proud_ionian Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 ειχε ζητησει ηρακλειο μεχρι μυκονο, το πηραν πισω, μετα διερρευσαν ραφηνα ΑΤΜ ικαροσαμια και τελικα... στο ιδιο εργο θεατες
kerkini Posted June 5, 2018 Posted June 5, 2018 Δεν ξέρω ποιο είναι το καταλληλότερο topic, προτίμησα αυτό λόγω των "ακραίων" λιμανιών Quote Την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Κυκλάδες και την Κρήτη εξήγγειλε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Νεκτάριος Σαντορινιός, από το βήμα του 15ου Περιφερειακού Συνεδρίου για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση, το οποίο διεξάγεται στη Σύρο. Συγκεκριμένα, προανήγγειλε τη δρομολόγηση πλοίου -για τρεις μήνες- που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη, τη Σκιάθο, τη Σύρο και άλλα νησιά των Κυκλάδων με το Ηράκλειο της Κρήτης. Μάλιστα, τα δρομολόγια θα είναι δύο ανά εβδομάδα και θα επιδοτούνται από τα κονδύλια για τις άγονες γραμμές. «Η γραμμή αυτή μπορεί να δημιουργήσει νέες αγορές για τα νησιά των Κυκλάδων» εκτίμησε παράλληλα, ο κ. Σαντορινιός. Πηγή: naftemporiki.gr
tasos123 Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 ο Σαντορινιός είπε ότι θα επιδοτούνται; χωρίς επιδότηση θα είναι όμως, έτσι;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι θα υπάρξει επιδότηση για να κάνει το συγκεκριμένο δρομολόγιο το Aqua Blue, μιας και έχει βγει η προκήρυξη για την γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ– ΣΠΟΡΑΔΕΣ (ΣΚΙΑΘΟΣ) – ΚΥΚΛΑΔΕΣ (ΣΥΡΟΣ) και επιστροφή Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 18/06/2018 έως 02/09/2018 [σύνολο έντεκα (11) εβδομάδες], με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες και επέκτασης.
Nick the Greek Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Εντύπωση μου κάνει το πως δεν έχουν συμπεριλάβει και προσέγγιση στη Μύκονο.
Nikos_Chania Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Εφόσον δίνει δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες και επέκτασης, τότε κανένα πρόβλημα. Απλά δεν την επιδοτεί. ΥΓ: ε μην θέμε και επιδότηση να πάμε στο super mark εεε paradise
Nick the Greek Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Την είχε παλιά, και ο Δαίδαλος, και ο Άνεμος και το Δημητρούλα έπιαναν Μύκονο.
.voyager Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Όντως, είχα πάει με το Δαίδαλος από εκεί στο Ηράκλειο (είχα πεθάνει από το πολικό ψύχος μέσα επίσης 😂).
proud_ionian Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 6 hours ago, Nick the Greek said: Την είχε παλιά, και ο Δαίδαλος, και ο Άνεμος και το Δημητρούλα έπιαναν Μύκονο. ηταν στο επιδοτουμενο κομματι;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 Εκείνη την εποχή δεν νομίζω ότι ήταν επιδοτούμενη η γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Ηράκλειο!! Μετά την απόσυρση του Δαίδαλος νομίζω ότι έγινε επιδοτούμενη.
Crow's nest Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 Συνέντευξη για τη γραμμή έδωσε στη ΕΡΑ Ηρακλείου ο Νεκτάριος Σαντορινιός.https://www.cretalive.gr/crete/enas-mnhsthras-hdh-gia-th-grammh-hrakleio-thessalonikh
Nick the Greek Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εκείνη την εποχή δεν νομίζω ότι ήταν επιδοτούμενη η γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Ηράκλειο!! Μετά την απόσυρση του Δαίδαλος νομίζω ότι έγινε επιδοτούμενη. Πολύ σωστά, δεν υπήρχε επιδότηση τω καιρώ εκείνω.
proud_ionian Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 my apologies. οποιος βιαζεται σκονταφτει. και μυκονο επιανε και επιδοτηση δεν επαιρναν προ δαιδαλου. ταπεινα υμετερος
giorgos_249 Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 (edited) Λοιπον. Εστω οτι το AQUA BLUE θα πιανει Σκιάθο, Σκόπελο, Σύρο, Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη με τη σειρά που προαναφέρθηκε, ακολουθώντας την πορεία που ακολουθούν συνήθως τα πλοία σε αυτές τις γραμμές. Με μια πρόχειρη μέτρηση (google maps) η απόσταση αυτή είναι 750 χιλιόμετρα ή 405 ναυτικά μίλια. Kάνοντας τις εξής Παραδοχές: Υπηρεσιακή ταχύτητα του πλοίου 16 κόμβοι Παραμονή στα λιμάνια 15' ανά λιμένα. Διαδικασία μανούβρας 8' ανά λιμένα Διαδικασία βιραρισματος 5' ανά λιμένα Καθυστέρηση, λόγω της επιτάχυνσης του πλοίου από την ακινησία μετά το βιράρισμα στα 16 μίλια, αλλά και της επιβράδυνσης από τα 16 μίλια στην ταχύτητα εισόδου στο λιμένα, συνολικά ίση με 10' ανά λιμένα (αισιόδοξο νούμερο). Καμια αλληλεπίδραση του πλοιου με αλλα ελλιμενιζόμενα πλοία (όπως πχ αναμονή στα ανοιχτά λόγω μη ύπαρξης διαθ. προβλήτας σε καποιο λιμένα. ) Τότε ο χρόνος (από τη στιγμή που λύνει στη Θεσσαλονίκη ώς τη στιγμή που ακουμπάει καταπέλτη στο Ηράκλειο) προκύπτει ίσος με 29,5 ώρες. Παραθετω τους υπολογισμούς: ΕΝ ΠΛΩ: 25 ώρες και 18 λεπτά (με μεση ταχυτητα =16 κομβους) ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ: Κατά τα άνω θα είναι 38 λεπτά ανά λιμένα * 6 λιμένες = 3 ωρες και 48 λεπτά ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΚΡΑΙΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ: 5' βιραρισμα στη Θεσσαλονικη, 8' μανούβρα στο λιμένα Ηρακλείου, 10' συνολικη καθυστερηση λογω της επιταχυνσης από τους 0 στους 16 κομβους στη Θεσσαλονικη και της επιβραδυνσης από τους 16 κομβους στην ταχυτητα μανουβρας εντος λιμενα στο Ηράκλειο. (όλα σύμφωνα με τις παραδοχές που έγιναν πριν). Σύνολο 23 λεπτά. ΣΕΝΑΡΙΑ: Αν αντι για 16 εκτελει τα δρομολογια με 17 μιλια μεση ταχυτητα τοτε ο συνολικος χρονος θα ειναι 28 ώρες. Αν αντι για 16 εκτελεί τα δρομολόγια με 18 μίλια μέση ταχύτητα τότε ο συνολικός χρόνος θα είναι 26,5 ώρες. Αν αντι για 16 εκτελεί τα δρομολόγια με 15 μίλια μέση ταχύτητα τότε ο συνολικός χρόνος θα είναι 31 ώρες. ΛΥΣΕΙΣ: Προσεγγιση λιγότερων ενδιάμεσων λιμένων. Αν προσεγγίζει μόνο σε Σκιάθο, Σύρο και Σαντορίνη τότε η συνολικη απόσταση μειώνεται σε 375 ναυτικά μίλια. Με ανάλογους υπολογισμούς σαν τους παραπάνω, και με τις ίδιες παραδοχές θα προκύπτει συνολικός χρόνος ίσος με 23,5 ώρες (εν πλω) + 2 ωρες/20 λεπτα (συνολικες καθυστερησεις) = 25 ώρες και 50' που είναι ένα χρονικό διάστημα όχι τραγικό θα έλεγα..... Αλλαγή πλοίου για αύξηση ταχύτητας (μη εφικτο). Ειμαι περιεργος να δω πως θα παει το εγχείρημα...... Edited June 8, 2018 by giorgos_249
Nikos_Chania Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Καλοί οι υπολογισμοί και όντως προσεγγίζουν αρκετά την πραγματικότητα. Εγώ στο Ηράκλειο θα έδινα περισσότερο χρονο για να δεσει αλλά δεν κανουν 5 λεπτά τη διαφορά. Θα ειναι ευτύχημα το δρομολόγιο να γίνεται σε λιγότερο από 26 ώρες δεδομένου οτι ξέρουμε πως τα 17 μιλια δρόμο τα έχει άνετα απο τα δοκιμαστικά του.
Nick the Greek Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση, δεν πρέπει να είσαι και πολύ μακριά, μια άλλη παράμετρος είναι να προσθέσεις το Μάικονος. Σίγουρα πάντως μιλάμε για 2 δρομολόγια την εβδομάδα, όπως και στο παρελθόν. Εάν δεν με απατά η μνήμη μου, οι αναχωρήσεις από Θεσσαλονίκη παλαιότερα ήταν Σάββατο -γιατί θυμάμαι Κυριακές μεσημέρι το Δαίδαλο στη Μύκονο- και Τρίτη.
Nick the Greek Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Ε ναι, 16 μίλια ο Άνεμος, 17 ο Δαίδαλος, άλλα τόσα η Δημή, όλα κάπου εκεί κινούνταν.
Axilleas Tzathas Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 13 minutes ago, Nick the Greek said: Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση, δεν πρέπει να είσαι και πολύ μακριά, μια άλλη παράμετρος είναι να προσθέσεις το Μάικονος. Σίγουρα πάντως μιλάμε για 2 δρομολόγια την εβδομάδα, όπως και στο παρελθόν. Εάν δεν με απατά η μνήμη μου, οι αναχωρήσεις από Θεσσαλονίκη παλαιότερα ήταν Σάββατο -γιατί θυμάμαι Κυριακές μεσημέρι το Δαίδαλο στη Μύκονο- και Τρίτη. Τα δρομολόγια του Δαίδαλου το καλοκαίρι του 1999
Nick the Greek Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Τι είπες τώρα ρε Αχιλλέα, πώωωωωω!! Είναι βέβαια λίγο διαφορετικά, έχει και Βόλο μέσα. Αργότερα χρόνια έχεις? Αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι 2003 με 2005 και μάλιστα τσέκαρα τις ημερομηνίες με τις φωτό μου του Δαίδαλου και είναι όντως όλες Κυριακή.
giorgos_249 Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 (edited) Δε θα με παραξενεψει παντως να δω κανένα ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στο Βόλο τωρα που πανε και οι Στεφάνου εκεί, στο ενα εκ των 2 δρομολογίων 😎 Edited June 8, 2018 by giorgos_249
Captain_Nionios Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Ωραια αναλυση και νουμερα απο το Γιωργο. Νομιζω τα νουμερα ειναι λογικα εκτος απο ενα. Το χασιμο χρονου λογω επιταχυνσης και επιβραδυνσης πιστευω πως ειναι σημαντικα λιγοτερα απο 10 λεπτα. Καθε λιμανι σγουρα ειναι διαφορετικο, καποιο εχει την εισοδο-μπουκα του πολυ μακρια απο τις θεσεις προσδεσης (βλεπε Ηρακλειο - Πειραιας) ενω στα περισσοτερα μικροτερα νησια οι θεσεις προσδεσης ειναι πολυ κοντα της. Μαλιστα υπαρχουν και νησια που την οριοθετεις εσυ νοητα γιατι δεν ειναι σαφης η θεση της. Το βαπορι δεν εχει μηδενικη ταχυτητα ουτε οταν μπαινει ουτε οταν βγαινει απο την εισοδο-εξοδο του λιμανιου, η οποια κατα μεσο ορο τοποθετειται στα 2-3 σταδια απο τη θεση προσδεσης. Προσωπικα υπολογιζω τον καθαρο χρονο απο μπουκα σε μπουκα και ολο το υπολοιπο το θεωρω χρονο στο λιμανι, δηλαδη προσδεση, παραμονη, βιραρισμα και η μικρη (συνηθως) διαρκεια μεχρι να φτασει στη μπουκα το βαπορι. Μετρωντας λοιπον τις ταχυτητες του Κορναρου το 2015-2016 σε Κασοκαρπαθια και Κυθηρα, που το βαπορι επιταχυνε πολυ αργα, διαπιστωσα το παρακατω. Quote Με τις τοτε, κακες, επιταχυνσεις και επιβραδυνσεις του βαποριου, σε αποσταση 20 ν.μ. απο μπουκα σε μπουκα, η μεση ταχυτητα ηταν περιπου 0.7 κομβους χαμηλοτερη απο την «ατυπη» μεση ταχυτητα στο πελαγος (αφου ειχε επιταχυνει πληρως). Αυτη η μειωση ειναι περιπου αντιστροφως αναλογη της αποστασης των λιμανιων απο μπουκα σε μπουκα. Δηλαδη για αποσταση 40 ν.μ η μειωση ειναι περιπου 0.35 για αποσταση 80 ν.μ. η μειωση ειναι περιπου 0.175 κλπ... Οπως βλεπουμε η μειωση της μεση ταχυτητας λογω επιβραδυνσης και επιταχυνσης μειωνεται οσο μεγαλωνει η αποσταση αλλα ο χαμενος χρονος παραμενει ο ιδιος ανα περιπτωση γιατι το βαπορι επιταχυνει και επιβραδυνει, πηγαινοντας με μικροτερη ταχυτητα απο την κανονικη του, για περιπου ισες μικρες αποστασεις. Αν θεωρησουμε πως θα πηγαινει με 16.3 κομβους μεση ταχυτητα στο πελαγος (αφου επιταχυνει πληρως), και εχουμε μειωση της κατα 0.6 κομβους (λιγο μικροτερη απο τον Κορναρο) σε αποσταση 20 ν.μ. και 0.3 κομβους σε αποσταση 40 ν.μ. τοτε ο χαμενος χρονος ειναι σαφως λιγοτερος. Κανοντας τους υπολογισμους. ((20/16.3)-(20/15.7))*60=2.81 λεπτα. ((40/16.3)-(40/16))*60=2.76 λεπτα. Ας τα κανουμε 3 αντε 4, οχι ομως 10...
MILTIADIS Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 3 hours ago, Axilleas Tzathas said: Τα δρομολόγια του Δαίδαλου το καλοκαίρι του 1999 Ωραιος!Αν και για την ιστορια να αναφερουμε οτι τα δρομολογια αυτα ηταν του Ελ Γκρεκο για την ακριβεια ☺️ Το Δαιδαλος πηγε το 2001 κ οταν εκανε τη γραμμη δεν επιανε Βολο-Σκιαθο. Το Ελ Γκρεκο παντως αν κ εκατσε χρονια στη γραμμη ολοι το ξεχασατε 😛 Κορυφαια στιγμη στην ιστορια της γραμμης το περασμα του Ζευς Παλας(τοτε νεοτευκτου Προμηθεα)οταν εψαχνε κ αυτος να βρει καποιο ρολο.Εκανε μαλιστα κ σημαντικα λιγοτερες ωρες το ταξιδι(θα σας γελασω μετα απο τοσα χρονια ποσες βεβαια).. Τωρα για το σημερα πιστευω οτι ολα αυτα που λεγονται για αναβιωση της γραμμης κ δηθεν ενδιαφερομενους ειναι αερολογιες απο αυτες που εχουμε ξανακουσει για τη συνδεση αυτη κ ειμαι σχεδον σιγουρος πως τελικα παλι τιποτα δεν θα γινει αλλα τεσπα..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now