Lord Posted June 15, 2013 Posted June 15, 2013 (edited) Λήμνος - Μυτιλήνη σήμερα 9.5 ώρες (5.5 στα χαρτιά). Να ετοιμάζεται ο αντικαταστάτης παρακαλώ. .....ME 12.9 το βαποράκι....με μπουνάτσα :( Τα καταντησε η Νελ τα πλοια της να πηγαινουν με ταχυτητες φορτηγου,ειτε για λογους οικονομιας ειτε επειδη δεν πανε αλλο πια, ειτε λογο βλαβων.Εχουμε και λεμε European 13-14, Ταξιαρχης 14-15, Μυτιληνη 15,5-16,5, Θεοφιλος 14-15(τωρα ειναι στον παγκο βεβαια), Aqua jewel 13-14(στον κοφτη) και το πιο γρηγορο του στολου το Spirit με 16-16,5. Πιστευω αν κολυμπαγαν ακομα τα Μιλενα-Νταλιανα που πηγαιναν 14-15 θα ειχαν τρελες κοντρες και θα εβγαιναν και νικητριες στα 40+ φευγα τους. Edited June 15, 2013 by proud_ionian move
proud_ionian Posted June 15, 2013 Posted June 15, 2013 ολα αυτα δειχνουν μια εταιρεια σε αποσυνθεση και απο την αλλη κανουμε υδροβολες στο sky
Neptune Posted June 15, 2013 Posted June 15, 2013 Αμα δεν υπαρχει σαλιο (για να μην πω το αλλο με την βαφη των αυγων) τι να σου κανει και ο κοσμος που δουλευει. Αυτοι δεν τραβανε ζορια?
Neptune Posted June 15, 2013 Posted June 15, 2013 Ας προσεξουν παντως μη λενε οτι ειχαν πολυ κινηση και καθυστερησε το βαπορι μην τους κανουν και κανα ελεγχο για υπεραριθμους...
TAXMAN Posted June 16, 2013 Posted June 16, 2013 ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ... καποιος να τραβήξει τη πρίζα τελειωσεεεε το πράγμα μερικοί τα κατάφεραν και πάλι νερά τη ΔΑΝΕ. Και GA τριτωσε το κακο
proud_ionian Posted June 16, 2013 Posted June 16, 2013 απο το 2001 την κλαιμε τη ΝΕΛ και οχι μονο επιβιωνει, αλλα στηριζεται αδρως με κρατικο (δανεικο) χρημα. μην ειστε τοσο αισιοδοξοι οτι θα κλεισει
mytilene Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 (edited) ΑΡΘΡΟ ΓΙΟΚ...... http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1817371 Edited June 17, 2013 by mytilene
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Ανακοινωση της ΝΕΛ για την αρνητικη απαντηση στην ενταξη της στο αρθρο 99 Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι η αίτηση εξυγίανσης της που είχε υποβάλει σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 106 επ. Ν.3588/2007 που συζητήθηκε στις 05 Οκτωβρίου 2012, πρωτόδικα δεν έγινε δεκτή.Το Διοικητικό Συμβούλιο που έλαβε γνώση, αποφάσισε όπως εξαντλήσει κάθε ένδικο μέσο για την θεραπεία της απόφασης αυτής και συνάμα να προβεί σε κάθε πρόσφορη ενέργεια με στόχο την διατήρηση της βιωσιμότητας και της συνέχισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας.
MILTIADIS Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 H απορριψη της αιτησης υπαγωγης στο 99 ειναι τρανη αποδειξη οτι το περιβοητο σχεδιο εξυγιανσης της εταιρειας που προεβλεπε μια σειρα απο ενεργειες/διευκολυνσεις πληρωμης των οφειλων της εταιρειας προς πιστωτες,εργαζομενους,ασφαλιστικες εισφορες,προμηθευτες κτλ μπαζει απο παντου και φυσικα αυτο δεν περασε απαρατηρητο απο το πρωτοδικειο.Προφανως και οι διοικουντες το περιμεναν οτι δεν ειχαν καμια ελπιδα γι αυτο και ολο αυτο το χαλι σε ολα πλεον τα πλοια της εταιρειας το τελευταιο διαστημα.Καποιοι παλευουν με νυχια και με δοντια να την βγαλουν μεχρι το Σεπτεμβρη..Το μονο που ισως τους κραταει ακομα στη ζωη ειναι οι πολιτικες πλατες..
Stefanos Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 απο τ ένα αυγουστιάτικο φεγγάρι στο άλλο και κάθε χρόνο περιμένουμε το ίδιο,αλλά κάτι μου λεει ότι εχει ακόμα αρκετές ζωές και ας έχει φάει ήδη τις 7
makisatsea Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 εχετε βαλθει να την κλεισετε..να δοθυε τι κερδος θα εχετε εσεις
Petros P Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Δεν εχει βαλθεί κανεις να την κλείσει ... Απλα κάποιοι που θα πρεπε να ενδιαφέρονται για την ΝΕΛ .. Απλα δε το κάνουν
Stefanos Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 (edited) Δεν νομίζω πως έχει βαλθεί κάποιος να τη κλείσει τουλάχιστον η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με την εταιρεία σε αυτό το φορουμ ασχολείται διότι στεναχωριέται με τη κατασταση διότι θα ήθελε να βλέπει μια άλλη ΝΕΛ αυτή που υπήρχε πριν μια 15ετία πριν αγοραστούν τα ταχύπλοα δηλαδή,δυστυχώς όμως όσες ευκαιρίες υπήρξαν να ανορθωθεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια δεν απέδωσαν,εξάλλου όποιος θέλει το κακό μιας εταιρείας η είναι αδιάφορος απέναντι της απλά δεν ασχολείται Edited June 17, 2013 by Stefanos
georgios express Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Makisatsea, δεν μπορώ να μιλήσω για όλους, αλλά είμαι από εκείνους που χωρίς υστεροβουλία, δεν θέλουν να κλείσει μιά ιστορική Εταιρεία όπως η ΝΕΛ, που καλώς ή κακώς κυριάρχησε για χρόνια στο Βόρειο Αιγαίο και εξυπηρέτησε και τα Δωδεκάνησα, μέχρι την Κύπρο. Αλλά κρατώντας ζωντανό ένα ζόμπι (που δεν είναι και το μοναδικό εδώ που τα λέμε), αποδυναμώνονται οι σοβαρές (όσες υπάρχουν...) ανταγωνίστριες Εταιρείες, υποσκάπτεται η βιωσιμότητά τους, υποβαθμίζονται οι υπηρεσίες προς τους επιβάτες και σπαταλώνται λεφτά κομμένα από συντάξεις και περίθαλψη. Οπότε, να μην κλείσει η ΝΕΛ, αλλά ας λειτουργήσει ως σοβαρή, αξιοπρεπής και φερέγγυα Εταιρεία-αν μπορεί. Ειδ' άλλως, ένας είναι ο δρόμος... (Το να μην κλείσει η ΝΕΛ δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κλεισθούν σε περίκλειστο και φυλασσόμενο χώρο-aka φυλακή-όσοι την οδήγησαν στην εξαθλίωση, από παλιά έως τώρα).
makisatsea Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 κλεινοντας μια εταιρεια δεν κανει καλο για τοθς επιβατες..αυτο μαλλον δεν το γνωριζετε.......οταν γινει αυτο καποια αλλη εταιρεια θα μπει και θα κανει την γραμμη μονοπωλιο..επομενος ο επιβατης θα πληρωμει παραπανω εισιτηριο..μην ξεχνατε περσυ στην γραμμη χιο-μυτιληνη το εισιτηριο ειχε 30 ευρω και η αλλη εταιρεια το ειχε 45...αρα ποιος θα εχει το προβλημα?
proud_ionian Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 οι φορολογουμενοι που κρατανε ζωντανη τη ΝΕΛ, ωστε να μπορει να κανει το μαγκα με εχοντας εξασφαλισει τα προς το ζειν απο τον κρατικο κορβανα
kyr1 Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 Οι συνέπειες του άκρατου ανταγωνισμού, της κάκιστης διαχείρισης και (εν τέλει) του λουκέτου σε μια ακτοπλοϊκή εταιρεία είναι λίγο ως πολύ γνωστές και έχεις δίκιο σ'αυτό. Νομίζω ότι οι υπόλοιποι συναγωνιστές στηλιτεύουν περισσότερο τα λάθη επί λαθών της ΝΕΛ τόσα χρόνια, και το αποτέλεσμα που έχουμε αυτό το καλοκαίρι (που καλά καλά δεν ξεκίνησε) με βλάβες στα πλοία, πιο πριν με επισχέσεις εργασίας, με την απουσία της από τον κορμό στη γραμμή που την ανέδειξε για πρώτη φορά μετά απο 40 χρόνια κλπ, παρά στις όποιες συνέπειες. Όσον αφορά στις διαφορές επί των τιμών το προηγούμενο καλοκαίρι έχεις δίκιο αλλά μην ξεχνάς ότι πχ το Πάτμος είναι νεότευκτο πλοίο και δεν ειναι δυνατόν να μειώσει τις τιμές από ένα σημείο και έπειτα. Αλλά εκτός αυτού, μπορεί το καλοκαίρι να μείωσε τις τιμές η ΝΕΛ αλλά τι συνέβη στη συνέχεια ; Ακόμα και αυτή η κίνηση της ΝΕΛ ήταν λάθος, καθώς ξεκίνησε έναν πόλεμο τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς βρισκόταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και κυρίως, είχε (από πιο παλιά) αρχίσει να χάνει στο "μέτωπο" των φορτηγών. Όλα αυτά μαζί κάνουν μια πολύ ενδιαφέρουσα "σούμα" με ακόμα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα...
enas chiotis Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 Εννοείται ότι δεν είναι ευχάριστο να κλείσει οποιαδήποτε εταιρεία, τόσο για τους ναυτικούς της όσο για το επιβατικό κοινό, αρκεί η εταιρεία να παρέχει τα ελάχιστα που μπορεί να απαιτεί ένας επιβάτης πληρώνοντας εισιτήριο (ασφάλεια, συνέπεια δρομολογίων, καθαριότητα). Τα καλά του ανταγωνισμού φυσικά τα αναγνωρίζουμε, αλλά επί του παρόντος η εταιρεία δεν έχει κανένα πλοίο της σε ελεύθερη γραμμή. Όλα είναι σε επιδοτούμενες γραμμές, με καθορισμένο από το κράτος ναυλολόγιο και δρομολόγια, που βλέπουμε ότι μετά βίας τηρούνται. Δανειζόμενος δυο φωτό από τη gallery, υπενθυμίζω ότι ουδείς αναντικατάστατος.
speedrunner Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 αρκεί η εταιρεία να παρέχει τα ελάχιστα που μπορεί να απαιτεί ένας επιβάτης πληρώνοντας εισιτήριο (ασφάλεια, συνέπεια δρομολογίων, καθαριότητα). Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι η ΝΕΛ παρέχει τίποτα απο όλα αυτά και ιδιαίτερα συνέπεια δρομολογίων!!! και θα φέρω ένα παράδειγμα απο τα πολλά που θα μπορούσα να γράψω!!! Το επιδοτούμενο δρομολόγιο του AQUA JEWEL απο Λαύριο για Κεα - Κύθνο - Σύρο - Πάρο - Νάξο - Ϊο - Σίκινο - Φολέγανδρο - Κίμωλο - Μήλο που κανονικά εκτελείτε κάθε Παρασκευή με επιστροφή το Σάββατο μέχρι την Σύρο, απο την αρχή του έτους μέχρι και σήμερα έχει γίνει ΜΟΝΟ 7 φορές απο τις 24 που θα έπρεπε κανονικά, και αναρωτιέμαι πόσο ακόμη πρέπει να περιμένει το υπουργείο μέχρι να κηρύξει την ΝΕΛ έκπτωτη απο την γραμμή????
maniac Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 και φυσικά πρέπει να κρατηθεί ζωντανή...έχει σκεφτεί κανείς τις πραγματικές συνέπειες του να κλείσει μια εταιρία ??? τόσα χέρια και οικογένειες ζούνε...ούτε να μου περνά από το μυαλό δεν θέλω τώρα αν φτάνουμε σε σημείο να λέμε ότι δεν παρέχει και ασφάλεια τι να πω......!
TAXMAN Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 Ρε παιδεία να χαλαρώσουμε ασφάλεια στους επιβάτες και πλήρωμα προσφέρει και πολύ περισσότερο απο άλλες εταιρείες απλά ετοιχαν ζημιές σε πλοία και αυτό είναι. Μην τα ισοπεδώνουμε . Και ας γνωρίζουμε πριν πούμε κατι
minoan Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 Συνεχιστε λοιπον εσεις που την θελετε να σωζετε τις τραπεζες κ να μην παραπονιεστε καθολου
MILTIADIS Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Συμφωνα με το emprosnet η Νελ μπροστα στη δεινη που εχει περιελθει σχεδιαζει ακομα και να εγκαταλειψει καποιες αγονες γραμμες.Θα υπαρξουν ανακοινωσεις την επομενη βδομαδα οπως ολα δειχνουν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now