proud_ionian Posted February 25 Posted February 25 Στο επόμενο ΣΑΣ μοναδικό θέμα είναι η αξιολόγηση της μοναδικής προσφοράς, εξυπηρέτηση Κυθήρων και Αντικυθήρων ως 09/3. Μιλά για σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας, χωρίς να αναφέρει το λιμάνι αφετηρίας, αλλά φαντάζομαι δεν θα αναφέρονται στη γραμμή της Νεάπολης.
Nikos_Chania Posted February 25 Posted February 25 Είναι και οι δύο γραμμές στην προκήρυξη του διαγωνισμού, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποια γραμμή είναι η προσφορά. Πολύ πιθανό βέβαια να αφορά τη Νεάπολη.
proud_ionian Posted February 27 Posted February 27 1 hour ago, express skiathos said: Και εδώ η γνωμοδότηση. Καλή η τζάμπα Νεάπολη, αλλά ακόμη καλύτερο το Γύθειο με επιδότηση μέχρι Κίσσαμο
observer Posted March 8 Posted March 8 Δεν κατάλαβα, η σύμβαση λέει για παραδοσιακό δρομολόγιο μέχρι Κίσσαμο αλλά αν το Κεφαλονιά αγνοήσει αυτό το σκέλος απλά χάνει μέρος του μισθώματος άλλα όχι τη γραμμή;
fourtounakis Posted March 10 Posted March 10 Να ρωτήσω κάτι ; Δηλαδή οι μεταφορικές εταιρίες που συναλλάσσονται με καταστήματα των Αθηνών θα πρέπει μέχρι νεωτερας να μετακινούνται μέσω Νεαπολης ;;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10 Posted March 10 Ναι. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 14 Posted March 14 (edited) Kαταστήματα είναι το λιγότερο,οι προμηθευτές/φορτωτές μπορεί να είναι κατασκευαστές ή αποθήκες Edited March 14 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now