ΝΗΡΕΑΣ Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Μιάς και αύριο υπογράφεται η συμφωνία για τον αγωγό πετρελαίου και το λιμάνι θα βρεθεί, ούτως ή άλλως, στο προσκήνιο, ας δούμε ένα σημερινό δημοσίευμα της Γνώμης για το λιμάνι. Αναφέρεται κυρίως στα έργα εκβάθυνσης και αναβάθμισης των ευκολιών, αλλά αναφέρεται και στον ρόλο του σε σχέση με τον αγωγό. Ενδιαφέρον είναι ότι η φόρτωση του πετρελαίου θα γίνεται: "[...]σε μια απόσταση από την ακτή γύρω στα 7 μίλια, εκεί θα συνδέεται ο αγωγός, σε μια πλατφόρμα, με τα πλοία τα οποία θα μεταφέρουν το πετρέλαιο." Προφανώς για να βρίσκεται η πλατφόρμα στα Διεθνή ύδατα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 26, 2008 Author Posted March 26, 2008 Ξεκίνησε μεν η εκβάθυνση του λιμανιού, αλλά προκύπτουν και κάποια παράπλευρα ζητήματα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 16, 2009 Author Posted March 16, 2009 Όποιος ψάχνει...όλο και κάτι βρίσκει. Νάρκη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στον πυθμένα του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης… (16/03/2009) Μία νάρκη διαμέτρου 50 εκατοστών περίπου ανέσυρε από τον πυθμένα του λιμανιού Αλεξανδρούπολης, το ειδικό μηχάνημα για τα βυθοκορύματα, στη διάρκεια των εργασιών εκβάθυνσης. Οι λιμενικοί που κλήθηκαν στο σημείο, απέκλεισαν προληπτικά το χώρο, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η νάρκη βρίσκεται στον πυθμένα του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης από την περίοδο του Β’ παγκοσμίου πολέμου. Εν τω μεταξύ, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να έρθουν στην Αλεξανδρούπολη δύτες του πολεμικού ναυτικού, προκειμένου να ερευνήσουν την περιοχή για την ύπαρξη τυχόν παρόμοιων ευρημάτων, αλλά και ειδικοί πυροτεχνουργοί που θα ερευνήσουν την προέλευση της νάρκης και τη χρονολογία κατασκευής της. http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=447632
PHAROS Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Καλησπερα NHSOS XIOS. Ευχαριστώ για τις ευχές και την βοήθεια. Ελπίζω να ακολούθησα σωστά τις οδηγίες σου. Στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης γίνονται εργασίες επέκτασης προς τα ανατολικά. Επίσης γίνετια εκβάθυνση και εκσκαφή διαύλου. Το έργο εκτελεί η ΕΛΤΕΡ Α.Τ.Ε. με δύο πλωτούς γερανούς, διάφορα άλλα πλωτά, την βυθοκόρο ΟΛΓΑ , δύο δικά της ρυμουλκά (SABATIS M και ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΗΤΡΟΥ), κλαπέ κλπ. Οσα βυθοκορήματα δεν χρειάζονται για την επέκταση του λιμανιού, μεταφέρονται δυτικά, στα ανοιχτά της Μεσημβρίας για απόρριψη.
proud_ionian Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 πραγματικα εξαιρετικη η φωτο του pharos. μας δειχνει οτι τελικα ολα μια ιδεα ειναι και δεν χρειαζεται να πληρωνουμε πανακριβα fenders:D:p
gtogias Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 πραγματικα εξαιρετικη η φωτο του pharos. μας δειχνει οτι τελικα ολα μια ιδεα ειναι και δεν χρειαζεται να πληρωνουμε πανακριβα fenders:D:p Συμφωνώ απολύτως. Όλα τα λεφτά η φωτογραφία του φίλου pharos. Γιαυτό φαίνεται η ΣΑΟΣ επέλεξε το συγκεκριμένο λιμάνι για να εκθέσει το στόλο της. Καλές και αντίστοιχες αυτών που πληρώνει υπηρεσίες.
NHSOS XIOS Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Απ την αλλη πρεπει να υπολογισουμε οτι εκει που ειναι το Σαμοθρακη,δεν ειναι επιβατικο λιμανι οποτε μην εχουμε την απαιτηση να εχει και τις καλυτερες υπηρεσιες.Σε ολα τα λιμανια της Ελλαδας,δεν εχει παντου fenders(ελαστικα δηλαδη),υπαρχουν σημεια που συνηθως δεν χρησιμοποιουνται. Και οπου δεν εχει και θες να βαλεις το πλοιο-κοτερο σου,χρησιμοποιεις τα λεγομενα μπαλονια η για τα μεγαλα πλοια,λαστιχα που κρεμονται απο τα ντεκ.Ειδατε εσεις πουθενα απο αυτα στην παραπανω φωτοΕλπιζω το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ να μην ειναι στα ιδια χαλια
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Λιμάνι Αλεξανδρούπολης Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ Στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, η διεθνής εταιρεία Trans Balkan Pipeline(ΤΒP) προτίθεται να κατασκευάσει έναν νέο αγωγό μεταφοράς αργού πετρελαίου, καθώς και τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις (βανοστάσια, δεξαμενές αποθήκευσης, παράκτιες εγκαταστάσεις και εγκαταστάσεις φόρτωσης δεξαμενοπλοίων) από το Μπουργκάς της Βουλγαρίας έως την Αλεξανδρούπολη, με στόχο τη μεταφορά αργού πετρελαίου που παράγεται στη Ρωσία και στην περιοχή της Βόρειας Κασπίας προς προορισμούς της Ευρωπαϊκής Ενωσης, της Β. Αμερικής και προς άλλες διεθνείς αγορές. Βασικά στοιχεία το έργου είναι: Ενας χερσαίος αγωγός μήκους 132,5 Km (κύριος αγωγός), ο οποίος ξεκινά από τα σύνορα Ελλάδας - Βουλγαρίας, ακολουθεί νότια πορεία και καταλήγει στις δεξαμενές αποθήκευσης στην Αλεξανδρούπολη. Για την αποθήκευση του αργού πετρελαίου θα δημιουργηθούν εγκαταστάσεις αποθήκευσης (τερματικός Αλεξανδρούπολης) πλησίον της βιομηχανικής περιοχής του Αβαντα, στον δήμο Αλεξανδρούπολης. Η εγκατάσταση θα περιλαμβάνει οκτώ δεξαμενές ύψους 20 μ., συνολικής χωρητικότητας 1.200.000 m3, που θα αναπτυχθούν σε έκταση περίπου 950 στρεμμάτων.
proud_ionian Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 ποσο σιγουρο ειναι αυτο; η ιστορια του αγωγου εχει βαλτωσει. για την ακριβεια μετα την αλλαγη κυβερνησης στην Βουλγαρια, οι γειτονες εκαναν πισω για τον αγωγο. ποιος θα φτιαξει εγκαταστασεις αποθηκευσης, για ενα πετρελαιο που μπορει να μην ερθει ποτε;
NHSOS XIOS Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Ε θα φτιαξουν αντι για τα παραπανω ακομα πιο αναλυτικο το ρεπορταζ.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 Ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α μίλησε στο κανάλι ΔΕΛΤΑ, μετά την απομάκρυνση του Σαμοθράκη και θα ακολουθούσουν τα αλλά πλοία της Saos Ferries, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έχουν γίνει ήδη οι αναθέσεις για την απομάκρυνση των πλοίων από τον Ο.Λ.Α. Και τώρα βλέπω στο site του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ότι προκηρύσσει νέους διαγωνισμους (12/7) για την απομάκρυνση των πλοίων με ημερομηνία λήξης των προσφορών στις 4/8!!
NHSOS XIOS Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Η για το container terminal.Να ειναι η Cosco αραγε η εταιρια που ενδιαφερεται η καμια αλλη
NHSOS XIOS Posted July 30, 2011 Posted July 30, 2011 Μεχρι να ερθουν τα container πρεπει πρωτα να φτιαξουν το λιμανι και δυστυχως .
nomikos Posted July 30, 2011 Posted July 30, 2011 (edited) Το λιμανι της Αλεξανδρούπολης βρισκεται σε μια περιοχη όπου όσο και αν εκβανθυνεται τόσο θα μπαζώνει.Θαλάσσια ρευματα της περιοχης μεταφερουν τις αποθεσεις του ποταμού Εβρου και άλλων χειμαρων της περιοχης με αποτελεσμα να μπαζωνεται η μπουκα του λιμανού και κατεπεκτασιν ολο το λιμανι.Συμπέρασμα;; το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ειναι σε εντελως λανθασμένη τοποθεσία Edited July 30, 2011 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α μίλησε στο κανάλι ΔΕΛΤΑ, μετά την απομάκρυνση του Σαμοθράκη και θα ακολουθούσουν τα αλλά πλοία της Saos Ferries, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έχουν γίνει ήδη οι αναθέσεις για την απομάκρυνση των πλοίων από τον Ο.Λ.Α. Και τώρα βλέπω στο site του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ότι προκηρύσσει νέους διαγωνισμους (12/7) για την απομάκρυνση των πλοίων με ημερομηνία λήξης των προσφορών στις 4/8!! Όπως είχα καλά απορήσει με την επαναπροκήρυξη των διαγωνισμών των πλοίων της Saos Ferries, που ήταν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ενώ το Σαμοθράκη είχε αναχωρήσει για το τελευταίο ταξίδι του. Έτσι ο Οργανισμός Λιμένας Αλεξανδρούπολης έβγαλε ανακοίνωση για την ακύρωση του διαγωνισμού της απομάκρυνσης του Σαμοθράκη και του Παναγία Σουμελά. Ενώ έγινε αναβολή του επαναληπτικού του διαγωνισμού για την εκποίηση του Ε/Γ-Υ/Γ ΚΑΒΕΙΡΟΣ, του Ε/Γ-Ο/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ και του ναυαγίου της βυθοκόρου ΟΛΓΑ, για τις τη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Αναβληθήκαν οι διαγωνισμοί για την απομάκρυνση του Κάβειρος, Νόνα Μαίρη και του ναυαγίου της βυθοκόρου Όλγας από τον Οργανισμό Λιμένα Αλεξανδρούπολης έως τις 30/11/11
NHSOS XIOS Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Ελεγχος για τις σπηλαιωσεις που παρουσιαζουν οι ντοκοι(φαινεται λιγο και το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ που εχει ξεμεινει μονο του πια).
NHSOS XIOS Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Δεν ξερω αν ισχυουν τα παρακατω αλλα υποτιθεται οτι για 300μετρα σιδηροδρομου το λιμανι 'χανει' την συνδεση με το Μπουργκας και αναλογα ενα μεγαλο αριθμο κοντεινερ που θα διακινουνταν μεσω αυτου στην Μαυρη θαλασσα.
georgios express Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 ....Δεν ξερω αν ισχυουν τα παρακατω αλλα υποτιθεται οτι για 300μετρα σιδηροδρομου το λιμανι 'χανει' την συνδεση με το Μπουργκας.... Οι συνήθεις φαντασιακές υπερβολές και αερολογίες. Ο σταθμός του ΟΣΕ είναι στην ουσία στο Λιμάνι. Τι 300 μέτρα γραμμή και 1 εκατομμύριο κόστος που θα το δώσουν πατριώτες πολιτικοί. Αμα θέλει κάποιος να μεταφέρει ένα container από τιν ντόκο στον σταθμό, πάει και με τα πόδια που λέει ο λόγος.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Το 2014 θα εχει επιτευχθει η συνδεση του λιμενος Αλεξανδρουπολης με το σιδηροδρομο!! Στη γραμμή εκκίνησης μπήκε η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηρόδρομο, ένα έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2014, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τις συνδυασμένες μεταφορές της χώρας μας αλλά και ειδικότερα, για την τοπική οικονομία. «Η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί εθνική και κορυφαία επιλογή για την ανάπτυξη του άξονα Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, διότι μέσω του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης μπορούν τα εμπορεύματα να παρακάμπτουν το Βόσπορο. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 1 χρόνο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος, σε συνάντηση εργασίας που είχε στην Αλεξανδρούπολη με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος, Σταύρο Σταυράκογλου, και τον περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Αρη Γιαννακίδη, με την ευκαιρία της εγκατάστασης της αναδόχου εταιρείας για την έναρξη των εργασιών. Οπως επισημαίνεται, η απευθείας σύνδεση με τη Βάρνα θα λειτουργήσει ως εναλλακτικό πέρασμα των προϊόντων από το Βόσπορο και θα μειώσει το χρόνο διαδρομής από 2,5 ημέρες, που χρειάζεται σήμερα, σε περίπου 6 ώρες. «Προχωράμε στην ολοκλήρωση των υποδομών και των συνδυασμένων μεταφορών. Επόμενος στόχος είναι η δημοπράτηση και της οδικής σύνδεσης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννακίδης. Να σημειωθεί ότι το έργο «Σιδηροδρομική Σύνδεση του Νέου Προβλήτα Εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης», προϋπολογισμού 4,92 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μακεδονία-Θράκη» 2007-2013.Το έργο προβλέπει την κατασκευή τερματικής σιδηροδρομικής γραμμής του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Λιμένα Αλεξανδρούπολης, η οποία θα συνδέει το σύμπλεγμα των γραμμών που αναπτύσσεται στο λιμάνι με το χώρο του σταθμού των εμπορευματοκιβωτίων. Στο μεγαλύτερο τμήμα της η γραμμή προβλέπεται να κατασκευαστεί εγκιβωτισμένη σε σκυρόδεμα κατάλληλης ποιότητας, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα, που βρίσκεται εκτός του δαπέδου του ΟΛΑ, η κατασκευή θα είναι σκυρογραμμή. Το συνολικό μήκος των γραμμών είναι περί τα 2 km σε ανάπτυγμα μονής γραμμής. Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με το Κινέζικο επενδυτικό Όμιλο SINOFORTONE GROUP και της NAVISION CAPITAL PARTNERS. Ενώ σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες φωτοσήμανσης του νέου διαύλου λιμένα Αλεξανδρούπολης, που εκτελούνται από την Υπηρεσία Φάρων του Πολεμικού Ναυτικού. Ήδη, έχουν υλοποιηθεί οι εργασίες υδρογράφησης του διαύλου με μέριμνα της Υδρογραφικής Υπηρεσίας, καθώς και η μεταφορά του συνόλου του απαραίτητου φαρικού υλικού φωτοσήμανσης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και τις αμέσως επόμενες ημέρες ξεκινά η διαδικασία πόντισης 14 νέου τύπου φωτοσημαντήρων (τεχνολογίας LED) κατά μήκος του διαύλου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του τελευταίου δεκαημέρου του Οκτωβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 Δείτε πως περιμένουν το πλοίο για Σαμοθράκη στο λιμάνι Αλεξανδρούπολης πριν λίγες ημέρες με την κακοκαιρία. Quote Μέσα στο χιόνι και στις άσχημες καιρικές συνθήκες αναγκάσθηκαν να βρίσκονται οι ταξιδιώτες προς την Σαμοθράκη, σήμερα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αφού δεν υπάρχει αίθουσα αναμονής. Ο ιδιοκτήτης του ΣΑΟΣ Φώτης Μανούσης σχολίασε με το παρακάτω κείμενο αυτήν την κατάσταση στο facebook: «Ο χώρος αυτός διατίθεται στο Λιμάνι Αλεξανδρούπολης αντί αίθουσας αναμονής. Χωρίς στεγασμένο χώρο χωρίς τουαλέτες χωρίς καθίσματα χωρίς θέρμανση. Και αυτό, παρότι οι κάτοικοι της Σαμοθράκης συνεχίζουν να καταβάλουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, ως ανταποδοτικά τέλη στον ΟΛΑ (μέσω των ναύλων) χωρίς να έχει ληφθεί μέχρι καί σήμερα καμία μέριμνα. Η φωτογραφία αφιερώνεται στους κκ Βουλευτές του νομού, στον κύριο Περιφερειάρχη και στην διοίκηση του ΟΛΑ με την παράκληση να πάρουν επιτέλους θέση.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 Ο Βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αν. Δημοσχάκης, κατέθεσε στις 23/01/17, γραπτή Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την έλλειψη στεγασμένων χώρων στα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Σαμοθράκης. Όπως αναφέρεται στην Ερώτηση αποτελεί λυπηρό γεγονός ότι στο μεγαλύτερο λιμάνι της Θράκης δεν υπάρχει ένας προστατευόμενος χώρος, που να διαθέτει καθίσματα, τουαλέτα, θέρμανση, ώστε να μπορούν οι επιβάτες να περιμένουν, χωρίς να είναι εκτεθειμένοι σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Επίσης, υπογραμμίζεται ότι η έλλειψη σοβαρών υποδομών έχει αντίκτυπο στον τουρισμό της ευρύτερη περιοχής και κυρίως της Σαμοθράκης που αποτελεί τόπο διακοπών πολλών τουριστών τόσο από το εσωτερικό όσο κι από το εξωτερικό. Ο Βουλευτής ρωτάει τον Υπουργό αν θα προβεί στις κατάλληλες παρεμβάσεις, ώστε να δημιουργηθούν χώροι στέγασης αναμονής επιβατών στα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Σαμοθράκης, καθώς κι αν θα προχωρήσει σε περαιτέρω βελτιωτικές κινήσεις στα δύο λιμάνια.
thanosp Posted January 28, 2017 Posted January 28, 2017 Αρμόδιος δεν είναι ο ΟΛΑ για την κατασκευή και παροχή τέτοιων χώρων/υπηρεσιών ?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 Η απάντηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης στις δηλώσεις περί ανταποδοτικών τελών επιβατών και οχημάτων Quote Με αφορμή τις αναρτήσεις του κ. ΦΩΤΗ ΜΑΝΟΥΣΗ, ιδιοκτήτη της εταιρίας SAOS FERRIES στον προσωπικό λογαριασμό του στο FACEBOOK και τις δηλώσεις του σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, σχετικά με την είσπραξη και τον τρόπο αξιοποίησης από τον ΟΛΑ του ειδικού ανταποδοτικού τέλους διέλευσης επιβατών και οχημάτων του ακτοπλοϊκού δρομολογίου ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ και για την αποκατάσταση της αλήθειας, η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τα παρακάτω: 1. Σύμφωνα με τις διατάξεις των Ν. 2575/1998 και 2399/96, του Ν.Δ. 44/1973 και της Γνωμ. 17/329/20.04.2004, το ειδικό ανταποδοτικό τέλος που επιβάλλεται προορίζεται για τον εκσυγχρονισμό και βελτίωση των λιμενικών έργων και εγκαταστάσεων με σκοπό την βελτίωση της παροχής των λιμενικών υπηρεσιών. 2. Το τέλος εισπράττεται μέσω των εισιτηρίων των επιβατών και οχημάτων και αποδίδεται από την πλοιοκτήτρια εταιρία στον Οργανισμό και κατατίθεται σε ΕΙΔΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ «Ειδικά λιμενικά τέλη για βελτίωση και συντήρηση λιμένα», και δεν συμπεριλαμβάνεται στον ετήσιο κύκλο εργασιών. Δηλαδή, ο Οργανισμός δεν έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από το τέλος για κανένα άλλο σκοπό. 3. Αυτό το ανταποδοτικό τέλος αποδίδεται κάθε μήνα από την εταιρία του ΣΑΟΣ, δηλ. του κ. ΜΑΝΟΥΣΗ, καθόσον είναι το μοναδικό δρομολόγιο που διενεργείται μέχρι σήμερα από τους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Καμαριώτισσας. 4. Για την τελευταία διετία που έχει ελεγχθεί, η ΟΛΑ ΑΕ στον τομέα του ειδικού ανταποδοτικού τέλους έχει βεβαιώσει 227.980,65 ευρώ, έχει εισπράξει 166.182,31 ευρώ και έχει δαπανήσει για επισκευές , συντηρήσεις και βελτιώσεις το ποσό των 194.440,59 ευρώ. Κάθε καλόπιστος μπορεί να βγάλει τα ανάλογα συμπεράσματα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now