polman Posted February 17, 2011 Posted February 17, 2011 Δεν είναι δεδομένη η πίτα κίνησης προς ένα προορισμό. Νέες γραμμές μπορούν να δώσουν την δυνατότητα και σε άλλους κατοίκους να κάνουν το ταξίδι προς Ηράκλειο. Μην ξεχνάμε πως με την τιμή της βενζίνης πλέον αλλά και τα διόδια έχουν αυξήσει κατακόρυφα το κόστος μετακίνησης ΙΧ προς Πειραιά. Συνολικά μπορεί να αποδειχθεί φθηνότερο για ένα επιβάτη από βόρεια Ελλάδα να κάνει το ταξίδι άρα και να το πραγματοποιήσει.
nomikos Posted February 17, 2011 Posted February 17, 2011 Το δρομολόγιο το προτιμούν συνήθως οικογένειες από την Β Ελλάδα.Τους δίνεται η ευκαιρία να ταξιδέψουν και να γνωρίσουν τόπους μακρυνούς και μαγευτικούς για αυτούς όπως οι Κυκλάδες και η Κρήτη.Το ταξίδι αυτό μπορεί να θεωρηθεί και ολιγοήμερη κρουαζιέρα αφού μπορουν να κατεβαίνουν στα κάτω σε ένα Κυκλαδονήσι και στα πάνω να ξαναμπαίνουν στο πλοίο.Η γραμμή σίγουρα έχει κίνηση το καλοκαίρι και συμφέρει.Θυμάμαι το Δαίδαλος και την Νταλιάνα τίγκα σε κόσμο.
mpolo Posted February 17, 2011 Posted February 17, 2011 και μην ξεχναμε ρε παιδια συμπρωτεύουσα ειναι η θεσσαλονικη αρα πολυ μεγαλη πολη και δεν ειναι μονο αυτη ειναι και ολοκληρη μακεδονια
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 Το δρομολογιο Θεσσαλονικη-Ηρακλειο δεν ζηζητιεται?Ειναι ενα δρομολογιο που καποτε γινοταν καθε θερινη περιοδο απο το Ελ Γκρεκο,Δαιδαλος και Μιλενα ή Νταλιανα.Εγω προσωπικα αυτο ειχα ακουσει οτι συζητουσαν για τον Οριζοντα,με ενδιαμεσους σταθμους Συρος-Παρος-Σαντορινη. Μόλις χθες έτυχε να δω στη τηλεόραση να μιλάει ο υπουργός ναυτιλίας και να αναφέρθηκε στη συγκεκριμένη γραμμή. Ότι είχε βγει σε διαγωνισμό για να βρεθεί ενδιαφερόμενος αλλά πάλι κάνεις δεν κατάθεσε φάκελο για αυτή τη γραμμή. Όποτε είπε δεν θα εξυπηρετηθεί η γραμμή φέτος και δεν θα ξαναβγεί σε διαγωνισμό!!
TASOSNAXOS Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 Αυτο φυσικα δεν εποκλειει το ενδεχομενο να βρεθει καποιος τις επομενες ημερες ετσι?
Nils Holgersson Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 κάτι υπάρχει στα σκαριά,έχει κατατεθεί αίτηση στο υπουργείο και αναμένουμε σύντομα τα νέα.
TASOSNAXOS Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 (edited) Εγω παντως ακουσα,για τον Οριζοντα,2 δρομολογια Θεσσαλονικη-Ηρακλειο(Συρο-Παρο-Σαντορινι ενδιαμεσους σταθμους) και ενα δρομολογιο Θεσσαλονικη-Ροδο,μαλλον το περσινο του Διαγορα μιας κ φετος απο τα καλοκαιρινα του αποσιαζει η Θεσσαλονικη.Δεν ξερω αν προλαβενει να τα κανει ολα αυτα σε μια εβδομαδα ειναι η αληθεια. Edited May 29, 2011 by TASOSNAXOS
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 Από τα λεγόμενα του μάλλον απέκλεισε το ενδεχόμενο για δρομολόγηση φέτος πλοίου στη συγκεκριμένη γραμμή.
giorgos1094 Posted May 31, 2011 Posted May 31, 2011 'Οποιος είναι γνώστης ως προς το θέμα,και έχει έγκυρες πηγές,μπορεί να μας διαφωτίσει τί γίνεται με αυτήν την πονεμένη γραμμή??
Petros P Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Ο Προμηθεας που αναφέρεται στη 1η σελίδα ειναι ο γνωστός ο Κορεατης ;;
Petros P Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Το εχει κανεις σε φωτογραφία ;;; θα ηταν πραγματικό κειμηλιο ένα επιβατηγό 210+ μέτρων να εχει πάει για μπουγατσα
proud_ionian Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 δεν θυμαμαι αν εκανε ποτε ταξιδι ή υπηρξε σκεψη να παει και δεν πηγε. εχω την εντυπωση οτι δεν πηγε τελικα
minoan Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Εκανε σιγουρα ενα δρομολογιο μονο ως οχηματαγωγο περιοδο με μεγαλες απεργιακες κινητοποιησεις
Molmed Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 (edited) Και μάλιστα ταλαιπωρήθηκε από έναν αέρα που δεν το άφηνε να δέσει για ώρες, για πολλές ώρες, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Όσο μαιτζέβελο πλοίο και αν ήταν ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ, ο καπετάν Γιάννης Δοκιανάκης δεν ρίσκαρε να μπει και να δέσει σε ένα άγνωστο λιμάνι με εκείνο τον καιρο! Ήταν το 2002??? Edited November 24, 2012 by proud_ionian quote
MANOS79 Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Ψαχνοντας βρηκα αυτο: http://www.patris.gr/archive/2002/12/20/1stpage.html
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2016 Posted October 19, 2016 Η γραμμή Θεσσαλονίκης – Κρήτης, μία ακτοπλοϊκή σύνδεση που εδώ και μερικά χρόνια είναι ανενεργή, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Αρχικά έμμεσα μέσω της πίεσης που ασκείται κυρίως από τους παράγοντες της Σαντορίνης για σύνδεση της γραμμής Παροναξίας έως τη Κρήτη και τώρα εμφανίστηκε μέσω πρότασης που κατέθεσε ο Δήμαρχος Χανίων Τάσος Βάμβουκας, στο πλαίσιο του συνεδρίου “Σχεδιασμός Ακτοπλοϊκού Δικτύου”, εκπροσωπώντας την Κ.Ε.Δ.Ε. Πρόταση που περιλαμβάνει εναλλάξ δρομολόγια από Χανιά και Ηράκλειο μέσω Κυκλάδων για τη Θεσσαλονίκη. Και η απάντηση; Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας Γιάννης Θεοτοκάς δεν ήταν ξεκάθαρος στην απάντησή του θυμίζοντας κάτι από σύγχρονη Πυθία… Ναι μεν αλλά μόνο μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας και έξω από κάθε κρατική επιχορήγηση…
Nikos_Chania Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Θέμα της διασύνδεσης των Κυκλάδων, καθώς και της σύνδεσης της Μακεδονίας με τις Σποράδες, τις Κυκλάδες και την Κρήτη Quote Συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργο Λεονταρίτη και τους Επάρχους, Άνδρου Δημήτρη Λοτσάρη, Τήνου Γιάννη Γιαγιά, Μήλου Νίκο Βενάκη, Κέας Παναγιώτη Βιτάλη και Μυκόνου Στέλιο Μπρίγκο, είχε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής. Στη συζήτηση ετέθη το θέμα της διασύνδεσης των Κυκλάδων, καθώς και της σύνδεσης της Μακεδονίας με τις Σποράδες, τις Κυκλάδες και την Κρήτη. Ο κ. Κουρουμπλής έδωσε εντολή στην αρμόδια Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών να διερευνήσει κατά πόσον υπάρχει ενδιαφέρον από εταιρίες να αναλάβουν αυτό το δρομολόγιο. Η αντιπροσωπεία από τις Κυκλάδες έθεσε το ζήτημα της παρουσίας, στη διάρκεια του καλοκαιριού, ενός πυροσβεστικού σκάφους σε κάποιο νησί των Κυκλάδων. Ο κ. Κουρουμπλής επικοινώνησε με τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Γιάννη Καπάκη και του έθεσε το θέμα σημειώνοντας ότι τα πλοία έχουν και τη δυνατότητα να εκτελούν και επιχειρήσεις διάσωσης, όταν επιβάλλεται. Τέλος ετέθη και το θέμα του Αλιευτικού Καταφυγίου του Κορθίου, στην Άνδρο, για το οποίο ο κ. Κουρουμπλής έδωσε οδηγίες για την επικαιροποίηση των μελετών ώστε να προχωρήσει το έργο. Θα προστρέξουν όλες οι εταιρείες, εκτός κι αν η συνάνηση έγινε εσκεμμένα μετά τις φήμες για να μπει το Aqua Blue
proud_ionian Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 το 2. ειναι ολα ετοιμα και στηνεται το σκηνικο για τα γυρισματα
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 (edited) Ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων στη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ κατέθεσε αίτημα για άμεση υλοποίηση ακτοπλοϊκής σύνδεσης Βορείου Ελλάδος – Κυκλάδων – Κρήτης και θεσμικής και οικονομικής θωράκισης της ενδοκυκλαδικής ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας Quote Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, που πραγματοποιήθηκε στη Νάξο, παρέστη ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γιώργος Λεονταρίτης. Στην παρέμβασή του ο κ. Λεονταρίτης ζήτησε τον ορισμό εκπροσώπου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ως μόνιμου μέλους του Συμβουλίου, πέρα από τον εκπρόσωπο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, εδράζοντας την επιχειρηματολογία του τόσο στον πλέον πολυνησιακό χαρακτήρα της Περιφέρειας όσο και στην ύπαρξη προβλημάτων στις λιμενικές υποδομές των νησιών της. «Για μας τους νησιώτες, η ενδοεπικοινωνία είναι δημόσιο αγαθό και απαραίτητος όρος για την υγειονομική μας θωράκιση, την κοινωνικοοικονομική επιβίωσή μας και την τουριστική ανάπτυξή μας, αφού ουσιαστικά αποτελεί τον συνδετικό κρίκο σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητάς μας» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης, υπογραμμίζοντας για μία ακόμη φορά την πάγια θέση της Περιφερειακής Αρχής περί βελτίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας των άγονων γραμμών, με διαγωνισμούς που δε θα διενεργούνται σε ετήσια αλλά σε μακροχρόνια βάση και με σταθερό προϋπολογισμό, προκειμένου οι συμμετέχουσες εταιρείες να γνωρίζουν εγκαίρως τους όρους των συμβάσεων και να επιτευχθεί ο στόχος της δρομολόγησης αξιόπιστων και σύγχρονων πλοίων. Στην παρέμβασή του ο Αντιπεριφερειάρχης επαναδιατύπωσε το πάγιο αίτημα για εξασφάλιση μόνιμης και με μεγαλύτερη συχνότητα σύνδεσης των νησιών των Κυκλάδων με τα Δωδεκάνησα, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους αλλά και την καθιέρωση γραμμής – «κορμού» , που ξεκινώντας από τον Πειραιά θα συνδέει μεταξύ τους τα τέσσερα μεγαλύτερα πληθυσμιακά και με αυξημένη εμπορική δραστηριότητα νησιά, δηλαδή τη Σύρο, την Πάρο, τη Νάξο και τη Σαντορίνη, ενώ επανέλαβε την αναγκαιότητα άμεσης υλοποίησης της πρότασης που αφορά στη σύνδεση των Κυκλάδων με τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη. Τέλος, ο κ. Λεονταρίτης δήλωσε: «Η βελτίωση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων επιτυγχάνεται με διάλογο και συμμετοχή στα αρμόδια θεσμικά όργανα όπως είναι το Σ.Α.Σ και το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Με τοποθετήσεις πολιτικού αφορισμού και αποκλεισμού από τον διάλογο των θεσμικών παραγόντων είναι παρωχημένη πολιτική τακτική που δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολιτών.» Edited June 3, 2018 by proud_ionian cyclades24.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 (edited) Χθες αναμενόταν να "πέσουν" οι υπογραφές για ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες και τις Κυκλάδες με συμβατικό, οχηματαγωγό πλοίο, τα δρομολόγια του οποίου πρόκειται να ξεκινήσουν από τις 15 Ιουνίου. Ήδη η έγκριση έχει δοθεί από τον υπουργό Ναυτιλίας και τώρα αναμένεται το αίτημα να επικυρωθεί από το συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπως δήλωσε χθες στον Typothes, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Κ. Μακεδονίας κ. Βύρων Θεολόγης κάνοντας λόγο για μια πολύ σημαντική εξέλιξη για την οποία πρωτοστάτησαν όλοι οι φορείς της πόλης και οι τουριστικοί πράκτορες. Το πλοίο θα ξεκινάει από Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα για Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο και κάθε Τρίτη και Παρασκευή θα ξεκινά από Θεσσαλονίκη και θα πιάνει Κυκλάδες, Πάρο, Νάξο, Τήνο, Σαντορίνη, με τελικό προορισμό το Ηράκλειο της Κρήτης. Το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει και Ι.Χ. ενώ θα έχει και καμπίνες, ενώ "θα είναι οπωσδήποτε πιο φθηνό γιατί είναι συμβατικό το πλοίο", όπως λέει ο κ. Θεολόγης. Η διάρκεια του δρομολογίου θα εξαρτηθεί από το πώς θα συμπεριφερθεί η Β. Ελλάδα, εάν θα το αγκαλιάσει ή όχι, προσθέτει ο ίδιος. Επισημαίνει ακόμη ότι το κέρδος θα είναι μεγάλο εάν σκεφτεί κανείς τα διόδια και τις βενζίνες που θα πρέπει να ξοδέψει κάποιος για να πάει να πάρει πλοίο από την Αθήνα. Ο ίδιος αναφέρει ότι από τη στιγμή που θα δοθεί η έγκριση το κυριότερο που έχουν να κάνουν οι τουριστικοί πράκτορες είναι να έρθουν σε συνεννόηση με τους ξενοδόχους στα νησιά για να δημιουργηθούν «πακέτα» και ο κόσμος να προγραμματίσει τις διακοπές του από τώρα. Edited June 3, 2018 by proud_ionian http://www.typosthes.gr/gr/
Petros P Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Το πλοίο οτι θα είναι το Aqua Blue ,...γιατι δε το γράφουν ομως??
Nikos_Chania Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Ε εμείς το καταλαβαίνουμε οτι πρόκειται για αυτό και μας αρκεί Κόντρα στα σουπερφέρια από Ανδρο ως Ηράκλειο αλλά και σίγουρα μερίδιο από τα σπηντόγατα των Στεφάνου στις Σποράδες. Εκλογές έρχονται και μοιράζουμε γραμμές. Άντε @proud_ionian και στο ΠΣΙ
hayabusagr Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 θυμάμαι λάθος ή αυτό θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει από καιρό ;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now