Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 Χάσαμε τα ταχύπλοα από Σητεία για Δωδεκάνησα και από Αγ. Νικόλαο για Σαντορίνη! Quote Άσχημα και τα φετινά νέα όσον αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια με ταχύπλοα σκάφη (SeaJets) για Κάσο, Κάρπαθο και Ρόδο από Σητεία και για Σαντορίνη από τον Άγιο Νικόλαο. Οι τελευταίες πληροφορίες είναι ότι το φετινό καλοκαίρι δεν προβλέπονται δρομολόγια με ταχύπλοα, ούτε από τη Σητεία ούτε από τον Άγιο Νικόλαο! Ο λόγος, όπως πληροφορηθήκαμε, είναι ότι θα υπάρχει καθημερινή αεροπορική σύνδεση. Διερωτώμαι τι σχέση μπορεί να έχει το πλοίο που μεταφέρει πολλούς επιβάτες και αυτοκίνητα, με το αεροπλάνο και τις λίγες θέσεις του. Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα δυσμενής, ιδίως για τη Σητεία, από το λιμάνι της οποίας πολλοί άνθρωποι επιβιβάζονταν για διακοπές στα Δωδεκάνησα. Ακόμα δυσμενέστερη είναι η εξέλιξη για τους κατοίκους της Κάσου και της Καρπάθου, που τα τελευταία χρόνια, στηρίζονται πολύ στον τουρισμό από την Κρήτη. Επικοινώνησα με φίλους μου, κατοίκους της Κάσου και μας εξέφρασαν και αυτοί την απογοήτευσή τους από τη φετινή ακύρωση των δρομολογίων. Δεν γνωρίζω αν αυτό μπορεί να αλλάξει. Επικοινωνήσαμε με τον αντιπρόεδρο της Βουλής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και συζητήσαμε το θέμα. Μας επιβεβαίωσε ότι «αυτό ισχύει αυτήν τη στιγμή», αλλά «ανά πάσα στιγμή μπορεί να αλλάξει αν εξευρεθούν χρήματα…δύσκολο το βλέπω!» Φέτος, εκτός από το Ηράκλειο, υπάρχει ταχύπλοο (Elite Jet) από το Ρέθυμνο για τη Σαντορίνη! Πέρυσι, τα δρομολόγια από Σητεία –αλλά όχι από τον Άγιο Νικόλαο– ήταν επιδοτούμενα, οπότε το εισιτήριο είχε μία λογική τιμή. Το φετινά δρομολόγια από Ρέθυμνο δεν είναι επιδοτούμενα και, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Seajet, το εισιτήριο ανέρχεται στα 104.70 (!) ευρώ. Ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Σητεία για Δωδεκάνησα πραγματοποιεί το συμβατικό πλοίο «Πρέβελης», δύο φορές την εβδομάδα, μέχρι 6 Ιουνίου. Μετά τις 6 Ιουνίου, με το πλοίο «Νήσος Χίος», μία φορά την εβδομάδα.
pilot Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 Επειδη προγραμματιζα ταξίδι αστραπη στη Σητεια, να αναφέρω επίσης ότι ναι μεν υπάρχει καθημερινή αεροπορική συγκοινωνία απο Αθήνα για Σητεια, αλλά η πτήση από Αθήνα για τον Ιούλιο κ Αύγουστο είναι στις 06.00 το πρωί (όπερ σημαίνει από αξημερωτα στο αεροδρόμιο), κ από Σητεια για Αθήνα στις 07.45. Απορώ ποιοι φωστήρες της Aegean το προγραμματισαν αυτό δεδομένου ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση μέσα στη μέρα. Επίσης μέχρι πέρσι το Chios (και πιο πριν το Πρεβελης φυσικά) έπιανε Σητεια σε 2 (απο τα 3) του δρομολόγια από Πειραιά, φέτος σε 1! Γενικά λίγο ριγμενο το Λασίθι φέτος (πόσοι θα παρακαλανε στην περιοχή να ξαναγυρίσει στο υπουργείο ο Πλακιωτακης☺) Εννοείται πως δεν εγκρίνω τις υπερβολές των προηγούμενων χρόνων, τύπου επιδοτήσεις σε ταχύπλοο για Σητεια- Κασοκαρπαθία- Ρόδο, όμως κάπου νοιώθω ότι τα πράγματα στην περιοχή πάνε στο άλλο άκρο φέτος το καλοκαίρι
Diagoras Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 18 hours ago, pilot said: Απορώ ποιοι φωστήρες της Aegean το προγραμματισαν αυτό δεδομένου ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση μέσα στη μέρα. Μάλλον επειδή δεν υπάρχει άλλη πτήση ούτε ανταγωνισμός στριμώνχουν τη Σητεία το χάραμα ώστε τις "καλές" ώρες να αξιοποιούν το ελικοφόρο σε πιο ανταγωνιστικές γραμμές (πχ Πάρο, Νάξο, Ζάκυνθο) 18 hours ago, pilot said: Γενικά λίγο ριγμενο το Λασίθι φέτος (πόσοι θα παρακαλανε στην περιοχή να ξαναγυρίσει στο υπουργείο ο Πλακιωτακης☺) Εννοείται πως δεν εγκρίνω τις υπερβολές των προηγούμενων χρόνων, τύπου επιδοτήσεις σε ταχύπλοο για Σητεια- Κασοκαρπαθία- Ρόδο, όμως κάπου νοιώθω ότι τα πράγματα στην περιοχή πάνε στο άλλο άκρο φέτος το καλοκαίρι Έτσι ακριβώς είναι, ο κοτζαμπασισμός σε όλο του το μεγαλείο. Καμία εθνική στρατηγική βασισμένη στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών οικονομιών. Πάντως η Seajets πρέπει να τα χει ψιλοβρεί σκούρα με τη νέα ηγεσία του υπουργείου. Βλέπουμε να καταργούνται επιδοτούμενες γραμμές που δημιουργήθηκαν μόνο και μόνο για να μην κάθονται τα πλοία της ούτε μέρα (βλέπε Σητεία-Άγιος Νικόλαος-Σαντορίνη), να αποχωρεί από άγονες (βλέπε ενδοκυκλαδικά, παραλίγο Αη Στράτης-Λήμνος) ή να ψάχνουν τελευταία ώρα κονδύλια για να παραμείνει σε άλλες άγονες (βλέπε Σποράδες)...Γιάννη λείπεις...
cyclades_shipping Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 (edited) Πάντως αυτο το Σητεια - Αγιος Νικόλαος - Σαντορίνη ,δούλεψε πολύ καλά με τους ημερήσιους εκδρομείς (οι γνωστές εκδρομές που κάνει η εταιρεία σε συνεργασία με πρακτορεία) οπως τα δρομολόγια Ρεθύμνου & Ηρακλείου ,θα μπορούσε να το συνεχίσει μια ή δυο φορες την εβδομάδα και φέτος. Κυρίως το Αγιος Νικόλαος - Σαντορίνη. Edited May 30, 2024 by cyclades_shipping
iord Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 Αν και ξέρουμε νομίζω γιατί δεν θα γίνει αυτό, πιστεύω πως αν η άγονη γραμμή είχε φτιαχτεί με γνώμονα τις ανάγκες των πολιτών το πλοίο αντί για Ηράκλειο θα έπιανε Άγιο Νικόλαο - Σητεία, πριν από Κάσο Κάρπαθο. Με 3 αναχωρήσεις από Πειραιά και χρόνο ταξιδιού κοντά στις 10 ώρες σίγουρα πολλοί θα το προτιμούσαν από το να πάνε μέσω Ηράκλειο, ειδικά αν πρόκειται να ταξίδευαν με το Νήσος Χίος. Παράλληλα περνώντας κόσμο από Άγιος Νικόλαος θα μπορούσε να βγει πιο εύκολα πιστεύω και η γραμμή.
cyclades_shipping Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 (edited) @proud_ionian δύσκολο ,πρώτα από ολα επειδή προφανώς δεν προκειτε να βάλουν βασικό πλοιο και οπως έχουμε δει η συγκεκριμένη γραμμή δούλευε εναλλάξ με άλλες στο παρελθόν Ρεθύμνου ή Ηρακλείου και μόνο τα πετρέλαια που θέλει να παει από τον Άγιο Νικόλαο άδειο στο Ηράκλειο ,καθιστά την δρομολόγηση απαγορευτική ,ο μόνος τρόπος θα ήταν με βασικό ταχύπλοο το οποίο βεβαια θα κάθεται 4 φορες την εβδομάδα και αυτο με προϋποθέσεις. Edited May 30, 2024 by cyclades_shipping
nomikos Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 Στη γραμμή Σητεία Δωδεκάνησα το ιδανικότερο όλων που πέρασε είναι ο Πήγασος. Με ένα τέτοιο δρομολόγιο με ένα οικονομικό συμβατικό Χειμώνα Καλοκαίρι δε χρειάζεται το βαπόρι της Κασοκαρπαθίας να πιάνει Ηράκλειο ή Σητεία με αποτέλεσμα να αργεί!! Και 2 φορές την εβδομάδα να έκανε προέκταση Ηράκλειο Σαντορίνη.. Απορώ πως ακόμα δε το έχουν εφαρμόσει..
margaritis24 Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 2 hours ago, Diagoras said: Μάλλον Πάντως η Seajets πρέπει να τα χει ψιλοβρεί σκούρα με τη νέα ηγεσία του υπουργείου. Βλέπουμε να καταργούνται επιδοτούμενες γραμμές που δημιουργήθηκαν μόνο και μόνο για να μην κάθονται τα πλοία της ούτε μέρα (βλέπε Σητεία-Άγιος Νικόλαος-Σαντορίνη), να αποχωρεί από άγονες (βλέπε ενδοκυκλαδικά, παραλίγο Αη Στράτης-Λήμνος) ή να ψάχνουν τελευταία ώρα κονδύλια για να παραμείνει σε άλλες άγονες (βλέπε Σποράδες)...Γιάννη λείπεις... Ας παει μονο της χωρις επιδοτηση αφου εχει ψωμι της κ εφτιαξε κ τη γραμμη κ εχει πρακτορες στο νησι που την στηριζουν! Ο τσαμπας πεθανε στο καλυτερο καλοκαιρι ολων των εποχων που ερχεται
Strofalos Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 2 hours ago, proud_ionian said: Αφού δουλεψε καλά, ας ξαναπάνε χωρίς επιδότηση. Άκου.., ΑΚΟΥ τι λέει και βγαζει σπυριά ο Ηλιό..! Εδώ δεν πάει Θεσσαλονίκη-Σποράδες που έχει πέρα από τους τουρίστες και τους ντόπιους, θα πάει χωρίς επιδότηση Άγιο-Σαντορίνη...
lostromos Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 16 hours ago, Diagoras said: Βλέπουμε να καταργούνται επιδοτούμενες γραμμές που δημιουργήθηκαν μόνο και μόνο για να μην κάθονται τα πλοία της ούτε μέρα (βλέπε Σητεία-Άγιος Νικόλαος-Σαντορίνη) Το παραπάνω άρθρο γράφει ότι το Άγιος Νικόλαος Σαντορίνη δεν ήταν επιδοτούμενο.
Diagoras Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Και μένα μου έκανε εντύπωση. Μήπως ήταν επιδοτούμενο το Σητεία-Σαντορίνη με ελεύθερο εισιτήριο για τον Άγιο Νικόλαο ώστε να μαδάμε και κανέναν τουρίστα;
rhodian Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Οι δήμαρχοι Κάσου και Καρπάθου έστειλαν κοινή επιστολή στο ΥΝΑΝΠ, ζητώντας τη σύνδεση των δύο νησιών με τη Σητεία, από το BS Patmos. Επίσης, αναφέρεται ότι το πλοίο θα κάνει το γνωστό δρομολόγιο Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος για τους επόμενους 3 μήνες, για αυτό και ζητούν επέκταση μέχρι τη Σητεία.
Strofalos Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Δε νομίζω να βγαίνει χρονικά αυτή η προέκταση. Το δρομολόγιο αυτό ξεκίνησε ως συνέχιση του δρομολογίου προς τα δύο αυτά νησιά αντί να κάθεται τόσες ώρες στη Ρόδο, μίας και εκείνη την ημέρα δεν είχε Καστελόριζο. Αν συνεχίσει για Σητεία έχουμε 2 ώρες για Σητεία+μισή ώρα παραμονή+2 ώρες για Κάσο, κάπου στις 4ήμιση ώρες καθυστέρηση. Δηλαδή σε Κάλυμνο, Λέρο, Πάτμο θα φτάνει τα μαύρα μεσάνυχτα και πειραιά μεσημέρι καθυστερώντας και το επόμενο δρομολόγιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now