Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Παιζει μπαλα μονη της στο Νο 1 προορισμο σε νησι στην Ευρωπη τη Μυκονο με 3 καραβια κ 1 ταχυπλοο κ ειναι μικρη εταιρεια;;επειδη δε πεταει τα λεφτα της κ δε περνει δανεια;;;

Posted

Κατά την γνώμη μου η Fast Ferries είναι η πιο σταθερή εταιρία του Αιγαίου που θυμίζει τις καλές παλαιότερες  εποχές των οικογενειών ακτοπλόων και κάνει μελετημένες κινήσεις!

Έχει 3 αξιόλογα συμβατικά με ναυαρχίδα τον Θεολόγο και το πολύ καλό ταχύπλοο Thunder και σημαντικό μερίδιο στους προορισμούς που πάει!!! Αναπτύσσεται με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς με ιδία κεφάλαια, χωρίς τραπεζικούς δανεισμούς και θεωρώ πως δεν έχει κανένα λόγο να βιάζεται!!!

Posted
3 hours ago, Annivas said:

Εγω παλι μια χαρά την βρίσκω την εταιρεία . Το ότι δεν έχει σκοπούς γιγάντωσης δεν σημαίνει αυτόματα και αδυναμία . 
Μια εταιρεια δεν πρέπει απαραίτητα να γιγαντωθεί για να μην την καταπιεί ο διπλανός. Υπάρχει και η μέση οδός μιας λελογισμένης και νοικοκυρεμένης δραστηριοποίησης στα πλαίσια των δυνατοτήτων και των θέλω ενός επιχειρηματία . 

Πολύ σωστά. Η εταιρεία είναι υπόδειγμα σταθερότητας, συνέπειας και εξυπηρέτησης των νησιών στα οποία ταξιδεύει. Οι κινήσεις της είναι ζυγισμενες και στα πλαίσια της λογικής. Μην ξεχνάμε ότι το δύσκολο δεν είναι να μεγαλώνει μια εταιρεία, το δύσκολο είναι να διατηρήσει τα standards της για μεγάλο διάστημα και να διατηρήσει τα κεκτημένα. 

Posted (edited)

Εγώ πιστεύω ότι όλα χρειάζονται για να διατηρηθεί μια εταιρεία σε αυτό το χώρο.Συνέπεια και σταθερότητα στην εξυπηρέτηση των νησιών είχε και η ASL,η οποία όμως δεν αναπτύχθηκε και παρόλο τα υψηλά της στάνταρ,φέτος έκλεισε.Είναι αυτό που λένε ένα=κανένα.Δε λέω να αγοράσει 2 πλοία και να μην ξέρει που να τα δρομολογήσει και να κάνει βεβιασμένες κινήσεις.Είπα παραπάνω δύο γραμμές που πιστεύω ότι θα είχαν μεγάλο κέρδος για μια εταιρεία.Δείτε για παράδειγμα το κενο από Πειραιά για Ιό και Σαντορίνη από τις 7 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα,της Ραφήνας για Άνδρο από τις 8 το πρωί έως τις 5 απόγευμα και τα εξτρά δρομολόγια των μεγάλων Blue κάθε χρόνο από Πειραιά για Πάρο 12 το μεσημέρι.Εγώ πιστεύω ότι θα δούμε κι αλλά αξιόλογα ταχύπλοα,και θα κάνω μια πρόβλεψη να πω ότι αυτή η εταιρεία είναι ικανή και πιστεύω θα δημιουργήσει ένα brandname παρόμοιο των Highspeed αν κάνει σωστή διαχείρηση.

Edited by Champion Jet_2
  • 2 weeks later...
Posted

Αυτή η εταιρία είναι πραγματικά παράδειγμα προς μίμηση και βάζει τα γυαλιά σε πολλές <<υποτιθέμενες >> ανώτερες τις πραγματικά δεν έχει αφήσει τα νησία που εξυπηρετεί ούτε ημέρα χωρίς εξυπηρέτηση παράμονο λόγο των καιρικών συνθηκών είναι μια πραγματικά από τις πιο νυκοκυρεμενες εταιρία πραγματικά Μπραβο τους !

  • 7 months later...
Posted

Ανακοινωση για τη συνεργασια με τη Minoan Lines.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΙΝΟΑΝ

Share it!

Με γνώμονα την συνεχή βελτίωση στην παροχή υψηλού επιπέδου ακτοπλοϊκών υπηρεσιών, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη της συγκοινωνιακής κάλυψης των νησιών, η Fast Ferries σε συνεργασία με τη Minoan Lines προσφέρουν στο επιβατηγό κοινό πρόγραμμα δρομολογίων που περιλαμβάνει καθημερινές αναχωρήσεις από Πειραιά για Κυκλάδες -Ηράκλειο Κρήτης και αντιστρόφως.

Για τον σκοπό αυτό, τα υπερπολυτελή ταχύπλοα πλοία, HSC Thunder και HSC Santorini Palace, εκτελούν συνδυαστικά δρομολόγια από Πειραιά και Ηράκλειο αντίστοιχα, παρέχοντας τη δυνατότητα για τακτική, γρήγορη και ασφαλή σύνδεση των νησιών των Κυκλάδων με τον Πειραιά και το Ηράκλειο αλλά και μεταξύ τους.

Με την κίνηση αυτή, οι εταιρείες Fast Ferries και Minoan Lines συμβάλλουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας και στην ανάπτυξη των νησιών μέσω της υψηλής ποιότητας θαλάσσιας μεταφοράς, την οποία προσφέρουν επί σειρά ετών στις ακτοπλοϊκές γραμμές που δραστηριοποιούνται, επιδιώκοντας σταθερά την αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

https://fastferries.com.gr/synergasia-minoan/

  • 5 months later...
Posted
1 hour ago, margaritis24 said:

...ο Παναγιωτακης δεν εχει βγει ποτε μα ποτε να κανει 1 παραπονο...

Με την Fast Ferries δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: 

  • Τα κέρδη της είναι ικανοποιητικά
  • Οι ιδιοκτήτες της είναι (και φαίνονται) σοβαροί.

Ή και τα δύο μαζί.

 

 

  • 6 months later...
Posted

Τώρα που ναυλώθηκε το Santorini Palace η συνεργασία με τη Minoan να φανταστώ πως δεν υφίσταται πλέον. Ίσως είναι καιρός η εταιρεία να αγοράσει το αδερφάκι του Thunder και να τα δρομολογήσει εναλλαξ καθημερινά στο Πειραιάς - Κυκλάδες - Ηράκλειο αλλιώς αν δεν έχουν σκοπό να προχωρήσουν με ταχύπλοα, καλύτερα πιστεύω θα ήταν να πήγαινε από Ραφήνα που είναι και η "βάση" της εταιρείας.

Posted

Ίσως θα ήταν το ιδανικό να εκτελέσει ένα τέτοιο δρομολόγιο. Με το νέο δρομολόγιο του Champion Jet 3 (πρωινό από Σαντορίνη) η Seajets δε του αφήνει και πολύ περιθώριο να είναι κερδοφόρο μιας και θα προηγείται σε όλα τα λιμάνια του δρομολογίου μέχρι Πειραιά. Στο πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά έχει πάλι ανταγωνισμό σε όλα τα λιμάνια του δρομολογίου του από διάφορα πλοία όπως το Champion Jet 1 για Σύρο Μύκονο Πάρο, το Speedrunner Jet για Ίο και Σαντορίνη. Πιστεύω πως τόσο καιρό η εταιρεία θα μπορούσε να είχε αγοράσει ταχύπλοα και να είχε μια πολύ καλή θέση στις Κυκλάδες και θα μπορούσε να είχε τραβήξει αρκετό κόσμο από την Seajets , πράγμα το οποίο δυστυχώς δεν έγινε . Και αναφέρω το δυστυχώς γιατί οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι αρκετά ανώτερες σε σχέση με αυτές της Seajets.

Posted

Βέβαια και στη Ραφήνα να μπει θα έχει απέναντι ενδεχόμενος το Flyingcat ή δεν ξέρω αν μπορεί να χτυπήσει και τη Ραφήνα με πρωινό πλοίο η Seajets.

Το express επειδή είναι το βασικό δεν το γράφω.

Posted

Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία προφανώς και έχει ήδη κρατήσεις για την επερχόμενη σεζόν και επειδή αν μη τι άλλο η συγκεκριμένη εταιρεία φημίζεται για την σταθερότητα της και τον σεβασμό προς τους πελάτες της θεωρώ ότι δύσκολα θα μπει στην διαδικασία αλλαγής δρομολογίου . 

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι γεγονός ότι για να μπορέσεις να πάρεις απο την πίτα  της εκδρομής Ηράκλειο -Σαντορίνη θέλει δυο βαπόρια γι αυτό προέκυψε και η συνεργασία με τις Μινωϊκές η οποία λίγο μετά απο την έναρξη  του συγκεκριμένου δρομολογίου έψαχνε συνεργαζόμενο μέλος  . 
 

  • 2 months later...
Posted (edited)

Κανένα νέο αν η εταιρεία σκοπεύει να αγοράσει κάποιο ταχύπλοο για να διπλώσει το Thunder; Τα δύο αδερφά που εν τελεί πήρε η Seajets θα ήταν ιδανικά αλλά δυστυχώς δεν προχώρησε σε αγορά τους. Ίσως το αδερφάκι του Thunder που κάθεται και αυτό Τουρκία να ήταν καλή λύση. Κρίμα να είναι με ένα ταχύπλοο μόνο. Για μένα όπως και για πολλούς το καλύτερο ταχύπλοο που μπορεί να ταξιδέψει κανείς στο Αιγαίο είναι το Thunder ειδικά με τη συνέπεια που έχει, πράγμα που λείπει από τον ανταγωνισμό. Μακάρι να βλέπαμε να επεκτεινόταν η εταιρεία περαιτέρω με ταχύπλοα...

Edited by Champion Jet_2
  • 3 months later...
Posted

Για να μην ανατρέχω πίσω, πια η γνώμη σας για την εταιρεία, συνέπεια, εξυπηρέτηση, τιμολογιακή πολιτική κλπ; Γιατί μάθαμε ότι εξαγόρασε την ΑΝΜΕΖ, οπότε μπορεί να την έχουμε εδώ...

Posted

Nα ανατρέξεις πίσω και σε αυτό το τοπικ και στο τοπικ ραφήνα άνδρος τήνος μύκονος και θα βρεις τις απαντήσεις που ζητάς. ;) 

  • 6 months later...
Posted

1,5 μήνα μετά την απόκτηση των πλοίων της Ζαντε και πάρα την εξυπηρέτηση δύο νέων γραμμών για την εταιρεία, η ιστοσελίδα της δεν έχει ενημερωθεί ούτε για τους νέους προορισμούς ούτε για τον στόλο και τα δρομολόγια.

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Μέσα σε ενάμιση μήνα έχουμε δύο βλάβες του FF Andros, μία του Αικατερίνη και μία του Κοραή. Αρκετά ασυνήθιστο για τα στάνταρ της εταιρίας. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...