thanosp Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 (edited) Χρέος 100,000 ευρώ της ΝΕΛ προς τον ΟΛ Καβάλας. Εδώ κι έναν περίπου χρόνο η ΝΕΛ δεν πληρώνει στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας χρήματα που είναι υποχρεωμένη να καταβάλει, τα οποία εισπράττει με το εισιτήριο κάθε επιβάτη. Ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας κρατά για το ταμείο του ένα μέρος αυτών των χρημάτων, τα περισσότερα πάντως τα προωθεί στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας. Αυτή η διαδικασία γίνεται βάσει νόμου. Τώρα που η ΝΕΛ δεν πληρώνει τον Οργανισμό, ο ΟΛΚ δίνει χρήματα στο υπουργείο από τα δικά του αποθεματικά. Σύμφωνα με πληροφορίες το χρέος της ΝΕΛ προς τον Οργανισμό Λιμένα, πλησιάζει τις 100.000 ευρώ. Το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού θα αποφασίσει να εξουσιοδοτήσει τον πρόεδρο Χρήστο Ηλιάδη και το δικηγόρο, να προβούν σε κάθε απαραίτητη νομική ενέργεια. Ο Οργανισμός δε μπορούσε ν΄ ασχοληθεί με το χρέος, όσο εκκρεμούσε στο δικαστήριο αίτηση της ΝΕΛ να υπαχθεί στο άρθρο 99. Τώρα που το αίτημά της εταιρίας απερρίφθη ο Οργανισμός επανέρχεται δριμύτερος, καθώς τα χρέη που υπάρχουν προς αυτόν από τη ναυτιλιακή εταιρία Λέσβου, μοιάζουν πολύ με τη διαδικασία μη απόδοσης ΦΠΑ. Είναι δηλαδή χρήματα που η εταιρία εισπράττει από τους επιβάτες για να τα αποδώσει στον Οργανισμό Λιμένα, αλλά κάτι τέτοιο δεν το κάνει. Πηγή: Εφημερίδα Πρωινή. Χρωστάει και της Μιχαλούς απο ότι φάινεται η ΝΕΛ, αναπάντεχο! Απορία δική μου, με τα υπόλοιπα λιμάνια των άγονων στο ΒΑ Αιγαίο αλήθεια τι γίνεται, αφήνει και εκεί φέσια ? Edited July 16, 2013 by thanosp
gtogias Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 Άρα έχει δίκιο η ανταγωνίστρια εταιρεία για αθέμιτο ανταγωνισμό. Όταν ο ένας παίκτης της γραμμής εισπράττει κανονικά και δεν αποδίδει τίποτε, ούτε και πληρώνει το προσωπικό του, δεν είναι σε πλεονεκτική θέση? Και εκπτώσεις μπορεί να παρέχει όπου νομίζει και να δέχεται μεταχρονολογημένες επιταγές με ημερομηνία το άπειρο και τα πάντα. Σάμπως έχει να πληρώσει υποχρεώσεις?
kyr1 Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Εκδικάσθηκε η αίτηση εξυγίανσης της ΝΕΛ σήμερα. Απ'όσο διαβάζω υποθέτω ότι απόφαση δεν βγήκε (ακόμα). Η "ναυμαχία" όπως αναφέρει το "εμπρός" ακόμα κρατεί...
MILTIADIS Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Η αποφαση του δικαστηριου με βαση τη νομοθεσια δυναται να βγει εντος τριμηνου μετα απο την εκδικαση της υποθεσης. Πιστευω οτι σε περιπτωση που ειναι αρνητικη για τη Νελ(πραγμα που ειναι και το πλεον πιθανο)θα ηταν καλυτερα να ανακοινωθει το Σεπτεμβρη κ οχι μεσα στον Ιουλιο-Αυγουστο γιατι καταλαβαινετε τι αναταραχη μπορει να φερει ενα τετοιο γεγονος τετοια περιοδο στους προορισμους που εξυπηρετει η εταιρεια.
Orestis Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Και που ήταν ο νόμος όταν για την πρωτόδικη απόφαση χρειάστηκαν 8-9 μήνες?
MILTIADIS Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Οι πρωτοδικες αποφασεις απαιτουν παντα εξ οσων γνωριζω μεγαλυτερο χρονικο διαστημα καθοτι και μεγαλυτερο χρονο εξετασης της υποθεσης και συνηθως βγαινουν σε διαστημα 6-7 μηνων μετα την εκδικαση.Εδω πιστευω οτι τα πραγματα θα ειναι πολυ πιο συντομα.
Stefanos Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Γνωρίζει κάποιος τι συνέπειες θα έχει μια αρνητική απόφαση,θα υπάρχει θέμα λουκέτου?
MILTIADIS Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 (edited) Ακριβως.Σε περιπτωση αρνητικης αποφασης η εταιρεια θα μεινει απροσταυτευτη απεναντι στους πιστωτες της και θα πρεπει να εξοφλησει ολα της χρεη προς αυτους.Αυτη τη στιγμη τα χρεη της εταιρειας ειναι μεγαλυτερα απο την αξια των παγιων περιουσιακων της στοιχειων κ απο το συνολικο της κεφαλαιο πραγμα που σημαινει οτι ακομα και αν πουλησει τα παντα και παλι θα χρωσταει.Αρα δεν θα εχει καμια βιωσιμοτητα.Βεβαια πρωτοδικα η αποφαση απορριφθηκε με το αιτιολογικο οτι το σχεδιο εξυγιανσης που παρουσιαστηκε απο την εταιρεια και παλι δεν ηταν σε θεση να της εξασφαλισει ουτε αυτο την απαραιτητη βιωσιμοτητα. Edited July 19, 2013 by MILTIADIS
Petros P Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Κάτι που σημαίνει οτι τα πλοια θα πρεπει να βγουν σε πλειστηριασμό... Που η αρχική τιμή θα είναι τρελή για την αξία του πλοίου , και μέχρι να φτάσει σε μια τιμή λογική ειτε για second hand ειτε για σκραπ τότε θα έχουν περάσει τουλάχιστον κανένα χρόνο δεμένα όσα δουλεύουν δλδ. Εμένα η απορία είναι , οι Αιολοι έχουν καμία κατάσχεση πανω τους και δε σκέφτονται ούτε να τους πωλήσουν για ο,τιδηποτε η είναι τόσο αδαείς και προτιμάνε να πληρώνουν το ναυπηγείο στη Σαλαμίνα ( αν το πληρώνουν και αυτο)
TAXMAN Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Μετα την έλευση αρχιπλοιαρχων απο τον αγουδημο σειρά έχουν και αυτοί που είναι απλήρωτοι έτσι αφού δε έχω λεφτα να πληρώσω σε κανω αρχιπλοιαρχο και ας μην έχεις ιδέα τι είναι αυτό και με παρέμβαση μεγάλου M..............ον. ρε που πάμε ρε
Panagia Ekatontapiliani Posted July 26, 2013 Posted July 26, 2013 Τρία ισχυρά πλήγματα δέχθηκε τις προηγούμενες ημέρες η προσπάθεια της ΝΕΛ να εγκριθεί το σχέδιο εξυγίανσής της. Ο δικηγόρος τής Sea Hawk και της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου - Λήμνου, Βαγγέλης Γκιγκιλίνης, κατέθεσε στο Εφετείο Βορείου Αιγαίου τέσσερις ένορκες μαρτυρικές καταθέσεις. Οι δύο προέρχονται από το δήμαρχο Λήμνου, Αντώνη Χατζηδιαμαντή, και τον περιφερειακό σύμβουλο Βαγγέλη Γιαρμαδούρο, αμφότεροι οι οποίοι αναφέρονται στα αλλεπάλληλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Λήμνου από τα πλοία τής ΝΕΛ. Επίσης αναφέρουν πως πολύ συχνά η εταιρεία δρομολογεί άλλα πλοία από αυτά που έχουν πάρει τις άγονες γραμμές του νησιού. Οι άλλες δύο ένορκες καταθέσεις προέρχονται από εργαζομένους, οι οποίοι αναφέρουν πως δε θεωρούν βιώσιμο το σχέδιο εξυγίανσης της εταιρείας και ότι προτιμούν να οδηγηθεί η εταιρεία σε εκκαθάριση, ώστε να πάρουν άμεσα όσο περισσότερα μπορούν από τις δεδουλευμένες αποδοχές τους. Επίσης, ο κ. Γκιγκιλίνης κατέθεσε στο δικαστήριο έγγραφο του γενικού γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Σπιλάνη, στο οποίο τονίζεται ότι η ΝΕΛ εξυπηρετεί πλημμελώς τις άγονες γραμμές που έχει αναλάβει. Επίσης αναφέρεται πως σε πολλές περιπτώσεις έχει κληθεί σε απολογία για τη μη τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεών της. Παράλληλα, ο κ. Γκιγκιλίνης είχε ζητήσει με εξώδικα που απέστειλε στις Τράπεζες FBB, Εθνική και Πειραιώς, να δηλώσουν αν αποδέχονται το σχέδιο εξυγίανσης της ΝΕΛ. Αυτό το έπραξε σε μια προσπάθεια να δείξει πως τα όσα είχαν συμφωνηθεί το προηγούμενο καλοκαίρι μεταξύ της ΝΕΛ και των πιστωτριών της τραπεζών, δεν ισχύουν πλέον. Ωστόσο, το κύριο βάρος των ενεργειών του στόχο πέφτει στο να δείξει ότι το σχέδιο εξυγίανσης της εταιρείας δεν εξασφαλίζει τη βιωσιμότητά της, άρα και την αποπληρωμή των όσων έχουν να λαμβάνουν οι πελάτες του. Στην περίπτωση που το σχέδιο εξυγίανσης γίνει δεκτό, ο κ. Γκιγκιλίνης ζήτησε οι πιστώτριες τράπεζες που θα πάρουν τα πλοία τής ΝΕΛ, να μην μπορούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος αυτού πριν την παρέλευση τετραετίας. Πηγη: EMPROSNET
enas chiotis Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 (edited) Ο πρόεδρος του ΔΛΤ Σάμου ζητά να απαγορευτεί ο απόπλους των πλοίων της εταιρείας (μεταξύ άλλων) ,από 05/09, επειδή δεν του έχουν καταβληθεί τα λιμενικά τέλη. Edited September 3, 2013 by enas chiotis
TAXMAN Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 τελικα πριν το κλείσιμο τον μεταγραφών η νελ έκανε το μπαμ .ΝΕΟΣ αρχιμηχανικος ο Γεώργιος ΜΑΜΑΣ απο το αγουδημο
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 6, 2013 Author Posted September 6, 2013 Μήπως γνωρίζει κανείς, γιατί τα ναυλωμένα στην Interlines Παναγία Πάρου & Θαλασσινή δεν κάνουν δρομολόγια και παραμένουν δεμένα για κανένα μήνα στο Algeciras και στην Ταγγέρη αντίστοιχα? Λεγεται οτι ειναι κατασχεμενα λογω ανεξοφλητων υποχρεωσεων της ναυλωτριας εταιρειας! Να δούμε κι ένα χθεσινό Ανδαλουσιανό δημοσίευμα, σχετικά με το Παναγία Πάρου που παραμένει δεμένο στο Algeciras με επτά Έλληνες ναυτικούς επάνω. Πάντως από το δημοσίευμα δεν κατάλαβα ακριβώς τον λόγο που παραμένει δεμένο.
MILTIADIS Posted September 8, 2013 Posted September 8, 2013 Πάντως από το δημοσίευμα δεν κατάλαβα ακριβώς τον λόγο που παραμένει δεμένο. Με μια μεταφραση του κειμενου προκυπτει οτι τα πλοια παραμενουν δεμενα λογω επισχεσης εργασιας των Ελληνων ναυτικων,οι οποιοι ειναι απληρωτοι εδω και 8 μηνες.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Γνωστοποίηση παραίτησης μέλους Διοικητικού Συμβουλίου Στα πλαίσια της χρηματιστηριακής νομοθεσίας, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ανακοινώνει την παραίτηση από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ανεξάρτητου μη Εκτελεστικού μέλους κ. Μαρκόπουλου-Ράντου Αθανάσιου του Κωνσταντίνου. Το Διοικητικό Συμβούλιο κατά την συνεδρίασή του που έχει ορισθεί για την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013 θα προβεί στην αντικατάστασή του σύμφωνα με το νόμο 3016/2002 περί εταιρικής διακυβέρνησης ορίζοντας νέο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος σε αναπλήρωσή του μέχρι την πρώτη Γενική Συνέλευση. Πηγη: ΝΕΛ
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 16, 2013 Author Posted September 16, 2013 Με μια μεταφραση του κειμενου προκυπτει οτι τα πλοια παραμενουν δεμενα λογω επισχεσης εργασιας των Ελληνων ναυτικων,οι οποιοι ειναι απληρωτοι εδω και 8 μηνες. Σε αυτό το άρθρο όμως αναφέρει ότι το Πάρου είναι δεμένο λόγω χρεών από επισκευές. Το άρθρο επίσης κάνει αναφορά και στη Θαλασσινή που παραμένει δεμένη στην Ταγγέρη, αλλά σε αυτό το πλήρωμα του έχει επαναπατρισθεί.
enas chiotis Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Ο πρόεδρος του ΔΛΤ Σάμου ζητά να απαγορευτεί ο απόπλους των πλοίων της εταιρείας (μεταξύ άλλων) ,από 05/09, επειδή δεν του έχουν καταβληθεί τα λιμενικά τέλη. Στις 05/09 η εταιρεία έστειλε έγγραφο στο ΛΤ, αναφέροντας ότι τα χρέη (από τον Απρίλιο του 2013), θα πληρωθούν μέχρι το τέλος του μήνα από τις επιδοτήσεις της άγονης. Γι'αυτό δόθηκε παράταση μέχρι τότε.
thanosp Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Το χρώμα του χρήματος περιμένουν να δούνε και στα λιμάνια Καβάλας και Μύρινας όπου τα χρέη της ΝΕΛ τρέχουν.
MILTIADIS Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 λεφτα υπάρχουν και για πέταμα πολλα αντί να φτιάξουν τα δικά τους που σέρνονταιΠιστευω οτι τα 3 δικα τους πλοια δεν τα υπολογιζουν καθολου στον(οποιο)επιχειρησιακο σχεδιασμο του(οποιου)μελλοντος μπορει να υπαρχει.Αλλωστε και το σχεδιο εξυγιανσης,εφοσον εγκριθει,προβλεπει η εταιρεια να συνεχισει μονο με ναυλωμενα πλοια και τα ιδιοκτητα να τα σκοτωσουν οι δανειστριες τραπεζες.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Γνωστοποίηση αντικατάστασης μέλους Διοικητικού Συμβουλίου Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας κατά την συνεδρίασή του της 23.09.2013 και κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 14 του καταστατικού της, όρισε ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος, την κα Βασιλική Βάλβη του Μιχαήλ. Πηγη: ΝΕΛ
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 Ανεκτελεστα τα σημερινά δρομολόγια του European Express και του Aqua Maria, καθώς και τα δρομολόγια του Aqua Jewel από την Παρασκευή έως τη Δευτέρα λόγω δυσκολιών με τους ανεφοδιασμού των πλοίων της ανακοίνωσε η ΝΕΛ!!!
fund.st Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 (edited) Η αρχή του τέλους... Edited October 8, 2013 by proud_ionian quote
TAXMAN Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 Να βγάλουνε τα λεφτα απο τις τράπεζες που έχουν και α) να πληρώσουν τα πληρώματα που εινα απλήρωτος απο και Απρίλιο και μετα να το κλείσουν το μαγαζάκι τους. και λεφτα έχουν και πολλα , αρχίσανε κόλπα αγουδημου παλι.θα πέσει πολυ ξύλο αν ακουμπήσουν λεφτα απο τα πληρωματα
gpap2006 Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 Ακύρωση δρομολογίων ΝΕΛ λόγω πετρέλευσης είχε γίνει και πέρσυ ή κάνω λάθος?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now