Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 Δικαιολογητικά φοιτητικών εκπτώσεων Δελτίο Τύπου Λόγω της αναμενόμενης φετινής καθυστέρησης έκδοσης του φοιτητικού πάσο, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας θα δέχεται σε όλα τα πλοία το έγγραφο με τίτλο "ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ" και αναγραφόμενο έτος 2011.Το παραπάνω ισχύει έως τις 31/12/2011.
giorgos_249 Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 Το ΑΛΚΥΟΝΗ τελικά θα γυρισει στο Λελάκη; Ξέρουμε;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2011 Posted September 25, 2011 Ας δούμε το περιοδικό Aqua View της NEL LINES
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 (edited) Να δούμε δύο σημερινές φωτό από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας. Εκτός από τα πλοία που φαίνονται, σημειώστε και το CYCLADES EXPRESS που βρίσκεται στην πρύμη του ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ. Για τους φαν ...του είδους, να δούμε σε κοντινότερα πλάνα από τα Αμπελάκια της Σαλαμίνας τα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, και τα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι, ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ. Edited September 26, 2011 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 τα οικονομικα ΜΜΕ, παντως δεν ξεχνουν τη ΝΕΛ και τη χρηματοδοτηση της απο τη Millennium.
enas chiotis Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Μεγάλη δεξαμενή Περάματος: ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ: 24/10/11-25/10/11 ΜΥΤΙΛΗΝΗ: 08/11/11-09/11/11 Υπάρχει καποιο πλάνο πως θα πάνε οι ακινησίες των πλοίων της εταιρείας και οι αντικαταστάτες τους στη γραμμή;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Εάν τηρηθεί ο προγραμματισμός τους (γιατί πέρυσι δεν τηρήθηκε για το Μυτιλήνη), ο Ταξιάρχης θα δέσει πρώτος τον Οκτώβριο και το Μυτιλήνη στη συνέχεια. Το Μυτιλήνη θα πάει στη θέση του Ταξιάρχη και το European Express θα κάνει δρομολόγια όπως το Μυτιλήνη την άνοιξη (4 δρομολόγια) στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.
NHSOS XIOS Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Συμφωνα με ναυτιλιακο πρακτορα της Σαμου 3/10 σταματαει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ απο την αγονη και στην θεση του μπαινει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
gpap2006 Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 (edited) Με τη φυγή του ΜΥΤΙΛΗΝΗ τις Τρίτες δεν θα υπάρχει κανένα δρομολόγιο από Πειραιά. Το ίδιο ισχύει και για τις Παρασκευές από τα νησιά προς Πειραιά. Μάλλον όσοι είχαν την ελπίδα να ξαναδούν τον ΘΕΟΦΙΛΟ στη γραμμή κορμού θα μείνουν με την ελπίδα...Επίσης, μόλις επιστρέψει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα δέσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Οπότε ίσως μέχρι τις γιορτές, να μείνει η γραμμή μόνο με το European από πλευράς ΝΕΛ...Τέλος, η σκάντζα μεταξύ ΤΑΞΙΑΡΧΗ -ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα γίνει Τρίτη απόγευμα στο Βαθύ Σάμου. Edited September 28, 2011 by gpap2006
xristos! Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 και το Θεοφιλο τι θα τον κανουν;εγω εχω ακουσει οτι θα επερνε τη θεση του Μυτιληνη οταν αυτο θα πηγαινε για ετησια.....
proud_ionian Posted October 3, 2011 Posted October 3, 2011 o χαμαιλεων ξαναθυμαται τη ΝΕΛαρα Η πολύπαθη επιχείρηση ενισχύθηκε τον Δεκέμβριο του 2010 μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου με 98 εκατ. ευρώ μετρητά από τρεις "επενδυτές", ωστόσο η τρέχουσα κεφαλαιοποίησή της είναι μόλις 30,5 εκατ. ευρώ και η τρέχουσα τιμή του τίτλου υποχώρησε κάτω από το επίπεδο των 10 λεπτών (-99,5% στην πενταετία, ή αλλιώς η σημερινή μετοχή των 9 λεπτών ήταν διαπραγματεύσιμη πάνω από τα 20 ευρώ το καλοκαίρι του 2007)
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Η NEL LINES προστατεύει το περιβάλλον Δελτίο Τύπου Η NEL LINES, έχοντας ήδη πραγματοποιήσει ενέργειες, που προωθούν την οικολογική συνείδηση, συνεχίζει να πρωτοπορεί, εγκαινιάζοντας στο Ε/Γ-Ο/Γ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. την ολοκληρωμένη διαχείριση στερεών απορριμάτων. Συγκεκριμένα, όλες οι μεταλλικές, πλαστικές, γυάλινες και χάρτινες συσκευασίες συλλέγονται σε ειδικούς κάδους με τις κατάλληλες ενδείξεις για το σωστό διαχωρισμό των απορριμάτων. Ταυτόχρονα υπάρχει ειδικός κάδος για τη συλλογή μπαταριών και σύντομα θα τοποθετηθεί και ένας για τα υπολείμματα τροφών. Με την ενέργεια αυτή το μεγαλύτερο ποσοστό των απορριμάτων του πλοίου ανακυκλώνεται.Με την ενέργεια αυτή, το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ., γίνεται το πρώτο πλοίο της γραμμής από τη Μυτιλήνη προς το Δικελί και το Αϊβαλί της Τουρκίας, στο οποίο πραγματοποιείται η ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμάτων. Το κόστος της προσπάθειας καλύπτεται με τη μορφή χορηγίας από την εταιρεία “Χυτήρια Λέσβου” και με την υποστήριξη του Φυσιολατρικού Ομίλου Μυτιλήνης “Υδάτινος”. Η NEL LINES, συνεπής στη στρατηγική που έχει χαράξει, συμβάλλει σε οποιαδήποτε προσπάθεια αποβλέπει στην προστασία του περιβάλλοντος.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 Γνωστοποίηση παραίτησης μέλους Διοικητικού Συμβουλίου. Στα πλαίσια της χρηματιστηριακής νομοθεσίας, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ανακοινώνει την παραίτηση από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ανεξάρτητου μη εκτελεστικού μέλους κ. Ευστάθιου Βεντουρή του Γεωργίου-Ιωάννη. Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να μην προχωρήσει επί του παρόντος στην αντικατάσταση του παραιτηθέντος μέλους σύμφωνα με το άρθρο 15 του Καταστατικού της Εταιρείας.
Orestis Posted October 14, 2011 Posted October 14, 2011 (edited) Τα μέτρα που ανακοίνωσε η διοίκηση προς τους εργαζόμενους των γραφείων της εταιρείας, κάνουν το μνημόνια και την εφεδρεία να μοιάζουν με εργασιακό παράδεισο… Edited October 14, 2011 by Orestis
TAXMAN Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 (edited) DHLADH Edited October 15, 2011 by proud_ionian quote
Neptune Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Κατι ακουσα και γω αλλα δεν το χω διασταυρωσει. Υποχρεωτικες 3μηνες συμβασεις που ΘΑ ανανεωνονται.... Θα δουλευουν 2 μερες τη βδομαδα με το αναλογο κοψιμο στο μισθο.... Και οποιος δε συμφωνει μπορει να φυγει δημοκρατικα ηρεμα και ωραια... Αλλα επαναλαμβανω το ακουσα χωρις να το εχω διασταυρωσει.
kyr1 Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Καλά για τις 3μηνες συμβάσεις άντε πάει κι έρχεται...για τη δουλειά 2 μέρες την εβδομάδα κάπως περίεργο δεν είναι ; δηλαδή γενκώς οι υπάλληλοι εκεί κάθονται και δεν έχουν δουλειά καθόλου, σε τέτοιο βαθμό που αρκει να δουλεύουν μόνο 2 μέρες από τις πέντε ; αν είναι έτσι πως και δεν ακολουθείται το παράδειγμα μεγάλης ναυτιλιακής της ακτοπλοϊας που έδιωξε κόσμο και ντουνιά από τα γραφεία λίγο μόλις καιρό πριν ; who knows...
Stratos Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Δεν γνωρίζω από χρηματιστηριακά θέματα, αλλά (όπως άκουσα) πως είναι δυνατόν να έχει αύξηση της μετοχής κατά 20% χθές, υπήρχε κάποια ιδιαίτερη πληροφορία;
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 16, 2011 Author Posted October 16, 2011 Διάβασε εδώ και θα σου λυθούν όλες σου οι απορίες...κι ας μην ξέρεις από χρηματιστηριακά.
elybero Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1306441 Νομίζω, ότι πλέον κάπως έτσι εξηγούνται όλα, αφού η εταιρεία και επίσημε πλέον φαίνεται να είναι σε δυσχερή οικονομική κατάσταση.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 (edited) Ταξίδι γνωριμίας της Λέσβου στο Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Πρακτόρων (HATTA) έκανε η NEL LINES Η NEL LINES θέλοντας να ενισχύσει την τουριστική κίνηση στη γενέτειρά της, τη Λέσβο, είχε την πρωτοβουλία να προτείνει στο Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Πρακτόρων (HATTA) να πραγματοποιηθεί ένα ταξίδι γνωριμίας στο νησί. Έτσι , πολλά πρακτορεία-μέλη της HATTA, με τη στήριξη και τη διοργάνωση της Ένωσης Πρακτόρων Λέσβου, φιλοξενήθηκαν στο νησί με σκοπό να γνωρίσουν τις φυσικές ομορφιές και τον πολιτιστικό του πλούτο. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες επισκέφθηκαν αξιοθέατα του νησιού και γνώρισαν αυτόν τον πολλά υποσχόμενο προορισμό.Με την προοπτική της δημιουργίας ελκυστικών πακέτων ταξιδιού, επισκέφτηκαν με το πλοίο της NEL LINES «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ.» το Αϊβαλί της Τουρκίας, οπού έτυχαν λαμπρής υποδοχής και εξαιρετικής ξενάγησης. Η κίνηση αυτή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και όλοι οι φιλοξενούμενοι αποκόμισαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Η NEL LINES, πιστεύει και ελπίζει ότι η Λέσβος μπορεί να αποτελέσει ένα νησί με έντονο ενδιαφέρον και πρώτη προτεραιότητα στις επιλογές των Ελλήνων τουριστών. Edited October 18, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 εδω ειναι που λενε: ολα τα΄χει η μαριωρη ο φερετζες της λειπει. ακρωτηριαζουν τη μισθοδοσια των υπαλληλων με μεθοδους ΝΑ Ασιας, δεν μπορουν να επισκευασουν το πλοιο τους και μενουν εκτος της βασικης τους γραμμης και απο την αλλη διοργανωνουν εκδρομες για αζμπετε (to know as better) και κ@λοφρεσκαδα
NHSOS XIOS Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 Εμενα μ αρεσουν οι γνωστες δικαιολογιες(φταιει η οικονομικη κριση)που παρουσιαζει η εταιρια(οπως και ολες αλλωστε)αντι να πουν 'κυριοι οι επιλογες της διοικησης μας εφτασαν εδω που μας εφτασαν' Κατα τ αλλα κοψιμο των μισθων στους απλους υπαλληλους αλλα οχι σε επιπεδο διοικησης - που ειναι οι πραγματικοι υπευθυνοι για την καταντια της εταιριας ΥΓ.Ερχονται και οι περικοπες στις αγονες και στις επιδοτησεις τους,οποτε μυριζει ηδη που παει το πραγμα...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 Γιατί έχεις δει σε καμία εταιρεία να την πληρώνουν οι διευθυντές? Πάντα οι μικροί την πληρώνουν!
maniac Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 μα εδώ γίνονται στην κοινωνία στις εταιρίες δεν θα γίνει ?? οκ για την ΝΕΛ μάθαμε..για βάλτε και πόσες άλλες έχουν κάνει περικοπή μισθών απολύσεις κ.α πόσες έχουν Ρουμάνους και Βούλγαρους με 600-700 ευρώ...κατα τ άλλα μας φταίει ο έλληνας που δεν πάει όσο πιο γρήγορα το πάρουμε όλοι χαμπάρι ότι ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και χρεοκοπήσαμε σε όλους τους τομείς τόσο το καλύτερο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now