Hastaroth Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Ερώτημα πρώτον:αφού οι άνθρωποι αυτοί είναι τόσο "τουρλουμπούκιοι",γιατί υποβάλλουν προσφορές σε διαγωνισμούς γιά άγονες γραμμές; Ερώτημα δεύτερον:αφού δέν τηρούν τίς εκ τών συμβάσεών τους υποχρεώσεις,γιατί το κράτος δέν τους κηρύσσει έκπτωτους,να κρατήση και τις εγγυητικές τους και να τους αποκλείση από περαιτέρω διαγωνισμούς; Ερώτημα τρίτον:άν αυτά τα φαιδρά συμβαίνουν τώρα που είναι χειμώνας (εντάξει,άνοιξη είναι ημερολογιακώς,αλλά τα λουλούδια δέν άνθισαν ακόμη),τί θα γίνη το καλοκαίρι;Θα ζητάνε απ'τους τουρίστες να πληρώνουν το εισιτήριό τους "εις πετρέλαιον;" Ρέ πού πάμε ρε........
enas chiotis Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Σύμφωνα με το emprosnet, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι υπό παραίτηση: Υπό παραίτηση τελεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΛ Ιωάννης Αβραντίνης. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως ο κ. Αβραντίνης δήλωσε την πρόθεση του να παραιτηθεί σε συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΝΕΛ την Παρασκευή. Οριστική απόφαση δεν έχει ληφθεί καθώς η συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΝΕΛ διακόπηκε και θα συνεχιστεί την Δευτέρα. emprosnet.gr
opelmanos Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 (edited) Καιρός ήταν και πολύ άργησε Edited March 22, 2014 by proud_ionian quote
MILTIADIS Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 (edited) Ανεξαρτητως του αν καταφερε η΄οχι να κανει κατι ο κ.Αβραντινης τα τελευταια χρονια ως Δ.Σ η επιβεβαιωση της παραιτησης του θα ειναι μια μαλλον δυσαρεστη εξελιξη για τη θεση της εταιρειας στον ακτοπλοικο χαρτη. Edited March 22, 2014 by MILTIADIS
kyr1 Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 Ανάλογα (κατά την άποψή μου) με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του. Σε κάθε περίπτωση, επειδή για μένα δεν υπάρχει κακή επιχείρηση, ούτε κακοί υπάλληλοι αλλά κακό managment, το δείγμα γραφής που o κ. Αβραντίνης έδωσε τον καιρό της ανάμιξής του με τα της ΝΕΛ δεν νομίζω ότι είναι ιδιαιτέρως θετικό. Αυτή τη στιγμή, αν και ένα μεγάλο μέρος των χρεών της έχει διαγραφεί η εταιρεία εξακολουθεί να παράγει ελλείμματα, το μεταφορικό έργο έχει μειωθεί, τα δρομολόγια σε πολλές περιπτώσεις γίνονται μονο αν υπάρχουν λεφτά για πετρέλαια, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ειναι στο χειρότερο σημείο ever (με εξαίρεση ίσως τα πληρώματα που αν και απλήρωτα κάνουν ότι μπορούν) τα πλοία σέρνονται ενώ η συντήρησή τους είναι (μάλλον) αντιστρόφως ανάλογη της ηλικίας τους. Δεν πιάνω καν στο στόμα μου τις...φιδεμποριές που πούλησαν κατά καιρούς (πχ. Eco - Ships) ούτε την "ΑΜΚ" και τη διαχείρηση αυτής. Οκ δεν θα γίνει αποδιοπομπαίος τράγος ο άνθρωπος, αλλά δεν ειναι δυνατόν να μην ήξερε τίποτα για το...φόνο και να του φταίει μετά η Τράπεζα Πειραιώς και το Υπουργείο. Το ζήτημα αυτή τη στιγμή είναι ποιά θα είναι η επόμενη μέρα στην εταιρεία (αν υπάρξει τέτοια).
TAXMAN Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 (edited) και το όνομα του αντικαταστάτη. Απόστολος αθηναιος με κάθε επιφύλαξη αλλα αυτο άκουγεστε απο χτες . για να δούμε αν κάτι θα αλλάξει στο μπάχαλο που έκαναν οι φωστήρες Edited March 23, 2014 by Neptune quote
kyr1 Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 BREAKING NEWS: Παρελθόν για την ΝΕΛ ο Απόστολος Αθηναίος 9/9/2005 Δεν ανήκει στο δυναμικό της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου από χθες το βράδυ ο Διευθυντής της εταιρείας κ. Απόστολος Αθηναίος. Οι λόγοι που χώρισαν οι δρόμοι της εταιρείας και του κ. Αθηναίου αναμένεται να γίνουν γνωστοί τις αμέσως επόμενες ημέρες. Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για απόφαση που έχει ληφθεί από τον νέο Διευθύνων Σύμβουλο της ΝΕΛ κ. Απόστολο Βεντούρη, ο οποίος είναι και ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας. Ο κ. Αθηναίος μέχρι την άνοιξη ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, επίσης είναι εκλεγμένος στο Δ.Σ. της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας και το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδας. Πηγή: http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005090919705 Προσοχή: Όχι απλά έχασε τη θέση του, η υποβιβάστηκε αλλά δεν ανήκει πια στο δυναμικό της εταιρείας! Όξω τελείως δηλαδή!!! Μετά τον Απόστολο Α., αλλαγών συνέχεια...από τον Απόστολο Β. Μάλλον χθές έγινε του Αγίου Βαρθολομαίου στην ΝΕΛ!!! «Έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου στην ΝΕΛ, η όποια προσφορά μου στην εταιρεία ολοκληρώθηκε και γι’ αυτό θεώρησα σκόπιμο να κάνω χρήση των συνταξιοδοτικών μου δικαιωμάτων. Τώρα ήρθε η ώρα να κοιτάξω τον εαυτό μου. Ο άνθρωπος πρέπει να κατανοεί πότε ολοκληρώνεται ένας κύκλος και να φεύγει την κατάλληλη στιγμή, κανείς δεν είναι αιώνιος», Απόστολος Αθηναίος. Να μου το θυμηθείτε η ΝΕΛ θα είναι ο λόγος που θα ξεκινήσω τα ναρκωτικά!
MILTIADIS Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 το δείγμα γραφής που o κ. Αβραντίνης έδωσε τον καιρό της ανάμιξής του με τα της ΝΕΛ δεν νομίζω ότι είναι ιδιαιτέρως θετικό. Τουλαχιστον μαθαμε οτι το πραγματικο του ονομα ειναι Αβραντινης και οχι Αρβανιτης οπως κατα καιρους πολλα μμε μας τον ειχαν συστησει.
georgios express Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 (edited) Αβραντίννης. Γιάννης Αβραντίνης. Παιδί με έντονη προσωπικότητα από μικρός, στο (δημόσιο) Γυμνάσιο στον Πειραιά. Με αξιοσημείωτο οικογενειακό επιχειρηματικό background. Η ΝΕΛ βέβαια δεν συγκαταλέγεται στις ευτυχείς εξελίξεις της καρριέρας του-το ακριβώς αντίθετο συνέβη (αν και μου έρχεται στο νού η κυπριακή παροιμία "κατά το κάλεσμα και το κέρασμα"). Βέβαια, αν επιστρέψει στη ΝΕΛ ο εμπνευστής των "Αίολων", θα ολοκληρωθεί το show. Τα νησιά που εξαρτώνται από τη ΝΕΛ κλαίω... Edited March 23, 2014 by proud_ionian
mytilene Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 (edited) Να μου το θυμηθείτε η ΝΕΛ θα είναι ο λόγος που θα ξεκινήσω τα ναρκωτικά! Φίλε KYR1 καλησπέρα,εμείς είμαστε ήδη στο κέντρο αποτοξίνωσης......!!!!Να προσέχεις... Edited March 23, 2014 by mytilene
enas chiotis Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Αντιγράφω από τα δηκτικά του emprosnet, με ημερομηνία 22/03: Αν καταλαβαίνω καλά, τα πληρώματα είναι στα χαρτιά πληρωμένα, στην πράξη όμως με αέρα... Έκανε ρελάνς Εδώ και μήνες έχουμε γράψει ότι η Τράπεζα Πειραιώς κάνει ό,τι μπορεί για να αποφύγει την εφαρμογή της απόφασης του Εφετείου Βορείου Αιγαίου που επικυρώνει τη συμφωνία εξυγίανσης της ΝΕΛ. Είναι φανερό πως η Τράπεζα δε θέλει να φορτωθεί τα σπασμένα άλλων. Ένας από τους όρους της συμφωνίας προβλέπει τη χρηματοδότηση της ΝΕΛ με 1,2 εκατ. ευρώ. Οι δυνατότητες πίεσης που έχει η ΝΕΛ προς την Τράπεζα Πειραιώς, απ’ την άλλη, είναι περιορισμένες. Γι’ αυτό και προχώρησε σε μια πολύ έξυπνη κίνηση, παραχωρώντας το 1,2 εκατ. ευρώ στους εργαζομένους έναντι των οφειλών που έχει προς αυτούς. Έτσι, η ΝΕΛ εκθέτει την Τράπεζα και παίρνει με το μέρος της την Π.Ν.Ο.. Κι αν τελικά δοθεί το παραπάνω ποσό, η ΝΕΛ θα έχει εξοφλήσει τους εργαζομένους της. Πρόκειται για μια πραγματικά πολύ έξυπνη κίνηση, από αυτές που συνηθίζει να κάνει μόνο ο κ. Αβραντίνης, ο οποίος είχε καταφέρει να αποσπάσει και την υποστήριξη της Π.Ν.Ο. όταν εκδικαζόταν το αίτημα εξυγίανσης της Ναυτιλιακής. Μετά την απόφαση για την εξυγίανση, αυτό το «επεισόδιο» αποτελεί συνέχεια προηγούμενων κινήσεων του διευθύνοντος συμβούλου τής ΝΕΛ, ο οποίος στην προσπάθειά του να υπάρξει αποτέλεσμα για τα οικονομικά της εταιρείας, συνεχώς προσπαθεί να βρει «διεξόδους» που θα υποχρεώσουν τις τράπεζες που σχετίζονται με τη ΝΕΛ, να λύσουν το πουγκί τους. Η εξέλιξη της υπόθεσης αυτής μάς αφορά άμεσα, γιατί η Ναυτιλιακή εξακολουθεί να εξυπηρετεί τα νησιά μας και μια «ασθενής» οικονομικά Ναυτιλιακή έχει ως αποτέλεσμα την προβληματική ακτοπλοϊκή σύνδεσή τους. Ν.Μ. emprosnet.gr
gpap2006 Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Να χαίρεται την ..αμερόληπτη δημοσιογραφία του το emprosnet. Ούτε ο ίδιος ο Αβραντίνης να είχε γράψει το αρθράκι. Ο εκβιασμός στην τράπεζα (που πρέπει σώνει και καλά να διαθέσει τις αποταμιεύσεις των καταθετών της στο βαρέλι δίχως πάτο) βαφτίζεται 'πολύ έξυπνη κίνηση'....Είναι η ίδια νοοτροπία που έχουν κάποιοι συμπατριώτες μας οτι οι ξένοι οφείλουν πάντα να μας δίνουν ρευστό χωρίς κανέναν όρο και να μας λένε και ευχαριστώ από πάνω. Και εμείς δικαιούμαστε να τους λέμε και τοκογλύφους όταν μας δανείζουν με 2% επιτόκιο και οι ίδιοι δανείζονται με 6-7%..Δεν βγαίνει άκρη.
ARION Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 24/3/2014Ανεκτέλεστο δρομολόγιο Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS Λόγω κινητοποιήσεων και επικείμενης επίσχεσης εργασιών στο πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS, το σημερινό δρομολόγιο Δευτέρας 24/03/14 από Πειραιά 23:59' για Εύδηλο – Άγιο Κήρυκο – Φούρνους – Καρλόβασι – Βαθύ – Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Καβάλα και επιστροφή, δεν θα εκτελεστεί.Η εταιρεία λυπάται για την εξέλιξη αυτή και θα επανέλθει την Τετάρτη 26/03/14 με νεότερη ανακοίνωση για την εκτέλεση επομένων δρομολογίων του ανωτέρω πλοίου.
enas chiotis Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Αν υπήρχε και κανείς στη Σάμο που πήγε για 4ήμερο, θα γυρίσει κολυμπώντας.
SAMAINA Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 (edited) H ανακοινωση της ΠΝΟ για τις κινητοποιήσεις καταλήγει: .... Κλείνοντας καλούμε τον κλάδο μας και όλους τους Ναυτεργάτες να κάνουν δική τους υπόθεση τις κινητοποιήσεις που έχουν αποφασισθεί. · Στις 27/3/2014 την συνδικαλιστική παρέμβαση σε πλοία της Ακτοπλοΐας για την καταβολή και εξόφληση των δεδουλευμένων μισθών. · Στις 9/4/2014 στην Πανελλαδική απεργία σε πλοία όλων των κατηγοριών και σε όλα τα λιμάνια της χώρας μας. · Στην απεργία που αποφασίστηκε και θα πραγματοποιηθεί την μέρα που θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για τα τουριστικά στην ολομέλεια της Βουλής. Δηλαδή εν όψει των "παρεμβάσεων" της ΠΝΟ, προληπτικά, 3 μέρες πριν βγάζουμε ανεκτέλεστο το δρομολόγιο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!!! Μάλλον τα ναύλα από τα αναμενομενα φορτηγά δεν φτάνουν για να βάλουμε καύσιμα και λυπούνται για την εξάλιξη αυτή Χαιρετίσματα στο ΥΕΝ και το κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιώς που πάντα φροντίζουν να ελέγχουν την νομιμότητα. Καμιά μήνυση για παράβαση καθήκοντος δεν παίζει από τους θιγόμενους ταξιδιώτες ή έστω από τους τοπικούς άρχοντες της ΙκαροΣαμίας που αύριο θα κορδώνονται στις εξέδρες στις παρελάσεις? Μια κατάθεση μήνυσης για τον παραπάνω λόγο θα έφερνε κάμποσα κουκιά στις κάλπες που τώρα τα κυνηγάνε με το ντουφέκι. Edited March 24, 2014 by SAMAINA
TAXMAN Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 απο οτι ξερω επίσχεση στο πλοιο θα γινόταν τη Παρασκευή και οχι σημερα.μάλλον δε πεζει για καύσιμα και προφάσει την επίσχεση ολα καλα.
Xios Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Στο ίδιο έργο θεατές.. Η ΝΕΛ αφήνει ΞΑΝΑ χωρίς πλοίο την Ικαρία και στην Σάμο καθώς και την άγονο γραμμή, αδιαφόρωντας ότι κόσμος κινείται μεταξύ των ΝΗΣΙΩΝ.. Το ΥΕΝ κοιμάται. Το Λιμεναρχείο Πειραιά ΕΠΙΣΗΣ. Φτάνουν στο σημείο να προαναγγέλουν επισχεση χωρις να εχει αποφασιστει ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ.. Πρέπει συντονισμένα οι Δήμαρχοι να καταθέσουν ΜΗΝΥΣΕΙΣ...
Xios Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 Αφαιρεθηκαν και τα δρομολογια του Ταξιαρχη..... Δυσκολες ωρες γ τ πληρωματα..
TAXMAN Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 (edited) τη κλείσανε και τη νελ και μαζι τα δεδουλευμένα του κόσμου. θα πέσει πολυ ξυλο στο λιμάνι σε κάτι πουρακιδες και σε κάτι σωτήρες του αγουδημου. Edited March 26, 2014 by proud_ionian
gpap2006 Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 (edited) Έφαγε όλο το αγγούρι του χειμώνα και τώρα που ζεσταίνεται σταδιακά η κίνηση η ΝΕΛ κατεβάζει ρολά τελικά?Πάντως τη δικαιολογία πως δεν μας πλήρωσε τις επιδοτήσεις το κράτος δεν την επανέλαβαν αυτή τη φορά γιατί προφανώς θα ήταν προκλητική. Ούτε τα δρομολόγια του ΘΕΟΦΙΛΟΥ είναι στο σύστημα αύριο που σημαίνει πως μόνο το ΣΠΙΡΙΤ θα ταξιδέψει. Edited March 25, 2014 by gpap2006
TAXMAN Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 η την επιβάλουν να το κανει για να πωλήθη. τσάμπα !
proud_ionian Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 να πουληθει τι απο τη νελ; το χαος; το κενο θα καλυφθει. αλοιμονο σε οσους εχουν λαμβανειν
opelmanos Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 Το θέμα είναι να πληρωθούν τα πληρώματα και τίποτα αλλο μετά ας την κλείσουν να μην ταλαιπωρούν ουτε τον κόσμο αλλά ούτε και τους ναυτικούς ...
enas chiotis Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 (edited) Στα σημερινά του άρθρα, το emprosnet δεν ξεκαθαρίζει τι έγινε τη Δευτέρα σχετικά με την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου. Απειλεί με παραίτηση ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Γιάννης Αβραντίνης, καθώς βλέπει να αυξάνεται καθημερινά η πίεση που δέχεται ο ακτοπλοϊκός όμιλος από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και την Τράπεζα Πειραιώς, κι ενώ εδώ και μήνες δεν εφαρμόζεται η συμφωνία εξυγίανσης της ΝΕΛ, η οποία μετά την απόφαση του Εφετείου Βορείου Αιγαίου είναι υποχρεωτική για όλες τις πλευρές. Η απειλή της παραίτησης από την πλευρά του κ. Αβραντίνη μπήκε στο τραπέζι στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας. Χθες Δευτέρα, επρόκειτο να συνεχιστεί η συνεδρίαση του Δ.Σ. τής ΝΕΛ, όπου ο κ. Αβραντίνης μίλησε για παραίτησή του. Αν ο κ. Αβραντίνης πραγματοποιήσει την απειλή του, πιθανότατα θα σημάνει το τέλος της ΝΕΛ και της θυγατρικής της, C-Link Ferries. Διότι, κατά την εκτίμησή μας, πολύ δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος που θα αναλάβει τη διοίκηση του ομίλου στις παρούσες συνθήκες. Μια κατάρρευση της ΝΕΛ θα δώσει τη δυνατότητα σε άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες να καλύψουν το κενό που θα δημιουργηθεί και να αυξήσουν τον τζίρο τους. Όμως είναι άγνωστο τι θα γίνει με τις άγονες γραμμές που εξυπηρετεί η ΝΕΛ, μια και ενδεχόμενη αποχώρησή της σημαίνει το τέλος των πολυετών συμβάσεων που έχουν συναφθεί με το Ελληνικό Δημόσιο. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το Υπουργείο έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση των γραμμών προκειμένου άμεσα να καλυφθούν οι ανάγκες. Όμως σύντομα θα πρέπει να προχωρήσει στη διεξαγωγή διαγωνισμού για να «γεμίσει» το κενό. ... emprosnet.gr Σε άλλο σημείο γίνεται αναφορά και στις εκλογές, ως μεσον πίεσης προς το υπουργείο: Σε μια δύσκολη παρτίδα σκάκι έχει εξελιχθεί το ακτοπλοϊκό ζήτημα. Η ΝΕΛ, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, είναι ο αδύναμος κρίκος αυτήν τη στιγμή. Αιτία είναι η δεινή οικονομική της κατάσταση. Η ενδεχόμενη κατάρρευση της ΝΕΛ ανοίγει το δρόμο για την αναδιάρθρωση του κλάδου, αλλά κανείς δε θέλει να αναλάβει το κόστος των συνεπειών από την κατάρρευση της εταιρείας. Ή, για να το πούμε διαφορετικά, παρά τα όσα λέγονται αυτήν τη στιγμή, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου δεν έχει εναλλακτική λύση για την εξυπηρέτηση των γραμμών που ελέγχει η πάλαι ποτέ εταιρεία λαϊκής βάσης της Λέσβου. Κατά συνέπεια, ο κ. Αβραντίνης, παρ’ ότι είναι στριμωγμένος στον τοίχο, έχει τη δυνατότητα να αναστρέψει την πίεση που δέχεται, προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και την Τράπεζα Πειραιώς. Κι επειδή το διάστημα πριν τις εκλογές είναι περίοδος που οι κυβερνήσεις μπορούν να δεχτούν μεγαλύτερη πίεση, είναι πολύ πιθανό σύντομα να δούμε και νέες κινήσεις από την πλευρά του διευθύνοντος συμβούλου τής ΝΕΛ. Ν.Μ. emprosnet.gr Edited March 25, 2014 by enas chiotis
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now