George Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 (edited) Λυπάμαι που ανοίγω αυτό το thread για να πω άσχημα πράγματα αλλά ακόμα δεν άρχισε τα δρομολόγια και τα μεγάλα μου αυτιά άρπαξαν πάρα πολλά παράπονα τόσο σε Μύκονο όσο και σε Ραφήνα για δύο λόγους. Αφενώς γιατί το Μύκονος - Ραφήνα καλύπτεται όντως σε 2:30 ώρες αντί 2 που έκανε πέρσι και αφεταίρου για την κατάσταση των εσωτερικών χώρων. Μέχρι κουρτίνες μου είπαν δεν υπάρχουν και σε στραβώνει ο ήλιος. Βέβαια ζούμε σε μια χώρα που η τρίχα γίνεται τριχιά σε κλάσματα δευτερολέπτου όμως το χειρότερο που άκουσα και ομολογώ ότι δεν περίμενα ποτέ να ακούσω είναι το: "Άντε να ξαναξεκινήσει το SEA JET να βρούμε την υγειά μας" και το "Αφού δεν ήταν έτοιμο τι το ξεκινήσανε;" Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αυτό για τους εσωτερικούς χώρους γιατί δεν ταξίδεψα εγώ ο ίδιος. Αλλά πραγματικά εκπλήσομαι γιατί το FC3 είχε μακράν τις καλύτερες πληρότητες από SEA JET και SUPER JET (όταν βρίσκονταν στην ίδια γραμμή) και το κυριότερο πάντα όλοι είχαν έναν καλό λόγο να πούνε τουλάχιστον για την ταχύτητά του. Ο χρόνος θα δείξει... ___________________________________________________________ (1998, ex-Athina 2004, Supercat Athina) Edited February 10, 2018 by Nick the Greek tag
pie Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Ίσως παίζει ρόλο ότι το FC3 αντικαθιστά το HS2 γι'αυτό και έκανε 2:30 ώρες. 'Οσο για τους εσωτερικούς χώρους όσο χάλια και να είναι δε νομίζω ότι είναι χειρότερο από το Seajet2.
valencay Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Akrivos epeidi antikathista to hsd 2, prepei na peigenei 34 peripou milia, gia na einai sta oraria tou hsd....molis mpei to hsd tha peigenei ta 42-43 milakia tou, - me afti tin taxitita pige rafina apo ton peirea-....
gpan Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Μετα απο πρόσφατο test ride εχω να πω τα καλύτερα για την απίστευτη ταχύτητά του και την ευγένεια του πληρώματος. Οταν δε είχε πρωινό δρομολόγιο απο Ραφήνα έφτανε πάντα πρώτο στη μάχη των ταχυπλόων (HS2, SJ2, FC3) και πέρναγε το HS2 πραγματικά σαν σταματημένο 10 λεπτά πριν την άφιξη στην Τήνο. Ωστόσο παραμένει το πρόβλημα που ειχα τονίσει και 1,5 χρονο πρίν στο FC4. Υπάρχουν πάρα πολυ λίγοι χώροι για αποσκευές με αποτέλεσμα τα πράγματα να στοιβάζονται το ενα πανω απο το άλλο κλείνοντας τις εξόδους διαφυγής και μειώνοντας το πλάτος των ήδη στενών διαδρόμων. Και ολα αυτά συμβαίνουν ενω πολλες αποσκευές ταξιδεύουν "κατάστρωμα" και απολαμβάνουν τον ήλιο. Κάτι πρεπει να γίνει με αυτό το θέμα, στις επιθεωρήσεις το πλοίο είναι άδειο και φυσικά τα προβλήματα αυτά δεν φαίνονται, είναι ομως υπαρκτά και πολυ επικίνδυνα.
George Posted May 15, 2007 Author Posted May 15, 2007 Άλλο ένα ταξίδι με την ιπτάμενη γάτα (νιάου) και θέλω να πω τα εξής: Αφενώς οι θέσεις επιβατών είναι τόσο στριμόκωλες που θυμίζουν κτελ, αφεταίρου παιδιά εκεί στην HSW έχετε υπόχην σας ότι το παράθυρο στην αριστερή πάντα στο ύψος της σειράς καθισμάτων 11 μπάζει νερά Σήμερα με ένα 7άρι αισθανόσουν ότι ήσουν σε πλυντήριο (εντάξει δεν έχουμε απαιτήσεις από το ταξίδεμα των εν λόγω σκαφών) απλά το λέω για να καταλάβετε το τι ποσότητα νερού δέχτηκαν τα παράθυρα. Πλοίαρχος ο Μιχάλης Κοττάκης, η ταχύτητα άγγιξε τους 42 κόμβους και το Μύκονος Ραφήνα καλύφθηκε σε 1:55'.
pie Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Ταξίδεψα και εγώ μαζί με το γατάκι3...εντυπώσεις πολύ καλές. Τα 2 αρνητικά που έχω να επισημάνω είναι οι απαράδεκτες στενές θέσεις...πρέπει να είσαι 1.50 για να κάτσεις σαν άνθρωπος και επίσης όταν το πλοίο γεμίζει οι αποσκευές δεν χωράνε στους ειδικούς χώρους και έτσι βλέπεις στους διαδρόμους βαλίτσες ακόμα και σε εξόδους έκτακτης ανάγκης. Κατα τ'άλλα εκπληκτική η ταχύτητα, το Ραφήνα-Μύκονος το κάνει εύκολα σε 2ώρες(και ας περιμέναμε το Seajet2 στην Τήνο) και σε γενικές γραμμές διατηρείτε σαν καινούργιο. Κρίμα που το καλοκαίρι δεν θα είναι στην Ραφήνα
speedrunner Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 elpizw na einai kalytero apo to super jet giati tha to exoume olo to kalokairi kathimerina.
speedrunner Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 makari giati akouw oti ta kahtismata toy einai poly strimogmena to idio provlhma exei kai to super jet. prepei na eisai to poly 1.60
speedrunner Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 prin apo mia wra sthn dokimastikh toy afiksh sthn folegandro.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΔΕΥΤΕΡΑ 02/07/2007 ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ FLYING CAT 3 Η εταιρεία ανακοινώνει ότι το εγκεκριμένο δρομολόγιο του ταχύπλοου πλοίου της Flyingcat 3 στις 07.00 για σήμερα Δευτέρα 2/07/2007 από Σύρο για Πάρο-Νάξο-Κατάπολα-Θήρα-Φολέγανδρο-Σίφνο-Πειραιά θα παραμείνει ανεκτέλεστο, εξαιτίας της καθυστέρησης άφιξής του στον Πειραιά χθες Κυριακή 01/07/2007 αφού παρέμεινε στην Σίφνο με απαγόρευση απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών μέχρι τις 23.00 όπου και εδόθη άρση του απαγορευτικού καταπλέοντας στον Πειραιά στις 01.30.Το πλοίο θα εκτελέσει κανονικά το προγραμματισμένο του δρομολόγιο σήμερα 02/07/2007 στις 16.00 από Πειραιά για Σίφνο-Φολέγανδρο-Θήρα-Κατάπολα-Νάξο-Πάρο-Σύρο. Πειραιάς, 02 Ιουλίου 2007 ώρα 09.10
Earl Granville Posted September 9, 2007 Posted September 9, 2007 Την Παρασκευή το βράδυ το γατάκι νο.3 δυσκολεύτηκε πολύ στον Αθηνιό.Είχε ένα 7αρι Γαρμπή με πολύ σουέλ κι έπειτα από υπεράνθρωπες προσπάθειες πλαγιοδέτησε κι έβγαλε στο μπαμ τους επιβάτες.Κόσμο δεν πήρε διότι δεν μπορούσε να κραατηθεί άλλο και ελόχευε ο κίνδυνος ατυχήματος στο ραμπάκι εισόδου των επιβατών στο πλοίο. Ομοίως και το highsspeed 5 δυσκολεύτηκε να δουλέψει στον Αθηνιό.
LEFTERIS68 Posted September 9, 2007 Posted September 9, 2007 Είναι σύνηθες το φαινόμενο αυτό με τους γαρμπήδες στον Αθηνιό.Την ίδια μέρα όλα τα ταχύπλοα ταλαιπωρήθηκαν στο συγκεκριμένο λιμάνι.
express skiathos Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Πιθανόν φέτος να μην κάνει το περσινό δρομολόγιο με αφετηρία την Σύρο, αλλά να διαμορφωθεί διαφορετικά. Πειραιάς-Φολέγανδρος-Κατάπολα-Φολέγανδρος-Πειραιάς. Με αναχώρηση από Πειραιά στις 07:00 και από Κατάπολα 11:40.
speedrunner Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Πιθανόν φέτος να μην κάνει το περσινό δρομολόγιο με αφετηρία την Σύρο, αλλά να διαμορφωθεί διαφορετικά. Πειραιάς-Φολέγανδρος-Κατάπολα-Φολέγανδρος-Πειραιάς. Με αναχώρηση από Πειραιά στις 07:00 και από Κατάπολα 11:40. kai tha affhsei eksw thn santorini xlomo to vlepw eidwmen!!!!
LEFTERIS68 Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Είναι σωστός ο express skiathos.Απλά άμα τη επιστροφή στον Πειραιά θα φεύγει στις 17.00 για Ίο-Σαντορίνη και επιστροφή....
pie Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Ακόμα πιο λογικό, αφού το HS5 δεν θα μπορεί να πραγματοποιεί το δρομολόγιο άρα θα πέρνει την θέση του το Fc3...!
Orestis Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Το πρωί το πήρε το μάτι μου να “φοράει” την πρώτη από τις δύο νέες του μηχανές, με τη βοήθεια γερανοφόρου οχήματος. Περίμενα πως μέχρι τώρα ο Π100 θα είχε ανεβάσει τα φωτογραφικά ντοκουμέντα!
Earl Granville Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Όντως στου τζελέπη γινόταν εργασιακός οργασμός γύρω απο το βαποράκι με τηνβοήθεια γερανού και μάλιστα είχε αφαιρεθεί το δεξί φουγάρο.
pie Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Άλλο ένα ταχύπλοο της HSW που φοράει καινούργιες μηχανές???(μετά τα FC2,HS2-3)
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Επειδή μου ξέφυγε η αλλαγή της τουρμπίνας (δε νομίζω ότι έχει Diesel μηχανές) όπως μας είπε ο Orestis, θα τον αποζημιώσω με την αναχώρηση του Flying Cat 3 από το λιμάνι του Πειραιά, χθες το απόγευμα γύρω 18:50, για τη Ραφήνα, για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του σήμερα από τη Ραφήνα.
KARAVI Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Απο σήμερα πρόσθεσε στο δρομολογιό του και την Σίφνο μόνο στο "κάτω" και όχι στην επιστροφή .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now