MILTIADIS Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Νομιζω πως μονο το Ταξιαρχης ειναι/ηταν ιδιοκτησιας της ΝΕΛ απο οσα αναφερονται παραπανω.
Captain Nemo Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Και το Kalli P πρώην Παναγία Θαλασσινή ιδιοκτησία Νελ ήταν.
Nick the Greek Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Για να τα συγκεντρώσουμε όλα σε ένα σημείο, σύμφωνα με αυτό που βλέπω εγώ τουλάχιστον. Διορθώσεις ευπρόσδεκτες: Ταξιάρχης(42 ετών): Μονοβάπορη: C-Link Ferries MC Commercial Manager: NEL Lines Technical Manager: NEL Lines Beneficial Owner: NEL Lines Μυτιλήνη(45 ετών): Μονοβάπορη: NEL Lines Commercial Manager: NEL Lines Technical Manager: NEL Lines Beneficial Owner: NEL Lines Θεόφιλος(43 ετών): Μονοβάπορη: Maritime Company Lesvos SA Commercial Manager: NEL Lines Technical Manager: Maritime Company Lesvos SA Beneficial Owner: NEL Lines European Express(45 ετών): Μονοβάπορη: Royal Diamond Shipping Ltd Commercial Manager: NEL Lines Technical Manager: Maritime Company Lesvos SA Beneficial Owner: Mega Stars Lines SA Kalli P(22 ετών) Μονοβάπορη: Silver Fin Shipping Ltd Commercial Manager: Silver Fin Shipping Ltd Technical Manager: - Beneficial Owner: NEL Lines Alkioni(24 ετών) Μονοβάπορη: Sea Hawk NE Commercial Manager: Fortune Maritime Enterprises Technical Manager: Fortune Maritime Enterprises Beneficial Owner: -
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Το γραφείο της ΝΕΛ στη Μυτιλήνη βγήκε σε πλειστηριασμό στις 23/1/19, από τον Επαμεινώνδα Δαρδαμανέλη με τιμή 40.000,00€
JTEDimandix Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 Καλησπέρα. Έχει κανείς το περιοδικό Seabreeze της ΝΕΛ σε pdf; Δεν το βρίσκω πουθενά.
proud_ionian Posted March 7, 2020 Posted March 7, 2020 δανεια της MIG προς το αβραντινέικο, πουλά η πειραιως. ονομαστική αξια100εκ
Annivas Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Ένα ντοκιμαντέρ που περιγράφει τον αγώνα των ναυτικών για τα δεδουλευμένα τους προβάλλεται σήμερα: http://www.aiff.gr/ellinika_ntokimanter/arthro/demenoi_tied-15554539/?fbclid=IwAR0NkREl49WpVb9DX-LZY2RoHdnDXQ7wBcbU-BkesXWjPh4OubWhqL1a-_I
nomikos Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 (edited) Χθες μάθαμε μια ενδιαφέρουσα πληροφορία-φήμη.Φαντάζομαι αντί να γίνει η ανταλλαγή του Aeolos Kenteris I με το Corse το 2010 η ΝΕΛ ναύλωσε στη συνέχεια το European Express. Ότι και να έφερναν ήταν πλέον αργά.Έπρεπε να είχαν επενδύσει σε συμβατικό ταχύτητας άνω των 20-21 κόμβων και αρκετών κλινών.Σε ένα πλοίο τύπου Νήσος Χίος.Τα έχουμε ξαναπεί το ξέρω.Πονάει όμως να βλέπεις τη καλύτερη εταιρεία του Αιγαίου τις δεκαετίες 70-80-90 να φτάσει σε αυτό το σημείο. Να θυμίσω πως η ΝΕΛ είχε Σαπφώ και Αρίων όταν οι άλλοι είχαν μετασκευασμένα γκαζάδικα,είχε Ελύτη όταν στις Κυκλάδες είχαν Αιγαίον και Κυκλάδες είχε Μυτιλήνη και Θεόφιλο τη δεκαετία του 90 όταν στο Ηράκλειο είχαν ακόμα Κάντια και Καζαντζάκη. Κρίμα πραγματικά κρίμα. Edited December 15, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Annivas Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 ο καθοριστικός παράγοντας για την αλλαγή της ιστορίας της εταιρείας από πρωταγωνίστρια σε κομπάρσο κι εν τέλει στο λουκέτο, ήταν η παραγγελία των ΑΙΟΛΩΝ. Δώσανε ένα σκασμό λεφτά για να ναυπηγήσουν τα τρία ταχύπλοα , τα διαχειρίστηκαν εντελώς λάθος κι εν τέλει μέσα σε μια 5ετία το πολύ , τα απαξίωσαν και απαξιώθηκαν. Αν τα λεφτά τότε πήγαιναν σε ναυπηγήσεις συμβατικού/συμβατικών κατάλληλου/κατάλληλων για την Χίο και την Μυτιλήνη , το ρου της ιστορίας της θα ήταν εντελώς διαφορετικό. όχι ότι οι επόμενες διοικήσεις δεν διαχειρίστηκαν τα προβλήματα της εταιρείας και τον σχεδιασμό με λάθος τρόπο αλλά το κομβικό σημείο ήταν οι ΑΙΟΛΟΙ. Μοναδική όαση ήταν η μικρή χρονικά περίοδος που είχε αναλάβει τα ηνία της εταιρείας η Β Διαχειριστική, η οποία ομολογουμένως προσπάθησε να βάλει μια τάξη σε δρομολόγια , πλοία και συντηρήσεις αυτών,προσελκύοντας καλά πληρώματα αλλά δυστυχώς οι επόμενες και οι προηγούμενες διοικήσεις αποδείχτηκαν καθοριστικές για την εξέλιξη της. Σίγουρα τόσ η Νel όσο και η ΔΑΝΕ ενώ ξεκίνησαν και έκαναν τα πρώτα βήματά τους με τον ιδανικό τρόπο, εντούτοις έπεσαν θύματα των διοικήσεων τους με λάθος επιλογές και διαχειρίσεις και εν τέλει κατέληξαν στο λουκέτο.
JohnR730 Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Πέρα από τους Αίολους σημαντικό παράγοντα έπαιξε και το γεγονός ότι πολλά χρήματα πήγαν σε λάθος τσέπες και σε μη ναυτιλιακές επενδύσεις.
togias_k Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Όντως οι Αιολοι ήταν πολυ καθοριστικοί για το λουκέτο της εταιρείας αλλά μην ξεχνάμε ότι τότε που παραγγέλθηκαν ήταν άλλες εποχές και το πετρελαιο ήταν πιο φθηνό και από το νερό. Μετά ηρθε η κρίση και παει λέγοντας...
kyr1 Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Να πούμε, βέβαια, εδώ ότι με τα "αν" δε χτίζεις ιστορία, πάντως η τελευταία ευκαιρία για τη ΝΕΛ (υπό την προϋπόθεση μιας πολύ σφιχτής διαχείρισης) ήταν από τη ναύλωση του European και πέρα. Αν τα χρήματα που έριξαν σε τόσες άσκοπες ναυλώσεις (και ποιος ξέρει που αλλού) τα επένδυαν στον υπάρχοντα στόλο (και ας επρόκειτο για πλοία στο τέλος της ζωής τους) θα μπορούσαν να οχυρωθούν στις γραμμές τους και να κερδίσουν χρόνο. Το European πχ και δρόμο είχε και ήταν πλοίο καλοθάλασσο και σήκωνε περαιτέρω εκμετάλλευση από άποψη χώρων. Ακόμα και τα ταχύπλοα θα μπορούσαν να είχαν εκμεταλλευτεί (τον μεγάλο Κεντέρη πχ) αρκεί να υπήρχε σωστός προγραμματισμός και πλάνο. Η ΝΕΛ όμως είχε, κατ'ουσία βαρέσει διάλυση από πριν και όπως αποδείχθηκε, κανείς δεν ήξερε προς ποια κατεύθυνση ήθελε να πάει. Έτσι, η επιλογή των άγονων γραμμών ήταν το τελευταίο βήμα. Πραγματικά κρίμα για μια ιστορική εταιρεία που υπήρξε κάποτε στην πρώτη γραμμή...
mytilene Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Περάσανε από την συγκεκριμένη εταιρεία άνθρωποι ανίδεοι, με λάθος νοοτροπία και ταυτόχρονα ''ξερόλες'' !!!Περνούσε αυτό όσο ''ήταν χαμηλά ο ουρανός'' όταν ζορίσανε τα πράγματα πηδήξανε από το βαπόρι πολλοί -με γεμάτες τσέπες- και καθε φορά που ερχόταν ένας ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ από αυτόν που άλλαζε!!!Μέχρι που ήρθανε τα τελευταία τσακάλια και τα ισοπεδώσανε ΟΛΑ ...επειδή αυτοί ''γνώριζαν''!!!Μένει ένα κρίμα απλά....
mpolo Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 Δυο βιντεο απο το youtube με την ιστορια της nel με συνεντευξεις απο στελεχη της εταιριας αλλα και απο πλοιαρχους και με αρκετα πλανα απο ολα σχεδον τα πλοια της.
nomikos Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 (edited) Μεγάλης ιστορικής αξίας τα συγκεκριμένα βίντεο.Μέσα σε όλα τα υπέροχα και ιστορικά πλάνα βλέπουμε και τον καπτά Διαμαντή,νιάτο τότε στο Αίολος Εξπρές 2 να εκτελεί αριστερή στο μέσα της Τήνου και αριστερή στο παλιό Μυκόνου.Βλέπουμε πως με τους Αιόλους είχε γίνει σοβαρή προσπάθεια εξειδίκευσης των πληρωμάτων στο νέο τύπο πλοίων αλλά και στις νέες συνθήκες.Ενδεικτικά αναφέρω πως είδα οργάνωση στα πληρώματα φορώντας κράνη στα ρεμέτζα και στολές στους αξιωματικούς,κάτι που αν έλεγες ΝΕΛ δε θα το σκεφτόσουν.Βλέπουμε ξεφόρτωμα του Ταξιάρχη με τα ιχ να κατεβαίνουν στριμωγμένα δύο δύο στο πλάτος από το ασανσερ.Μαθαίνουμε πως η Telestet είχε δώσει 600.000.000 δραχμές για τις διαφημίσεις.Και άλλα πολλά ενδιαφέροντα όπως τη μεγάλη αγάπη του κόσμου και των ανθρώπων της ΝΕΛ για το Σαπφώ. Η ΝΕΛ ήταν μία πολύ μεγάλη εταιρεία. Edited April 19, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
togias_k Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Φανταστικά και άκρως ενδιαφέρον τα παραπανω βίντεο. Κρίμα και παλι κρίμα για αυτήν την παραδοσιακη εταιρεία που επένδυσε για να εξυπηρετήσει τους Χιώτες και τους Μυτιληνιους και ήθελε να αναβαθμίσει κι άλλο τις υπηρεσίες με ένα τεράστιο ταχύπλοο και δεν της βγήκε. Δεν ήταν βέβαια μόνο αυτός ο λόγος της πτωχευσης..
mytilene Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Ο λόγος της πτωχευσης ηταν οτι θέλανε να την πτωχευσουν και για τον συγκεκριμένο λόγο βαλανε τα άτομα που επρεπε στις θεσεις που επρεπε για να γινει αυτό!!!
nomikos Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 (edited) Καλά όλα αυτά είναι σωστά που γράφετε.Όμως η ταφόπλακα της εταιρείας ήταν η δρομολόγηση του νεότευκτου τότε Blue Star Patmos στη Χίο Μυτιλήνη ακριβώς πάνω στα δρομολόγια της ΝΕΛ.Από που και ως που έγινε αυτη η δρομολόγηση;Αν θυμάμαι καλά το Patmos προορίζονταν για Δωδεκάνησα.Αυτό για μένα δεν είναι υγιής ανταγωνισμός.Λεγεται αθέμιτος ανταγωνισμός.Ο άλλος ειναι στη γραμμή 40 χρόνια (κοντα μισό αιώνα) χειμώνα καλοκαίρι και έρχεσαι εσυ να βάλεις το νεότευκτο πάνω στο ήδη δρομολογημένο πλοίο.Ωραιά πράγματα έτσι;Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε... Που είναι το κράτος σε αυτή τη χώρα; Edited April 21, 2021 by nomikos
mvin Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Την όποια ταφόπλακα την είχαν βάλει μόνοι τους από καιρό, με όλα αυτά που έκαναν και που έφαγαν....δεν φταίει κάνενα BS PATMOS...μόνο οι ίδιοι...
polmyt Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Δεν φταιει κανενα BLUE STAR PATMOS ,κατα την αποψη μου.Η ΝΕΛ ειχε μπει σε τρομερα δυσκολη θεση αρκετο καιρο νωριτερα και ο ανταγωνισμος βρηκε ευκαιρια και χωθηκε.Για μενα και αργησαν.Θυμαμαι οτι απο τα πρωτα χρονια της HSW στη γραμμη λεγαμε οτι αν μπει δευτερο βαπορι ιδιας κατηγοριας, η ΝΕΛ τελειωσε. Επιπλεον δεν βλεπω το λογω γιατι θα επρεπε ο ανταγωνισμος να μην μπει στα χωραφια της.Και η ΝΕΛ οταν δημιουργηθηκε στα χωραφια καποιου αλλου μπηκε με ενα απο τα κορυφαια πλοια τοτε σε σχεση με τους υπολοιπους
margaritis24 Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Η Νελ μπηκε στις κυκλαδες πρωτη κ μετα πηγαν οι αλλοι πανω με το Μυκονος!η αρχη του τελους εγινε με το ατυχημα του Θεοφιλου κ την ανοδο του Λισσος,μετα ολα πηραν τον δρομο τους
nomikos Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 Δεν είπα γιατί μπήκε να ανταγωνιστεί.Καλά έκανε,αναβάθμισε τη γραμμή με ένα πλοίο στολίδι.Έγραψα όμως για τα ωράρια.Ας ήταν οι αναχωρήσεις άλλες ώρες... Με αφορμή το ποστ του @margaritis24 αν θυμάμαι καλά υπήρχε το ενδεχόμενο όταν ο Θεόφιλος προσάραξε η ΝΕΛ να ναύλωνε το Ανθή Μαρίνα ή το Ροδάνθη.Έτσι δε θα ανέβαινε το Λισσός.
lostromos Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 On 4/21/2021 at 6:53 PM, nomikos said: Καλά όλα αυτά είναι σωστά που γράφετε.Όμως η ταφόπλακα της εταιρείας ήταν η δρομολόγηση του νεότευκτου τότε Blue Star Patmos στη Χίο Μυτιλήνη ακριβώς πάνω στα δρομολόγια της ΝΕΛ.Από που και ως που έγινε αυτη η δρομολόγηση;Αν θυμάμαι καλά το Patmos προορίζονταν για Δωδεκάνησα.Αυτό για μένα δεν είναι υγιής ανταγωνισμός.Λεγεται αθέμιτος ανταγωνισμός.Ο άλλος ειναι στη γραμμή 40 χρόνια (κοντα μισό αιώνα) χειμώνα καλοκαίρι και έρχεσαι εσυ να βάλεις το νεότευκτο πάνω στο ήδη δρομολογημένο πλοίο.Ωραιά πράγματα έτσι;Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε... Που είναι το κράτος σε αυτή τη χώρα; Expand Γιατί είναι αθέμιτος; Επειδή η ΝΕΛ είχε παλιά καράβια έπρεπε ο ανταγωνιστής να έβαζε και αυτός παλιό και όχι καινούριο;
proud_ionian Posted April 21, 2021 Posted April 21, 2021 οι περισσοτερες εταριες "λαϊκης βασης", περιλαμβανομενης και της ΝΕΛ, ειχαν το ιδιο τελος. κουμαντο εκαναν ανθρωποι που περισσοτερο ενδιαφερονταν για τα δικα τους οικονομικα παρα για αυτα της εταιριας. εχουμε συζητησει το κλεισιμο της ΝΕΛ εκτενως σε παλιοτερα ποστ. το ατυχημα (?) του θεοφιλος και ο ανταγωνισμος απο νεοτευκτα και μη, ηταν απλα οι αφορμες. δεν ειχε απομεινει τπτ για αρμεγμα
nomikos Posted November 17, 2023 Posted November 17, 2023 On 11/17/2023 at 5:23 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: To πιό άτυχο ήταν το ΡΟΔΑΝΘΗ το οποίο λόγω της κρίσης δεν μπόρεσε 'οπως κ άλλα ομόσταυλα να βρουν αγοραστή Θα μπορούσαν να το τσιμπήσουν καμιά ΝΕΛ,καμιά ΑΝΕΚ... Expand Πλάκα πλάκα αν έπερνε η ΝΕΛ το Ροδάνθη αντί η GA ίσως η ιστορία στο Βόρειο Αιγαίο να γραφόταν αλλιώς. Θα ήταν μαζί με το αδελφό Μυτιλήνη ένα αχτύπητο δίδυμο για πολλά χρόνια.Το ένα θα συμπλήρωνε το άλλο,χωρητικότητα είχαν,ταχύτητα είχαν πολυτέλεια θα είχαν,δε θα τους έλειπε τίποτα.. Βλέπω ακόμα και σήμερα το Κεφαλονια στο Ιόνιο να χτυπάει ακόμα 19+ τα κοντοξάδελφα του Ροδανθη και Μυτιλήνη γιατί να μη ταξίδευαν ακόμα;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now