Nick the Greek Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Empress και Majesty of the Seas ήταν τουλάχιστον από χτές και μέχρι πρίν λίγο δεμένα στο λιμάνι της Σούδας. Και λέω μέχρι πρίν από λίγο γιατί το Majesty μόλις απέπλευσε. Υποθέτω πως αυτή η μεθόρμιση έχει να κάνει με την αλλαγή πλοιοκτησίας των πλοίων.
Nikos_Chania Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Μα φυσικά και σχετίζεται. Πληθώρα κοντέινερς γέμισαν με πραμάτεια της RCI
nomikos Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 (edited) 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Φαιστός Παλάς δεν κατάφερε σήμερα να δέσει στο λιμάνι της Σούδας, παρά τη συνδρομή τεσσάρων ρυμουλκών (Χρήστος L, Χρήστος LI, ΕΘΥ VI & Καπταιν Δημήτρης), με αποτέλεσμα να επιστρέφει στο Ηράκλειο, για να ξεφορτώσει όσους τυχερούς επιβάτες και οχήματα έχει μέσα. Δε θα μπορούσε να δέσει κάθετα στη προβλήτα έχοντας στη πλώρη τον άνεμο είτε στη πρύμνη και να αποβίβαζε εστω τους επιβάτες;Ρωτάω γιατί δε γνωρίζω το λιμάνι της Σούδας. Τυχεροί ή άτυχοι έκαναν το Ηράκλειο Σούδα και τούμπαλιν 3 φορές. Edited January 4, 2021 by proud_ionian move
Nikos_Chania Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Σωστό αυτό που λες. Το λιμάνι έχει τέτοια θέση πρόσδεσης στο κεφάλι, η οποία είναι κάθετη προς τις άλλες, ωστόσο επειδή είναι απ την πλευρά του ναυστάθμου, δεν έχει δέσει ποτέ πλοίο. Επίσης η ράμπα είναι ψηλότερη και ίσως αφιλόξενη για τα περισσότερα πλοία (ίσως πλοία τύπου γκάλαξυ που είναι ψηλά ο καταπέλτης, να στρώνει). Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά, αλλά είμαστε έξω από το χορό. Από τη στιγμή που έτσι αποφάσισε ο πλοάιρχος του πλοίου, ότι και να πούμε θα γίνει τροφή για θερμόαιμους. Συνεπώς, κρίμα για την ταλαιπωρία των επιβατών, οι οποίοι στην Κρήτη σίγουρα δεν έχουν συνηθίσει σε τέτοια άκυρα.
Mike18 Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Εχει δεσει το πέλαγιτης παλιότερα και αν δεν κανω λάθος απο εκει αναχωρούσε το ταχύπλοο της σιτζετ ενα παλιο καιρο που εκανε ελάχιστα δρομολόγια
Nikos_Chania Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Στο γαμα που δένει το παλάτι έδεναν και αυτά που ανέφερες. Η ανατολική πλευρά έχει χρησιμοποιηθεί για πλαγιοδετήσεις μόνο.
Mike18 Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 1 minute ago, Nikos_Chania said: Στο γαμα που δένει το παλάτι έδεναν και αυτά που ανέφερες. Η ανατολική πλευρά έχει χρησιμοποιηθεί για πλαγιοδετήσεις μόνο. Και ομως στο site της Αιναυτης υπάρχει φωτογραφία
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Υπάρχει και η ανάποδη καθετοτητα!! Να βάλει το καιρό δεύτερο πρύμα και να δέσει κάθετα στη προβλήτα που δένει.
Strofalos Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Θεωρητικά η Σούδα είναι πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο λιμάνι από αυτό του Ηρακλείου. Τόσο χάλια καιρό είχε που δεν μπορούσε να δέσει (και με τόσα ρυμουλκά κιόλας) στην θέση του ή κάθετα όπως λέει ο ΝΟΜΙΚΟΣ πιο πάνω?? Εδώ το ΛΑΤΩ που ήταν τρεισχειρότερο μηχανολογικά-ελιγτικά από το Παλάτι και δε νομίζω τόσα χρόνια να είχε χάσει την Σουδα ποτέ του... Αν θυμάμαι καλά, το Olympic Champion όταν είχε δέσει πρώτη φορά στην Σούδα για τα εγκαίνιά του είχε δέσει κάθετα με την πλώρη του κιόλας προς το ναύσταθμο. Κάπου εδώ μέσα πρέπει να βόσκει μια τέτοια φωτογραφία.
Nikos_Chania Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 (edited) 6 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Υπάρχει και η ανάποδη καθετοτητα!! Να βάλει το καιρό δεύτερο πρύμα και να δέσει κάθετα στη προβλήτα που δένει. Δεν μπορεί, γιατί εμποδίζουν οι μπίντες !!! 5 minutes ago, Strofalos said: Θεωρητικά η Σούδα είναι πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο λιμάνι από αυτό του Ηρακλείου. Τόσο χάλια καιρό είχε που δεν μπορούσε να δέσει (και με τόσα ρυμουλκά κιόλας) στην θέση του ή κάθετα όπως λέει ο ΝΟΜΙΚΟΣ πιο πάνω?? Εδώ το ΛΑΤΩ που ήταν τρεισχειρότερο μηχανολογικά-ελιγτικά από το Παλάτι και δε νομίζω τόσα χρόνια να είχε χάσει την Σουδα ποτέ του... Αν θυμάμαι καλά, το Olympic Champion όταν είχε δέσει πρώτη φορά στην Σούδα για τα εγκαίνιά του είχε δέσει κάθετα με την πλώρη του κιόλας προς το ναύσταθμο. Κάπου εδώ μέσα πρέπει να βόσκει μια τέτοια φωτογραφία. Για αυτό άλλωστε ξεκίνησε όλη αυτή η συζήτηση, καθώς η Σούδα είναι ασφαλέστερο. Ναι μεν έχει μειονέκτημα τον ΝΝΑ άνεμο (που είχε σήμερα) καθώς είναι ο μόνος που επηρεάζει άσχημα την κατάσταση, αλλά ποτέ δεν έγινε ανασταλτικός παράγοντας για πρόσδεση. Άλλωστε πολλές φορές πλοία από το Ρέθυμνο κατέφευγαν στην Σούδα λόγω καιρού. Όταν έκανε εγκαίνεια το Champion, δεν υπήρχε η εν λόγω προβλήτα μιας και είναι έργο της επέκτασης του 2008. Edited January 4, 2021 by Nikos_Chania
nomikos Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 (edited) Ξαναγράφω ότι έπρεπε να αποβιβάσει έστω τους επιβάτες.Ούτε οι μπίντες ούτε οι ράμπες είναι δικαιολογία να μη μπορεί να δέσει πλοίο στον ασφαλέστερο κόλπο της Μεσογείου και με 4 ρυμουλκά.Κάθετα στη προβλήτα είτε από Ανατολικά είτε από Δυτικά. Edited January 4, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Nikos_Chania Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Επαναλαμβάνω πως δεν είναι δυνατόν να δέσει σε οποιοδήποτε άλλο σημείο εκτός ράμπας, λόγω των μπιντών, ειδικά το ΦΑΙΣΤΟΣ που έχει καταπέλτες με τέτοιο πλάτος. Το Εξπρες Πήγασος ας πούμε έχει ρίξει καταπέλτη στο κεφάλι, ανάμεσα από μπίντες, μιας και είναι στενότερος. Και δεν μιλάμε για δικαιολογία, είναι βασικός και σημαντικός λόγος ο οποίος δεν επιτρέπει να πατήσει καταπέλτης, ούτε αναμεσά τους ούτε και απο πάνω τους. Ναι είναι ο ασφαλέστερος κόλπος, όχι δεν είναι άτρωτος από όλους τους ανέμους, ναι έχει αρκετή ισχύ με 4 ρυμουλκά και 4 προπελάκια να δέσει. Το γιατί δεν έδεσε εν τέλει, είναι επιλογή που δεν επαφίεται στις αρμοδιότητές μας. Οι επιβάτες προωθήθηκαν με λεωφορείο προς Ρέθυμνο και Χανιά, και αντίστοιχα έγινε και από Χανιά όπου το λεωφορείο αναχώρησε πριν λίγο για Ηράκλειο. Όσοι μετακινήθηκαν με ΙΧ αποζημιώθηκαν για το κόστος των καυσίμων.
dimitris.nikolakakis Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Αν έλειπε το ΡΟ/ΡΟ άνευ στοιχείων που είναι δεμένο στο εμπορικό δεν θα κάναμε τέτοια κουβέντα τώρα! Θα είχε δέσει εκεί και τέλος!
Nikos_Chania Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Πλοίο ασχολούμενο με την δραστηριότητα της βάσης. Και όνομα έχει, και στοιχεία έχει, αλλά άτιμες πολιτείες
Nikos_Chania Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Στη Σούδα καταπλέει αύριο το αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ USS Dwight D. Eisenhower . Για το σκοπό αυτό στη Σούδα βρίσκονται τα ρκ Χρήστος XLI, XLII, XXXIII και Alexander 3, τα οποία μετέβησαν σήμερα απο τον Πειραιά στη βάση στο Μαράθι.
MILTIADIS Posted May 26, 2021 Posted May 26, 2021 (edited) To Κύδων αποψε εφυγε απο τη Σουδα με φορτηγα μεχρι τους καταπελτες.Δειχνει να βοηθανε πολυ τις μεταφορικες οι ταυτοχρονες αναχωρησεις στις 21:30. Edited May 26, 2021 by proud_ionian
MILTIADIS Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Αλλο ενα βραδυ με πολυ καλο γκαραζ για τον Κυδωνα το αποψινο.
Strofalos Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 Τόσα πολλά!??Έχει τόση κίνηση η γραμμή ή τα παίρνει από τους δίπλα?
Nikos_Chania Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 Καλώς ή κακώς οι ισορροπίες έχουν αλλάξει. Αλλά είναι και η εποχή τέτοια που δικαιολογεί τυχό αυξημένη μεταφορική δραστηριότητα.
MILTIADIS Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 (edited) Στην χθεσινη του αφιξη στη Σουδα το Κυδων Παλας εφερε 630 επιβατες,155 ΙΧ,42 φορτηγα και 28 μηχανες. Edited July 4, 2021 by MILTIADIS
proud_ionian Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Η δίωξη έκανε χθες το βράδυ ελεγχους στα αυτοκίνητα που ξεφόρτωνε το Τσύυυδων. Την πληρωσαν οι νέες αφίξεις χωρίς πινακίδες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now