elybero Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 (edited) http://www.imerisia.gr/article.asp?id=185097&cat=01003000000§ion=business Σήμερα ο όμιλος της Attika με επιστολή προς το Χρηματιστήριο διέψευσε το σχετικό δημοσίευμα, όμως εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν οι σχετικές φήμες οι οποίες συνδυάζονται με πιθανή ανταλλαγή μετοχών, μεταξύ αυτών που κατέχει η Attika στις Μινωικές με αυτές που κατέχουν οι Μινωικές στη Hellenic Sea Ways.... Edited March 30, 2017 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 πολυ καιρο αναπαραγονται αυτες οι φημες, πριν ακομη βρεθει η attica με το 11% της minoan. το ερωτημα ειναι τι θα πραξει η επιτροπη ανταγωνισμου, αλλα και η ΕΕ αν οι ανταγωνιστες, και αλλοι θιγομενοι απο μια τετοια συγχωνευση προσφυγουν στα αρμοδιες Ευρωπαϊκες ή εγχωριες αρχες; αν η HFD περασει στα χερια της attica που ηδη ελεγχει την blue star τοτε πανω απο το 75% της κινησης στο αιγαιο (σχεδον 90 στις κυκλαδες) θα εξυπηρετειται απο μια εταιρεια
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Το Εξπρές Χαρούλα, αλλάζει όνομα!!! Θα μετονομαστεί σε Εξπρές Σκιάθος!!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Ακούσατε τη διαφήμιση της HSW στο ραδιόφωνο για τα Highspeed!!! Όλο High είναι!! Προορισμοί, παρέες, κατάστασης και προπάντων πλοία!!
christos Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Τώρα θα πέσει και καμια-διαφήμιση στην TV γιατί ο κόσμος δεν την αναγνωρίζει με το νέο όνομα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Επειδή δεν φαίνονται οι σκουριές!! Γιατί νομίζεις βάφουν τα πλοία με χρώματα εκτός του άσπρου!!! Κάνουν οικονομία στις μπόγιες!!!
Nick the Greek Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Τουλαχιστον 3 απο τα ιπταμενα δελφινια της HSW που ειναι πανω στα βαζα στο Περαμα, τον τελευταιο καιρο βαφονται σε κιτρινο-μπλε χρωμα οπως παλια ειχαν επι Ceres. Το χρωμα αυτο μοιαζει με της Vospo και συγκεκριμενα με το Alonissos Flying Dolphin αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι αυτη η εταιρεια που τα εχει παρει. Γνωριζει κανεις κατι παραπανω για την τυχη αυτων των δελφινιων?
enas chiotis Posted April 15, 2005 Posted April 15, 2005 Το στύλ πάντως της εταιρείας αρχίζει να είναι συμπαθητικό. Αλλαγή χρώματος που είναι σαφώς ωραιότερο από το λευκό της Hellas. Σημαιούλα πειρατική στον ιστό. Έρχεται και το Μύκονος με νέο στύλ στα ονόματα κ.α. Τα ράσα δεν κάνουν βέβαια τον παπά, αλλά τουλάχιστον ομορφαίνουν τη ζωή μας και βοηθούν στην κίνηση των φίλμ στα καταστήματα πέριξ του λιμένος.
stathis Posted April 15, 2005 Posted April 15, 2005 Τα χρώματα της HSW (με λιγο διαφορετικές αποχρώσεις) ήταν πολύ συνηθισμένα σε ποστάλια των αρχών του αιώνα (CUNARD κλπ) αλλά εχουν χρησιμοποιηθεί και πιο πρόσφατα (Sealink, Caledonian MacBrayne)
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Να συμπληρώσω και στα κρουαζιερόπλοια της ROC όπως το SOLARIS (ακούει ο gpan!!!)
Neptune Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Μιας και υπαρχει αυτο το τοπικ ας μην ανοιξω αλλο. Εδω και 5 χρονια που εχει συσταθει αυτη η εταιρια εχουμε δει πολλες αλλαγες στην ακτοπλοια. Αφορμη για να ποσταρω ειναι καποιες παλιες δημοσιευσεις που τυχαια βρηκα και ξαναδιαβασα χθες. Ηταν του 99 τοτε που ξεκινουσε το εγχειρημα MFD. Περα απο τις δηλωσεις του στυλ "θα πηγαινουμε Αστυπαλαια για μια εφημεριδα" που μονο ορισμενοι κατοικοι των νησιων ειχαν πιστεψει και ο τυπος αλλα και το επιβατικο κοινο ελεγαν για την επανασταση στην ακτοπλοια του νεου αιωνα... Οτι επιτελους γινεται μια μεγαλη και σοβαρη ακτοπλοικη εταιρια που θα μπορει να κανει σωστη διαχειρηση κτλ κτλ. Εγω οπως και πολλοι απο σας τοτε φωναζαμε για το μονοπωλειο που κανενας δεν εβλεπε η και αυτοι που το εβλεπαν φοβοταν να το πουν. Με το καλημερα λοιπον μειον 1,5 κομβο ολα τα πλοια και μειωση δρομολογιων στα μισα. Χαρακτηριστικα παραδειγματα η γραμμη Ικαριας Σαμου και των Δ. Κυκλαδων. Αυτες δεχτηκαν πρωτες το πληγμα. Με τα χρονια και τα γεγονοτα που ακολουθησαν μειωθηκε ο στολος δραματικα με αποτελεσμα φετος να εχουμε λιγοτερα πλοια απο καθε αλλη χρονια συνεπως λιγοτερες χωρητικοτητες. Περιμενοντας απο σας να πειτε την αποψη σας για ολα τα παραπανω και να προσθεσετε τα δικα σας θελω να κανετε και μια συγκριση με την καποτε Ελληνικη Ακτοπλοια και αν βλεπετε να εχουν κοινα σημεια.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Θα διαφωνήσω με την άποψη του Dino διότι τη μεγαλύτερη μείωση δρομολογίων την υπέστησαν η Παροναξια και Σύρο Τήνο Μύκονο αλλά και τα Φωκλαντς, που είχαν μια περίοδο καθημερινώς βαπόρι δικό τους!! Χειμώνα και καλοκαίρι!! Καλοκαίρι όχι και τόσο λόγω των ταχύπλοων που κάνουν δίπλα δρομολόγια!! Αυτά που έλεγε ο μακαρίτης ο Σφηνιας, δεν τα πίστευε κανένας από εμάς!!!! Η Ελληνική ακτοπλοΐα έχει πολλά κοινά σημεία με την HSW, και έχω την υποψία ότι θα έχουμε την ίδια κατάληξη!!
Earl Granville Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Εγώ δεν ξέρω αν έχουμε τα ίδια με την Ελληνική ακτοπλοία αλλά όπως πάει αυτή η δουλειά ένα είναι το σίγουρο.Οτι σε 1-2 χρόνια η εταιρία θα έχει μείνει με τα ταχύπλοα τα οποία θα δουλεύουν 5-6 μήνες τον χρόνο και με τα κααινούρια αν το δεύτερο φτιαχτεί κι όταν φτιαχτεί.Συμβατικά μας τελειώνουν και από εκεί και πέρα ψάξτε να βρείτε πως θα πηγαίνω εγώ Ικαρία χειμωνιάτικα ο Ντίνος στην Σίφνο κι ο άλλος δεν ξέρω που. Ο Σφηνιάς όταν έλεγε αυτά τα πράγμαατα μπορεί και να τα πιστευέ μπορεί κι όχι.Δεν ξέρω δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά αφού δεν είδα να υλοποιείται το πρόγραμμα του παρόλο που κι εγώ λόγω μονοπωλίου δεν τον πίστευα κι έλεγα ότι έρχονται δύσκολες ημέρες.Από εκεί και πέρα ήρθαν διάφοροι στην εταιρία κι όλοι το ίδιο έκαναν.Εδιωχναν βαπόρια και δεν έπααιρναν τίποτα με αποτέλεσμα ολοένα να μειώνονται τα δρομολόγια.Ολες οι γραμμές την πάτησαν εκτός από την Ραφήνα. Ακόμα και τα βαπόρια που είχαν ήδη τα παράτησαν με αποτέλεσμα κάποια βαπόρια με πολυετή θητεία στην Ελλάδα όπως το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ να φτάσει στο σημείο να πηγαίνει 17 μίλια. Φτάσαμε στο σημείο να δουλεύουν φέτος με το ζόρι 5 συμβατικά της εταιρίας (ΠΗΓΑΣΟΣ-ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΑΘΗΝΑ-ΧΑΡΟΥΛΑ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ)αν κι αυτά οι επισκευές τους παρατάθηκαν κατάα ένα μήν και κάθισαν σχεδόν 3 μήνες το καθένα. Παροναξία και Συροτηνομυκονία τις παράτησαν το χειμώνα και τώρα που ξαναβάζουν ταχύπλοα και από σήμερα και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θέλουν να πάρουν και κόσμο. Ελα όμως που ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει και δεν μπαίνει.Το HS 3 παίρνει 30 και 40 επιβάτες για Παροναξία και μπαίνει μέσα μέχρι τα μπούνια.Το καλοκαίρι θα δουλέψει 2 μήνες αλλά είναι αρκετοί αυτοί για να βγει κερδοφόρο το συγκεκριμένο πλοίο? Εγώ έλπιζα ότι ο Στρίντζης ο οποίος έχει μεγάλη πείρα από ακτοπλοία θα έκανε κάτι καλύτερο από τους προκατόχους του.Χειρότερα έγιναν τα πράγματα αν και δεν πιστεύω ότι αυτά είναι κινήσεις Στρίντζη αλλά υπαγορευμένες ενέργειες από τις τράπεζες
Neptune Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 O Στριντζης εχει μαθει 2 πραματα καλα και δεν ξεφευγει απο αυτα ευκολα. Αγοραζει απο Ιαπωνια (ΚΙΣΟ), Ραφηνα (ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ οπως παλια με Σουπερφερυ ΙΙ) και κατα τα αλλα περιμενει επιθεση απο τους αλλους για να οργανωσει την αμυνα του. Η ναυπηγηση του HS 5 καπως ξεφευγει απο τις δικες του κινησεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Πια πέντε?? Κάνετε τα τέσσερα γιατί το Σαντορίνη έκανε διακοπές στο νέο μόλο το χειμώνα!! Και κάτι άλλο κοίταξα για εισιτήρια τη Μ. Παρασκευή και μέχρι στα ταχύπλοα τα μεγάλα υπήρχαν θέσεις!!
Nick the Greek Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Το "βρωμικο 99" της ακτοπλοιας δεν μπορουσα να παρακολουθω απο κοντα αλλα θυμαμαι διαβαζοντας τα τεκταινομενα να μου δημιουργειται η αισθηση της ισοπεδωσης των παντων το οποιο τελικα δεν ηταν και πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα. Σαν χρηστης μιας εκ των γραμμων-φιλετων(Συρος-Τηνος-Μυκονος) δεν μπορουσα ποτε να φανταστω οτι θα ελθει η στιγμη που εστω και το χειμωνα θα εξυπηρετειται η γραμμη με "επιστρατευμενο" πλοιο(Αιολος Εξπρες). Αυτο για μενα ειναι καταντια και αποτυχια οχι μονο της εταιρειας αλλα και των πολιτικων της πλακας που εχουν(η μαλλον δεν εχουν) ασχοληθει σοβαρα με το θεμα. Θα συμφωνησω με κατι που εχει πει παλιοτερα ο Proud Ionian νομιζω, οτι δηλαδη αργα η γρηγορα θα σταματησει να υφισταται η HSW και θα περασει ο στολος της στην Blue Star.
Neptune Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Αυτο που ειπε ο Proud νομιζω ειναι στο βαθος του μυαλου του καθενος. Απλα ισως ακομα δε μπορουμε να το χωνεψουμε.
Earl Granville Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Εγώ δεν νομίζω ότι θα σταματήσει η ύπαρξη της HSW.Απλά αυτό που πιστεύω είναι ότι θα συνεχίσει μόνο με τα ταχύπλοα και η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΄με τα συμβατικά ενώ θα έχουν κοινούς δεσμούς αυτές οι 2 εταιρίες.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Για αυτό μπήκε και ο Στριντζης στην HSW, για να έχουν πιο στενές σχέσεις!! Το 3 Χ 3, που είχε πει ο Σφηνιας θα γίνει σύντομα 1 Χ 1!!!
Nick the Greek Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Μετα τον Εθνικο μας Προμηθευτη, θα εχουμε και τον Εθνικο μας Ακτοπλοο Α, ξεχασα, εχουμε και τον Εθνικο μας Σταρ, Ανδρεα Ευαγγελοπουλο
proud_ionian Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 επαναλαμβανω για να μαθαινουν οι νεωτεροι και να θυμουνται οι παλιοτεροι. blue star ferries μονο συμβατικα νεοτευκτα, hsw (η οπως σκ α λεγεται) ταχυπλοα και κανενα παλιο συμβατικο ικαροσαμια. επισημως δεν θα υπαρχει συγχωνευση ουτε κοινοπραξια, για τον φοβο των ιουδαιων. κατι τετοιο και θα γινει και στην αδριατικη
Earl Granville Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Aυτό ακριβώς που είπα κι εγώ.Η μία θα έχει στην ευθύνη της τα ταχύπλοα και η αλλη τα συμβατικά.Αλλά ουσιαστικά θα είναι μία εταιρία με δυο διαφορετοκά παραρτήματα
pie Posted April 23, 2005 Posted April 23, 2005 Η εταιρεία εδώ και μερικές μέρες αλλάζει το site της...η πρώτη αλλαγή είναι το σύστημα κράτησης που αν και πρέπει να ξέρεις κάποια στοιχειώδη αγγλικά για να κλήσεις εισιτήρια κλπ, είναι πάρα πολύ καλό και βλέπεις ακριβός τις τιμές είτε σε κανονικά είτε σε φοιτητικά εισιτήρια κλπ.!
christos Posted April 24, 2005 Posted April 24, 2005 Πάντως λειτουργεί η παλιά ιστοσελίδα , η καινούρια αυτή τη στιγμή είναι μόνο για διαφήμιση
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Ηellenic Seaways: Αύριο η κρίσιμη συνέλευση των μετόχων ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ αύριο Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος η έκτακτη γενική συνέλευση της Hellenic Seaways (πρωην Hellas Fluing Dolphins), με θέμα την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου. Τη συνέλευση «προκάλεσε» ο βασικός μέτοχος της εταιρείας οι Μινωικές Γραμμές οι οποίες ελέγχουν το 33,31% των μετοχών της Hellenic Seaways (HSW), μετά την εξαγορά ποσοστού 1,72% από την Aegean Airlines στις αρχές Φεβρουαρίου. Επίσης, όπως είναι γνωστό, στη Hellenic Seaways συμμετέχει με 11,6% και η Attica Group. Οι Mινωικές Γραμμές προχώρησαν στην απόφαση αυτή προκειμένου να ελέγχουν την πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου με τις αλλαγές που σημειώθηκαν στη μετοχική σύνθεση. Στο πλαίσιο αυτό η αρχική απόφαση ήταν για ένα νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο το οποίο στην πλειοψηφία θα συμμετείχαν μέλη του διοικητικού συμβουλίου των Μινωικών γραμμών. Ωστόσο μία τέτοια εξέλιξη «υποχρέωνε» τις Μινωικές Γραμμές να ενοποιήσουν τα αποτελέσματα της HSW για τη χρήση του 2004, τα οποία όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες είναι ζημιογόνα και άρα θα επηρεάζονταν σημαντικά και η κερδοφορία των Μινωικών Γραμμών. Παράλληλα με δεδομένο το υψηλό κόστος λειτουργίας της εταιρείας λόγω των αυξημένων τιμών των καυσίμων, εκτιμήθηκε ότι η λύση της ενοποίησης δεν είναι η καλύτερη στην παρούσα συγκυρία. Με βάση τα παραπάνω φαίνεται τελικώς από την πλευρά των Μινωικών Γραμμών να προκρίνεται η λύση ενός 11μελούς διοικητικού συμβουλίου στο οποίο τα πέντε μέλη θα ανήκουν και στο διοικητικό συμβούλιο των Μινωικών, ενώ τα υπόλοιπα θα είναι πρόσωπα που θα εκλεγούν «συναινετικά». Το σημερινό διοικητικό συμβούλιο της HSW απαρτίζεται από τους Κωνσταντίνο Ε. Κληρονόμο (πρόεδρος), Εμμανουήλ Ι. Κουλεντάκη και Παναγιώτη Λασκαρίδη, (Αντιπρόεδροι) Γεράσιμο Στρίντζη (διευθύνοντα σύμβουλο) και μέλη τους : Μιχαήλ Βαβουράκη, Νικόλαο Βαρβατέ, Άλκη Κορρέ, Θεόφιλο Κουμαντάκη, Περικλή Ουσαντζόπουλο, Κωνσταντίνο Παύλου, Στυλιανό Σαρρή, Ιωάννη Σμπώκο. www.naftemporiki.gr
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now