cbhornet00 Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 Το οχηματαγωγό – επιβατηγό «Βισέντζος Κορνάρος» αναμένεται να καταπλεύσει στην Αλεξανδρούπολη τις επόμενες ημέρες καθώς από 7 Μαΐου θα ξεκινήσει το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Σητεία. Το Βιτζέντζος Κορνάρος που θα δένει και σε άλλα μικρά λιμάνια όπως στη Χαλκη , στη Κάρπαθο και στη Κάσο θα εκτελεί αυτό δρομολόγιο για τα επόμενα δύο χρόνια. Έτσι υλοποιείται ένα πάγιο αίτημα των πολιτών της περιοχής που ζητούσαν την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη
georgios express Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 ... Έτσι υλοποιείται ένα πάγιο αίτημα των πολιτών της περιοχής που ζητούσαν την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη... Πάγιο αίτημα που πρώτη φορά ικανοποιείται? Περίεργο . Από την εποχή του "Μιαούλη" και του "Κυκλάδες", ως το "Σύρος Express", το "Ιαλυσσός", το "Ρομίλντα" και το "Αλκαίος", σύνδεση Κρήτης-Δωδεκανήσου-Νησιών Α. Αιγαίου-Αλεξανδρούπολης (ή Καβάλας) εγώ θυμάμαι-τουλάχιστον το καλοκαίρι-τα τελευταία 25 χρόνια.
cbhornet00 Posted April 30, 2007 Author Posted April 30, 2007 Το δημοσίευμα πιστεύω θα εννοεί περισσότερο την σύνδεση Αλεξ/πολη - Κρήτη παρά με τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
amonok Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Μηπως ξερει κανεις σε ποια λιμανια θα δενει στο συγκεκριμενο δρομολογιο ο Β.Κορναρος?Μεγαλη αναγκη διοτι θελω να το χρησιμοποιησω το δρομολογιο και το openseas δεν δινει πληροφοριες!
ΛΑΣΙΘΙ Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Μπορείς να δεις τα δρομολόγια στην ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.lanesealines.gr
amonok Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Eυχαριστω πολυ φιλε Λασιθι,τα ειδα.Απλα δεν ξερω αν θα πρεπει να στηριχτω αφου το openseas δεν δειχνει οτι ισχυουν.Ελπιζω οτι δεν θα εχουν ενημερωθει.
cbhornet00 Posted May 11, 2007 Author Posted May 11, 2007 Καλησπέρα. Σήμερα πήγα για να ρωτήσω για δρομολόγια αλλά μου είπαν πώς μάλλον προς το τέλος του μήνα θα ξεκινήσουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 Κάποια νούμερα από τη διακίνηση επιβατών της γραμμής Αλεξανδρούπολη, Σάμο, Kάλυμνο, Kω και Ρόδο που καλύπτει το πλοίο «ΠHNEΛOΠH», μας παρουσιάζει η εφημερίδα ΠΡΟΟΔΟΣ Στη γραμμή Aλεξανδρούπολη-Σάμο ταξίδεψαν από τις 19 Iουνίου έως τώρα 162 επιβάτες 16 ΙΧ, τρία φορτηγά και 10 δίκυκλα. Στο δρομολόγιο Aλεξανδρούπολη-Kάλυμνο διακινήθηκαν 43 άτομα 6 ΙΧ και δύο δίκυκλα. Στη γραμμή Aλεξανδρούπολη-Kως ταξίδεψαν 190 επιβάτες 30 ΙΧ 1 φορτηγό και εννέα δίκυκλα. Στη Pόδο από την Aλεξανδρούπολη ήρθαν 179 επιβάτες, 51 ΙΧ 13 φορτηγά και 14 μηχανάκια. Από τα ενδιάμεσα λιμάνια της γραμμής της Aλεξανδρούπολης (Σαμο Xιο Mυτιλήνη, Kάλυμνο και Kω) στη Pόδο ήρθαν 602 επιβάτες 130 ΙΧ 27 φορτηγά και 37 δίκυκλα.
KAVOS Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Στο openseas δίνει το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΡΟΔΟ μετά τις 16/12. Δεν θα συνεχίσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στη γραμμή?
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Η γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ρόδος όπως και η Θεσσαλονίκη-Σάμος-Κάλυμνος-Κώς-Ρόδος κατακυρώθηκαν με τον αλήστου μνήμης διαγωνισμό της 20ης Οκτωβρίου 2006 του τέως ΥΠ.ΑΙ στην LANE LINES και το V.KORNAROS.Αλλά με τις απανωτές γνωστές στο Πανελλήνιο νομικές διαμάχες των agoudimos lines vis saos ferries,έφθασε ο Μαίος του 2007 και δεν υπήρξαν οι οριστικές κατακυρώσεις ούτε ακόμα φυσικά υπάρχουν. Θυμάστε και τα δρομολόγια που είχε βγάλει η lane για τις 2 γραμμές με έναρξη το τέλος Μαίου.Επειδή όμως ο κ.Τέλης δεν υπέγραφε,χωρίς την γνωμοδότηση του νομικού του συμβούλου,με δελτίο τύπου της η μαμά ΑΝΕΚ,ακύρωσε τα δρομολόγια και πήγε στο ψητό του καλοκαιριού της Ανατολικής Κρήτης.Για να μην μείνουν όμως τα νησιά χωρίς δρομολόγια,οι 2γραμμές δόθηκαν στην agoudimos lines,μέχρι 31/10 με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ,που δεν έχασε δρομολόγιο και λεπτό.Κανονικά θα έπρεπε την 1/11 να συνεχίσει ή το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ή να επιστρέψει ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ.Ομως η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του ΥΠΑΙ,δεν νομιμοποιεί το νέο ΥΕΝΑΝΠ να δώσει παράταση σε συμβάσεις που είχαν υπογραφεί απο καταργηθέν υπουργείο,πόσο μάλλον οι κωδικοί που είχαν ανοιχθεί ξεχωριστά στα 2 υπουργεία,για να πληρώνονται οι επιδοτήσεις.Αυτές οι αιώνιες γραφειοκρατικές ελληνικές διαδικασίες έφεραν στο αμήν όλα τα νησιά του Αιγαίου και ιδιαίτερα τα Δωδεκάνησσα και το νομό Σάμου που έχει να δεί βόρεια Ελλάδα απο τις 31 Οκτωβρίου.Ξέρετε πόσοι φοιτητές περιμένουν το πακέτο με τα τρόφιμα,τα ρούχα,ή τους γονείς τους ιδίως όταν έχουν εξετάσεις; Γιαυτό και ο υπουργός προχθές που ήρθε για την 95η επέτειο της ένωσης είπε ότι οι 2 αντίπαλοι θα τα βρούν απο Δευτέρα και επίσημα μεταξύ τους και θα πάρουν απο 2 γραμμές(Καβάλα η saos και Θεσσαλονίκη η agoudimos)μέχρι να βγούν οι πολυπόθητοι διαγωνισμοί,γιαυτό και η 4μηνη παράταση απο 16 Οκτωβρίου απο το ΣΑΣγια 6 γραμμές(η αίτηση ήταν για 5)που όμως έμειναν στα χαρτιά για τα παραπάνω. Γιαυτό περιμένετε να ανοίξουν και τα δρομολόγια σύντομα και οι 2 πιό πάνω,επιτέλους.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 Δείτε λοιπόν και την εξήγηση της φημολογίας που αναπτύχθηκε για την αντικατάσταση του Νόνα Μαίρη από το CEIII. Από τις 20-09-08 το Σαος ΙΙ στη θέση του Νονα Μαίρη στη γραμμή της Αλεξανδρούπολης Σαμοθράκης Απο τη ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ Σοβαρό πρόβλημα ενδέχεται να προκύψει το επόμενο διάστημα με το «Νόνα Μαίρη», το πλοίο της εταιρείας «ΣΑΟΣ» που συνδέει ακτοπλοϊκά την Αλεξανδρούπολη με τη Σαμοθράκη. Ο κίνδυνος, το νησί του Έβρου να αποκλειστεί, να μείνει χωρίς συγκοινωνία…άγνωστο για πόσο χρονικό διάστημα, είναι κάτι παραπάνω από ορατός. Τουλάχιστον, μέχρι η εταιρεία να φέρει το «ΣΑΟΣ 2» που βρίσκεται στο Λαύριο, ενδεχόμενο που βρίσκεται και αυτό υπό αμφισβήτηση. Το «Νόνα Μαίρη» σήμερα θα δέσει στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και είναι άγνωστο το πότε (και αν) θα ξαναξεκινήσει δρομολόγια. Η ημερομηνία έλευσης του ΣΑΟΣ 2 είναι άγνωστη. Το Σαος ΙΙ εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια του, πάρα τις ανησυχίες που είχαν εκφραστεί από τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, για το πιθανόν ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαμοθράκης μετά το δέσιμο του Νόνα Μαίρη.
enas chiotis Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Καποιος που θα ήθελε να ταξιδέψει από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Ρόδο θα έπρεπε να περιμένει πότε θα υπογράψουν στο Υπουργείο την σύμβαση; Υπάρχει προοπτική να δούμε μέσα στο καλοκαίρι πλοίο ή θα περιμένουμε να ξαναμοιραστεί η τράπουλα;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Μιας και τα δυο πλοία της ΑΝΕΚ (Πρεβελης & Ιεράπετρα Λ) είναι απασχολημένα στις γραμμές της Κασοκαρπαθιας και την άγονη των Λειψών Σύμης, τελικά δε θα κάνει το δρομολόγιο από την Αλεξανδρούπολη ως Ρόδο (μέσω Λήμνου, Μυτιλήνης, Χίου, Σάμου, Καλύμνου & Κω)??
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 13, 2014 Posted June 13, 2014 (edited) Επιτέλους και μια ρεαλιστική νέα ιδέα. [...]Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ηρακλείου με την Αλεξανδρούπολη με απευθείας γραμμές αλλά και η βιωσιμότητα της υφιστάμενης αεροπορικής σύνδεσης συζητήθηκε στη διάρκεια επίσκεψης εκπροσώπων φορέων της ακριτικής πόλης στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.... Edited June 13, 2014 by ΝΗΡΕΑΣ
Petros P Posted November 17, 2024 Posted November 17, 2024 Τι φρούτο αυτό πάλι ; https://www.businessnews.gr/oikonomia/item/300008-evros-aktoploiki-syndesi-tis-aleksandroypolis-me-ton-peiraia-epidotoymeni-me-10-8-ekat-evro
proud_ionian Posted November 17, 2024 Posted November 17, 2024 Ειναι πρόταση φορέων, οχι προκήρυξη. Αφορά RoRo, για τη μεταφορσ των φορτηγων του Νομού, όχι ferry και έχει να κάνει με τα μέτρα στήριξης του Έβρου, μετά τη φωτισ του 2023
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2024 Posted November 17, 2024 Ro Ro που θα μπορούσε να κάνει ένα τέτοιο δρομολόγιο είναι του Καλλιμασιά, που δραστηριοποιείται στο Βόρειο Αιγαίο. Η Attica καλύπτει τις ανάγκες στα φορτηγά με τα μεγάλα γκαράζ του Σάμος και του Ρόδος. Η Creta cargo δεν πολύ ανεβαίνει στο Βόρειο Αιγαίο, πέρα από τις υποχρεώσεις που έχει για τα βυτία.
Nikos_Chania Posted November 17, 2024 Posted November 17, 2024 Ή απλά, ψάχνουμε τρόπο να φάμε λεφτά της ΕΕ μην μας τα φάει κανένας άλλος. Τι, όχι;
iord Posted November 18, 2024 Posted November 18, 2024 (edited) Το εν προκειμένω σχέδιο για ρορο ούτε εμένα με πείθει, αλλά συζήτηση για το κατά πόσο θα μπορούσε το Πρέβελη πχ η οποίο άλλο πλοίο έχει την συγκεκριμένη άγονη αντί για Λαύριο Λήμνο Καβάλα να κάνει Λαύριο /Λήμνο / Σαμοθράκη/ Αλεξανδρούπολη είναι άλλη κουβέντα, και τα την γνώμη μου κακός τοπικοί φορείς δεν έχουν πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση. Edited November 18, 2024 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted November 18, 2024 Posted November 18, 2024 Ποιο Λαυριο; Η πρόταση αφορά τον Πειραιά.
iord Posted November 18, 2024 Posted November 18, 2024 (edited) Προφανώς, εγώ είπα για την πρόταση με ρόρο να επιδοτηθεί για Πειραιά δεν μου βγάζει νόημα, λέω ότι αυτό που θα έβγαζε για μένα νόημα αντί για Καβάλα η γραμμή του Πρέβελη να πάει μέσο Σαμοθράκης Αλεξανδρούπολης, που εξυπηρετεί μεγαλύτερο δημογραφικο αφού Καβάλα για να Αιγαίο έχει το Μύκονος Edited November 18, 2024 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted November 18, 2024 Posted November 18, 2024 Καμία επιδότηση δεν βγάζει νόημα στην εν λόγω περίπτωση, αλλά άμα θέλετε να γεμίσουμε και εδώ με σενάρια επί σεναρίων...
iord Posted November 18, 2024 Posted November 18, 2024 45 minutes ago, Nikos_Chania said: Ποιο Λαυριο; Η πρόταση αφορά τον Πειραιά. Δεν υπήρξε κάποιο σενάριο, αλλά δεν θα ξαναμπώ σε αυτή την διαδικασία καλό μεσημέρι ☺️
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15 Posted April 15 Ζητείται Ro ‑ Ro για τη γραμμή «Αλεξανδρούπολη – Σίγρι – Μεστά – Πειραιάς» Quote Μέχρι την Μεγάλη Δευτέρα 14 Απριλίου μπορούσαν να υποβάλουν αιτήματα στο Υπουργείο Ναυτιλίας οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που ενδιαφέρονται να αναλάβουν την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής «Αλεξανδρούπολη – Σίγρι Λέσβου – Μεστά Χίου – Πειραιάς» με οχηματαγωγό πλοίο. Η γραμμή αυτή δημιουργείται στο πλαίσιο των μέτρων που λήφθηκαν για την ανάπτυξη και ανασυγκρότηση της οικονομίας του Έβρου, μετά τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν από τις 19 Αυγούστου έως τις 7 Σεπτεμβρίου 2023. Για τον λόγο αυτό προβλέπεται ότι ο ανάδοχος της γραμμής υποχρεούται να μεταφέρει, έναντι ενός ευρώ, τα φορτηγά που μεταφέρουν προϊόντα του Έβρου από την Αλεξανδρούπολη στον Πειραιά. Δικαίωμα δωρεάν μεταφοράς φορτίων έχουν όλες οι επιχειρήσεις του νομού Έβρου, υπό την προϋπόθεση ότι το σύνολο των μεταφερόμενων, ανά φορτηγό όχημα, φορτίων αφορά αποκλειστικά τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Η πιστοποίηση της ιδιότητας των επιχειρήσεων του νομού Έβρου που δικαιούνται δωρεάν μεταφορά φορτίων θα αποδεικνύεται με την επίδειξη σχετικής βεβαίωσης του Επιμελητηρίου Έβρου στον ανάδοχο της γραμμής. Η συγκεκριμένη γραμμή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά ζωοτροφών από τον Έβρο προς τη Δυτική Λέσβο. Δύσκολα, όμως, θα εξυπηρετήσει τη μεταφορά άλλων εμπορευμάτων, καθώς η προσέγγιση στα λιμάνια του Σιγρίου και των Μεστών δεν εξυπηρετεί τις μεταφορικές εταιρείες της Λέσβου και της Χίου. Τα χαρακτηριστικά του πλοίου Σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, το πλοίο θα πρέπει «να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς και επικίνδυνων φορτίων» και να διαθέτει τα εξής χαρακτηριστικά: «Επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου φορτηγών οχημάτων, συνολικής έκτασης 2.600 τ.μ.». Η εταιρεία που θα αναλάβει τη γραμμή υποχρεούται στη δέσμευση και διάθεση επιφάνειας 2.000 τ.μ. σε κάθε δρομολόγιο για τη μεταφορά των δωρεάν φορτίων, τουλάχιστον μέχρι χρονικού διαστήματος 12 ωρών πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου του πλοίου. Το πιθανότερο είναι ότι καμία εταιρεία δεν θα δεχτεί να αναλάβει αυτό το δρομολόγιο χωρίς την καταβολή μισθώματος από την πλευρά του Δημοσίου. Γι' αυτό και σύντομα αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στην οποία θα περιλαμβάνεται και η επιδότηση που θα δίνει το Υπουργείο Ναυτιλίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now