ΝΗΡΕΑΣ Posted November 10, 2013 Author Posted November 10, 2013 Μα ο Γκριμάλντι δεν τάριξε τις προάλλες προσωπικά στη ΝΕΛ για τις επιδοτήσεις που παίρνει? ΥΓ Μιά τέτοια προοπτική συνεργασίας με τον Γκριμάλντι, επηρεάζει καθόλου το σχέδιο εξυγίανσης της ΝΕΛ που εκκρεμεί στα δικαστήρια?
MILTIADIS Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 (edited) Δεν αναφερεται κατι τετοιο proud.Οσο για το ρολο των Μινωικων απο τα συμφραζομενα φαινεται οτι ο Χατζακης θα εχει την πρακτορευση των Αιολων στην Ιταλια.Η ιδεα προηλθε μετα τα προσφατα γεγονοτα απαγορευσης της εισοδου μεγαλων πλοιων στη Βενετια.Στο συνολο τους τα κρουαζιεροπλοια απ οτι διαβαζω θα πηγαινουν τωρα Τεργεστη και απο εκει με τοπικες συνδεσεις με μικροτερα πλοια(καλη ωρα)οι τουριστες θα μεταφερονται Βενετια. Edited November 10, 2013 by MILTIADIS
Cruise Europa Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Noμίζω ότι το όλο εγχείρημα αν κι εφόσον υλοποιηθεί, θα βρεί εμπόδια απο την ACTV, την τοπική εταιρεία της Βενετίας και δεν θα πραγματοποιηθεί! Κάτι ανάλογο λέγανε να κάνουνε με την Ravenna πιο παλιά άλλη ναυτιλιακή εταιρεία και πάλι, βρήκαν εμπόδια απο την ACTV lines και δεν υλοποιήθηκε.
Xios Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 419.550 παίρνει η ΝΕΛ για την άγονο γραμμή του ΒΑ Αιγαίου για το μήνη Οκτώβριο σύμφωνα με την Διαύγεια.
tasos123 Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 πότε θα βγει η απόφαση του δικαστηρίου για την χρεωκοπία της νελ?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 (edited) Δεν θα βγει καμία απόφαση για χρεωκοπία της ΝΕΛ στο δικαστήριο αλλά απόφαση για την υπαγωγή της στο άρθρο 99!! Η απόφαση της έφεσης αναμένεται στα τέλη του μήνα αλλά δεν αποκλείεται να πάρει παράταση η απόφαση Edited November 24, 2013 by Panagia Ekatontapiliani
Lord Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) Κοιταχτε τα χάλια που η Νελ να έχει μέσο όρο 13,5 ταχύτητα στα πλοία της(μακράς η πιο αργή εταιρία δεν θυμάμαι άλλη πιο αργή, ακόμα και τα Μιλένα-Νταλιανα που κοροιδευαμε πήγαιναν 14 βρέξει χιονίσει), Κοιταχτε την καθαριότητα των πλοίων,Κοιταχτε τις καθυστερήσεις σε κάθε δρομολόγιο,Κοιταχτε τι ντουμάνι γεμίζετε όλα τα λιμάνια,και αφήστε τους θιγμους.Αυτο το πράγμα δεν ειναι εταιρία Edited December 1, 2013 by proud_ionian
tasos123 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) Θα 'θελες να κάνεις το λιγότερο 6 ώρες καθυστέρηση (όπως οι προχτεσινοί επιβάτες) ή καλύτερα να σου πουν "αυτή την εβδομάδα δεν θα γίνει το Καβάλα-Καρλόβασι (που έτσι κι αλλιώς κάνει 20 ώρες), γιατί δεν έχουμε λεφτά για καύσιμα Μπορείτε είτε να περιμένετε μέχρι την άλλη βδομάδα είτε να περιμινέτε 2 μέρες και θα πάτε Βαθύ (21 ώρες) και από κει με Κτελ για Καρλόβασι...". Επίσης μην ξεχνάμε το Ιόνιαν Σκάι που καθόταν επί 20 ώρες αραγμένο στην Μυτιλήνη για επισκευή... Edited December 1, 2013 by proud_ionian
TAXMAN Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) τωρα οτι οικονομικά προβλήματα έχουν και αλες εταιρείες και καθυστερήσεις και ζημιές και ανεκτέλεστα αλλά εκει δε μήλαμε να θυμίσω. Άγιος Γεώργιος, Κορνάρος που έχει μηνή η γραμμη χωρις πλοιο πανω απο 1 μήνα οι βλου σταρ που κόβει δρομολογιο απο κάθε χειμώνα εκει δε μήλαμε ώμος κανενας Edited December 1, 2013 by proud_ionian
tasos123 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 (edited) το γεγονός ότι κι άλλες εταιρείες είναι ανεύθυνες, δεν της δίνει άλλοθι Edited December 1, 2013 by proud_ionian
makisatsea Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 σημερα παει με 15.8....μην τρελαίνεστε...ησυχαστε.....εχω την εντυπωση ότι μαλλον..λεω μαλλον αυτοι που θελουν να την κλεισουν..μαλλον θα απογοητευτουν...μαλλον....
fund.st Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Αν και παρακολουθώ καθημερινά τι λέγεται, αποφεύγω να συνειδητά να σχολιάζω αλλά με αυτά που διαβάζω, αδυνατώ να μην σχολιάσω. Πότε ήταν η τελευταία φορά που η Νελ λειτούργησε ακόμη και ένα μήνα χωρίς να καθυστερήσει? Όταν βγάζεις κάποια ωράρια, οφείλεις να τηρείς κατά γράμμα. Αν δεν μπορείς να τα τηρείς τότε μην τα ανακοινώνεις. Το να υπάρχουν καθυστερήσεις 5-6 ωρών και να θεωρούνται φυσιολογικές από μερικούς το βρίσκω τραγικό όπως και το να υπάρχουν καθυστερήσεις ή και ακυρώσεις δρομολογίων λόγω προβλημάτων με τον ανεφοδιασμό των πλοίων της. Συγνώμη αλλα δεν οφείλω να αλλάξω όλο το πρόγραμμα μου επειδή η Νελ αποφάσισε να βάλει πετρέλαιο την τελευταία στιγμή στο πλοίο της, ή δεν βρήκε τα λεφτά να το κάνει. Όταν πληρώνω για κάτι, οφείλει η εταιρία να μου παρέχει τις υπηρεσίες που αντιστοιχούν στο αντίτιμο που πλήρωσα. Ας μην σχολιάσουμε για τα δρομολόγια που γίνονται με μειωμένες ταχύτητες ενω η ενημέρωση για τις καθυστερήσεις ενπλω είναι ανύπαρκτη προς του επιβαίνοντες. Δηλαδή η Νελ τι περιμένει, ότι θα καθυστερεί όσο θέλει και ότι ο κόσμος δεν έχει κάποιο λόγο να αντιδράσει? Και όλα αυτά άμα γίνει το δρομολόγιο και δεν ακυρωθεί. Τέλος πάντων τι προσφέρει η Νελ αυτή τη στιγμή? Και εκτός ωραρίων είναι τα δρομολόγια, και η καθαριότητα των πλοίων της δεν είναι αυτή που θα έπρεπε, και ακυρώσεις δρομολογίων γίνονται συχνά πυκνά, ενώ παραμένει στην ζωή με την βοήθεια του κρατικού χρήματος. Όσο και να λυπάμαι τους ναυτικούς της , αδυνατώ να υποστηρίξω οποιαδήποτε άποψη υπερ της συνέχειας λειτουργίας της συγκεκριμένης εταιρείας. Πόσο μάλλον όταν βλέπω ανθρώπους φανατισμένους μαζί της που απλά την υποστηρίζουν άκριτα και την θεοποιούν λες και ο υπόλοιπος κόσμος δεν μπορεί να κρίνει αντικειμενικά τις πράξεις τις εταιρίας αυτής.
TAXMAN Posted December 3, 2013 Posted December 3, 2013 (edited) μήπως μπορεις να μας πεις σε πιο πλοιο μπηκες και ήταν βρωμικο φιλε. ευχαριστω Edited December 3, 2013 by proud_ionian quote
fund.st Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 μήπως μπορεις να μας πεις σε πιο πλοιο μπηκες και ήταν βρωμικο φιλε. ευχαριστω Ταξίδεψα το καλοκαίρι με το aqua maria, και γνωστός μου είχε την τύχη να βρίσκεται στο πρώτο ταξίδι του Θεόφιλου, μόλις επέστρεψε στα καθήκοντα του. Εντάξει μπορεί να aqua maria να ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση, αλλά η κατάσταση που επικρατούσε στο Θεόφιλο μόλις ανέλαβε και λόγω της βλάβης ήταν τραγική. Το μόνο που έχω να σχολιάσω για το δικό μου ταξίδι είναι ότι το πλήρωμα δεν ήταν και πολύ ευγενικό, αλλα απο όσο θυμάμαι είχαμε φύγει και με καθυστέρηση και επικρατούσε ένας πανικός εκείνη τη στιγμή. Τέλος πάντων επειδή είδα ότι ενόχλησε μερικούς το τι σχολίασα (όχι εσένα taxman), Ο λόγος που σχολίασα είναι για να καταλάβουν μερικοί ότι καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια. Η Νελ, όπως και άλλες εταιρείες έχουν τα προβλήματα τους. Συγκεκριμένα η Νελ αντιμετωπίζει το πρόβλημα των καθυστερήσεων/ ακυρώσεων ( στο σίτε της Νελ υπάρχουν 5 σελίδες με δελτία τύπου για τροποποιήσεις δρομολογίων) και εν μέρει η καθαριότητα. Είναι στο χέρι της να τα αλλάξει. Απο εκεί και πέρα το να έχει απλήρωτους ναυτικούς και να ακυρώνει δρομολόγια, το μόνο που καταφέρνει είναι να χειροτερεύει την εικόνα της στον κόσμο.
ToSofoPaidi Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 (edited) Απο εκεί και πέρα το να έχει απλήρωτους ναυτικούς και να ακυρώνει δρομολόγια, το μόνο που καταφέρνει είναι να χειροτερεύει την εικόνα της στον κόσμο. Μια μικρή μόνο σημείωση: Το να έχει απλήρωτους ναυτικούς (και υπαλλήλους γενικότερα) είναι απάνθρωπο, ας μην το εξισώνουμε με την εικόνα και το μάρκετινγκ καμιάς εταιρείας. Μιλάμε για ανθρώπους, με ανάγκες και ζωή, σε μια διαολεμένη χρονική στιγμή. Το ίματζ μπροστά σε τέτοια φαινόμενα θα πρεπε να είναι αδιάφορο, σε καραβολάτες και μη. Συνεχίστε... Edited December 5, 2013 by ToSofoPaidi
fund.st Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 (edited) Κατά την γνώμη το πλήρωμα είναι το Α και το Ω για ένα πλοίο! Και ειδικά όταν είναι απλήρωτο, είναι λογικό να μην προσφέρει όσα θα προσέφερε αν είχε μια υγιή οικονομική σχέση με την εταιρεία στην οποία δουλεύει! Το πλήρωμα είναι θύμα της κατάστασης στην περίπτωση αυτή. Edited December 6, 2013 by proud_ionian quote
enas chiotis Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 Σύμφωνα με το peiratiko, η ΠΕΝΕΝ επισκέφθηκε το πλοίο και τους έψησε για επίσχεση από Δευτέρα αν δεν πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Προφανώς άλλαξε ο μήνας και πιέζουν προς το υπουργείο για να έρθει η επιδότηση ASAP. Ευχάριστα νέα για τα πληρώματα. Από το πρωί έχουν αναρτηθεί στο διαύγεια οι επιδοτήσεις του european, του spirit και του jewel μηνός Νοεμβρίου, συνολικά 1.577.000. Από αυτά κάπου 473 χιλ. πηγαίνουν σε πιστωτές (ΔΟΥ, τράπεζες), και το 70% (περίπου 1.104 χιλ.) πιστώνονται στην εταιρεία. Ας ελπίσουμε τα χρήματα να φτάσουν σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη, γιατί έρχονται και Χριστούγεννα.
MILTIADIS Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Νεα καρφια του υπουργου προς τη Νελ,συμφωνα με το Emprosnet,με παραλληλες..τεμεναδες προς την Αττικα. «Καμμία εταιρεία, εκτός της ΝΕΛ, δεν κατέφυγε στην προστασία της Δικαιοσύνης έναντι των πιστωτών της. Αντιθέτως, σύμφωνα και με τα αποτελέσματα του εννιαμήνου, μειώθηκαν οι ζημίες και ορισμένες από αυτές, όπως η Attica Group, σημείωσαν λειτουργικά κέρδη. Μπαίνουμε από ό,τι φαίνεται σε μια περίοδο που έχει αποδώσει ο εσωτερικός έλεγχος για την εξυγίανση των οικονομικών των εταιρειών. Η ΝΕΛ είναι η μόνη που ζήτησε δικαστική προστασία από τους πιστωτές της. Μας προβληματίζει το γεγονός, δε μας αφήνει αδιάφορους και περιμένουμε τις οριστικές αποφάσεις των δικαστηρίων για να ξέρουμε και εμείς πώς θα κινηθούμε.» Πίσω από την πολύ προσεκτική διατύπωση της απάντησης του υπουργού, αχνοφαίνεται πως το Υπουργείο δεν αντιμετωπίζει με θετικό βλέμμα την προσπάθεια εξυγίανσης του Ομίλου τής ΝΕΛ. Επίσης δεν είναι τυχαίο το θετικό σχόλιο για τον Όμιλο Attica.
mytilene Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Εγώ γιατί πιστεύω οτι θα της περάσει της ΝΕΛ
valencay Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Μηπως ριχνει σταχτη στα ματια ?? Λεω εγω....
mytilene Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 (edited) Σε συνέχεια του χθεσινού και με βάση περισσότερες πληροφορίες πρέπει να μπήκε στο άρθρο .....Τώρα με την εξυγίανση(??? ) της εταιρείας μετά τα πιστόλια που θα ρίξει....ΤΡΕΜΕ GRIMALDI!!!! Edited December 13, 2013 by mytilene
gpap2006 Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Επιβεβαιώνεται η θετική απόφαση για την εταιρία και μένει να δούμε τί θα σημάνει αυτή πρακτικά για τις άγονες γραμμές που καλύπτει η νελ.
enas chiotis Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Νομίζω οι πιστωτές της εταιρείας σήμερα θα αισθάνονται καπως έτσι. Ας ελπίσουμε αυτά τα 110 εκ. που σβήστηκαν να είναι η αρχή για κάτι καλό για την εταιρεία.
gpap2006 Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Φαντάζομαι αυτή η απόφαση δημιουργεί προηγούμενο για μελλοντικές διασώσεις και άλλων ημιφαλιρισμένων ακτοπλοικών...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now