Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Συμφωνα με αυτο το site το πλοιο εχει αλλαξει ονομα και ονομαζεται WINNER 5 με σημαια Saint Helena.

Το περιεργο ειναι οτι μονο σε αυτο το site απο ολα οσα εψαξα υπαρχει αυτη η πληροφορια οποτε δεν μπορω να ξερω αν προκειται για καποιο λαθος.

Posted

Με μία γρήγορη ματιά το βαπόρι δυστυχώς σήμερα δεν φαινότανε πουθενά. Δεν ξέρω μήπως έχει μεταφερθεί κάπου. Αλλά και μετά από τα χθεσινά

Σήμερα το πρωι τα 2 αδερφια Ivory και Emerald χωριστηκαν με το δεύτερο να πηγαινει λίγο πιο δίπλα σε μια ντάνα με φορτηγά και το πρώτο να παραμένει αγκυροβολημένο μόνο του περιμένοντας να αναχωρήσει για το τελευταίο του προορισμό :(

δεν τρέφω και πολλές ελπίδες...

Posted

Kαι όμως την πάτησα! Το βαπόρι είναι ακόμα εδώ απλά έχει φουντάρει σε άλλη θέση. Σήμερα που μπόρεσα και το είδα μπορώ υπερήφανα να πω πως ο polmyt έχει πέσει μέσα. Το IVORY έχει σβηστεί πλώρα πρύμα και αχνοφαίνεται κάτι άλλο, γραμμένο με το χέρι που προφανώς είναι το WINNER 5. Υπάρχει έντνονη κινητικότητα στο βαπόρι, λάτζες και ρυμουλκά δίνουν και παίρνουν ενώ καπνίζουν και οι μηχανές πράμμα που σημαίνει ότι από ώρα σε ώρα μας αποχαιρετά.

Posted

Δεν είναι κάπως παράξενη αυτή η μετονομασία για ένα πλοίο που απλά και μόνο πρόκειται να κάνει ένα και τελευταίο ταξίδι ??? :confused:

Και ...WINNER, και ...5, ειλικρινά αρκετά παράξενο μου ακούγεται. Εκτός κι αν κάποιος κάνει (black) ...χιούμορ.

Posted

Εξακολουθεί και βρίσκεται στην Ελευσίνα με φουνταρισμένη την αριστερή και κόβει βόλτες γύρω από τον εαυτό του. Μέσα σε όλα τα οξύμορα είναι και ότι το πλοίο το βράδυ όχι απλά είναι αναμένο αλλά μένει κατάφωτο από πλώρα μέχρι πρύμα. Τουλάχιστον τις δύο τελευταίες μέρες ακόμα και η τσιμινιέρα είναι φωτισμένη. Εδώ το βλέπετε το πρωί της Τετάρτης...

post-17-128326987776_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Δέκα ολόκληρες ημέρες μετά το αμέσως προηγούμενο ποστ του George, και το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην ίδια θέση στον κόλπο της Ελευσίνας, ...προετοιμαζόμενο (τόση προετοιμασία πιά ???).

Στην φωτογραφία (αν και τραβηγμένη από πολύ μεγάλη απόσταση, από αμφίπλωρο προς την Σαλαμίνα) μπορούμε να διακρίνουμε ότι δεν αναγράφεται κανένα όνομα στην πλώρη του.

Posted

Δε ξέρω για την πλώρη, αλλά ένας γλάρος μου είπε ότι το νέο όνομα έχει γραφτεί και στην πινακίδα πάνω από τη γέφυρα :confused:

Υπάρχει περίπτωση να καθυστερεί λόγω της ιδιαιτερότητας των μηχανών του?

Posted

Υπάρχει το όνομα στην πλώρη φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ απλά είναι γραμμένο με τόσο μικρά γράμματα που μόνο με κυάλια φαίνεται καθαρά.

post-17-128326989033_thumb.jpg

Με τα κυάλια επίσης φαίνεται και αυτό που λέει ο giorgosz περί ονόματος στην πινακίδα πάνω από τη γέφυρα.

Στο δια ταύτα τις τελευταίες μέρες που παρατηρούσα το πλοίο, η κινητικότητα έχει μειωθεί δραματικά. Τα πρωινά τουλάχιστον είναι ανύπαρκτη. Το βαπόρι γυρνάει γύρω γύρω από τον εαυτό του και όσο του επιτρέπει η αριστερή του φουνταρισμένη άγκυρα. Αυτά που έγραψα παραπάνω περί φωτοχυσίας πλέον δεν ισχύουν. Μέχρι πριν μία εβδομάδα το βαπόρι είχε πολύ λίγα φώτα ενώ την Τετάρτη τα ξημερώματα ήταν θεόσβηστο. Αυτά που αναφέρω κατά πάσα πιθανότητα δεν σημαίνουν τίποτα απλά κουβέντα να γίνεται :D

Posted

Σήμερα που έπινα καφεδάκι στην Ελευσίνα δούλευαν οι μηχανές του πλοίου και από την τσιμινιέρα του πλοίου έβγαινε έντονος καπνός.

Posted

Τελικά πρόλαβα και το αποχαιρέτησα.Εδώ εξω απο τη Δραπετσώνα

post-321-128326989224_thumb.jpg

και εδώ βάζοντας πλώρη προς το τόπο του μαρτυρίου....

post-321-128326989231_thumb.jpg

Posted

Προσωπικά, σε ευχαριστώ Captain Argy για τις όμορφες, αποχαιρετιστήριες φωτογραφίες του AUSONIA. Μόλις πριν από λίγο καθόμουν και το χάζευα στο naviearmatori στις πανέμορφες καρτ ποστάλ με τα σινιάλα της Adriatica. :(

Τελικά πρόλαβα και το αποχαιρέτησα.

Έτσι είναι... Τα είπαμε και σε άλλο thread. Για πολλούς από εμάς (αν όχι για όλους μας), τα καράβια δεν είναι απλά "λαμαρίνες και μετοχές". Καλές θάλασσες να έχει, έστω και στο τελευταίο του ταξίδι.

  • 2 weeks later...
Posted

620 μίλια πλέον από την Alang που σημαίνει ότι σε 48 περίπου ώρες θα βρίσκεται στον τόπο του μαρτυρίου.

Posted

Με αναγραφόμενο πλέον προορισμό το/την Gujarat (αν δεν κάνω λάθος έτσι λέγεται η ευρύτερη περιοχή στην οποία ανήκει η Alang) και εκτιμόμενη άφιξη την Τετάρτη στις 05:00 συνεχίζει να πλέει στην Αραβική θάλασσα.

Άσχετο: Εκεί που πλέει τις τελευταίες ώρες, η πιο κοντινή ακτή είναι περίπου στα 250 μίλια. Πράμμα που σημαίνει ότι γύρω γύρω πρέπει να βλέπεις μόνο ουρανό και θάλασσα!! Το απόλυτο θαλασσινό ταξίδι...

  • 3 weeks later...
Posted

Στο επομενο βιντεακιι απο αυτο της καθελκησης του Tοurist Ferry Boat Primo ειναι ενα με την αφιξη παλιων Ιταλων πολεμιστων στην Αθηνα

Το ιδιαιτερο ειναι το εχουν ερθει με το AVSONIA το οποιο δεν ειναι αλλο απο το IVORY.To ονομα AVSONIA το βλεπω πρωτη φορα.Οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα να εχει ποτε αυτο το ονομα.Ολοι το αναφερουν παντα σαν AUSONIA.

Δεν ξερω αν λεω πατατα αλλα μαλλον στην πορεια εγινε μετονομασια που δεν προσεξε κανεις λογω ομοιοτητας του ονοματως

Βαζω και μια φωτο απο το βιντεακι

post-15-128326994007_thumb.jpg

Posted

στα λατινικα και στην ιταλικη "καθαρευουσα" δεν υπαρχει U/u. χρησιμοποιειται το V/v και για ου και για β

  • 2 weeks later...
Posted

το ausonia εχει προσαραξει και με καθε παλιρροια το βιραρουν προς την ακτη. τελος του μηνα αναμενεται να αρχισει η διαλυση.

απο τον knego τα μαντατα που περιμενει τους καναπεδες:D:p

Recently beached WINNER 5 (ex AUSONIA) is still quite far out but is being winched in with the tide and will succumb to the torches late this month as various clearances are awaited. She lies in the shadows of the massive supertanker MONT (ex KNOCK NEVIS, JAHRE VIKING, etc.)
Posted

Και απο το φιλο Dinesh Patel η παρακατω φωτο του πλοιου οπως ειναι σημερα ;)

Ειπαμε shipfriends international και το εννοουμε :D

Κακη ποιοτητα λογω του οτι μου ηρθε με MMS

post-23-128326995742_thumb.jpg

Posted

Ειναι που ειναι το μερος μακαβριο,ειναι και η ποιοτητα και νομιζεις οτι εχει βγει η φωτο απο καμια ταινια τρομου

  • 2 months later...
Posted

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την πώληση του πλοίου για σκραπ. Τη στιγμή που μιλάμε το πλοίο πρέπει να έχει μείνει μισό και αν….Το 2007, κάπου τον Μάιο, είχα την ευκαιρία όπως θα θυμάστε μερικοί από εδώ να ταξιδέψω για 3 ημέρες με το τότε Aegean Two στο Αιγαίο.

Σε ποστ μου στις “Αναφορές ταξιδιών” σας είχα δώσει μία περιγραφή του πλοίου και της κρουαζιέρας. Αυτή τη φορά θα προσπαθήσω να σας δώσω και μια εικόνα από το εσωτερικό του πλοίου. Για να δούμε λοιπόν…

Η πλάκα της ανακαίνισης από τα ναυπηγεία Fincantieri το 1986

Η καμπίνα μας, μεγάλη, με κανονικό μπάνιο και πολύ ξύλο (και κακή ποιότητα φωτογραφίας όμως:mad:)

Ο καθρέφτης του πλοίου, με φόντο τη Σαντορίνη

Το jacuzzi και η πισίνα του πλοίου

Η δεξιά βαρδιόλα και η θέα από εκεί προς την πλώρη με το μπαλκόνι

Τα έργα τέχνης στη πλωριά σκάλα και στο εστιατόριο Pharaoh (μπορείτε να τα βρείτε και να διακοσμήσουν και τον δικό σας χώρο από γνωστό έμπορο καναπέδων κτλ ;):D )

Ελπίζω να πήρατε μια μικρή εικόνα από ένα πλοίο που δεν ταξιδεύει πια...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...