hayabusagr Posted December 20, 2020 Posted December 20, 2020 θυμάμαι πάντως τον @Petros P να λέει πριν κάποια χρόνια ότι δεν μπορούσαν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν γιατί δεν είχαν πληρούσαν τις προϋποθέσεις κάποιων κανονισμών. (και προφανώς απαιτούνταν πολλαπλάσια χρήματα για να συμμορφωθούν ; )
Annivas Posted December 20, 2020 Posted December 20, 2020 2 hours ago, proud_ionian said: Αλλη διοικηση πουλησε τα Master & Sailor και αλλη ηταν στο παρτυ του σαμος ΥΓ: για τα Mater & Sailor παντως ελεγαν οτι πουληθηκαν για scrap, γιατι ηταν ψηλα η τιμη scrap και τα πλοια ειχαν μεγαλο lightweight. (για την κινηση που ειχαν θα απαντησω εδω) Ήταν η εποχή που το ταμείο της εταιρειας τραβαγε μεγάλα ζόρια με καθυστερήσεις ακομη και σε μισθοδοσίες πληρωμάτων και υπαλλήλων ξηράς . Λογω του οτι τα πλοία αυτα ήταν ice class είχαν για το μέγεθος τους ιδιαίτερα υψηλό lightship, σχεδόν όσο ένα Panamax , οποτε προκρίθηκε η λύση της διάλυσης τους προκειμένου να φέρουν άμεσα ρευστό στα ταμεία της εταιρειας και να καλυφθούν επείγουσες υποχρεώσεις που ολοένα και περισσοτερο έσφιγγαν σαν θηλιά στο λαιμο της . Τα RO/RO της Hellenic, δούλευαν πολυ με οικοδομικά υλικά απο την Ιταλία και κυρίως με είδη υγιεινής και πλακάκια . Απο το 2010 που έπεσε η κρίση η οποία σιγα σιγα επηρέασε παρά πολυ και την οικοδομή , η κίνηση των πλοιων άρχισε κι έκανε ελεύθερη πτώση , οποτε με δεδομένο την οικονομική δυσχέρεια της εταιρειας δεν θα μπορούσε να στηρίξει τα πλοία της στην γραμμη αυτή .
Nikos_Chania Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Ο στόλος των ταχυπλόων της Hellenic Seaways βγήκε από την χειμερία νάρκη και ξεχύθηκε στον Σαρωνικό. Ηλιόλουστη μέρα, αισιόδοξη κίνηση από την εταιρεία που αν μη τι άλλο, στην παρούσα φάση δεν φαίνεται να αφήνει εκτός προγραμματισμού της το Highspeed 4, παρά την φημολογία που ακούμε κατά καιρούς. Τα πλοία συνεχίζουν τους σχηματισμούς στα ανατολικά της Αίγινας για την δημιουργία του διαφημιστικού όπως έχει αναφερθεί στο θέμα του Highspeed 4. Εδώ το βίντεο με την αναχώρηση των πλοίων από τον Πειραιά
Strofalos Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Με δεδομένο το γεγονός πως το 4 θα πάει πάλι Παροναξία-Κουφονήσια, το Hellenic High-speed που θα βρεθεί άραγε..? Γιατί για να το βγάζουν για photo-shooting λογικά για κάπου το προορίζουν και όχι για τη Δραπετσώνα...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Άλλο ένα βίντεο από τις αναχωρήσεις των ταχύπλοων της Hellenic Seaways για το διαφημιστικό
citizen Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Πολύ όμορφα ! Άρα και την ερχόμενη seazon τα χρώματα θα είναι τα ίδια ; Το δελφίνι δεν είδαμε ... Με ποιους πλοιάρχους έγινε το διαφημιστικό ; ξέρουμε ;
basilis89 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 1 hour ago, Strofalos said: Με δεδομένο το γεγονός πως το 4 θα πάει πάλι Παροναξία-Κουφονήσια, το Hellenic High-speed που θα βρεθεί άραγε..? Γιατί για να το βγάζουν για photo-shooting λογικά για κάπου το προορίζουν και όχι για τη Δραπετσώνα... Ας βάλουν και την Αμοργό μέσα! Έχει πολύ κόσμο το καλοκαίρι, ο οποίος θέλει να μετακινηθεί γρήγορα προς τον πειραια!
polmyt Posted January 26, 2021 Posted January 26, 2021 12 hours ago, polmyt said: Τα καγκελα της ΘΕΟΦΙΛΑΡΑΣ χαλασαν λιγο την φωτο αλλα χαλαλι για το αλλοτε καμαρι του Αιγαιου, το οποιο βλεπουμε να μπαινει στο λιμανι του Πειραια το καλοκαιρι του 2003.Με το πλοιο εχω κανει δυο ταξιδια το μακρινο 1995 για Ροδο σε εκτακτο δρομολογιο με 5ημερες,πραγματικα αλλησμονητα ,ειδικα το πρωτο. 12 hours ago, Petros P said: Πιο πριν από το 2003 πρέπει να είναι γιατί το 2003 το σήμα ήταν δελφίνι και όχι hf Θυμαται καποιος ποτε αλλαξαν τα σινιαλα απο HF σε δελφινια;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2021 Posted January 26, 2021 Εάν θυμάμαι καλά η αλλαγή πρέπει να έγινε το 2002. Γιατί το 2000-2001 ήταν το HF στις τσιμινιέρες και το 2003 είχαν μπει τα δελφίνια.
miko mission Posted January 26, 2021 Posted January 26, 2021 2001 παρθηκε η αποφαση να μετονομαστει η εταιρεια σε Ηellas flying dolphins (απο Μinoan) και στις επισκευες 2001-2 αλλαχτηκαν τα logo με το δελφινι κτλ..
proud_ionian Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 13 hours ago, marioskef said: 21 εκατομμύρια για αυτά τα πλοία δεν είναι μεγάλο ποσό? 13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Πάντως επί HSW όταν κοίταγαν να ναυπηγήσουν τρία ταχύπλοα στην Ιταλία για να αντικαταστήσουν τα τρία δελφίνια, η τιμή ήταν περίπου 1 εκ ευρώ λιγότερο ανά πλοίο. η τοτε διοικηση της HSW προτιμησε με τα 18εκ να αναστησει το φαντασμα της πατρινελας.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Μόνο που αυτή η μετασκευή έφερε αρκετά λεφτά στην εταιρεία είτε μέσω της χρήσης του Νήσος Σάμος, είτε μέσω της ναύλωσης του Αριάδνη στην Ιταλία.
proud_ionian Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Υπάρχουν κάποια στοιχεία γι'αυτό; Πχ πόσο θα είχε ωφεληθεί η εταιρία αν αντί για τη φαραωνική μετασκευή του queen, είχε επιλέξει να μειώσει ισόποσα το χρέος της ή είχε αντικαταστήσει από τότε τα ταχύπλοα του Σαρωνικού;
nomikos Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Σίγουρα το Σάμος έφερε χρήμα στην εταιρεία(έμμεσα και άμεσα) όμως δε γνωρίζουμε αν η όλη επένδυση σε αυτό έχει κάνει μέχρι σήμερα απόσβεση.Από την άλλη έριξαν χρήματα σε ένα μεγάλο πλοίο,σχετικά μεγάλης ηλικίας,δυσκίνητο και δύσκολο στη μανούβρα που τα λιμάνια στο Αιγαίο είναι μετρημένα που μπορεί να προσεγγίσει.Αυτό που θα έπρεπε να αναφέρουμε πως ένα πλοίο γύρω στα 160 μέτρα νεότερο μερικά χρόνια με ίδια ταχύτητα και μεγάλο γκαράζ ίσως να ήταν μία πιο ορθολογική επιλογή.Η Ευρώπη είναι γεμάτη από τέτοια πλοία.Και δε νομίζω πως θα κόστιζε η αγορά τους περισσότερο από την αγορά και μετασκευή του Σάμος.
nissos Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 ΝΕΟ SITE ΓΙΑ ΤΗΝ HELLENIC https://www.hellenicseaways.gr/ (ίδιο με της Blue star ferries) **μια παρατήρηση για ομοιομορφία... μετονομασία του Εξπρές Σκιάθος σε Νήσος Σκιάθος (λογικά το εξπρές Πήγασος θα πωληθεί)
express skiathos Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Να έβαζαν και τα δρομολόγια να υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα, όπως έκαναν παλιά, καλό θα ήταν.
hsw Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 Ευτυχώς βέβαια αλλάξανε πλατφόρμα για το online booking! Το παλιό για μένα ήταν παράδειγμα προς αποφυγή για όλες τις εταιρείες, ειδικά από κινητό δύσχρηστο και καθόλου φιλικό προς το χρήστη.
sarantatrio Posted June 2, 2021 Posted June 2, 2021 Στο τελικό clip απουσιάζουν τα 2 μεγάλα ταχύπλοα όπως βλέπουμε εδώ:
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2021 Posted June 2, 2021 Αυτό είναι το διαφημιστικό για τη γραμμή του Σαρωνικού.
Shippihs Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 (edited) Μου είπαν προσφατα πως το λημνος του νομικού,για μια περίοδο όσο ανήκε στην εταιρία είχε πάει στο Ταγερη - Γιβραλτάρ. Ισχυει? Επίσης στο σάιτ της εταιριας(καποτεε) υπήρχε ένας χαρτης με μεσογειακούς προορισμούς Μπορεί καποιος να κάνει μια σούμα ποιο πλοιο ήταν που? (Στίς γραμμές εξωτερικού περισσότερο) Edited June 15, 2021 by proud_ionian Hellas Ferries => HSW
Annivas Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 (edited) Είχε πάει την πρώτη χρονιά της Hellas Ferries με σινιαλα sporades ferries, το 2000 με πλοιάρχους τον Βασίλη Γεροντακη, τον Κώστα Χανιωτάκη και τον Κώστα Παπαδημητριου. Edited June 15, 2021 by Annivas
nomikos Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Προφανώς εμφανίζονται οι προορισμοί και των Μινωικών γραμμών που τότε ήταν η μητρική της Hellas Ferries.Από τότε η εταιρεία κουβάλαγε αυτό το 33% που καθόρισε τις εξελίξεις στην ελληνική ακτοπλοία από τότε μέχρι πρόσφατα. Κάποιο Κορεάτικο Δυτική Μεσογειο ήταν κοινοπρακτικό με τον Grimaldi(όχι τον Μανώλη) νομίζω ο Ωκεανός.Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Κρήτη το Ελ Γκρέκο ενώ οι υπόλοιπες γραμμές και τα πλοία είναι γνωστά.
proud_ionian Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 @Shippihs για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεοτεροι. η εταιρια ιδρυθηκε το 1999, μετα απο συγχωνευση της Minoan Lines Highspeed, θυγατρικης των Μινωικων που ειχε το παλιο αριαδνη και το highspeed 1 και της Ceres Flying Dolphins του Λιβανου, που ειχε τα ιπταμενα δελφινια και τα flying cat 1 & 2. Mε πολιτικες και οχι μονο παρεμβασεις το φθινοπωρο του 1999 "εξαγορασε" το συνολο σχεδον των συμβατικων πλοιων του Αιγαιου. Agapitos Express Ferries, Agoudimos Lines, Agapitos Lines, Lindos Lines, Nomikos Lines, ποσοστο της Agoudimos Lines, τον Λεφακη στο Σαρωνικο και αλλους. Παρολο που οι Μινωικες ειχαν το 33% και πολλα προσωπα στις διοικησεις τους ηταν ιδια, η MFD δνε λειτουργουσε σαν θυγατρικη με τη στενη σημασια του ορου Δειτε ενα μικρο ιστορικο εδω. Η μητρικη εταιρια ονομαστηκε Minoan Flying Dolphins. Τα συμβατικα εφεραν το brand Hellas Ferries, τα συμβατικα του Σαρωνικου Saronicos Ferries και των Σποραδων Sporades Ferries. Το 2001, λιγους μηνες μετα το ναυαγιο του Εξπρες Σαμινα, μετα απο απαιτηση των Μινωικων, η εταιρια μετονομαστηκε σε Hellas Flying Dolphins και το 2004 επι διοικησεως Στριντζη Λασκαριδη, μετονομαστηκε σε Hellenic Seaways υιοθετηθηκαν τα σινιαλα που εχει μεχρη σημερα και καταργηθηκαν τα επι μερους brands. Ο ποιος ψαξει τις παλιοτερες σελιδες αυτο του θεματος ή αν κανει μια αναζητηση σε αυτο με λεξεις κλειδια "minoan", mfd, σφηνιας, κληρονομος, σουμακης, 1999 κα, θα βρει αρκετα ενδιαφεροντα ποστ για το ξεκινημα της εταιριας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now