basilis89 Posted August 25, 2021 Posted August 25, 2021 11 hours ago, margaritis24 said: Τι να το κανεις,τωρα αφηνει λεφτα η γραμμη! Αφου κανει άλλο δρομολόγιο το Hellenic high-speed αυτήν την περίοδο..
nomikos Posted August 25, 2021 Posted August 25, 2021 Προφανώς θα σταματήσει από τη τωρινή του γραμμή αφού μειώνεται η κίνηση.
rhodian Posted August 28, 2021 Posted August 28, 2021 Από 30/08, το Superrunner Jet θα αντικαταστήσει το Paros Jet στη γραμμή Σητείας - Ρόδου.
rhodian Posted August 28, 2021 Posted August 28, 2021 Δεν έχει ακουστεί κάτι επίσημο, πάντως το hellenic highspeed σταματάει τα δρομολόγια της γραμμής του στις 03/09. Επομένως, αν είναι να γίνει αλλαγή εταιρίας, θα γίνει κοντά σε αυτή την ημερομηνία.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 28, 2021 Posted August 28, 2021 Μέχρι τις 15/9 θα είναι η Seajets με το Superrunner Jet
fourtounakis Posted August 31, 2021 Posted August 31, 2021 Και από 16/09 έως 31/10 θα δρομολογηθεί το Hellenic highspeed ? Ούτε οι ταξιτζήδες δεν τα κάνουν αυτά !
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Το Superruner Jet πήρε παράταση στη γραμμή μέχρι τις 22/09/21. Αρχικά είχε ακουστεί ότι στις 15 Σεπτεμβρίου θα αναλάμβανε το Hellenic Highpspeed, αλλά όπως το βλέπω θα κλείσει τη σεζόν η Seajets στη γραμμή. Η επιδότηση της γραμμής νομίζω ότι είναι μέχρι τις 03/10/21 και όχι τις 31/10/21.
hsw Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Έχουμε κάποια εικόνα για τη φετινή κίνηση της γραμμής;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Η φετινή κίνηση στη γραμμή ήταν πολύ καλύτερη από τη περσινή. Όπως μου έχουν μεταφέρει από τη Ρόδο συνήθως έφερνε τριπλάσια κίνηση από τη περσινή που είχε η HSW
pilot Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Προσωπικά σε ταξίδι που έκανα με το Paros Jet από Χάλκη προς Ρόδο στα τέλη Ιουλίου, είχε αρκετή κίνηση τόσο σε οχήματα, όσο και σε επιβάτες (ευτυχώς όχι σε βαθμό ασψυξίας όπως σε άλλες γραμμές, αλλά νομίζω πως δημιούργησε έξτρα κίνηση, τόσο από Κρήτη, όσο και από Ρόδο)
Strofalos Posted September 27, 2021 Posted September 27, 2021 Προς τι η σκάντζα σήμερα του superrunner jet από το champion jet 1? Ζημιά ή τίποτα άλλο?? Πάντως, αν και με τον ίδιο καιρό εκεί κάτω εδώ και 5-6 μέρες το μεν superrunner jet ταξίδευε καϊκίσια με συνεχή ψηλώματα και ταχύτητα 23-25μιλίων, το δε champion jet 1 πάει καρφί ευθεία από το ένα σημείο παράλλαξης στο άλλο και με ταχύτητες 31-33 μιλίων. Μήπως αυτό λέει κάτι για τον τύπο πλοίου που πρέπει να την κάνει την γραμμή..? Αυτή την στιγμή που μπήκα στα τράφικ να δω τι παίζει, βλέπω να τρέχει από Κάρπαθο προς Κάσο με 35,8μίλια. Απίστευτες ταχύτητες για την εν λόγω γραμμή!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2021 Posted September 27, 2021 Η σκαντζα του Superrunner Jet από το Champion Jet 1 στη γραμμή θα είναι μέχρι την ολοκλήρωση των δρομολογίων στις 3 Οκτωβρίου. Προφανώς υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα με το Superrunner Jet και ταξίδευε με μειωμένη ταχύτητα, οπότε τα σταθεροποιητικά συστήματα να μην αποδίδουν σωστά.
rhodian Posted September 28, 2021 Posted September 28, 2021 Το πρόγραμμα δρομολογίων του Hellenic highspeed μέχρι τις 03/10.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2021 Posted September 29, 2021 Χθες έληξε η σύμβαση της Seajets για τη γραμμή Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδο και από σήμερα ανέλαβε η Hellenic Seaways με το Hellenic Highspeed.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 Επανεξέταση των δρομολογίων Σητεία -Κάσος -Κάρπαθος-Ρόδος ζητά ο Δήμαρχος Σητείας Quote Στην συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σητείας υπό την προεδρία του Δημάρχου Γιώργου Ζερβάκη συζητήθηκε στο πλαίσιο προετοιμασίας της καλοκαιρινής περιόδου μία μεγάλη γκάμα θεμάτων. Παράλληλα κατετέθησαν και αρκετές προτάσεις στην κατεύθυνση περαιτέρω προβολής της περιοχής της Σητείας, αξιοποίησης των υφιστάμενων υποδομών και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες. Με αφορμή τις επαφές που είχε πρόσφατα στην Αθήνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη και ιθύνοντες άλλων υπουργείων ο Δήμαρχος Σητείας ενημέρωσε τα μέλη της Επιτροπής για τα αεροπορικά και ακτοπλοϊκά δρομολόγια από και προς την Σητεία. Όπως ανέφερε ο κ. Ζερβάκης στη διάρκεια της συνεδρίασης, αλλά μετά την ολοκλήρωσή της, θα συνεχιστούν και φέτος τα δρομολόγια προς τα Δωδεκάνησα. «Πρόθεση του Υπουργείου είναι και η εκτέλεση επίσης δύο δρομολογίων στις Κυκλάδες, κάτι που θεωρώ ότι διευρύνει τους ορίζοντες της περιοχής μας. Η σύνδεση της Σητείας με αμιγώς τουριστικούς προορισμούς εκτιμώ ότι δίδει μία διαφορετική δυνατότητα στην περιοχή», συμπλήρωσε. Ο κ. Ζερβάκης στάθηκε στην πρόταση που υπέβαλε, στο πλαίσιο και της συνάντησης που είχε με τον Διοικητή της Πολιτικής Αεροπορίας Γιώργο Δριτσάκο, για επανεξέταση των δρομολογίων Σητεία -Κάσος -Κάρπαθος-Ρόδος. «Όπως ανέφερε ο κ. Δριτσάκος, έχει ήδη προταθεί στην Επιτροπή που επεξεργάζεται το συγκεκριμένο θέμα. Υπήρξε επικοινωνία και με τον κ. Πλακιωτάκη και εκτιμάται ότι είναι πολύ πιθανό και από φέτος να προγραμματιστεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Θα δώσει μία άλλη δυναμική σε σχέση με την σύνδεση της Σητείας με τα νησιά της Δωδεκανήσου. Υπήρχε το συγκεκριμένο δρομολόγιο παλιά. Φάνηκε ότι είχε θετικά αποτελέσματα. Θεωρούμε ότι εν όψει και της αναμενόμενης αύξησης του τουριστικού ρεύματος την φετινή περίοδο θα δημιουργήσει επιπλέον δυνατότητες».
Champion Jet_2 Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 (edited) 30 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εάν δεν αλλάξει η προδιαγραφή στη προκήρυξη από πέρυσι δεν μπορεί να κάνει αυτή τη γραμμή γιατί δεν είχε το πρωτόκολλο των επιβατών που όριζε η προκήρυξη. Για αυτό μετά την ένσταση της HSW, μπήκε για λίγα δρομολόγια το Hellenic Highspeed. Η γραμμή αυτή δύο χρόνια που γίνεται,έχει κόσμο; Ρωτάω μιας και μου φαίνεται να γίνεται σπατάλη χρημάτων με τα οποία θα μπορούσαν να ενίσχυαν τις ήδη υπάρχουσες άγονες Edited April 28, 2022 by proud_ionian
Mike18 Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Η Κάσος εχει ανέβει πολυ με την έλευση του ταχύπλοου
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Πέρυσι ήταν αρκετά ανεβασμένη η κίνηση σε σχέση με προπερσι που ήταν το Εξπρές Πήγασος και μετά το Hellenic Highspeed.
Strofalos Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Πέρσι γενικά η κίνηση του ταχύπλοου ήταν θεαματικά υψηλότερη σε σχέση με την πρώτη χρονιά. Σημείο κλειδί η αυθημερόν επιστροφή του πλοίου στην Κρήτη λειτούργησε σαν ημερήσια ευκαιρία απόδραση αντί της μονοήμερης πολιτικής της Άττικα. Δεύτερον η ταχύτητα του Paros Jet έναντι του Hellenic Highspeed έφεραν την Κάσο στην μιάμιση ώρα από την Κρήτη και την Κάρπαθο στις δυόμιση (δύο και τρεισήμισι με το Hellenic αντίστοιχα). Τρίτον η δυναμικότερη προώθηση στην αγορά της Κρήτης (εκμεταλλευόμενη και το δίκτυο πρακτόρων της) από την SeaJets έναντι της Hellenic.
pilot Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Πέρσι στα τέλη Ιουλίου που ταξιδεψα από Χάλκη για Ρόδο είχε πολύ κίνηση. Όχι πρωτόκολλο σίγουρα, αλλά μια πληρότητα γύρω στο 75% πρέπει να την είχε. Και νομίζω και εγώ πως η αυθημερόν επιστροφή που υπήρχε περσι βόλεψε ακόμα περισσότερο. Πιστεύω ακράδαντα πως θα βλέπαμε "τρελά πρωτόκολλα" εάν ξεκινούσε από Ηράκλειο
Strofalos Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Αυτό ξαναπές το.., αν γίνει Ηράκλειο αντί για Σητεία, τότε θα γίνουν τρελές πληρότητες.
fourtounakis Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Υπήρχε για χρόνια μια πάγια απαίτηση του επιβατικού κοινού για γρηγορότερο πλοίο οποτε θέλω να πιστεύω πως έχει απήχηση η εν λόγω σύνδεση. Βέβαια η Σητεια δεν θεωρω πως εξυπηρετεί .
polmyt Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Η Σητεια δεν εξυπηρετει,αλλα αν πηγαινε Ηρακλειο θα ηταν ακομα μεγαλυτερη η διαρκεια ταξιδιου και φυσικα πιο ακριβο το εισιτηριο με αποτελεσμα πολλοι να το σκεφτουν το ταξιδι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now