cortomaltese Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 (edited) Το υπέροχο "ΔΗΛΟΣ" του Στρίντζη. "Γεννήθηκε" στη Γαλλία το 1965 και πήρε το όνομα "Villandry". Το 1984 πουλήθηκε στην εταιρεία των αδελφών Αγαπητού και πήρε το όνομα "Ολύμπια". Πολύ σύντομα αγοράστηκε από τους Στριντζαίους και πήρε το όνομα "Δήλος". Ταξίδεψε, αρχικά, από Ραφήνα για Πάρο-Νάξο-Αμοργό και για Δυτικές Κυκλάδες (μία φορά την εβδομάδα). Στη συνέχεια, πήγε στην Κεφαλονιά και πήρε τη θέση του "Αίνος", το οποίο είχε πρωτοανοίξει τη γραμμή Κυλλήνη-Πόρος. Παρέμεινε στη γραμμή αυτή, περίπου, για μία δεκαετία και στη συνέχεια πουλήθηκε στην Ινδία. Στην Κεφαλλονιά, έλεγαν ότι πήρε φωτιά και κάηκε και στη συνέχεια διαλύθηκε (γύρω στο 1998). Στο Αιγαίο θεωρείται ότι έζησε στη σκιά της αδελφής του ("Επτάνησος"), αλλά στον Πόρο το αγάπησαν πολύ και το θυμούνται ακόμα. Το "Δήλος" στην Κυλλήνη, πριν από 16-17 χρόνια, όταν ταξίδευε από Κυλλήνη για τον Πόρο της Κεφαλλονιάς. Μια φωτογραφία εν πλω. Το "Δήλος" στον Πόρο της Κεφαλλονιάς. Edited February 13, 2018 by Nick the Greek tag
Aris Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Παρέμεινε στη γραμμή αυτή, περίπου, για μία δεκαετία και στη συνέχεια πουλήθηκε στην Ινδία. Στην Κεφαλλονιά, έλεγαν ότι πήρε φωτιά και κάηκε και στη συνέχεια διαλύθηκε (γύρω στο 1998). Για την ακρίβεια πήγε στην Ινδονησία οπου αρχικά κράτησε το όνομα του. Πράγματι διαλύθηκε το 1999 μετά απο ενα ατύχημα. Δεν ξέρω αν τα αρχικά αίτια ήταν πυρκαγιά αλλά είχα δει μια μικρή φωτο στο διαδύκτιο που το έδειχνε καθισμένο με κλίση σε ρηχά νερά.
Earl Granville Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Απλά να συμπληρώσω εγώ την εποχή που το πλοίο βρισκόταν Ραφήνα έκανε κάποια δρομολόγια Ικαρία Σάμο, πρέπει να ήταν ή το 85 ή το 86 όταν στην γραμμή υπήρχαν το ΙΚΑΡΟΣ , το ΣΑΜΑΙΝΑ και το ΑΙΓΑΙΟΝ.
Aris Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 μήπως θυμάσαι που την είδες?καποιο site ισως?? To site ήταν άσχετο με ναυτιλία και δεν το θυμάμαι αλλά να η φωτογραφία. Δυστηχώς αυτό ήταν το μέγεθος της.
Captain_Nionios Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Δηλος,ενα εξαιρετικο πλοιο.Στις περισσοτερες περιπτωσεις οι συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο το αδερφο Επτανησος (το οποιο ειναι και η αδυναμια μου),ομως και το Δηλος αγαπηθηκε παρα πολυ ειδικα στην Κεφαλλονια.Η μονη εξωτερικη διαφορα με το Επτανησος ηταν η διαφορετικη στηριξη του deck πανω απο το ρεμετζο τη πρυμης.Μαλιστα το Δηλος συνεβαλε σημαντικα στη διασωση των ναυαγων του Ζακυνθος κατω απο αντιξοες καιρικες συνθηκες,πραγμα για το οποιο και τιμηθηκε.Απο την χωρα μας εφυγε το 1997 τρια χρονια νωριτερα απο το αδερφο του.Δυστυχως η καταληξη του,αν ειναι αυτη της φωτογραφιας σιγουρα δεν του αξιζε γιατι ηταν ενα πλοιο με εξαιρετικη προσωπικοτητα και ικανοτητα.
George Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Να πω απλά ότι το όνομά του όταν έπαθε το ατύχημα ήταν ΑDINA LESTARI II.
nautikos Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Η μονη εξωτερικη διαφορα με το Επτανησος ηταν η διαφορετικη στηριξη του deck πανω απο το ρεμετζο τη πρυμης. Σου διαφευγει ακομα μια χτυπητη διαφορα,στο Επτανησσος οι βαρδιολες προεξειχαν του πλατους του πλοιου,σε αντιθεση με του Δηλος που ηταν ''εσωτερικες''.
Aris Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Να πω απλά ότι το όνομά του όταν έπαθε το ατύχημα ήταν ΑDINA LESTARI II. Για την ακρίβεια ήταν ΑDINA LESTARI 102. Ταξίδεψε για την εταιρεία Equester όπως και το πρωην Baroness M. (ΑDINA LESTARI 101)
Captain_Nionios Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Σου διαφευγει ακομα μια χτυπητη διαφορα,στο Επτανησσος οι βαρδιολες προεξειχαν του πλατους του πλοιου,σε αντιθεση με του Δηλος που ηταν ''εσωτερικες''. Ναι εχεις απολυτο δικιο .Παντως οι διαφορες τους ηταν ελαχιστες.Πραγματικα αλλη διαθεση ειχες οταν εφτανες στην Κυλληνη το 1996 για να παρεις ενα εκ των δυο με προορισμο τον Πορο και αλλη διαθεση εχεις τωρα που φτανεις και βλεπεις...Μονο το Ιονις σωζει την κατασταση.
cortomaltese Posted May 8, 2007 Author Posted May 8, 2007 Η περίφημη πλώρη. Πώς ξεχωρίζει άραγε, όταν την κυττάς από πάνω, αν είναι του "Δήλος" από του "Επτάνησος";
proud_ionian Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 απο ενα βαθουλωμα που ειχε δεξια το επτανησος και απο τη μπομπα της δεξιας αγκυρας. στο δηλος ειχαν καιοι δυο αγκυρες τις ιδιες μπομπες, ενω στο Επτανησος η δεξια ειχε διαφορετικη
Captain_Nionios Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Και για να μην ξεχνιομαστε να και μια φωτογραφια απο τον Εφοπλιστη...Τελικα οσο το βλεπω τοσο περισσοτερο σκεφτομαι οτι ειχες πολυ σοβαρο λογο να πας στον Πορο τοτε...
proud_ionian Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 οταν πουληθηκε ειχε γραφτει οτι πουληθηκε λογω μιας μηχανικης βλαβης που κοστιζε πολυ η αποκατασταση της (καπως ετσι τελως παντων). τα τελευταια ταξιδια που εκανε ηταν πατρα-κορινθος, κατα τη διαρκεια των κινητοποιησεων των αγροτων το φθινοπωρο του 1996 (ειχαν αποκλειστει ολες οι εθνικες οδοι).
valencay Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 ligo tholi, alla nomizi axizei, i foto einai giro sto 1995
proud_ionian Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 δεν θυμαμαι να το εχουμε ξαναβαλει. , πριν 20 χρονια
polmyt Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Στο doverferryphotos μπορουμε να βρουμε αρκετες πληροφοριες για τη ζωη του πλοιου καθως και φωτογραφιες απο το χτισιμο του μεχρι και τη ζωη του στην Ελλαδα
Νάξος Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 To site ήταν άσχετο με ναυτιλία και δεν το θυμάμαι αλλά να η φωτογραφία. Δυστηχώς αυτό ήταν το μέγεθος της. Μὲ ἀφορμὴ τὴν θλιβερὴ φωτογραφία αὐτοῦ τοῦ θρύλου, ἀναρωτιέμαι πόσο ἀτζαμὴς μπορεῖ νὰ εἶναι ὁ καπετάνιος ποὺ τὸ μισοβούλιαξε… (κακῶς ἀναφέρθηκε ὅτι τὸ πλοῖο βούλιαξε. Τὸ πλοῖο προφανῶς μετὰ ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἀτύχημα διαλύθηκε).
proud_ionian Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 καλα ας μην ειμαστε τοσο απολυτοι. το πλοιο μπορει και να παρουσιασε εισροη υδατων . δεν ξερουμε ποσο καλοσυντηρημενο ηταν εκει κατω.
Νάξος Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 (edited) Ἐπ' αὐτοῦ φίλε Proud δὲν ὑπάρχει καμιὰ ἀμφιβολία. Δὲν εἶναι ἀνάγκη νὰ τὸ στουκάρῃ ὁ καπετάνιος σὲ καμιὰ ξέρα. Μπορεῖ νὰ τὸ βουλιάξῃ καὶ μὲ ἄλλους τρόπους, αὐτὸς ἢ ἡ ἑταιρεία του. Ἐξάλλου καὶ στὴν ναυτικὴ Ἑλλάδα κοντέψαμε νὰ ἔχουμε παρόμοια σκηνικά στὸ παρελθόν (μὲ τὸ Πάρος γιὰ παράδειγμα). Οἱ χῶρες ἀπὸ 'κεῖ πέρα δὲν φημίζονται οὔτε γιὰ τὴν φερεγγυότητά τους (πόσο μᾶλλον οἱ ναυτιλιακές τους ἑταιρεῖες) οὔτε γιὰ τὴν ναυτοσύνη τους, ὅπως ἀκριβῶς ἡ Ἑλλάδα δὲν εἶναι ξακουστὴ γιὰ τὰ διαστημόπλοιά της. Ὅταν ἕνα Villandry ποὺ κατάπινε τὰ θηριώδη κύματα τῆς Βορείου Θάλασσας φτάνει σ' αὐτὰ τὰ χάλια ὑπάρχουν σοβαρὲς ἐνδείξεις ὅτι τὸ ἀνθρώπινο στοιχεῖο ποὺ κρύβεται ἀπὸ πίσω δὲν ἔκανε καθόλου μὰ καθόλου σωστὰ τὴν δουλειά του. Βέβαια, γιὰ νὰ μὴν σταθοῦμε σὲ αὐτὴν τὴν φωτογραφία, νὰ δώσουμε τὰ εὔσημα στὰ παιδιὰ ποὺ ἀνέβασαν φωτογραφίες τοῦ πλοίου ὅταν αὐτὸ ἦταν στὰ ντουζένια του. Καὶ σὲ αὐτὲς πρέπει νὰ ἐπιμείνουμε γιατὶ ἔτσι πρέπει νὰ τὸ θυμόμαστε. Edited October 24, 2010 by proud_ionian quote
antonis molos Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Σήμερα τη βρήκα σε ένα κουτάκι, με στοιχεία πλοίων γραμμένα σε καρτέλλες, και είναι κομμένη και ταλαιπωρημένη αλλά πιστευω ότι κάποιο θα χαρούν που θα την δουν . Το ΔΗΛΟΣ κάπου στο Αιγαίο, αλλά δεν θυμάμαι πού , ίσως Πάρο ή Νάξο.
polmyt Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 (edited) Μιας και πιασαμε το θεμα πλοια και τρενα σημερα ας δουμε αλλη μια φωτο ξανα απο το facebook και το group ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ Κ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ Κ ΦΥΣΗ ανεβασμενη απο τον κ.Γιωργο Ηλιοπουλο,ενω η φωτο ειναι του κ.Γ. Νάθενα. Τρενο στο λιμανι της Κυλληνης και στο backround διακρινεται το ΔΗΛΟΣ Edited October 13, 2014 by polmyt
proud_ionian Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 η φωτο πρεπει να ειναι τραβηγμενη μεταξυ '90 & '92. το '90 μπηκε το strintzis lines στις παντες ολων των στριντζοβαπορων και το '92 κοπηκε το τραινο απο την κυλληνη. να το δουμε και το νοεμβριο του 1994 λιγες εβδομαδες πριν δεσει για την επισκευη του. διακρινονται τα εργα για την ανακατασκευη του λιμανιου της κυλληνης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now