Panagia Ekatontapiliani Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Χθες το Flying Cat 3 καθυστέρησε να φύγει από τη Ραφήνα λόγω ενός προβλήματος στο πλοίου. Έτσι αντί να κάνει το δρομολόγιο Μύκονο Νάξο Ιό Σαντορίνη πήγε κατευθείαν στη Σαντορίνη, όπου έφτασε γύρω στις 16:00
rafina-lines Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Σωστά, και μάλιστα το πρόβλημα δεν ήταν γνωστό στην αρχή και ξεκίνησε η φόρτωση κανονικά! Όταν όμως πήγε να φύγει, το πλήρωμα κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Έτσι το σκάφος εκκενώθηκε και όλοι οι επιβάτες προωθήθηκαν στο HIGHSPEED 2, το οποίο καθυστέρησε να φύγει κατά 20 λεπτά για να τους πάρει. Γύρω στις 11πμ έκανε μια 10λεπτη δοκιμή στον Ευβοïκό παρουσία της ΔΕΕΠ, εκπρόσωπων του υπουργείου και λιμενικών της Ραφήνας. Στις 12 απέπλευσε για Σαντορίνη, Ίο, Νάξο, Μύκονο, φτάνοντας Ραφήνα στις 9:20μμ. Ευτυχώς την άλλη μέρα πήγαν όλα καλά χωρίς κανένα πρόβλημα... ;-)
mitilinios Posted August 25, 2009 Posted August 25, 2009 Δυστυχώς τα προβλήματα συνεχίζονται και σήμερα για το πλοίο αφού μετά την αναχώρηση από Νάξο κινείται με εμφανώς μειωμένη ταχύτητα, γύρω στους 10 κόμβους.
pie Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Δε νομίζω ότι κάτι τέτοιο ισχύει...μετά τη Νάξο ανεβαίνοντας για Μύκονο μη ξεχνάς ότι έχει το καιρό κόντρα και σε συνδιασμό με τον αρκετό αέρα που είχε και χθές, εκεί οφείλετε η στιγμιαία μείωση της ταχύτητας. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι αρκετά δύσκολο
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Βλέπω ότι στο τέλος του Σεπτεμβρίου (27/09) τελειώνει η σεζόν για το Flying Cat 3, ίσως να δούλεψε λιγότερα από όλα τα ταχύπλοα φέτος στο Αιγαίο
margaritis24 Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 παντως σημερα στην επιστροφη χτυπησε πρωτοκολο..γεμισε η ραφηνα απο τουριστες που εφερε!!!
George Posted October 3, 2009 Author Posted October 3, 2009 Στη γνωστή του πλέον θέση κάθεται το σκάφος έχοντας ολοκληρώσει την αποστολή του για φέτος. Λογικά κάποια στιγμή, μέσα στις επόμενες μέρες, θα αφηχθεί στον Πειραιά για τη χειμερία νάρκη.
George Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 Και η στιγμή έφτασε. Μετά από 36 ημέρες ακινησίας στη Ραφήνα, το σκάφος έρχεται στον Πειραιά για να ξεχειμωνιάσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Το Flying Cat 3 όταν έφτασε στο Πειραιά είχε δέσει το μπροστά από το κεντρικό λιμεναρχείο, ενώ από την επόμενη ημέρα είναι πλαγιοδετημενο δίπλα από το Highspeed 2 στη πύλη Ε9
George Posted March 5, 2010 Author Posted March 5, 2010 Έπεσε από τη δεξαμενή και περί ώρα 09:30 πέρναγε το δίαυλο του Περάματος. Υποθέτω ότι έδεσε και πάλι στο κεντρικό λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Χθες στο Flying Cat 3 ήταν ένας γερανός δίπλα του και βοηθούσε στην επανασυναρμολογηση του σκάφους!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Εκτός των μεγάλων ταχυπλόων της Hellenic Seaways, έκανε δοκιμαστικό και το Flying Cat 3.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Χθες το μεσημέρι το Flying Cat 3 έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και επέστρεψε στην ίδια θέση στο Πειραιά αλλά έδεσε με την αριστερή πλευρά τώρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2010 Posted April 1, 2010 Σήμερα το Flying Cat 3 άφησε το λιμάνι του Πειραιά για το Πέραμα.
pantelis2009 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 (edited) Και γω το τράβηξα σήμερα φωτο,την ώρα που ο γερανός έβγαζε το Flying Dolphins 27. Edited April 26, 2010 by proud_ionian quote
pie Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 ΤΟ "3" για άλλη μια χρονιά θα το δούμε να ταξιδεύει από 16 Ιουνιου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου που θα σταματήσει λόγω βλάβης! Είναι κρίμα πιστεύω να το αφήνουν τόσο καιρό δεμένο, και κάθε μα κάθε χρόνο να είναι και σε διαφορετική γραμμή και ουσιαστικά ποτέ να μην έχει πιάσει πουθενά. Ήθελα να ήξερα γιατι δε το αφήνουν στη Ραφήνα που πιστεύω είναι η ιδανική γραμμή για το συγκεκριμένο ταχύπλοο να κοντράρει ουσιαστικά το ΣηΤζετ2 που και νεότερο του είναι και ανήκει σε μια εταιρεία πολυ πιο γνωστή και πιο εμπορική. Το ΣηΤζετ έχει φτιάξει τόσα χρόνια το δικό του κοινό, διότι ξέρει ο καθένας ότι το πλοίο από Μάρτιο εως και Οκτώβριο-Νοέμβριο θα είναι στη γραμμή στο καθιερωμένο δρομολόγιο. ΤΟ 3 κάθε χρόνο βρίσκεται σε άλλες γραμμές και με δρομολόγια σιδηρόδρομο που έχουν σαν αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις λόγω καιρού. ΆΛλη μια λύση για την εταιρεία θεωρώ πως θα ήταν να δίπλωνε το FC4 στη πετυχημένη γραμμή του Ηρακλείου ξεκινόντας από Μύκονο και πηγαίνοντας προς Ηράκλειο. Κρίμα για το ταχύπλοο αφού έχει δείξει ότι είναι το γρηγορότερο ταχύπλοο της κατηγορίας του στην Ελλάδα και μέσα αρκετά καλό.
rafina-lines Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 ΤΟ "3" για άλλη μια χρονιά θα το δούμε να ταξιδεύει από 16 Ιουνιου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου που θα σταματήσει λόγω βλάβης!Είναι κρίμα πιστεύω να το αφήνουν τόσο καιρό δεμένο, και κάθε μα κάθε χρόνο να είναι και σε διαφορετική γραμμή και ουσιαστικά ποτέ να μην έχει πιάσει πουθενά. Ήθελα να ήξερα γιατι δε το αφήνουν στη Ραφήνα που πιστεύω είναι η ιδανική γραμμή για το συγκεκριμένο ταχύπλοο να κοντράρει ουσιαστικά το ΣηΤζετ2 που και νεότερο του είναι και ανήκει σε μια εταιρεία πολυ πιο γνωστή και πιο εμπορική. Το ΣηΤζετ έχει φτιάξει τόσα χρόνια το δικό του κοινό, διότι ξέρει ο καθένας ότι το πλοίο από Μάρτιο εως και Οκτώβριο-Νοέμβριο θα είναι στη γραμμή στο καθιερωμένο δρομολόγιο. ΤΟ 3 κάθε χρόνο βρίσκεται σε άλλες γραμμές και με δρομολόγια σιδηρόδρομο που έχουν σαν αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις λόγω καιρού. ΆΛλη μια λύση για την εταιρεία θεωρώ πως θα ήταν να δίπλωνε το FC4 στη πετυχημένη γραμμή του Ηρακλείου ξεκινόντας από Μύκονο και πηγαίνοντας προς Ηράκλειο. Κρίμα για το ταχύπλοο αφού έχει δείξει ότι είναι το γρηγορότερο ταχύπλοο της κατηγορίας του στην Ελλάδα και μέσα αρκετά καλό. Μα και φέτος Ραφήνα δε θα είναι?? Θα έχει και πάλι τη γραμμή της Σαντορίνης... Η μόνη διαφορά με αυτό που λες παραπάνω είναι ότι δε θα έχει δύο δρομολόγια τη μέρα, αλλά ένα. Και λογικό, αφού δεν προλαβαίνει να πάει μέχρι κάτω και να γυρίσει. Προσωπικά θεωρώ καλό το δρομολόγιο που κάνει, γιατί η Ραφήνα έχει ανάγκη τη γραμμή Παροναξία - Σαντορίνη, και μόνο διαθέσιμο καράβι γι' αυτή είναι το συγκεκριμένο...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Το flying cat3 η 4... Λέτε να ανεβεί Απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ;; Κατι άκουσα Όχι φέτος το Flying Cat 3 θα έχει έδρα τη Σύρο, μια και θα κάνει το δρομολόγιο Σύρο Μύκονο Νάξο Πάρο Ιό Θήρα και επιστροφή (μήπως είναι και επιδοτούμενο το δρομολόγιο??)
e_2 Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Οριστε και τα δρομολογια του... http://www.hellenicseaways.gr/media/drom2010/taxkyklhigh.pdf
Superfast VI Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 emena pantos afto to dromologio mou fenetai kolovo, xoris arxi kai telos. As ekane to antistrofo tou FC4 i as ksekinage apo Rafina.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Πριν 2 ή 3 χρόνια έκανε ένα παρεμφερές δρομολόγιο που ξεκινάτε από τη Σύρο και έκανε το γύρο των Κυκλάδων και το μεσημέρι κατάληγε στο Πειραιά και από το Πειραιά αναχωρούσε για τα ίδια λιμάνια για να διανυκτερεύσει στη Σύρο
LEFTERIS68 Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Νομίζω , χωρίς να έχω πληροφόρηση από μέσα, ότι τους "χτυπάει άσχημα" οι πραγματικά ατέλειωτες καραβιές των αστεριών που φορτώνουν από Πάρο και Νάξο για Ίο & Σαντορίνη και αυτό το μερδικό πάνε να πάρουν περνώντας πρώτοι και φτάνωντας πρώτοι σ αυτά τα νησιά...
pie Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Αυτό που έλεγα και παραπάνω rafina-lines ήρθε να επιβεβαιωθεί από τα δρομολόγια της εταιρείας. Το πλοίο για άλλη μια χρονιά σε διαφορετική γραμμή...! Πάρτυ το Seajet στη Ραφήνα που θα παίζει χωρίς αντίπαλο! Αυτό που λέει ο LEFTERIS έχει λογική μιας και ο κόσμος που πάει σε αυτά τα νησία δεν είναι και λίγος. Απλά η Σύρος που κολάει? Για διανυκτέρευση πληρώματος, πετρέλαια και πιο ασφαλές λιμάνι???
rafina-lines Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Αυτό που έλεγα και παραπάνω rafina-lines ήρθε να επιβεβαιωθεί από τα δρομολόγια της εταιρείας. Το πλοίο για άλλη μια χρονιά σε διαφορετική γραμμή...! Πάρτυ το Seajet στη Ραφήνα που θα παίζει χωρίς αντίπαλο! Αυτό που λέει ο LEFTERIS έχει λογική μιας και ο κόσμος που πάει σε αυτά τα νησία δεν είναι και λίγος. Απλά η Σύρος που κολάει? Για διανυκτέρευση πληρώματος, πετρέλαια και πιο ασφαλές λιμάνι??? Ναι, τελικά το χάσαμε φέτος! Καλά, όταν έγραφα εκείνο το post που αναφέρεσαι δεν είχαν βγει ακόμη τα δρομολόγια των ταχύπλοων της HELLENIC και στη Ραφήνα υπήρχε η άποψη ότι δε θα το χάσουμε. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος κίνηση. Φέτος στη Ραφήνα βρισκόμαστε με ένα πλοίο λιγότερο (λείπει το AQUA) και ακριβώς τώρα βρίσκεται να λείψει και το "3ο γατάκι". Δεν καταλαβαίνω το λόγο αυτής της μεταδρομολόγησης. Τόσο περισσότερο κέρδος θα έχει σε μια ενδοκυκλαδική γραμμή από το να το βάλουν ας πούμε διπλό δρομολόγιο κόντρα στον "ξιφία" (που πάλι θα ξεπατωθεί σε τριπλά δρομολόγια Παρασκευές και Κυριακές) με μια έξυπνη κίνηση Μύκονο - Νάξο - Πάρο?? Η Τήνος εξυπηρετείται ήδη το πρωί και το απόγευμα από το HIGHSPEED 1, άρα δε χρειάζεται να είναι μέσα στο δρομολόγιο, φύγαμε κατευθείαν για Μύκονο απευθείας καθημερινά πρωί απόγευμα σε 1:40'. Σίγουρα θα σαρώσει αν κάνει τέτοια κίνηση. Και βοηθάει και την Παροναξία αυτόματα. Εντάξει, τη Σαντορίνη ας την αφήσουμε έξω αν είναι να βγάζουμε διπλό καθημερινό απευθείας για Μύκονο... Λίγη σκέψη θέλει το πράγμα, σωστά??
LEFTERIS68 Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Όσο θέλω να αποφεύγω τα κουτσομπολιά τόσο έρχονται και μου τα ψιθυρίζουν στο αυτί μου.... Αυτό που άκουσα όμως αξίζει να το μοιραστώ γιατί αν επαληθευτεί θα είναι από τα αρκετά ασυνήθιστα της φετινής χρονιάς...Επίκειτε ολιγοήμερη ναύλωση του πλοίου προς εξυπηρέτηση¨"ανταγωνιστικής" εταιρείας???
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now