Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Θα διαφωνίσω λίγο μαζί σου...

Το πιο κατω του πιο κατω το είχαμε φτάσει με την προηγούμενη του Βεντούρη δίοικηση.

Ουσιαστικά τη κρίση την διαχειρίστηκε επιτυχως σε πρώτο στάδιο ο Βεντούρης με την "πώληση" του Κεντέρης et al / δίκες στα ναυπηγεία. Ετσι άσχετα με το που είμαστε σήμερα η εταιρεία κατάφερε και πήρε μια καλή πίστωση χρόνου... Τώρα απομένει στη νέα διοίκηση να διαχειριστεί σωστά αυτο το χρόνο που της δίνεται

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βασικα μονο αυτο πηρε στην πραγματικοτητα πιστωση χρονου

Αυτο που βλεπω εγω που δεν ξερω απο λογιστικα ειναι οτι η εταιρεια συνεχιζει να εχει τρελες ζημιες καθε χρονο οι οποιες δεν ειδα πουθενα να μειωνωνται.

Δεν ξερω αν το προσεξε κανεις αλλα ο Βεντουρης εξακολουθει να ειναι προεδρος εστω και χωρις αρμοδιοτητες

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι οτι ο Βεντούρης παρέλαβε καμμένη γη μια εταιρεια υπερχρεωμενη, με 3 ταχυπλοα τα οποία ειχαν σπασμενες μηχανες και 3 συμβατικά να παραπαίουν.

Στην αρχή κερδισε τις δικες με την ielstick , έκανε μια πετυχημενη αλλαγη μηχανων στον μεγαλο κεντερη, πηρε τα ενδοκυκλαδικα...

Όχι όμως ότι πέτυχε σε όλα. το κυριότερο δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να της ανεβασει το καταρακωμένο προφίλ της και να την βγαλει απο το τελμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά τα τυπικά, αλλά ο κος Βάγγερ ποιός είναι?

Αγόρασε/ανέλαβε την εταιρεία για δικό του λογαριασμό ή ως εκπρόσωπος άλλων?

Σε αυτή την υπόθεση θα ήθελα να επισημάνω ότι για πρώτη φορά δεν είδα πουθενά (πλην ημών;)) κάποια διαρροή για την επικείμενη αλλαγή ιδιοκτησίας. Ούτε καν (το σύνηθες στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ) να το γράψουν καμιά ώρα πριν την επίσημη ανακοίνωση. Όλα τα ΜΜΕ (που είδα) έγραψαν κατευθείαν μετά τις επίσημες ανακοινώσεις στο ΧΑΑ.

Και το κυριότερο δεν είδα κανένας να γράφει ποιός είναι ο κος Βάγγερ. Πράγμα περίεργο για μια τόσο μικρή πιάτσα...σαν την ακτοπλοϊκή. Σίγουρα από αύριο θα αρχίσουμε να μαθαίνουμε λεπτομέρειες, αλλά ήθελα να επισημάνω ότι μια μέρα μετά τις ανακοινώσεις....δεν ξέρουμε ποιος απέκτησε τον έλεγχο της ΝΕΛ.:confused:

το ποσοστό του Απ. Βεντούρη στη ΝΕΛ, να περνάει στα χέρια της Millennium,
H εταιρεία ANTELOPE SHIPPING INC. είναι αλλοδαπή εταιρεία συμφερόντων του ΜΙΛΤΙΑΔΗ – ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΓΓΕΡ του Αντωνίου,
Ορέστη, πρόκειται άραγε περί παραδρομής, ή εννοείς ότι ο κος Βάγγερ ενεργεί για λογαριασμό της Millennium?
Link to comment
Share on other sites

Παντως αν καποιος αγορασει τελικα τη ΝΕΛ, θα εχει παρα πολυ μεγαλη πλακα ο αγοραστης να ειναι Χιώτης:D:D
συμφερόντων του ΜΙΛΤΙΑΔΗ – ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΓΓΕΡ του Αντωνίου, το γένος Μ. Λαιμού,
τελικα ειναι χιωτης απο τη μαμα του ο κυρ Βαγγερ;). οσο για την απορια του Νηρεα, αβυσσος. Λειτουργει για τη Millennium? λειτουργει για τη Sea Star? λειτουργει για τον ΑκΒ? λειτουργει για την παρτη του;
Link to comment
Share on other sites

Σε Αιγνουσσιωτικα χερια περασε η ΝΕΛ λεει η εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Με επιχειρηματικές κινήσεις που από τους κοινούς θνητούς, τους μη αναμεμειγμένους στα μυστικά του χώρου της ναυτιλίας, δεν μπορούν με ευκολία να εξηγηθούν, πλέον το πλειοψηφικό της πακέτο περιήλθε σε χέρια χιώτικα, με την ευρύτερη έννοια, έστω και σε πολύ εις βάθος Αιγνουσσιώτικης γενιάς.

Και μεχρι να δουμε τι θα κανει ο κυριος Βαγγερ ας βαλουν ενα δρομολογιο στις Οινουσσες με το Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ:D

Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, πρόκειται άραγε περί παραδρομής, ή εννοείς ότι ο κος Βάγγερ ενεργεί για λογαριασμό της Millennium?

Το μοναδικό λογικό συμπέρασμα είναι πως αυτή η αγορά δεν είχε κανένα νόημα να γίνει αν δεν είχε τις πλάτες του βασικού πιστωτή της εταιρείας. Η ΝΕΛ είναι ζημιογόνος εδώ και χρόνια, έχει υψηλότατο δανεισμό, γερασμένο στόλο, και συρρικνωμένα μερίδια αφοράς.

Μπορεί οι άγονες (όσες τουλάχιστον έχουν οριστικά κατακυρωθεί), να είναι μια καλή κίνηση για την εταιρεία, αλλά από μόνη της, δεν είναι ικανή για να την σώσει. Μόνο ο βασικός πιστωτής της, θα μπορούσε να της δώσει ανάσες ζωής (με κίνητρο να καταφέρει να εισπράξει κάποια στιγμή στο μέλλον, μέρος των δανείων του), συνεπώς μόνο αυτός θα είχε το κίνητρο να αναλάβει μια τέτοια πρωτοβουλία.

Το δημοσίευμα της Ημερησίας έρχεται να επιβεβαιώσει την παραπάνω συλλογιστική:

Ωστόσο κύκλοι της αγοράς βλέπουν πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση μία απόπειρα ανασυγκρότησης της εταιρείας η οποία πιθανότητα εκπορεύεται και από τις δανείστριες τράπεζες.

Οι μελλοντικές εξελίξεις στην εταιρεία πιστεύω πως θα επιβεβαιώσουν όλα τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει ήδη αρκετές μέρες από την μεταβίβαση και η νέα διοίκηση δεν έχει κάνει καμία καμία δήλωση σχετικά με τα σχέδια, τους στόχους της κλπ. Και μάλλον αυτή η "σιωπή" ενισχύει τις υποθέσεις του Ορέστη. Κάπως σαν μεταβατική κατάσταση δείχνει...

Link to comment
Share on other sites

Για στόχους και προθέσεις θα περιμένεις, εδώ δεν έχει αναρτηθεί ακόμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας το νέο οργανόγραμμα. Ας μαντέψουμε λοιπόν τη μπορεί να γίνει:

Στα άμεσα σχέδια δεν φαντάζομαι πως περιλαμβάνονται σημαντικές αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων, μάλλον το μεγαλύτερο βάρος θα δοθεί στον χρηματοοικονομικό τομέα και κυρίως στην αναδιάρθρωση του δανεισμού της εταιρείας. Δύο θεωρώ πως είναι οι κινήσεις που μπορούν να γίνουν:

1. Μετοχοποίηση μέρους του δανεισμού της εταιρείας (κάτι που θα καταστήσει πλέον και επισήμως τη Millennium ως βασικό στρατηγικό επενδυτή).

2. Διαγραφή μέρους του δανεισμού, κάτι που θα δώσει σημαντική ανάσα ζωής στην εταιρεία.

Ας γίνουν αυτά πρώτα, καθώς η εταιρεία αυτό το διάστημα δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στις δανειακές της υποχρεώσεις και μετά βλέπουμε για τα σχέδια και τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Οι Μυτιληνιοί όμως δεν το βάζουν κάτω...και περιμένουν ελπίζοντας (όπως λένε τα Δηκτικά του Εμπρός):

Εν αναμονή επίσκεψης

Η νέα ηγεσία της ΝΕΛ ακούμε ότι θα έρθει σύντομα στη Λέσβο. Συγκεκριμένη ημερομηνία δε γνωρίζουμε, αλλά οι πληροφορίες μας λένε ότι είναι ζήτημα ημερών η έλευσή της. Αναμένουμε να δούμε αν θα δοθεί κάποια συνέντευξη Τύπου, ώστε οι Μυτιληνιοί να γνωρίσουν τους σχεδιασμούς της.

Ν.Μ.

Link to comment
Share on other sites

Δωρεάν προληπτική ιατρική εν πλω απο τη ΝΕΛ

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Για τέταρτη χρονιά θα πραγματοποιηθεί και στη Μυτιλήνη το πρόγραμμα «Δωρεάν Προληπτική Ιατρική Εν Πλω» της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Ρηξικέλευθος», σε συνεργασία με τη ΝΕL Lines, από σήμερα 10 Οκτωβρίου μέχρι 12 Οκτωβρίου, για το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη & από Μυτιλήνη προς Χίο και Πειραιά.
Μετά τη Μυτιλήνη έχουν προγραμματιστεί και δυο ακόμη προγράμματα: Συγκεκριμένα, στις 22 Οκτωβρίου, στο δρομολόγιο: Λαύριο - Άγ. Ευστράτιος - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα και αντίστροφα ξεκινώντας από Καβάλα. Επίσης ένα τρίτο πρόγραμμα για το 2009 θα υλοποιηθεί από 1ης μέχρι 20 Νοεμβρίου, για τα νησιά των άγονων γραμμών: Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσι, Αιγιάλη, Δονούσα, Κατάπολα, Θήρα, Θηρασιά, Ίο, Ανάφη, Φολέγανδρο, Μήλο, Κίμωλο, Σίφνο, Σίκινο, Σέριφο, Κύθνο, Κέα, Σύρο, Τήνο κ.ά..
Link to comment
Share on other sites

Εκτός όμως από τους μεγαλομετόχους, υπάρχουν και οι μικρομέτοχοι, όπως αναφέρεται σήμερα στα Δηκτικά του ΕΜΠΡΟΣ:

Ακούσαμε ότι ορισμένοι μικρομέτοχοι της ΝΕΛ μαζεύουν υπογραφές για να πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση της εταιρείας, ώστε να ενημερωθούν για τους σχεδιασμούς της νέας διοίκησης, αλλά και για το πότε θα επιστρέψει στο ταμπλό η μετοχή της εταιρείας.
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι έχει ξεκινήσει μια τέτοια προσπάθεια (δεν ξέρω αν είναι η ίδια με αυτή που αναφέρει το δημοσίευμα), η οποία βέβαια χρειάζεται αρκετή οργάνωση και δουλειά για να αποκτήσει ουσία, περισσότερα εδώ.

Σήμερα πάντως παραιτήθηκαν ακόμα δύο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ στελέχη της νέας διοίκησης της ΝΕΛ εκαναν μια επσκεψη στη Μυτιλήνη:

Στελέχη της νέας διοίκησης της ΝΕΛ ήρθαν προχθες στη Μυτιλήνη και είχαν μια πρώτη γνωριμία με τους εργαζομένους της εταιρείας. Παράλληλα είχαν επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες και τον κεντρικό πράκτορα της ΝΕΛ στη Μυτιλήνη. Κατά πληροφορίες, οι συναντήσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο ενημέρωσης της νέας διοίκησης για την οικονομική και διοικητική κατάσταση της εταιρείας.
Link to comment
Share on other sites

Κατά πληροφορίες, οι συναντήσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο ενημέρωσης της νέας διοίκησης για την οικονομική και διοικητική κατάσταση της εταιρείας.

Καλα τωρα ενημερωνονται?Αγορασαν κατι χωρις να ξερουν τα οικονομικα και τα διοικητικα?Ετος αν εγω δεν καταλαβαινω κατι σωστα

Γενικα ειμαι επιφυλακτικος οσο αναφορα το ποσο νεα διοικηση ειναι ή αν απλα ειναι ενας τροπος για να εξασφαλισουν οι τραπεζες οσο ειναι δυνατον τα χρηματα τους.

Οταν αγοραζεις κατι και μαλιστα εταιρεια το πρωτο πραγμα που κανεις ειναι να δεις τι αγορασες,πως μπορεις να βελτιωσεις κατι που παει στραβα(και στην ΝΕΛ δεν ειναι μονο ενα) και γενικα να γνωρισεις την εταιρεια.Στη ΝΕΛ πηγαν εναμιση μηνα μετα και μαλιστα χωρις να βγει κατι ουσιαστικο.Παλι καλα που δεν πηγαν με το νεο ετος.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως επειδη η εταιρια παει απο το καλο στο καλυτερο και αποτελει προτυπο η λειτουργια της για τους υπολοιπους στον ιδιο κλαδο ;)

Οταν κατι παει ρολοι τοτε δεν εχεις λογο να το σκαλιζεις. Αρα η ΝΕΛ παει μια χαρα. Ειναι στο σωστο δρομο :D

Link to comment
Share on other sites

Τα υπερταχυπλοα Αιολος Κεντερης και Red Sea II αφού επέστρεψαν στη ΝΕΛ, γιατί δεν τα εμφανίζει ξανά στο στόλος της??

Επίσης τα συμβατικά πλοία της ΝΕΛ έχουν γίνει μπλε ενώ η εταιρεία θέλει να τα θυμάται με τα άσπρα χρώματα:rolleyes:!! (Ας αλλάξετε καμία φωτογραφία:mad:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πράγματι έχει ξεκινήσει μια τέτοια προσπάθεια (δεν ξέρω αν είναι η ίδια με αυτή που αναφέρει το δημοσίευμα), η οποία βέβαια χρειάζεται αρκετή οργάνωση και δουλειά για να αποκτήσει ουσία, περισσότερα εδώ.

Οι προσπάθειες και οι "παρενοχλήσεις" είχαν κάποια πρώτα αποτελέσματα και έτσι η εταιρεία μετά από μεγάλο διάστημα σιωπής, εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης των μετοχών της

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό ότι σήμερα εγκρίθηκε από την εποπτεύουσα αρχή η εκλογή των κκ. Μιχαήλ Κουντσούρου και Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου ως ανεξάρτητων μελών Δ.Σ. της εταιρείας σε αντικατάσταση παραιτηθέντων.

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα άρθρο του ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ μας αναφέρει ότι η MIG έδειξε ενδιαφέρον για τις μετοχές των μικρομετόχων της ΝΕΛ

Αλλά θέματα που έχουν ενδιαφέρον είναι

Ζήτημα χρόνου η αποχώρηση Βεντούρη

Σε δύο φάσεις κατά τα φαινόμενα θα περάσει η ΝΕΛ στη μετά Βεντούρη εποχή. Η πρόταση φάση ήταν η πώληση του μετοχικού πακέτου του κ. Βεντούρη στον κ. Βάγγερ. Η δεύτερη φάση, που αναμένεται είτε εντός του Νοεμβρίου είτε εντός του Δεκεμβρίου, θα σφραγιστεί με την αποχώρηση του κ. Βεντούρη από την προεδρία και το Δ.Σ. της εταιρείας.

Έως τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν είχε βγει καμμία επίσημη ανακοίνωση από τη ΝΕΛ για το ζήτημα, όπως είναι φυσικό. Στους κύκλους της εταιρείας είναι κοινό μυστικό ότι η αποχώρηση του κ. Βεντούρη είναι ζήτημα χρόνου. Δεν έχει διευκρινιστεί, μέχρι τώρα, αν μαζί με τον κ. Βεντούρη θα αποχωρήσουν από τη ΝΕΛ και τα υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη που τον πλαισιώνουν και τα οποία είναι όλοι στενοί συνεργάτες του. Τα νέα μέλη στο Δ.Σ. είναι πολύ πιθανό να προέλθουν από τη Μυτιλήνη

Ο κ. Δεληογλάνης αιτιολόγησε τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της εταιρείας

Στηριζόμενος σε μια σειρά ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο της ακτοπλοΐας, αλλά και την αποτυχημένη επιλογή απόκτησης των ταχυπλόων της σειράς «Αίολος». Τα πλοία αυτά δεν μπορούν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά με τους όρους λειτουργίας που έχουν επιβληθεί στο Αιγαίο.

Για τα ειδικότερα ζητήματα που απασχολούν την εταιρεία, στη συνάντηση αναφέρθηκε ότι η γραμμή Σαουδικής Αραβίας - Αιγύπτου έχει επί του παρόντος αδρανοποιηθεί για τη ΝΕΛ, χωρίς οικονομικές απώλειες.

Ο κ. Δεληογλάνης πιστεύει - αν και δεν είναι θέμα της ευθύνης του - ότι σύντομα, όταν ολοκληρωθεί ο φορολογικός έλεγχος, θα μπορεί η μετοχή της εταιρείας να επανέλθει στο ταμπλό.

Ο κ. Σαμάρας (που είναι Μυτιληνιός ο οποίος ζει μόνιμα στην Αθήνα) μας δήλωσε ότι πρόθεση του ΣΕΔ είναι να πραγματοποιηθεί μια ανοιχτή εκδήλωση σε ξενοδοχείο της Αθήνας, στην οποία ο νέος βασικός μέτοχος της ΝΕΛ θα έχει τη δυνατότητα να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα επενδυτών και δημοσιογράφων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για πρώτη φορά άνοιξε -σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον- τα χαρτιά του το νέο management της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου, καθώς ο γενικός εντεταλμένος σύμβουλος της εισηγμένης κ. Ι. Αβραντίνης απάντησε στις ερωτήσεις των μετόχων στα πλαίσια συζήτησης που έγινε από το Σύνδεσμο Επενδυτών & Διαδικτύου.

Σημείωση: Η προσπάθεια του Συνδέσμου Επενδυτών & Διαδικτύου ξεκίνησε μετά από έκκληση ομάδας μικρομετόχων, ενώ πρόσφατα απεύθυναν επιστολή και στην τράπεζα Millennium, βασικό μέτοχο της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

ο γενικός εντεταλμένος σύμβουλος της εισηγμένης κ. Ι. Αβραντίνης απάντησε στις ερωτήσεις των μετόχων
Για να επανέλθουμε στα τα της ΝΕΛ, αξίζει να σταθούμε σε ένα απόσπασμα από το παραπάνω δημοσίευμα του euro2day, σχετικά με τις άγονες.

Και τι άραγε να σημαίνει αυτό? Θα καταγγελθούν και οι πολυετείς συμβάσεις που έχουν υπογραφεί?

[...]Ειδικότερα, ο κ. Αβραντίνης δήλωσε ότι θα πρέπει να εξεταστεί το θέμα των άγονων γραμμών, καθώς αυτές θα μπορούσαν μεν να δώσουν τζίρο 30 εκατ. ευρώ στη ΝΕΛ, ωστόσο απαιτούνται υψηλά κεφάλαια κίνησης καθώς υπάρχουν πολύμηνες καθυστερήσεις στις εισπράξεις από το Δημόσιο και επιπλέον η ανάληψη τέτοιων συμβάσεων περιλαμβάνει και κάποιες υποχρεώσεις από την πλευρά της εταιρίας (δρομολόγηση νέων πλοίων σε βάθος χρόνου).

http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/559826/Article.aspx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...