Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Χθες που είχα μια συζήτηση με ένας στέλεχος της ΑΝΕΚ μου διάψευσε κατηγορηματικά αυτή τη φήμη που έχει κυκλοφορήσει έντονα εδώ και 2-3 εβδομάδες και αναφέραμε ο Neptune & Moi για τη HSW. Αλλά πολλές φορές έχουμε δει στη πολιτική, στον αθλητισμό να διαψεύδουν τις φήμες και μετά από λίγες ήμερες τελικά να επαληθεύονται οι φήμες. Γιατί ως γνωστόν, όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
PERIHGHTHS Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 Σε σεμινάριο που διεξήχθη στη HSW με θέμα τον ISM που εφαρμόζει η εταιρεία, εκτός απο τους Αξιωματικούς της, παρεβρέθηκαν και κάποιοι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ! Και ερωτώ: Απ'τη στιγμή που ναι μεν ο ISM είναι κοινός, αλλά εφαρμόζεται με κάποιες μικροπαραλλαγές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, τί δουλειά είχαν οι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ στη HSW?? Και μην μου πείτε για σχέσεις μητρικής-θυγατρικής, γιατί αν ίσχυε αυτό, γιατί δεν έχουν πάει και Αξιωματικοί της HSW να παρακολουθήσουν αντίστοιχα σεμινάρια της ΑΝΕΚ?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Και ερωτώ: Απ'τη στιγμή που ναι μεν ο ISM είναι κοινός, αλλά εφαρμόζεται με κάποιες μικροπαραλλαγές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, τί δουλειά είχαν οι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ στη HSW?? Λέω μήπως κάποιοι αξιωματικοί της ΑΝΕΚ έχουν βάλει πλώρη για τα πλοία της HSW??
PERIHGHTHS Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Δεν την είχα σκεφτεί αυτή την πιθανότητα φίλτατε Π100, καθώς απ'ότι έμαθα, παρευρέθηκαν υπηρετούντες Αξιωματικοί και όχι αδειούχοι!! Θα δείξει η πορεία
captmimis Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Και ερωτώ: Απ'τη στιγμή που ναι μεν ο ISM είναι κοινός, αλλά εφαρμόζεται με κάποιες μικροπαραλλαγές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, τί δουλειά είχαν οι Αξιωματικοί της ΑΝΕΚ στη HSW?? O ISM δεν νομίζω να ειναι κοινός, αλλά μήπως θέλουν να γίνει κοινός????
ΘΕΤΙΣ Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Σήμερα είδα ότι άλλαξε και το οργανόγραμμα της εταιρείας... http://www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/organogramma/organogramma_2009.pdf Επίσημα πλέον οι αλλαγές
NHSOS XIOS Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Δηλαδη,αν κρινω απ τους 3 κρητικους που προστεθηκαν,η εταιρια εγινε ακομα πιο ΑΝΕΚ,σωστα?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Οι πιο πολλοί «Κρητικοί» υπήρχαν στην εταιρεία. Μόνο ο Τεχνικός Διευθυντής κ. Τρακακης είναι καινούργιος στην εταιρεία (από το Σεπτέμβριο), προερχόμενος από την Attica. Ο κ. Κλονιζακης που είναι στη Διεύθυνση Πωλήσεων Εμπορευματικών Μεταφορών, δε ξέρω εάν είναι καινούργιος στην εταιρεία?? Άντε και ο κ. Μαρινακης που πήρε τη θέση του κ. Πιτσιλου ως διευθυντής Ναυτιλιακού, αλλά ήταν στην εταιρεία ως Αρχιπλοίαρχος. Όλα τα υπόλοιπα άτομα που είναι επικεφαλής στα τμήματα που δείχνει το οργανόγραμμα κατείχαν και πριν τις θέσεις τους.
ΘΕΤΙΣ Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Από το οργανόγραμμα που υπήρχε πριν αντικατασταθεί από το παρόν, η μόνη αλλαγή νομίζω είναι ο καπτ.Αντώνης ο Μαρινάκης ο οποίος όμως δεν είναι Κρητικός αλλά Κυκλαδίτης. Από την Κίμωλο είναι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Τη Παρασκευή 27/02/09 θα πραγματοποιηθεί ο χορός της HSW στο VOX
dytis Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Οι πιο πολλοί «Κρητικοί» υπήρχαν στην εταιρεία. Μόνο ο Τεχνικός Διευθυντής κ. Τρακακης είναι καινούργιος στην εταιρεία (από το Σεπτέμβριο), προερχόμενος από την Attica. Ο κ. Κλονιζακης που είναι στη Διεύθυνση Πωλήσεων Εμπορευματικών Μεταφορών, δε ξέρω εάν είναι καινούργιος στην εταιρεία?? Άντε και ο κ. Μαρινακης που πήρε τη θέση του κ. Πιτσιλου ως διευθυντής Ναυτιλιακού, αλλά ήταν στην εταιρεία ως Αρχιπλοίαρχος.Όλα τα υπόλοιπα άτομα που είναι επικεφαλής στα τμήματα που δείχνει το οργανόγραμμα κατείχαν και πριν τις θέσεις τους. Ο ΚΑΠΤΑΝ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΟ.
Orestis Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Κι ας παραδεχθεί το λάθος της,που πούλησε έναντι πινακίου φακής,καράβια σαν το ΑΦΡΟΔΙΤΗ,το ΑΘΗΝΑ,τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ, και τόσα άλλα,που αν τα είχε κρατήσει και χρησιμοποιήσει στις άγονες, θα είχε αποσβέσει τα τιμήματα σε μιά χρονιά,...θα είχε πάρει ΤΑ δάνεια έναντι των συμβάσεων,δηλαδή ζεστό χρήμα και θα είχε μπεί στο ΧΑΑ απο το 2004-2005. Ο συλλογισμός σου θα είχε λογική αν η εταιρεία μετά από τις πωλήσεις των παλαιών πλοίων έβλεπε τα οικονομικά της αποτελέσματα να χειροτερεύουν ή τις τράπεζες να μην της δίνουν δάνεια. Αντιθέτως μετά τις πωλήσεις των παλαιών πλοίων (13 το 2004 και 14 το 2005) τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρεία σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο (σε περιόδους δύσκολες για τον ακτοπλοϊκό κλάδο), οι τράπεζες τη δανειοδότησαν με σημαντικά χαμηλά spreads δείχνοντας εμπράκτως την εμπιστοσύνη της και ο στόλος ανανεώθηκε ριζικά. Τέλος να σημειώσουμε πως πολυετείς συμβάσεις βάσει των οποίων μπορεί κανείς να εξασφαλίσει τραπεζική χρηματοδότηση, δεν ίσχυαν εκείνα τα χρόνια, ενώ ακόμα και σήμερα που ισχύουν αφορούν πλοία μικρής ηλικίας και όχι πλοία δεκαετιών όπως αυτά που πουλήθηκαν.
NHSOS XIOS Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Πρεμιέρα για τα ταχύπλοα της Hellenic Seaways στις 09 Απρίλιου.Το Highspeed 4 από τη Πειραιά για Σύρο Τήνο Μύκονο Το Highspeed 5 από τη Πειραιά για Πάρο Νάξο Ιό Θήρα Να περιμενουμε και αλλαγες στα δρομολογια των ΝΗΣΟΣ η ολα τα πλοια φετος θα ειναι στις Κυκλαδες και οι υπολοιποι θα πηγαινοερχονται με χρ..π..α,μπαρδον,ηθελα να πω συμβατικα 35 ετιας???
Nick the Greek Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Απλα εικασια κανω, αλλα μηπως αυτα τα δρομολογια ειναι τα off-season με πολλες προσεγγισεις ωστε να γεμιζουν τα πλοια και οταν ερθει η υψηλη σεζον θα γυρισουμε στο γνωστο πια μοτιβο?
pie Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Πάντως σχεδόν κάθε χρόνο τα δρομολόγια της HSW μέχρι τις αρχές Ιουνίου(Αγ.Πνεύματος συνήθως) είναι όπως αυτά που βλέπουμε ότι "ανοίξανε" μέχρι στιγμής. Το hs1 άραγε εκτός δρομολογίων? Fc3 λογικά θα μπεί κ αυτό στη Ραφήνα?
Earl Granville Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Για το highspeed 1 έχουν καταθέσει φάκελο για άγονη όπως έχουμε πει στο ανάλογο τόπικ οπότε μέχρι να ξεκαθαρίσει τι θα γίνει μένει εκτός προγράμματος για την ώρα.
Orestis Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Η HELLENIC SEAWAYS στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και επιθυμώντας να συμβάλλει στην προσπάθεια για συγκράτηση τιμών και μείωση των πιέσεων που δέχεται ο Έλληνας καταναλωτής/επιβάτης, έλαβε την απόφαση να προβεί σε σημαντική μείωση της τιμής των εισιτηρίων.
Nick the Greek Posted March 28, 2009 Posted March 28, 2009 Διαβαζοντας τις τελευταιες μερες διαφορα σχολια για το που βρισκονται ή θα βρεθουν τα οχηματαγωγα της εταιρειας και σε σχεση με την πτωση της κινησης που νομιζω οτι βλεπει η γραμμη Κορινθου - Porto Marghera, αναρωτιεμαι για το πως βλεπει η σημερινη ιδιοκτησια και διοικηση το μελλον αυτων των πλοιων μεσα στο στολο της Helenic Seaways. Θα τα κρατησουν κοιτωντας σε νεες γραμμες, θα τα πουλησουν(ολα ή καποια απο αυτα), θα συνεχισουν τις ναυλωσεις στο εξωτερικο? Διοτι απ΄οσο θυμαμαι -και διορθωστε με αν κανω λαθος- η επιλογη του ανοιγματος στην αγορα αυτη με την αποκτηση των επιπλεον πλοιων, ηταν επιλογη της διοικησης Στριντζη.
Earl Granville Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Βασικά πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα γίνει αναδιαρθρωση του στόλου των ro/ro Tα Hellenic Carrier/Trader αν και πολύ οικονομικά σε πετρέλαια είναι τα γηραιότερα και μικρότερα σε χωρητικότητα και ίσως προτιμηθεί να φύγουν προπάντων αν δεν βρεθεί ναύλος για κανένα από τα άλλα.
Neptune Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Δεν της μπηκε καθολου καλα η σεζον. Μετα τη χθεσινη φωτια στο καλυτερο ταχυπλοο ακουσα οτι κατι σοβαρο τρεχει και με το καλυτερο συμβατικο της :(
enas chiotis Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Για να μην ψάχνουμε άδικα, πρόκειται για τον ΠΗΓΑΣΟ που βρίσκεται στη Μυτιλήνη, ενώ τώρα θα έπρεπε να φτάνει στο Βαθύ. Το κακό είναι ότι δεν φαίνεται στα δρομολόγια για τις επόμενες ημέρες.
Harry Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Η ΗS εχει την κακη για μενα συνηθεια να εκδιδει εισητηρια στα εκδοτηρια του λιμανιου ακομα και οταν το πλοιο εχει λυσει καβους. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να σηκωνει πορτα και να την ξανακατεβαζει 2-3 φορες μεχρι να φυγει καθως συνεχως τρεχουν επιβατες φωναζωντας με τα εισητηρια στο χερι. Για μενα τα 5 λεπτα που θα καθυστερησει γιατι τοσο ειναι δεν ειναι τιποτα αλλα σαν περαστικο μου δημιουργει μια αισθηση επιπολαιοτητας και ανοργανωσιας. Δηλαδη αν εγω παω και κοψω εισητηριο 10 λεπτα μετα την ωρα αναχωρησης και ενω το πλοιο δεν εχει φυγει ακομα και δεν το προλαβω γιατι ανεβασε κατεβασε καποια στιγμη θα φυγει και μεινω με το εισητηριο στο χερι θα φταιω εγω η οχι;
Neptune Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Αυτο δε γινεται πολυ απλα γιατι το συστημα απαγορευει την εκδοση εισητηριων μετα το περασμα της προγραμματισμενης ωρας αναχωρησης. Για να παρακαμψεις αυτη την παραμετρο ειναι αρκετα χρονοβορο και γινεται οταν το πλοιο εχει μεγαλη καθυστερηση η κατι αλλο προγραμματισμενο που να υπαγορευει αλλαγη ωραριου. Παρολα αυτα αν ειχες συγκεκριμενο παραδειγμα να μας πεις ισως σε πιστευα. Επισης η Χελλενικ πρεπει να ειναι η μοναδικη εταιρια μαζι με τη Μπλου Σταρ που αμα σηκωθει ο καταπελτης δε ξαναπεφτει με τιποτα παρα μονο στο επομενο λιμανι
Harry Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Συνοδεψα γνωστο μου σημερα στο Χιος και επεσε 2 φορες η πορτα και μαλιστα στο τελος κυριολεκτικα πεταξανε κατι βαλιτσες στην πορτα και ενω το βαποτι ειχε αρχεσει να γλιστραει. Αν και τονιζω εφυγε στην ωρα του.
gpan Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Με αφορμή αυτο το μήνυμα στο thread του HS5 Ακόμα και εαν δεχτούμε πως τα μηχανήματα χαλάνε, η αντιμετώπιση της βλάβης του ΗS5 εκ μέρους της HSW ηταν απαράδεκτη. Σε πρόσφατο πασχαλινό ταξίδι μου με το κουτσοHS5 δεν υπήρξε σε κανένα σημείο του ταξιδιού ενημέρωση για την μειωμένη ταχύτητα. Μόνο η δυσκολία προσπέρασης των μικρών BlueStar στο separation μαρτυρούσε τη ζημιά. Πόσο θα κόστιζε στην εταιρία μια σοβαρή ενημέρωση πριν τον απόπλου, μια συγνώμη ή ένα δωρεάν ...συριανό λουκούμι δίκην ηθικής αποζημίωσης για την ταλαιπωρία? Ο επιβάτης έχει μυαλό να καταλάβει και ενδιαφέρεται να μάθει. Εαν τον ενημερώσεις υπεύθυνα, θα δείξει κάποια κατανόηση. Αλλα όχι εμ κερ...άς (τιμη ταχυπλόου) εμ δαρμένος (surprise διάρκεια ταξιδιού, σεβασμός μηδέν). Ελπίζουμε σε καλύτερο μέλλον. (Υπααααρχει καλύτερη HSW και την θεεεεελουμεεεεε)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now