MILTIADIS Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 (edited) θα γινει εκκαθαριση και κλεισιμο του ναυτολογιου των πλοιων και εξοφληση δεδουλευμενων των 3 τελευταιων μηνων εντος 30ημερου(απο το ΝΑΤ). Συμφωνα με πληροφοριες του πειρατικου τα 3 μηνιατικα απο τα χρωστουμενα δοθηκαν στους ναυτικους μεσω του νατ πριν λιγες μερες. Edited July 24, 2015 by MILTIADIS
karavokurhs Posted August 11, 2015 Posted August 11, 2015 Έχουμε κάποια εξέλιξη σχετικά με τον στόλο της εταιρίας; Και γενικά με την εταιρία. Στην ιστοσελίδα πάντως έσβησαν όλα τα Δελτία τύπου, που μαθαίναμε για όλα τα ανεκτέλεστα δρομολόγια.
Stefanos Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Αρθρο απο το εμπρός για τα μαύρα χάλια μας Συσκέψεις επί συσκέψεων χωρίς αποτέλεσμα. Όπως για παράδειγμα μια χθεσινή στον Πειραιά, όπου συζητήθηκε ακόμα και το «ξαναζωντάνεμα» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, παροπλισμένα πλοία της οποίας και θα πηγαινοέρχονται κουβαλώντας μετανάστες και πρόσφυγες. Μέχρι αργά το απόγευμα όμως δεν είχε προγραμματισθεί το παραμικρό, αφού οι προταθείσες λύσεις προσέκρουαν σε γραφειοκρατικά, ουσιαστικά και πάντα οικονομικά προβλήματα. Επειδή κάποτε ήταν πραγματική ναυτιλιακή λέσβου ας δώσει μια λύση για το νησί πρίν μοιράσουμε τα κόλυβα.....
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Δεν νομίζω οτι θα είχαν πρόβλημα απο τη Ν.Ε.Λ. να διατεθεί τουλάχιστον 1 πλοίο οπως π.χ. ο Θεόφιλος για να γίνει η μεταφορά μεταναστών. Ομως το ζήτημα έχει να κάνει κατ'αρχήν με το ΝΑΤ στην κυριότητα του οποίου έχουν κατα τα φαινόμενα περιέλθει όλα τα πλοία, αρα το φλέγον θέμα και εδω έχει να κάνει με το τέρας της γραφειοκρατίας.
gtogias Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Ποιο τέρας της γραφειοκρατίας βρε αδέρφια? Ποια ΝΕΛ θα στείλει βαπόρι? Ποιο πλοίο της είναι αξιόπλοο ή θέλει λίγα χρήματα για να ετοιμαστεί? Ποιο πλήρωμα θα το δουλέψει? Πράγματι χαοτική και πάντα αναποτελεσματική η γραφειοκρατία, αλλά ΝΕΛ δεν υφίσταται, ούτε υπάρχουν πλοία της σε κατάσταση για να ταξιδέψουν. Έχει ακριβώς την ίδια αξία η πρόταση-κουβέντα με την ανάλογη προ μηνός να φορτώσουν τους παράτυπους μετανάστες στο Πελαγίτης. Τουλάχιστον τους έκοψε να χρησιμοποιήσουν το Ελ Βενιζέλος για μεταφορά και όχι ως "αποθήκη". και στις δυο περιπτώσεις βέβαια το πλοίο θα βγεί άχρηστο.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Η Ν.Ε.Λ. μπορεί να μην υφίσταται πλεον σαν εταιρεία, αλλά κάποιος σίγουρα θα υπάρχει πισω, ειτε αυτός λέγεται ΝΑΤ, ειτε δεν ξέρω με ποιο όνομα. Φυσικά και το πρόβλημα των μεταναστών δεν προκειται να λυθεί σε 1 η' 2 μέρες, ίσα-ίσα όσο περνάει ο καιρός και δεν παίρνει κανείς μέτρα θα διογκώνεται. Το ζήτημα ομως μπορεί να λυθεί, αρκεί να υπάρχει συντονισμός.
gtogias Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Διαφωνώ φίλε ΕΥΔΟΞΕ αλλά δεκτή η άποψη σου. Προφανώς και χρειάζεται συντονισμός των εμπλεκομένων φορέων, αλλά και επίγνωση της πραγματικότητας, που οι προτάσεις που πέφτουν στο τραπέζι, δείχνουν ότι δεν υπάρχει.
mpolo Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 τα πλοια δεν ειναι ομως σαν τα αυτοκινητα τους βαζουμε καυσιμα και φυγαμε.τα περισσοτερα ειναι παροπλισμενα ενα χρονο και βαλε και θελουν πολλα πραγματα για να ξεκινησουν εκτος της γραφειοκρατιας.
Petros P Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Kαι σε όχι καλή μηχανική κατάσταση μερικά απο αυτά..
georgios express Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 ...αρα το φλέγον θέμα και εδω έχει να κάνει με το τέρας της γραφειοκρατίας. Φίλε μας ΕΥΔΟΞΕ, εδώ-για να πούμε του στραβού το δίκιο δεν φταίει η γραφειοκρατία. Μάλλον η μεταφυσική πρέπει να εμπλακεί, καθότι για να ταξιδέψουν "Μυτιλήνη", "Θεόφιλος" και "Ταξιάρχης" θα πρέπει να αναστηθεί εκ νεκρών η ίδια η ΝΕΛ. Ταυτοχρόνως-υπενθυμίζεται ότι το "Μυτιλήνη" κοντεύει να γίνει αναπόσπαστο μέρος του landscape του λιμένος Καρλοβάσου-πρέπει να παρακαμφθεί η μηχανολογία και να αγνοηθούν όλοι οι κανόνες της ναυπηγικής και της ναυτιλίας. Είναι καλά τα λεφτά, αλλά μάλλον δεν γίνεται...
Petros P Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Συν οτι πλέον δεν εμπιστεύονται τη ΝΕΛ που στη δική τους διακυβέρνηση έκλεισε η μηχανική υποστήριξη...οπότε δε θέλουν και αλλη ήττα..έχουν ξεφτιλιστεί ως κυβέρνηση στο εξωτερικο,δε θέλουν να υπερξεφτιλιστούν και στο εσωτερικό... ο Μπένι ήταν μια χαρά λύση...ούτε καν το Λατώ των 6 μιλίων max
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Για το 'Μυτιλήνη' ουτε καν το αναφέρω, αφου είναι γνωστό οτι δεν μπορεί να κινηθεί, παρα μόνο με ρυμουλκό. Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στον 'Θεόφιλο' που και μεγάλη μεταφορική ικανότητα έχει και με χρονικά ορίζοντα 1 βδομάδας προετοιμασίας προκειμένου να κάνει μηχανική συντήρηση, θα μπορούσε ισως να δώσει μια κάποια λύση στη μεταφορά των μεταναστών. Δεν είπα και για δρομολόγια Τώρα αν και τα 2 πλοία μαζι με τον 'Ταξιάρχη' τα έχουν ξεχαρβαλώσει, τότε σημειώστε λάθος ! Τι άλλο να πώ ;
MILTIADIS Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Και ποιος θα τα επισκευασει και ποιος θα τα ταξιδευψει στη συνεχεια αφου το ναυτολογιο ολων των πλοιων της ΝΕΛ εχει κλεισει και πρακτικα δεν εχει πληρωματα? Καλα ολα αυτα αλλα ανεφαρμοστα.
Stefanos Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Καλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το συζητάμε σοβαρά,προφανώς υπήρξε κάποια σκέψη που θα έπεσε αυτόματα όπως είναι λογικό
PANUNIVER Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Αναρτήθηκαν οι λίστες με τα ποσά που δικαιούνται οι ναυτικοί από την κατάπτωση των εγγυητικών.Τα τελικά ποσά που θα καταβληθούν τα έδωσε η εταιρεία .Σε καθένα ναυτικό έχουν αφαιρεθεί χρήματα από αυτά που έβγαλε η ΠΝΟ ότι τους οφείλονται,εκτός από εξαιρέσεις ( τους κολλητούς ). Λογικό!!!Πως θα μαζευτούν τα λεφτά των διευθυντών και υποδιευθυντών του γραφείου που γράφονται ναύτες και πλοίαρχοι .Μιλάμε ότι χρειάζεται πολύ φτύσιμο στη γωνία ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Ιδου οι δυο αποφασεις με τις λιστες των ναυτικων των πλοιων της NEL LINES
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Αποζημιωθηκαν οι ναυτολογημενοι στα πλοια οσοι ειχαν αποχωρησει νωριτερα και πρεπει να ειχαν πληρωθει απο την εταιρεια
tasos123 Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Και τώρα ανοίγει ο δρόμος για να μπουν σε πληστιριασμό τα πλοία της?
Captain Nemo Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Κανενα νέο με τις εγγυητικές έχουμε; Πληρώθηκε ο κόσμος;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 Την απόδοση συνολικού ποσού των 5.856.500,00€ από τη κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών σε ναυτικούς της εταιρείας ΝΕΛ και των εταιρειών που ανήκουν στον όμιλο της ΝΕΛ υπέγραψε ο κ. Δριτσας
Captain Nemo Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 Μακάρι να μπουν τα λεφτά και να πληρωθούν οι ναυτικοί αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην όλη υπόθεση με τις εγγυητικές. Εύχομαι να βγω λάθος...
enas chiotis Posted December 23, 2015 Posted December 23, 2015 Από τα δηκτικά του emprosnet. Τι γίνεται με τη ΝΕΛ Πολλοί ρωτούν αν χρεοκόπησε ή όχι η ΝΕΛ. Πηγές της εταιρείας αναφέρουν ότι δεν έχει χρεοκοπήσει η εταιρεία. Η κατάσταση παραμένει δύσκολη, ωστόσο γίνεται προσπάθεια να διευθετηθούν ορισμένες υποχρεώσεις ώστε η ΝΕΛ να μπορέσει να μπει ξανά στην ακτοπλοϊκή αγορά είτε με δικά της πλοία είτε με ναυλωμένα πλοία. Φαίνεται, όμως, πως κανείς δε θέλει να εμφανιστεί εκ νέου ένας ανταγωνιστής στην ακτοπλοϊκή αγορά, έστω κι αν είναι πολύ μικρός. Σε κάθε περίπτωση, εμείς παρακολουθούμε το θέμα και θα επανέλθουμε, διότι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τύχη της εταιρείας αλλά και των εργαζομένων της. Ν.Μ. emprosnet.gr
maniac Posted December 23, 2015 Posted December 23, 2015 θα τολμήσω να κάνω δήλωση και ας μπει φιδέμπορα !!άποψη μου ότι θα την ξαναδούμε με το 16
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2015 Posted December 30, 2015 Μακάρι να μπουν τα λεφτά και να πληρωθούν οι ναυτικοί αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην όλη υπόθεση με τις εγγυητικές. Εύχομαι να βγω λάθος... Μετά από πολύμηνες, συστηματικές, σχεδιασμένες και εξαιρετικά δύσκολες προσπάθειες του Υπουργείου Ναυτιλίας, των συναρμόδιων Υπουργείων και του ίδιου του Πρωθυπουργού, ολοκληρώνεται τις επόμενες δύο μέρες η καταβολή των δεδουλευμένων για τους πάνω από 300 απλήρωτους ναυτικούς της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου. Πηγή: ΥΕΝ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now