polman Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 (edited) Quote Νέα εποχή για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου, ανοίγει η κατασκευή του λιμένος Σιγρίου, που μετά από οκτώ χρόνια, διαθέτει έτοιμη μελέτη και θεωρείται το πλέον ώριμο έργο για ένταξη στο Δ’ ΚΠΣ απ’ το Νομό Λέσβου. Η οριστική μελέτη, που θα περάσει προς έγκριση απ’ τη Λιμενική Επιτροπή στις 11 Μαΐου, ανεβάζει τον τελικό προϋπολογισμό του έργου, στα 21 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή πάνω από επτά δις δρχ., όταν το 1999 η ίδια παρέμβαση υπολογιζόταν πως δεν θα αγγίξει τα δύο δις δρχ. Βέβαια, εκτός της αλλαγής της θέσης και της διαμόρφωσης και του παρακείμενου αλιευτικού καταφυγίου, η εκτόξευση του προϋπολογισμού, έγινε και για ακόμη ένα σκοπό: Για να είναι το νέο λιμάνι Σιγρίου, παντός καιρού και να υπάρχει δυνατότητα να δένει πλοίο ακόμη και στην περίπτωση που πνέουν άνεμοι, δυτικοί ή βορειοανατολικοί -οι οποίοι και «χτυπούν» την περιοχή- άνω των εννέα μποφόρ Από το Εμπρος Edited May 2, 2017 by proud_ionian tag
Stefanos Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Σε συνδυασμό με το λιμάνι πρέπει να μελετησουν και για νέο δρόμο Σίγρι-Καλλονή έτσι ώστε το Σίγρι να γίνει μια καλή εναλακτική λύση
polman Posted April 26, 2007 Author Posted April 26, 2007 Για να το παίρνουν όσοι πάνε από Μυτιλήνη? Και να γίνει ο δρόμος η απόσταση Μυτιλήνη-Σίγρι είναι πολύ μεγάλη για να την κάνει κάποιος. 90 χλμ δεν είναι σήμερα? Δεν είναι σαν το Χίος - Μέστα. Πιστεύω πως ΑΝ ποτέ μπει καράβι εκεί (ΑΝ γίνει το λιμάνι), θα εξυπηρετήσει τον τουρισμό Ερεσσού, Σιγρίου και Μολύβου, άντε και να πας Καλλονή που είναι ωραία μέρη αλλά είναι πολύ μακριά και κουραστικά για να πας από Μυτιλήνη.
Stefanos Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Δεν εννοώ ότι θα παει κανείς Μυτιλήνη απο κεί το ανατολικό κομμάτι του νησιού μέχρι Καλλονή εξυπηρετήτε απο την εθνική Μυτιλήνης-Καλλονής Το θέμα είναι ότι το Σίγρι εξυπηρετούσε τότε στην εποχή του ΑΛΚΑΙΟΥ κόσμο για τα δυτικά χωριά που είναι πολύ μακριά απο τη Μυτιλήνη όπως Άντισσα Σκαλοχώρι Βατούσα Ανεμότια Φίλια.Αυτός είναι ένας λόγος που δικιολογεί το ότι κάποιοι πάνε με ΝΕΛ και όχι με το μύκονος γιατί αντε ο άλλος να βγεί στη Μυτιλήνη 11 το βραδύ και να πρέπει να οδηγήσει νύχτα μέσα στα κατσάβραχα για να φτάσει στα δυτικά ας πούμε χωριά και αν έχει και αυτοκίνητο αν όχι κλάφτα.Όπότε η αναβάθμιση του Σιγρίου σε συνδυασμό με ένα καλό πλοίο και ένα καλό δρόμο θα αποσπάσει και μεγάλο μέρος του τουρισμού και για Πέτρα Μόλυβο
Stratos Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Το δρομολόγιο του Αλκαίου τότε έβγαινε οικονομικά, αλλά σήμερα για να μπει κάποιο καλό πλοίο μου φαίνεται σαν όνειρο θερινής νυκτός. Μόνο η ΣΑΟΣ θα πλησιάσει εκείνο το λιμάνι και το γνωρίζουμε όλοι. Και τότε, αν δεν της είχε ξεμείνει της ΝΕΛ ο Αλκαίος με τον ερχομό του Θεόφιλου δεν θα τον δρομολογούσε στην άγονη Β.Αιγαίου.
enas chiotis Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Όποιος δεν βαριέται, ας διαβάσει το άρθρο. Υποτίθεται ότι αναλύει το ιστορικό του λιμανιού αλλά μπλέκουν Τούρκοι Ρώσοι, η Κούβα και οι Αμερικάνοι και περιπλέκεται το θέμα.Τελικά τίνος είναι το λιμάνι;
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Νομίζω ότι το (προ εξαετίας) άρθρο στερείται σοβαρότητος. Μπλέκει διάφορα άσχετα μεταξύ τους γεγονότα και καταλήγει σε ένα ασαφές ρητορικό ερώτημα του τύπου: "τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά?" Το λιμάνι του Σιγρίου, όπως και αυτό των Μεστών, είναι σίγουρα πολεμικά λιμάνια εναλλακτικά των λιμανιών της Μυτιλήνης και της Χίου, τα οποία είναι και τα πρώτα που θα πληγούν σε ένα ενδεχόμενο Ελληνοτουρκικό πόλεμο. Από εκεί και πέρα τα περί αθέατου λιμανιού που χωράει 140 πλοία, τα περί Κούβας κλπ πιστεύω ότι είναι κουβέντες που λένε οι ψαράδες στα καφενεία, αφού πιούν και το 10ο καραφάκι ούζο...Πιτσιλαδή φυσικά.
NHSOS XIOS Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Επειδη μου αρεσει η λιμενολογια και επειδη ειμαι και λιγο Η αλήθεια NHSOS LESVOS:D ...λεμε τωρα,εψαξα(αφου ξεκινησε ο ΤΑΞ)λιγο,φωτο της τοποθεσιας και πραγματικα προκειται για ενα πολυ ομορφο φυσικο λιμανι(κολπος).Εικονες για τις λιμενικες υποδομες δεν βρηκα,παρα μονο το παρακατω σχεδιακι.Παρακαλουνται οι απανταχου Μυτιληνιοι shipfriends να ετοιμασουν ενα φωτορεπορταζ.... ΥΓ Υπαρχει και το blog του Σιγριου,με ακτοπλοικες ανησυχιες.
NHSOS XIOS Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Το Σιγρι το συμπαθω πολυ σαν τοποθεσια και σαν φυσικο λιμανι,εστω κι αν δεν εχω παει ποτε η μαλλον απλα σαν περαστικος με τον ΔΙΑΓΟΡΑ.Οπως φαινεται και παραπανω,τα πλοια δενουν στο γαμα,οχι ομως στην ραμπα που φαινεται αλλα λιγο πιο διπλα(τουλαχιστον εκει δεσαμε εμεις).Ομορφο το χωριουδακι με το καστρο αλλα αν δει κανεις τον χαρτη της Λεσβου,θα διαπιστωσει το ποσο απομονωμενο ειναι απο το υπολοιπο νησι και μαλιστα(συμφωνα με τους ντοπιους)το οδικο δικτυο δεν βοηθα την κατασταση.Απο τα πιο χαρακτηριστικα που συγκρατησα ηταν:1.το ΚΤΕΛ που περιμενε με προορισμο την Σκαλα,2.το νησακι με το ναυαγιο και 3.οτι φαινεται ο βυθος
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Τη προηγούμενη Παρασκευή ήταν το τελευταίο δρομολόγιο του Διαγόρα από τη Θεσσαλονίκη για τα Δωδεκάνησα.Του χρόνου να δούμε ποιο θα πάει??Τώρα που γλυκαθήκανε ... κάνουν τόσα σχέδια που ... δεν τους φτάνουν ούτε και τα 4 Superfast.ΥΓ Νάχανε και καμιά 30αριά εκ. για να γίνει και ο δρόμος Καλλονή-Σίγρι...
aiolosii Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 (edited) ΥΓ Νάχανε και καμιά 30αριά εκ. για να γίνει και ο δρόμος Καλλονή-Σίγρι... Όπως τα λες Νηρέα, ο δρόμος εκτός του οτι είναι πάρα πολύ μακρύς για την Ιθάκη είναι και γεμάτος στροφές, μιάμιση ώρα γεμάτη μέρα μεσημέρι είτε απο βόρεια προς Καλλονή είτε απο Νότια, συν αλλη μισή για την πόλη, οπότε τι να λέμε τώρα. Το λιμάνι δε, είναι έτοιμο να δεχτεί και τα 4 superfast μαζί ενα πράγμα.. Για να σοβαρευτούμε, γεωγραφικά η θέση ειναι πάρα πολύ καλή, αλλά ρεαλιστικά εκτός φάσης και πραγματικότητας. Υποδομή μια απο όλα τα υπόλοιπα περιφερειακά λιμάνια (δηλαδή βράσε όρυζα) και πρόσβαση απο τις δύσκολες, αν τα Μεστά δεν έπιασαν μια, το Σίγρι θέλει 3 φορές ακόμα τύχη. Edited October 2, 2009 by proud_ionian quote
NHSOS XIOS Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Καποια νεα για το νεο λιμανι που προσπαθουν να το ενταξουν στα λιμενικα εργα του ΕΣΠΑ και επισης ενα μινι ταξιδι στον χρονο με εικονες,για την ιστορια του λιμενα.
NHSOS XIOS Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Διαβαζοντας το θεμα απο το πρωτο μνμα αναφερονται καποια χωρια που μπορουν να εξυπηρετουνται απο το λιμανι.Γνωριζει να μας πει καποιος τι συνολικο πληθυσμο εχουν Επισης στο blog μπορειτε να ψηφισετε για το ποτε θα ολοκληρωθει το λιμανι ΥΓ.Και γιατι οχι,ριξτε και μια ψηφο στο Πώς σας φάνηκε η παράσταση "Γκόλφω for ever" από τη θεατρική ομάδα του Σιγρίου "Θάλασσα"
polmyt Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 ο Δημος Ερεσσου που ειναι και ο μοναδικος στην περιοχη συμφωνα με την απογραφη του 2001 εχει5.530 κατοίκους.Υπολογισε και μερικα αλλα χωρια που τους βολευει και το Σιγρι,υπολογισε 6500 για να σε μεσα. Αυτα για τους μονιμους.Το καλοκαιρι και λογω Ερεσσου που ειναι απο τα τουριστικα μερη του νησιου ο κοσμος αυξανεται
NHSOS XIOS Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Οι κατοικοι αποφασιζουν αν θα (ξανα)γινεται μεταφορα αδρανων υλικων απο το λιμανι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Ορισμός αποφαινομένων οργάνων για την εκτέλεση του έργου "Επιβατικός και Εμπορικός Λιμένας Σιγρίου – Α’ Φάση" με προϋπολογισμό 14.060.000,00 Ευρώ. Πραγματικά θα ήθελα να μάθω τι έργα θα γίνουν σε ένα ουσιαστικά ανενεργό λιμάνι!!!
Nick the Greek Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Για να είμαστε δίκαιοι, για να χρησιμοποιηθεί ένα λιμάνι, πρέπει να φτιαχτεί πρώτα και να φτιαχτεί σωστά. Από την άλλη, 14 εκατομμύρια ευρώ για το Σίγρι.. κομματάκι υπερβολικό.
gtogias Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Κάπου τόσα δεν κόστισε και το λιμάνι στα Μεστά της Χίου?
proud_ionian Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 άλλες εποχές το ζητημα ειναι να κατασκευαζονται οι υποδομες που ειναι απαραιτητες και οχι αχρηστα πραγματα που δεν θα χρησιμοποιηθουν ποτε. (γενικως μιλω, οχι μονο για το σιγρι)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2019 Posted May 17, 2019 Προχωρούν οι εργασίες στο Λιμάνι Σιγρίου από την εταιρεία ΕΡΤΕΚΑ, το οποίο αρχίζει και παίρνει μορφή. Ο ντόκος και ο βραχίονας και τα πρώτα μπλόκια αναδύονται στο λιμάνι Σιγρίου» λέει ο πρόεδρος της τοπικής Κοινότητας, Χρήστος Λεοντής. Με φορέα υλοποίησης το υπουργείο Υποδομών, το έργο «Επιβατικός και Εμπορικός Λιμένας Σιγρίου», προϋπολογισμού 13,9 εκατ. Ευρώ και ανάδοχο την ΕΡΤΕΚΑ ΑΕ, προβλέπει ότι θα διαμορφωθούν δύο θέσεις πλαγιοδέτησης επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων στον επιβατικό λιμένα, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται εναλλακτικά ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες. Παράλληλα θα εξυπηρετείται η κίνηση των εμπορικών σκαφών, χωρίς να παρεμποδίζεται ο επιβατικός λιμένας.
mytilene Posted May 24, 2020 Posted May 24, 2020 Βιντεο που δείχνει την προοδο εργασιών στο Λιμάνι Σιγρίου.
mytilene Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 2 hours ago, enas chiotis said: Τρείς θέσεις πρυμνοδέτησης θα έχει; Καράβι δε βλέπω να έχει αρχικα😄!!Αν δείς ο συγκεκριμένος έχει αρκετά βίντεο με την πρόοδο των εργασιών και φαίνεται κάπου και το σχέδιο.Λογικά θα έχει ένα μπαστούνι και θα πέφτει βαπόρι είτε στη μία είτε στην άλλη πλευρά.
enas chiotis Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Αν καταλαβαίνω καλά είναι μια θέση αριστερά απο το μπαστούνι και δύο δεξιά. Και έχει και δυο θέσεις στο παλιό, οπότε 5 θέσεις στο Σίγρι. Μαγεία για το vehicle simulator.
gtogias Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Καλά τα μπαστούνια και οι δυο-τρεις-τέσσερις και βάλε ντόκοι. Από οδικές προσβάσεις τι πρόβλεψη υπάρχει? Εκεί πονά το Σίγρι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now