George Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Θα χρησιμοποιήσω μια πολύ επιτυχημένη έκφραση ενός πολύ καλού μου φίλου για αυτό το τραγελαφικό σενάριο: Είναι σα να λέει ένα σπουργίτι σε ένα λιοντάρι "τώρα θα σε φάω"! Όπου σπουργίτι= ΝΕΛ και όπου λιοντάρι= HSW. Το θέμα είναι ότι μπήκαμε στο λούκι να κάνουμε συζητήσεις επί συζητήσεων για ένα θέμα που ουσιαστικά ποτέ δεν υπήρξε...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2007 Author Posted June 20, 2007 Τι να αγορασει απο τη ΝΕΛ ρε παιδια ο Λασκαριδης? Το Θεοφιλο και το Χοζοβιωτισσα? Γιατί όμως το νέο αυτό σχήμα να ενδιαφερθεί για τη ΝΕΛ; Για το ισχυρό brand name ή για το στόλο της; Εντάξει δεν λέω ότι ο στόλος της είναι και ο πιό αξιοζήλευτος...ούτε και το brand name της είναι τόσο τεράστιο ...αλλά όπως και να το κάνουμε είναι μια ιστορική εταιρεία με ισχυρά ερείσματα στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης. Και σ΄αυτήν την περίπτωση μπορεί να ισχύσει η λογική:"την ελέγχω ή την αγοράζω για να μην αναπτυχθεί ή την πάρει κανένας ανταγωνιστής και γίνει ισχυρός αντίπαλος". Όλα αυτά βέβαια εξαρτώνται από την τιμή και από πολλές άλλες παραμέτρους...και αυτά τα ξέρουν όσοι θα βάλουν (εάν βάλουν) το χέρι στη τσέπη. Πάντως, μπορεί να φαντάζει απίθανο, δεν είναι και το εξωγήινο σενάριο. Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να βγάλω 2 νεότευκτα Νήσος Χίος ή 3 δεκαετίας...παρά να αγοράσω την ΝΕΛ. Άλλος όμως...μπορεί να τα βλέπει αλλιώςΠάντως, επαναλαμβάνω, πιστεύω ότι μόνη της πλέον δεν μπορεί να πορευθεί στο νέο τοπίο!
Orestis Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Στην καλύτερη τιμή από όλα τα υπόλοιπα στελέχη της εταιρίας, πούλησε τις μετοχές της η Διευθύντρια Marketing.
foxman Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Σύμφωνα με το marinews και συγκεκριμένα εδώ http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=3000 ο κ. Βεντούρης ετοιμάζει και άλλες αγωγές για παλαιότερες υποθέσεις που έβλαψαν οικονομικά τη ΝΕΛ κατά 7,8 εκ ευρώ. Βάλθηκε να σουλουπώσει τη ΝΕΛ από όλες τις υποθέσεις που την είχαν φτάσει λίγο πριν την καταστροφή...
Neptune Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Και τελικα με το να πληρωνει τοσα δικαστηρια θα την αποτελειωσει μου φαινεται :D
Orestis Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Ποιες πλοιοκτήτριες εταιρίες αφορά η υπόθεση Γιαννάτου;
georgios express Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Ποιες πλοιοκτήτριες εταιρίες αφορά η υπόθεση Γιαννάτου; Μου φαίνεται του Γιαννάτου ήταν η Med-Link Lines.
proud_ionian Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Διαχειριστρια ηταν η MED LINK, τα πλοια πρεπει να ανηκαν σε μονοβαπορες εταιρειες. ενα μερος του τιμηματος ειχε καταβληθει σε μετρητα και ενα αλλο σε μετοχες της ΝΕΛ (ειχε γινει ΑΜΚ νομιζω). τη διαχειριση των πλοιων συνεχισε να την εχει ο κ.Γιαννατος, μεχρι το 2004 που εγινε εκκαθαριση και εκλεισε η εταιρεια.
Orestis Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Καλά κάνει και κινείται εναντίον όλων όσων μπορεί να έχουν ωφεληθεί εις βάρος της ΝΕΛ. Απλά στη Γ.Σ. του 2007 φαντάζομαι πως οι μέτοχοι θα περίμεναν να αναδειχθούν θέματα που αφορούν το μέλλον της εταιρίας και όχι το μακρινό παρελθόν της. Άλλωστε τα παραπάνω τα έχει ξαναπεί στη Γ.Σ. του 2005. Στην ίδια συνέλευση (Ιούλιος 2005) είχε δηλώσει πως στόχος της εταιρίας θα είναι και η διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2006, κάτι που σήμερα αντικαταστάθηκε με διανομή δωρεάν μετοχών.
Neptune Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 Ο Αποστολος Βεντουρης νομιζω ητανε μετοχος (μικρομετοχος) και γενικα ειχε παρτιδες με τη ΝΕΛ απο τοτε που πουλησε το Ταξιαρχης. Μεχρι το 2005 που μπηκε γερα στο κολπο
Stefanos Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 Τότε το 2005 ήταν πρόεδρος ο Γιακαλής ο οποίος βλέποντας τα όσα είχαν γίνει εισ βάρος της εταιρείας μεσολάβησε και μίλησε στο Βεντούρη προτίνοντας του να αναλάβει τη ΝΕΛ μιας και τότε φαινόταν καταδικασμένη
cpt_Hiotis Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 (edited) δημοσιεύω το άρθρο από το capital.gr που επιβεβαιώνει η ΝΕΛ: 17/7/2007 09:46 Επιβεβαιώνει η διοίκηση της ΝΕΛ ότι βρίσκεται σε στάδιο "διερευνητικών επαφών με εκπροσώπους αραβικών συμφερόντων, οι οποίοι και αναμένονται προς τούτο στην Ελλάδα". Σε χθεσινό του δημοσίευμα το Capital.gr ανέφερε ότι στις 25 Ιουλίου φθάνουν στην Αθήνα εκπρόσωποι μεγάλου αραβικού fund προκειμένου να συζητήσουν με τον διευθύνοντα σύμβουλο και μεγαλομέτοχο της ΝΕΛ, Απόστολο Βεντούρη την είσοδό τους στην εταιρεία. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΝΕΛ "σε περίπτωση που οι επαφές αυτές καταλήξουν σε συγκεκριμένα αποτελέσματα η εταιρεία μας θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και την πάγια τακτική της". Το χθεσινό δημοσίευμα του Capital.gr ανέφερε τα εξής: Ένα βήμα πριν βάλουν πόδι στην ακτοπλοΐα βρίσκονται οι Άραβες. Πιο συγκεκριμένα στις 25 Ιουλίου φθάνουν στην Αθήνα εκπρόσωποι μεγάλου αραβικού fund προκειμένου να συζητήσουν με τον διευθύνοντα σύμβουλο και μεγαλομέτοχο της ΝΕΛ, Απόστολο Βεντούρη την είσοδό τους στην εταιρεία. Η συμμετοχή θα γίνει μέσω του ομολογιακού δανείου μετατρέψιμου σε μετοχές που θα εκδώσει η ΝΕΛ ύψους μέχρι 90 εκατομμυρίων ευρώ. Οι Άραβες θα μείνουν έως τις 30 Ιουλίου στην Αθήνα προκειμένου να μελετήσουν και τις τελευταίες λεπτομέρειες του σχεδίου. Ήδη ο Απόστολος Βεντούρης με το οικονομικό επιτελείο της ΝΕΛ έχει κατέβει τρεις φορές στη Σαουδική Αραβία. Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής το γεγονός ότι η ΝΕΛ έχει ανοίξει δουλειές με τους Άραβες αφού τους πούλησε ήδη δύο πλοία, το υπερσύγχρονο Αίολος Κεντέρης και το Παναγιά Πάρου, ενώ έχει ναυλώσει το επιβατηγό-οχηματαγωγό "Ταξιάρχης" έναντι 6.500 ευρώ την ημέρα. Στόχος η HSW Την ίδια ώρα, η ΝΕΛ δεν έχει αφήσει το στόχο της, την Hellenic Seaways. Καταλυτικό ρόλο θα παίξει η εξέλιξη της υπόθεσης που αφορά τις καταγγελίες του Απόστολου Βεντούρη για "ωραιοποίηση" των ισολογισμών της HSW με στόχο την εισαγωγή της εταιρείας στο ΧΑ. Δεν είναι τυχαίο ότι πριν από δύο περίπου εβδομάδες η διοίκηση της Hellenic Seaways ανέβαλε για δεύτερη φορά, την Γενική της Συνέλευση, για τις 27 Ιουλίου, πέντε μόλις ημέρες μετά τη Γ.Σ. των Μινωϊκών. Μάλιστα, η εταιρεία έχει αφήσει να διαρρεύσει ότι θα επανεξετάσει την απόφασή της για εισαγωγή στο Χρηματιστήριο, παρά το γεγονός ότι μέχρι πριν από έναν μήνα ήταν όλοι σίγουροι ότι κανείς και τίποτα δεν μπορούσε να τους ανακόψει τη ρότα προς το Χρηματιστήριο της Αθήνας. Στόχοι για το 2007 Στο μεταξύ, αλματώδη βήματα ανάπτυξης πραγματοποιεί η ΝΕΛ από τον Μάϊο του 2005 όταν ανέλαβε την τύχη της ο Απόστολος Βεντούρης, σε μία περίοδο που η εταιρεία ήταν στα πρόθυρα της πτώχευσης. Όπως έχει επισημάνει ο ίδιος "μέσα σε δυο χρόνια, αλλάξαμε πλήρως την εικόνα, ωστόσο η Nel Lines μπορεί ακόμη να χαρακτηρίζεται ως "high risk" επιλογή, η οποία ενσωματώνει βέβαια προσδοκίες για πολύ υψηλές αποδόσεις. Χρειάζεται να γίνουν ακόμη πολλά". Τρείς ήταν οι κρίσιμοι σταθμοί στην πορεία προς την ανάπτυξη: - Ο συμβιβασμός με τη γαλλική εταιρεία Semt Pielstick που είχε ως αποτέλεσμα την αποκατάσταση και αναβάθμιση των μηχανών των "Αίολος Κεντέρης Ι" και "Αίολος Κεντέρης ΙΙ". - Η άμεση καταβολή στη Nel Lines του ποσού των 10 εκατ. ευρώ και - Ο συμβιβασμός με την τράπεζα Calyon ο οποίος ενίσχυσε την καθαρή θέση της NEL Lines κατά 55 εκατ. ευρώ. Για το 2007, τα έσοδα του ομίλου θα κινηθούν ανοδικά λόγω της ανακατανομής του στόλου σε νέες γραμμές, της αναδιάρθρωσης του δικτύου πωλήσεων του, της δρομολόγησης δύο επιπλέον ταχυπλόων πλοίων, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ και της εξαγοράς της ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε η οποία δραστηριοποιείται κυρίως σε επιδοτούμενες άγονες γραμμές. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου θα αυξηθούν κατά 70% περίπου και θα ανέλθουν σε 46,1 εκατ. ευρώ. Επίσης, αναμένεται επιστροφή σε λειτουργική κερδοφορία ύψους 8,4 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων & αποσβέσεων (EBITDA) προσδοκάται να ανέλθουν σε 13,9 εκατ. ευρώ. Για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2006 σημειώνονται τα εξής: - Ο όμιλος πέτυχε σημαντική βελτίωση στα αποτελέσματα του παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών, κυρίως λόγω μείωσης κατά 21,04% των δρομολογίων και του ανταγωνισμού στις γραμμές που δραστηριοποιείται. Επίσης: -Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων & αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 42,7 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2005, ενώ ο δείκτης EBITDA / ΠΩΛΗΣΕΙΣ κλιμακώθηκε σε ποσοστό 162,25% το 2006 έναντι ποσοστού 2,81% το 2005. (Η ωφέλεια από τον συμβιβασμό με τις πιστώτριες τράπεζες και η αποζημίωση από την κατασκευάστρια των μηχανών εταιρεία αποτέλεσαν τον κύριο λόγο της αύξησης των κερδών). -Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 32,1 εκατ. ευρώ για το 2006 έναντι ζημιών 12,1 εκατ. ευρώ το 2005. - Η Καθαρή Θέση ανήλθε σε 58,7 εκατ. ευρώ έναντι 25,7 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση και εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 128,80%. - Το ενεργητικό διαμορφώθηκε στο ποσό των 201,5 εκατ. ευρώ έναντι 171,3 εκατ. ευρώ το 2005, παρουσιάζοντας ανοδική ποσοστιαία μεταβολή της τάξεως του 17,59%. - Οι δανειακές υποχρεώσεις μειώθηκαν από 118,7 εκατ. ευρώ το 2005 σε 117,3 εκατ. ευρώ το 2006. - Οι συνολικές υποχρεώσεις μειώθηκαν από 145,7 εκατ ευρώ το 2005 σε 142,9 εκατ ευρώ το 2006. Τα συμπεράσματα δικά σας. Edited August 10, 2009 by proud_ionian
Orestis Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Δαιμόνιος πάντως ο δημοσιογράφος που ανακάλυψε και έβγαλε στο φως την είδηση σχετικά με τους άραβες επενδυτές. Που την ανακάλυψε ο άτιμος; Έτσι η εταιρία αναγκάστηκε την επόμενη μέρα να την επιβεβαιώσει. Κρίμα πάντως, γιατί εδώ και εβδομάδες προσπαθούσε να το κρατήσει κρυφό με κάθε τρόπο….
Nick the Greek Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Μηπως Ορεστη ειχε ερθει με αδεια ο καπτα-Χαρης ο Τσουκαλας απο τον μεγαλο Κεντερη με καμια κελεμπια(και τραπεζομαντηλο για το κεφαλι) που αγορασε στην αγορα του Αλ-Χαλιλι, και μπερδευτηκε ο δαιμονιος δημοσιογραφος:p
Stefanos Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Μπορεί να είναι χρηματηστηριακό παιχνίδι.Και αν δεν είναι έτσι και έχει σκοπό να πουλήσει την εταιρεία στους Άραβες καλύτερα να το κάνει και να πάει και τα καράβια στη safaga για να το πάρουμε απόφαση εμείς που μεγαλώσαμε με τη ΝΕΛ και βλέπουμε τα πράγματα πιο συναισθηματικά ότι η ΝΕΛ δεν υπάρχει και καλύτερα να μην υπάρχει γαιτί πλέον έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο.Έτσι κι αλλιώς στη σκληρή μας εποχή δεν χωράνε ρομαντισμοί:mad:
Stratos Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Κι εγώ προτιμώ μια ελληνική εταιρία από το να υπάρχει μια αραβικών συμφερόντων στο Β.Αιγαίο. Να το σκεφτεί καλά ο Βεντούρης, γιατι η κατακραυγή στην Λέσβο θα είναι μεγάλη.. Αλλιώς, καλύτερα η εταίρα εταιρία του Β.Αιγαίου ας είναι η ΣΑΟΣ με το Μακεδονία και το νέο που έρχεται..
giorgosz Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Δεν ξέρω που θα καταλήξει το θέμα, αλλά ο Βεντούρης δεν έχει βοηθήσει τη ΝΕΛ να ορθοποδίσει μόνο για τα μερίσματα και επειδή ξαφνικά αγάπησε τα πλοία της. Αν βρεθεί κάποιος να επενδύσει στην εταιρία, σίγουρα θα του ανοίξει την πόρτα, όπως θα έκανε και ο κάθε πλοιοκτήτης στις μέρες μας και δεν θα νοιαστεί καθόλου για τα όποια αποτελέσματα της κίνησης αυτής. Και μετά τέρμα τα εξώδικα και οι μηνύσεις και όλα αυτά τα τραγελαφικά που διαβάζουμε σε "ανεξάρτητα" sites. (δεν κρίνω την ουσία των κινήσεων αυτών, αλλά ο τρόπος με τον οποίο γίνεται δεν αρμόζει σε πολιτισμένους ανθρώπους και πιστεύω να συμφωνείτε)
coyote Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 θα συμφωνησω και εγω μαζι σας και θα αναφερω απλα οτι χαρηκα την ΑΝΕΚ που εκανε μεσα σε 2 μηνες μια πετυχημενη αυξηση και αμεσως ανακοινωσε αγορα πλοιου. Ο Βεντουρης απο την μερα που μπηκε στην ΝΕΛ "τρωγεται" με την HELLENIC δημιουργει εντυπωσεις αλλα το ουσιαστικο αποτελεσμα ειναι ΜΗΔΕΝ.
cpt_Hiotis Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Ο Βεντουρης απο την μερα που μπηκε στην ΝΕΛ "τρωγεται" με την HELLENIC δημιουργει εντυπωσεις αλλα το ουσιαστικο αποτελεσμα ειναι ΜΗΔΕΝ. Coyote συμφωνώ μαζί σου. Όντως ο Βεντούρης τον πρώτο καιρό στη ΝΕΛ πέτυχε αρκετά πράγματα (δες Αίολος Κεντέρης και μηχανές κτλ.) όμως αμέσως μετά έπεσε σε μία περίεργη απραξία επιλέγοντας να αντιμετωπίσει την Hellenic, τον κύριο αντίπαλο της ΝΕΛ στην βασική της γραμμή με εξώδικα και άλλα παρόμοια. Απ' ότι φαίνεται παράλληλα έψαχνε και για επενδυτή στην ΝΕΛ, τώρα δεν ξέρω αν ο στόχος του είναι η πώληση της ΝΕΛ ή η εισαγωγή των Αράβων ως μεγαλομετόχων. Ο χρόνος μόνο θα δείξει, αν και προσωπικά θα προτιμούσα μια αμιγώς ελληνική, ως προς την ιδιοκτησία ΝΕΛ ' γιατί πολύ απλά αν η ΝΕΛ πουληθεί τότε ο νέος ιδιοκτήτης δεν θα ενδιαφέρεται για την σχέση που έχει η εταιρεία με τα νησιά του Β. Αιγαίου, αλλά μόνο για το πώς θα αυξήσει τα κέρδη του και όλοι μας ξέρουμε πως υπάρχουν γραμμές πολύ αποδοτικότερες απ' ότι αυτή του Β. Αιγαίου και μάλιστα με ανταγωνισμό.
Stefanos Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Με τη hellenic μπήκε σε μια διαδικασία η οποία απο την αρχή ήταν κατα τη γνώμη μου μια ανοησία και ένα πείσμα.Χίλιες φορές να έπερνε απο την αρχη δυο συμβατικά και να αντιμετωπίζε τη hellenic με καταμέτωπο επίθεση.Ωστόσο απο ότι φαίνεται ακόμα και τώρα δεν δείχνει ότι σκοπεύει να κάνει κίνηση πάρα διατηρεί τη τακτική του 'στάσου Τούρκο να γεμίσω' απέναντι στη hellenic Και ξαφνικά δε μας φτάναν τα υπόλοιπα φέραμε και απο τη Σαουδική Αραβία,πραγματικά απο το να μπουν στη ΝΕΛ Άραβες μεγαλομέτοχοι θα προτιμούσα την εταιρεία να χανόταν και να έκλεινε και να έμενα να τη θυμάμαι όπως τη γνώρισα δε μπορώ να δεχτώ ότι πίσω απο τη τριήρη θα υπάρχουν Αραβικά συμφέροντα.ΟΧΙ
Nick the Greek Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Πραγματικά απο το να μπουν στη ΝΕΛ Άραβες μεγαλομέτοχοι θα προτιμούσα την εταιρεία να χανόταν και να έκλεινε και να έμενα να τη θυμάμαι όπως τη γνώρισα δε μπορώ να δεχτώ ότι πίσω απο τη τριήρη θα υπάρχουν Αραβικά συμφέροντα.ΟΧΙ Οπως καταλαβατε, η ιστορια με τους Αραβες επενδυτες μου θυμιζει το θειο στην Αμερικη με τα πολλα λεφτα. Κανοντας μια υποθεση εργασιας ομως οτι υπαρχει οντως κατι ουσιαστικο, για ρωτα Στεφανε και αυτους που τρωνε ψωμι στην ΝΕΛ και λογω της ΝΕΛ, θα τους χαλαγε κατι τετοιο?
cpt_Hiotis Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Πιστεύω πως αυτό που νιώθουμε και προσπαθούμε να πούμε όλοι είναι πως θα προτιμούσαμε την ΝΕΛ ανεξάρτητη, όπως την ξέραμε και ανταγωνιστική απέναντι στην HSW καθώς ο υγιείς ανταγωνισμός στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι κάτι θετικό. Ποτέ όμως δεν πιστεύω ότι θα δεχόμαστε να κλίσει η ΝΕΛ με τίμημα τις δουλείες εκατοντάδων ανθρώπων, απλώς και μόνο για να είμαστε εμείς, οι καραβολάτρεις , ικανοποιημένοι με την έννοια ότι δεν εξαγοράστηκε και την θυμόμαστε όπως ήταν κάποτε. Τελικό συμπέρασμα: Όσων αφορά την γνώμη μου δεν θα ήθελα να την δω να αλλάζει χέρια και από ελληνική-Μυτιληναία να γίνεται Αραβική, όμως προκειμένου να απολυθούν τόσα άτομα, θα το δεχόμουν και αυτό και τελικά θα το συνήθιζα.
tsikla Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Ο κ.Βεντούρης καλό θά ήταν νά ασχολιόταν μέ τά τού οίκου του καί όχι μέ τίς αγωγές καί τίς δημοσιεύσεις πού έχουν κουράσει καί κανείς πλέον δέν δίνει σημασία. Οσον αφορά τό θέμα μέ τούς Αραβες πιστεύω ότι είναι ένα τρίκ γιά νά ανέβάσει τήν μετοχή στό Χρηματιστήριο τό ίδιο μέ τόν στόχο.... ότι η ΝΕΛ θά αγοράσει τήν ΗΕLLENIC [ εδώ γελάμε ] Αγωγές ο κ.Βεντούρης..νεότευκτα πλοία η HSW.
Alcaeos Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Η ΝΕΛ έπαψε να είναι Μυτιληνιά εδώ και πολύ καιρό.... Για την ακρίβεια από τη στιγμή που εισήχθη στο χρηματιστήριο. Όταν κάνεις αυτή την κίνηση μετά δεν τα ελέγχεις απόλυτα τα πράγματα. Μπορεί να καταλήξεις να υπάγεσαι στον οποιονδήποτε. Η ΝΕΛ που ξέραμε και θυμόμαστε ΔΕΝ υπάρχει. Άρα ας την πάρουν Άραβες, Κινέζοι, Ζιμπαμπουανοί όποιος να ναι. Την παλιά καλή ΝΕΛ πάντως θα την νοσταλγεί ΠΟΛΥΥΥΣ κόσμος και σύντομα. Ακόμα και αυτοί που την κατηγορούσαν μετά βδελυγμίας....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now