Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Διεύθυνση με περισσότερες φωτογραφίες από το συγκεκριμένο (OOCL America)

http://www.cargolaw.com/2000nightmare_1_oocl_ameri.html

Στο ίδιο site υπάρχουν και πολλές άλλες παρόμοιες καταστροφές με απώλεια φορτίου και διάφορα άλλα "καταστροφικά" για ναυτιλία και άλλους τομείς μεταφορών.

http://www.cargolaw.com/gallery.html

  • 4 years later...
Posted

Το περασμένο Σάββατο, στο terminal της Maersk στο Algeciras, κάτι δεν πήγε καλά στη φόρτωση του DENEB και κόντεψε ν ανατραπεί. Ευτυχώς συγκρατήθηκε από την προβλήτα και η κατάσταση είναι ελεγχόμενη. Υπήρξαν και 2-3 μικροταυματισμοί μελών του πληρώματος.

Posted

Για να δούμε τι λένε οι Lloyds για το ατύχημα:

Jun 12 -- General cargo with container capacity Deneb (3992 gt, built 1994) which operates in the terminal of APM terminals Algeciras, listed over in the port, injuring two people who were taken to hospital in the spring Juan Carlos I of Algeciras port, at 1400 hrs on Jun 11 . The incident necessitated the intervention of a coastguard tug and a ship to regularize the situation. The company confirmed a few hours after the accident which occurred at 1355 hrs, that the vessel listed over to starboard in the dock east of the terminal. The information on whether there were any injuries was contradictory.

Jun 14 -- Thirteen of the 69 deck containers on capsized general cargo with container capacity Deneb were removed by salvors Svitzer Salvage at Algeciras by Jun 13. The vessel is resting in a water depth of 14 metres. The extraction of bunker fuel and 26 tons of diesel fuel will be supported by the Spanish anti pollution vessel Luk de Mar

Jun 14 -- A press report, dated today, states: Operations at the port of Algeciras have been disrupted after general cargo with container capacity Deneb capsized on Jun 11. The vessel capsized while berthed at APM Terminal's container facility at the port. The vessel has now settled on the seabed, on its starboard side. Svitzer salvage has been given the task of clearing the vessel as quickly as possible to reduce disruption at the terminal. However, reports suggest it could take up to a week to refloat the vessel.

Jun 16 -- An oil leak occurred from the engine-room of sunken general cargo with container capacity Deneb at Algericas on Jun 14 but was contained by the booms surrounding the vessel. The oil was removed by Jun 15 and no further oil leakage has been observed. Fifty of the 67 deck containers have been recovered by six mobile cranes, supported by divers. The vessel's fuel oil will be pumped out next. Technicians are investigating options for righting the vessel.

Με λίγα λόγια το πλήρωμα και οι εργάτες του λιμανιού τη γλίτωσαν φτηνά αλλά θα πάρει κάμποσο χρόνο μέχρι να μπορέσει το πλοίο να απομακρυνθεί από το λιμάνι.

  • 2 years later...
Posted

Χθες (03/12) το πρωί το containership EVER LINKING (IMO:9629043) της Evergreen, κατά την πρόσδεσή του προσέκρουσε στην προβλήτα. Ακολουθεί το δελτίο τύπου απ' το ΥΕΝ:

 

 

Πρωινές ώρες σήμερα, κατά την διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στην προβλήτα «Ν.ΣΕΜΠΟ» στο Κερατσίνι, το Φ/Γ πλοίο «EVERLINKING» σημαίας Ηνωμένου Βασιλείου προσέκρουσε στην προβλήτα με αποτέλεσμα τη δημιουργία εκδορών και εσοχής (βαθούλωμα)στο πλοίο, σε μήκος 10-12 μέτρων και σε ύψος 1,50 μέτρο πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και ρήγμα στη δεξιά πλευρά του πλοίου σε μήκος 1,20 μέτρα και σε ύψος 1,20 – 1,50 μέτρων περίπου αντίστοιχα.

Από την πρόσκρουση δεν αναφέρθηκε ρύπανση ή τραυματισμός.

Από το Β΄Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, μέχρι κατάθεσης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

 

Το πλοίο ήταν δεμένο στην ανατολική πλευρά της προβλήτας ΙΙ και κανονικά ήταν να αναχωρήσει σήμερα νωρίς το πρωί. Όμως κατά τις 8+ μεθόρμισε από εκεί που ήταν δεμένο, στη νότια πλευρά της προβλήτας (προφανώς για να ελευθερώσει θέση σε επόμενα containerships), μέχρι να ολοκληρώσει τα διαδικαστικά προκειμένου να φύγει...

  • 1 year later...
  • 2 years later...
Posted

Πρόσκρουση των Φ/Γ Ιαπετος και MSC Donata στο λιμένα Θεσσαλονίκης

Quote

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, από τον πλοηγό υπηρεσίας, για περιστατικό πρόσκρουσης του Φ/Γ «ΙΑΠΕΤΟΣ» Ν. Π.12451, κατά τη διάρκεια χειρισμών πλεύρισης στον προβλήτα Νο6 του λιμένα Θεσσαλονίκης, με το παραβεβλημένο Φ/Γ “MSC DONATA” σημαίας Παναμά  με αποτέλεσμα την πρόκληση ελαφρών υλικών ζημιών στα δύο (02) πλοία.

Το “ΙΑΠΕΤΟΣ” προερχόμενο από λιμένα Βόλου με δεκαέξι (16) άτομα πλήρωμα, ήταν έμφορτο με εμπορευματοκιβώτια. Από την πρόσκρουση δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση  απαγορεύτηκε ο απόπλους των ανωτέρω Φ/Γ πλοίων μέχρι προσκόμισης  βεβαιωτικών διατήρησης κλάσης από τους παρακολοθούντες τα πλοία νηογνώμονες.

 

  • 3 years later...
Posted

Το τελευταίο -στην ατελείωτη λίστα- συμβάν με απώλεια εμπορευματοκιβωτίων επάνω από container, είναι το One Apus. Εδώ μιλάμε για ρεκόρ βέβαια, υπολογίζεται πως χάθηκαν 1,900 εμπορευματοκιβώτια. Φυσικά Νηογνώμονες, σημαίες, Λιμεναρχεία, ναυπηγεία και λοιποί συγγενείς εξακολουθούν να κάνουν πως ούτε βλέπουν, ούτε γνωρίζουν τίποτα για όλη αυτή την ντροπιαστική λίστα συμβάντων. 

  • 6 months later...
Posted

Αλλο ενα περιστατικο σε λιμανι της ταιβαν που κοντεινεραδικο γκρεμισε γερανογεφυρα. 

 

Posted

Απίστευτο κι αυτό, πολύ τυχεροί που κι ο άλλος γερανός δεν ήταν ακριβώς δίπλα ώστε να έχουμε domino. Το ρεζουμέ είναι πως μαζεύονται πολλά ατυχήματα που με τον ένα ή τον άλλον τρόπο εμπλέκονται τα κοντεινεράδικα-τέρατα.

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Posted
5 hours ago, Nick the Greek said:

Άντε πάλι τα ίδια, κοντεινεράδικο στούκαρε στον ντόκο στην Taichung τση Ταιβάν.

 

Καλησπέρα σε όλους, Χρόνια Πολλά.

Αναγνωρίζω ότι μιλάω ίσως  ως αδαής, όμως, μήπως και για αυτά τα μεγάλων διαστάσεων πλοία θα έπρεπε κάποια στιγμή να αναθεωρηθούν μερικά πράγματα, αναφορικά με τις ναυπηγικές προδιαγραφές τους, όπως π.χ. 1 ή 2 μηχανές, pitch, thrusters κλπ;;

 

Posted

Και εγώ αδαής είμαι,θα καταθέσω την άποψη μου όμως.Πιστεύω πως λείπει η ναυτοσύνη που είχαν οι παλιοί πρακτικοί ναυτικοί,από τους σημερινούς κουμπουτεράκηδες-Φιλλιπίνους-χωριστράκηδες..

Posted

Και παλιοτερα ενας μηχανικος μπορει να εκανε το Zastava ,με πατεντες ,να δουλευει αψογα για 50 χρονια, αλλα στα καινουρια αμαξια δεν βαζεις πια ουτε κατσαβιδι.Αυτο δεν σημαινει οτι οι νεοτεροι εινα για πεταμα.

Καλως ή κακως οσο προχωραει η τεχνολογια ,τοσο πιο χαλαροι ειναι οχι μονο οι ναυτικοι ,αλλα ολοι μας. Προσοχη χρειαζεται και να μην επαναπαυομαστε στη τεχνολογια

 

Posted
19 hours ago, Molmed said:

Καλησπέρα σε όλους, Χρόνια Πολλά.

Αναγνωρίζω ότι μιλάω ίσως  ως αδαής, όμως, μήπως και για αυτά τα μεγάλων διαστάσεων πλοία θα έπρεπε κάποια στιγμή να αναθεωρηθούν μερικά πράγματα, αναφορικά με τις ναυπηγικές προδιαγραφές τους, όπως π.χ. 1 ή 2 μηχανές, pitch, thrusters κλπ;;

 

Δεν έχει να κάνει με το αν είσαι σχετικός ή άσχετος, στατιστικά να το δείς έχουμε συνέχεια συμβάντα στα κοντέινερ. Κι εμείς εδώ βλέπουμε μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό που φτάνει στα media, φαντάσου τι συμβαίνει χωρίς να φτάνει στα ΜΜΕ. Είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων, δες και εδώ τη σχετική κουβέντα.

  • 4 weeks later...
Posted

Κι άλλο ένα ατύχημα σε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αυτή την φορά μιλάμε για το Madrid Bridge. Στις 7 Ιανουαρίου και ενώ έπλεε από τη Βόρειο Ευρώπη πρός την ανατολική ακτή των ΗΠΑ, κατέρρευσε ολόκληρη συστάδα από containers. Να δούμε τι λέει η Tradewinds:

 

Quote

An Ocean Network Express (ONE) operated boxship has suffered a container stack collapse in the North Atlantic while en route to the US. The incident aboard the 13,900-teu Madrid Bridge (built 2018) occurred on 7 January while it was heading for its next port of call in New York. The Japanese-flagged vessel, which is managed out of Singapore by K Line, was operating on ONE’s East Coast 4 service at the time of the casualty. AIS data shows the vessel stationary in position 35° 58’ 01 N, 029° 55’ 28 W. “Our immediate priorities are to ensure the safety of the crew, the vessel and the cargo on board. Delays to the vessel’s schedule are expected,” ONE said in a customer advisory. The Singapore-based shipowner said investigations into the incident are ongoing and further information will be provided once available. The Jeremy Nixon-led company did not provide any further details as to the scale of the stack collapse or if any containers had been lost overboard.

 

  • 4 months later...
  • 1 year later...
Posted

Μία ακόμη φωτιά σε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αυτήν τη φορά στον Καναδά, κοντά στον πλοηγικό σταθμό του Escoumins. Δεν φαίνεται να υπάρχουν θύματα αλλά το πλοίο έχει αρπάξει. Πρόκειται για το MSC Sao Paulo V (IMO 9147071) που ανήκει στην ίδια την MSC.

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Άντε πάλι τα ίδια με χαμένα container στη θάλασσα, θύτης αυτήν τη φορά η CMA CGM και μάλιστα 2 φορές μέσα σε ένα μήνα. Στις 18 Ιουλίου 40 κομμάτια χάθηκαν επάνω από το CMA CGM Benjamin Franklin και στις 15 Αυγούστου τουλάχιστον άλλα 99 πάνω από το CMA CGM Belem. Οι σημαίες και οι κλάσεις ξύνονται στην κάσα της πόρτας:rolleyes:.

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...