Jump to content
Shipfriends

Grecia (IMO 7224514)


Recommended Posts

Posted

μαλλον τα πηρε ολα πολυ ανοιχτα. και οξω απο την κεφαλονια και οξω απο τα κυθηρα και ανοιχτα στο μυρτωο

Posted

Πάντως δεν ξέρω αν το πλοίο είναι εντάξει μηχανικά αλλά αφού πάει που πάει για σκράπ καλό είναι να πάρουν κανένα ανταλακτικό για τον Πήγασο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης

Posted

Για να πάρουν ανταλλακτικά από το Grecia, πρέπει να τα αγοράσουν από την Χαλκηδών, όποτε λιγάκι χλωμό να γίνει κάτι τέτοιο. Εάν χρειαστεί ογκώδης ανταλλακτικά στο Εξπρές Πήγασος θα του βρουν από τους διαλυτήριους!!!

Θυμάστε να έχει ξαναέλθει το Grecia με τα χρώματα της Χαλκηδών στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά??

Posted

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το GRECIA είναι το πρώτο πλοίο που ναυπηγήθηκε από τα τέσσερα αδελφά :

ESPRESSO LIVORNO (1973), ESPRESSO CAGLIARI (1974), ESPRESSO VENEZIA (1977), ESPRESSO RAVENNA (1978).

To πρώτο του όνομα ήταν το ESPRESSO LIVORNO, το 1980 μετονομάστηκε σε ESPRESSO GRECIA, ενώ το σημερινό του όνομα το πήρε το 1999 όταν και αγοράστηκε από την Χαλκηδών.

Να το δούμε στο naviearmatori την ημέρα της καθέλκυσης του (Ιούλιος του 1972 αναφέρει η λεζάντα) αλλά και με τα σινιάλα της Adriatica di Navigazione σε αναχώρηση του (σύμφωνα με την λεζάντα) από την Βενετία για Ελλάδα και Ισραήλ.

Posted (edited)

Μήπως τελικά το γλιτώσει το διαλυτήριο και πάει για πώληση προς Αραπιά μεριά?? :confused:

Edited by Cruise Europa
Posted

Μοναδική θέση που υπάρχει κενή στο Πέραμα είναι ανάμεσα στο Aegean Heaven και το Ελ. Βενιζέλος εάν ανοίξουν λίγο τις πλώρες τους και στο κεφάλι της προβλήτας 2. Στο δελτίο της επισκευαστικής ζώνης του ΟΛΠ εμφανίζει ακόμα σαν εταιρεία ILION SHIPPING AGENCIES LTD (δηλαδή τη Χαλκηδών).

Μια διάφορα ακόμα με το Εξπρές Πήγασος είναι στο καταπέλτη του πλοίου, που το Grecia έχει πέδιλα και είναι πιο κοντός σε σύγκριση με το Εξπρές Πήγασος.

Posted

Ετσι ηταν και του Πηγασου αλλα τον μεγαλωσαν το 96 οταν ξεκινησε ακτοπλοια κυριως για να εχει μικροτερη κλιση αλλα και για να μην πλησιαζει πολυ στους μωλους και να μη χρειαζεται να ειναι απολυτα καθετο στα "λιμανια" των Δυτικων Κυκλαδων.

Posted

στο ellinikiaktoploia.net λεει πως {Έστω και τη τελευταία στιγμή φαίνεται να γλυτώνει τη φλόγα των διαλυτηρίων της Αλιάγας, το GRECIA. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πλοίο, το οποίο βρίσκεται από χθες στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος, θα επισκευαστεί και θα δρομολογηθεί σε γραμμή του Αιγαίου} για πια γραμμη ετοιμαζεται αραγε?????

Posted

Βασικα δεν πρεπει να επισκευαστει αλλα να μετασκευαστει. Να φυγουν ολα τα υλικα που καιγονται και να μπουν ακαυστα.

Posted

Με τοσα χρηματα παντως που θελει για μπορεσει να ταξιδεψει στο Αιγαιο πιο λογικο μου φαινεται αυτο που ειπε πιο πανω ο φιλος Cruise Europa.Οπως και να χει μαλλον την γλιτωνει το βαπορι

Posted

Απ ότι είδα στην γκαλερύ κάποιοι φίλοι μας πήγαν και το φωτογράφισαν,ρώτησε κανένας καμιά πληροφορία από τους ανθρώπους που ήταν στον καταπέλτη??

Posted

γιατι εχει δεσει στο κεφαλι; δεν υπαρχουν θεσεις ή θα μεινει για λιγο εκει;

Ο βασικός και αποκλειστικός λόγος που έδεσε στο κεφάλι, ήταν για είναι πιό προσβάσιμο σε φωτογράφους τρελλούς και παλαβούς με την συγκεκριμμένη πορτάδα πλοίων :rolleyes: . Και δόξα τω θεώ, μιά χαρά φαινότανε χθες από την Κυνόσουρα.

Πάμε λοιπόν να δούμε το πρώτο από τα τέσσερα ΕSPRESSO, σε 1, 2, 3, 4, χθεσινές φωτογραφίες στο Πέραμα. Αλλά και μία ακόμα, ως κερασάκι επί της τουρτός :) , πολύ ιδιαίτερη τουλάχιστον για τον γράφοντα.

Χαρισμένες και σπέσιαλ αφιερωμένες στους Earl Granvile, Neptune, polmyt, Π100 και σε όλους (μα όλους) τους φίλους του ...μονόπλωρου !!!!! :D:D

Posted

Σύμφωνα με το Ferries Of Southern Europe προσεχώς και αυτό θα πάει να βρει το αδερφό του στην Aliaga.

Posted

Προορισμός Aliaga, on full speed.

Με 18 μίλια (!!!) αυτήν την ώρα, ανάμεσα Κέας και Καρύστου, σε μεγάλη και κάπως περίεργη αντίθεση με τα 10 μόλις μίλια που έκανε όλο το ταξίδι του από την Αδριατική προς τον Πειραιά :confused: .

Το Σάββατο που πέρασα από το πλοίο στο Πέραμα, απόλυτη ησυχία επικρατούσε, και μόλις δύο μέλη του πληρώματος ψαρεύανε αμέριμνα με πετονιά στον καταπέλτη του. Σίγουρα δεν ήρθε Πειραιά για "ξεφόρτωμα", όπως άλλωστε και το VENEZIA που πήγε κατευθείαν Aliaga, αλλά για επιθεώρηση από υποψήφιους αγοραστές. Τώρα γιατί διαλέξανε το GRECIA και όχι το κατά πέντε χρόνια νεότερο αδελφό του, όπως και γιατί τελικά δεν προχώρησε η πώληση, ίσως να μην το μάθουμε ποτέ.

Καλό του τελευταίο ταξίδι, κρατάω την ανάμνηση του Σαββατιάτικου πρωινού και τις φωτογραφίες που πρόλαβα να το τραβήξω.

  • 5 weeks later...
Posted

Πραγματι, πολυ συγκινητικο το video και με πολυ καλη δουλεια βεβαια απο αυτους που το εφτιαξαν.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Και ένα ακόμα από τον ίδιο χρήστη , επίσης φοβερό! Αναμνήσεις μιας ζωής από το πλήρωμα μένουν μαζί με το πλοίο και χάνονται μαζί του......Τελευταίος αποχαιρετισμός το βράδυ πριν τη διάλυση με μπάρμπεκιου και ένα πλήρωμα με ιδιαίτερα βαριά διάθεση........Αλλά έτσι είναι η φυσική ροή των πραγμάτων.....Κρίμα.... Λογικά τώρα θα πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν πλοία πογ να εξυπηρετήσουν την κίνηση των φορτηγών (θα ήταν λάθος να πω αντικαταστάτες γιατί μακάρι να υπήρχαν.........)

(υγ , το λινκ θα μπει και αλλού γιατί πραγματικά αξίζει...)

ΥΓ: Διαβάστε στο 2.26 , 4.41

Edited by giorgos_249

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...