy Johnson Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Looks as if Naxos Jet has completed its itinerary for the season. Now left Lavrio port for Chalkis yard for winter lay up.
speedrunner Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 Σύμφωνα με φωτογραφία του Παντελή Φύσσα που ανέβασε στο facebook το ταχύπλοο έχει ανέβει στην δεξαμενή της Χαλκίδας παρέα με το Caldera Vista
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 Το Νάξος Τζετ αναμένεται αύριο να αποδεξαμενιστει.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Το Νάξος Τζετ έφυγε χθες ρυμουλκούμενο από τη Χαλκίδα και πήγε στην Ελευσίνα, με το ρυμουλκό Εκτώρας.
polmyt Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Πρωι πρωι με την αυγουλα λοιπον, ειδαμε το πλοιο εξω απο τον Πειραια παρεα με το ρυμουλκο του Καημο το εχω να το πετυχω με σωστο φως αυτο το βαπορι
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Για να συνεχίσει τις εργασίες του.
ships.greece Posted May 17, 2022 Posted May 17, 2022 Ακούστηκε πως ίσως επιστρέψει στην γραμμή της Ραφηνας για Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο το καλοκαίρι γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω αν ισχύει πάντως θα είναι σαφώς ανωτέρω από το Sifnos
Champion Jet_2 Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) Αναχώρησε πριν λίγο από Ελευσίνα.Πάει για δοκιμαστικό ή θα κατέβει Ρέθυμνο μιας που το Σάββατο ξεκινάει δρομολόγια; Edited May 19, 2022 by Champion Jet_2
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 Το Νάξος Τζετ έφυγε σήμερα το ξημερώματα από το Πειραιά και πήγε στη Σαντορίνη για να κάνει τη προέκταση του δρομολογίου του Power Jet προς Νάξο Μύκονο Πάρο Νάξο Σαντορίνη Ηράκλειο.
Champion Jet_2 Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 (edited) Και πάλι δε πηγαίνει πιο γρήγορα από το Power...To δρομολόγιο το έχει βγάλει μέχρι ώρας από 25-26 κόμβους.Και αυτό και το caldera ψώφια πάνε φέτος εκτός εαν δε τα ανοίγουν για λόγους οικονομίας. Edited May 26, 2022 by Champion Jet_2
Molmed Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 (edited) Κατά την ταπεινή μου άποψη ναι, πιστεύω ότι το κάνουν για λόγους οικονομίας, και καλά κάνουν (κοιτάξτε στις γραμμές της Κρήτης τί γίνεται τελευταία). Από το να ήταν ασύμφορη η δρομολόγησή τους και να παρέμεναν δεμένα, καλύτερα έτσι! Δεν γίνεται να έχουν βγάλει ταυτόχρονα βλάβες όλα εκτός από το SeaJet 2 και τα ChJ1 και ChJ2... Edited May 26, 2022 by polmyt quote
speedrunner Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 Δεν ξέρω αν ειναι για λόγο οικονομίας η αν έχει κάποιο πρόβλημα γιατί και στο δοκιμαστικό δεν έπιασε ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα!!!
togias_k Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 Δεν ξέρω αν είναι λόγω οικονομίας, το Seajet 2 με 36 μίλια ταξιδεύει.
polmyt Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 Δεν θα βγαλουμε ακρη .Απο τη στιγμη που δεν το δηλωνουν βλαβη δεν νομιζω οτι θα μαθουμε και ποτε τι πραγματικα συμβαινει
Billy Johnson Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 Maybe I reckon the Naxos is converging the power Jet route so they can repair what it wrong with in Santorini.
ships.greece Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 (edited) Από ότι φαίνεται αυτο που το ταλαιπωρούσε το ξεπέρασε βγήκε εχθές για δοκιμαστικό και έπιασε μέχρι 30,5kn το καλοκαίρι Κρήτη θα το βγαλει ; Edited May 28, 2022 by ships.greece
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 Το Νάξος Τζετ θα δουλέψει το καλοκαίρι από Ηράκλειο/Ρεθυμνο για Σαντορίνη
cyclades_shipping Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Ζορίζεται φέτος από θέμα ταχύτητας με το ζόρι φτάνει και στιγμιαία τα 28 kn μήπως φταίει το ότι 30 άρισε ;
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 Το Νάξος Τζετ στο λιμάνι του Ρεθύμνου και με παρέα το φάρο στο ενετικό λιμάνι.
nomikos Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 (edited) Ταξίδεψα πριν λίγες μέρες με το βαποράκι και οι εντυπώσεις μου είναι οι χειρότερες. 1ον.Παραθέτω φωτογραφία με τον ανεφοδιασμό του στον Αθηνιό με τους επιβάτες on board.Χωρίς λόγια. 2ον.Επιβίβαση προβάτων και αναχώρηση με τους επιβάτες μέσα στο γκαράζ αναμένοντας τον έλεγχο εισιτηρίων στις πλωριές κλίμακες.Και αν κάποιος έχει καταλάθως μπει σε λάθος βαπόρι,δε βαριέσαι θα πάει ως το Ρέθυμνο..Δε στέκομαι περισσότερο είναι γνωστή η συγκεκριμένη πρακτική. 3ον.Το ταχύπλοο ταξιδεύει συνεχώς με πρωτόκολλο και στα πάνω και στα κάτω.Το πλήρωμα έκανε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν.Ο κλιματισμός όμως ανύπαρκτος.Το έτος 2022.Και μετά λέγαμε για το Θεόφιλο το 2013.Άλλο όμως ο Θεόφιλος και άλλο το Κονσερβοκούτι που είσαι στριμωγμένος αναγκαστικά μέσα,με καιρό δε μπορείς να βγεις έξω και το βαπόρι πρωτόκολλο.Φανταστείτε το. 4ον.Το βαποράκι από συντήρηση πάσχει.Φωτιστικά έτοιμα να πέσουν κάτω Σκουριές και γενικά μια εγκατάλειψης. 5ον.Οι επιβάτες χύμα στο κύμα στα αεροπορικά ήθελα να πω.Όπου να'ναι καθόταν ο καθένας,ότι να'ναι δηλαδή. 6ον.Απουσία τηλεόρασης.Απλά έπαιζε στις οθόνες ένα dvd και έδειχνε αγωνιστικούς αγώνες.3 ώρες.. Αυτά.Έχω και άλλα να σημειώσω.Μελλοντικά.. Edited July 24, 2022 by nomikos
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now