NHSOS XIOS Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Εχασαν την αγονη απ την NEL Earl:D και ειπαν να το βαλουν στην προηγουμενη γραμμη του.Απο τις 18/3 επεστρεψε στο Dover-Calais,πιθανον,με πιο 'δυνατα' προπελακια απο πριν(οπως σχολιαζουμε παραπανω).
NHSOS XIOS Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Ο ΜΟΛΙΕΡΟΣ πηρε την σκαλα που φαινεται εδω,μαζι του για ενα μινι ταξιδακι(η του επεσε δεν πολυκαταλαβα)
TED Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Ο ΜΟΛΙΕΡΟΣ πηρε την σκαλα που φαινεται εδω,μαζι του για ενα μινι ταξιδακι(η του επεσε δεν πολυκαταλαβα) Αν κρίνω από τον τίτλο που δίνουν στο youtube, κόπηκαν κάποια συρματόσχοινα που την κρατούσαν. Η συνέχεια του βίντεο εδώ.
George Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Κάποιο θεματάκι είχε το πλοίο στο λιμάνι του Calais στις 28 Φλεβάρη. Και συγκεκριμένα πρέπει να χτύπησε στην προβλήτα αλλά δεν διακρίνομαι για τις ξένες γλώσσες μου και δεν μπόρεσα να αλλιεύσω περισσότερα. Το μόνο σιγουρο είναι ότι βρίσκεται στη Δουνκέρκη για επισκευές.
proud_ionian Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 οι βρετανοι συνασθενεις, με αφορμη τη ναυλωση απο τη stena των VII & VIII, λενε οτι ο μολιερος δεν εχει αποδωσει τα αναμενομενα. καιει πολυ περισσοτερο, ενω στην πραξη κανει τον ιδιο χρονο με τα υπολοιπα, (αν θυμαμαι καλα οταν αγοραστηκε ελεγαν οτι δεν θα πηγαινει με 26-27 κομβους) και οτι οπως διαμορφωθηκε απο την αλλαγη των εσωτερικων χωρων, ειναι καταθλιπτικο, γεματο σκουρους διαδρομους που δεν οδηγουν πουθενα και πολλα μικρα σαλονια ("δωματια" τα λενε) που μονο αν ψαξεις ολο το πλοιο θα τα ανακαλυψεις. σχολιαζουν μαλλιστα οτι η στενα πρεπει να τα ξηλωσει ολα
.voyager Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Eξωτερικά, πάντως, θεωρώ ότι είναι το ομορφότερο τoυ channel.
proud_ionian Posted April 28, 2011 Posted April 28, 2011 το φθινοπωρο του 2007 ηρθε στα νερα μας για δυομισυ μηνες, εκτελωντας δρομολογια για την ΑΝΕΚ στην αδριατικη. τοτε που λογω της δρομολογησης του Αριαδνη απο τη HSW στα χανια, η ΑΝΕΚ κατεβασε το champion κατω κανοντας ολο της το προγραμμα κ..ο λογω του οτι το πληρωμα του δεν ηταν συνηθισμενο στις συνθηκες (φορτωσης και μανουβρας) των ελληνικων λιμανιων και λογω περιστασιακων προβληματων σε μια μηχανη, το θυμομαστε για τις πολυωρες καθυστερησεις του. δεν αφησε καλες εντυπωσεις κυριως λογω των καθυστερησεων, αλλα και του οτι το γκαραζ και το embarkation του, ηταν σχεδιασμενα για βορειοευρωπαϊκα λιμανια. περισσοτερα απο το περασμα του απο ελλαδα, στις σελιδες 2-6 του θεματος. το μενου του μπλε superfast, περιλαμβανει 9 φωτογραφιες + μια ακομη.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2011 Posted April 29, 2011 τοτε που λογω της δρομολογησης του Αριαδνη απο τη HSW στα χανια, η ΑΝΕΚ κατεβασε το champion κατω κανοντας ολο της το προγραμμα κ..ο Δεν νομίζω να έγινε για αυτό η ναύλωση του Jean Nicoli από την ΑΝΕΚ!! Εκείνη τη περίοδο είχα πάθει ζημιά το Λατώ κατά την ναύλωση του στην Αλγερία και πήγε το Λευκά Όρη στη ναύλωση. Όποτε έφεραν το Olympic Champion στα Χανιά, ετσι με ένα πλοίο κάλυψαν τη γραμμή των Χανιών αντί δυο που θα χρειαζοντουσαν κανονικά.
proud_ionian Posted April 29, 2011 Posted April 29, 2011 αν δεν ηταν το θεμα των χανιων δεν θα πηγαινε τo champion χανια και η βενετια θα καλυπτοταν εκ των ενοντων. το ειχαμε συζητησει εκτενως τοτε και σε αυτο το θεμα και στο θεμα της ΑΝΕΚ (σελ 11-13) και στα χανια (7-17). θυμιζω οτι το jean nicoli το πληρωσε αδρως, δεν ανηκε σε "θυγατρικη" της ΑΝΕΚ, να το ναυλωνει, εναντι συμβολικου τιμηματος. Η Attica διεκδικεί 2,4 εκ. ευρώ από τους αγοραστές του Superfast X λόγω απώλειας εσόδων, καθώς παρά τη ρητή δέσμευση στο Memorandum of Agreement να μην χρησιμοποιήσουν το πλοίο στην Αδριατική, εκείνοι το ναύλωσαν στην ΑΝΕΚ (ως Jean Nicoli) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2007. Τα διεκδικει απο μια εταιρια που πλεον δεν εχει στην κατοχη της το πλοιο. Μπερδεμενη υποθεση παντως. Τωρα δε ξερω αν βγαινει ακρη με το οτι το πλοιο δρομολογηθηκε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ ναυλωμενο η αν ηταν ξεκαθαρο οτι ουτε μεσω ναυλωσης μπορουν να το χρησιμοποιησουν στην Αδριατικη... αληθεια με αυτην την ιστορια τι εγινε; κερδισε τπτ η attica ή δεν το τραβηξε το θεμα;
proud_ionian Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 απο οτι λενε οι αγγλοι συνασθενεις (yahoogroups), το λιμπιζεται η στενα
proud_ionian Posted June 14, 2012 Posted June 14, 2012 συμφωνα με το ferries of northern europe, μαλλον θα παει κατα λιθουανια μερια
George Posted July 9, 2012 Posted July 9, 2012 Προς το παρόν ύψωσε σημαία Μάλτας και μετονομάστηκε σε σκέτο MOLIERE. Συνεχίζει να βρίσκεται στη Δουνκέρκη.
George Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Αναχώρησε από τη Δουκνέρκη την Τρίτη το βράδυ και μέσω Portland, έφτασε σήμερα στο Tillbury. Από ότι λέγεται θα χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.
coyote Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Αφού οι καμπίνες του είχαν ξηλωθεί κατά τη μετασκευή που του έκανε η seafrance, πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί ως ξενοδοχείο?
George Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Οι καμπίνες του πλοίου δεν έχουν ξηλωθεί. Η Seafrance ήθελε να τις ξηλώσει αλλά η έλλειψη ρευστού ακύρωσε τα όποια πλάνα για μετασκευή. Έχουν παραμείνει οι ίδιες όπως ναυπηγήθηκε. Και αυτός ήταν ένας λόγος που το πλοίο είχε εξαιρετικά μικρό πρωτόκολλο επιβατών σε σχέση με τα υπόλοιπα της γραμμής Dover - Calais.
proud_ionian Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 ειναι σιγουρο αυτο; εγω θυμαμαι ποστ και αρθρα σε ξενογλωσσα sites που περιεγραφαν συγκεκριμενα που ειχαν ξηλωθει οι καμπινες και εγιναν σαλονια και μαλλιστα ανεφεραν οτι στους δημοσιους χωρους οπου πρωτα ηταν καμπινες, ο κλιματισμος ηταν αδυναμος. σε προηγουμενο ποστ εδω ειχαμε δει και σχολια για μικρα σαλονακια εκει που υπηρχαν καμπινες
George Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Δεν θυμάμαι ακριβώς αν κάποιες από τις καμπίνες ξυλώθηκαν, αλλά το μεγαλύτερο μέρος αυτών έχει παραμείνει. Μη φανταστείτε κάτι δηλαδή σαν τα STENA SUPERFAST VII και VIII. Το μεταφέρω διότι είχα αυτή την κουβέντα πάρα πολύ πρόσφατα με ξένο "συνάδελφο" και μου έλεγε χαρακτηριστικά ότι η μετασκευή του MOLIERου ξέφυγε από τον πρϋπολογισμό χωρίς όμως να γίνουν επί της ουσίας πράμματα.
.voyager Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 (edited) Από ότι φαίνεται το πλοίο χρησιμοποιήθηκε για να στεγάσει προσωπικό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, εξού και η μεταφορά από την Δουκέρνη στο Tilbury. Το έχει αναφέρει πιο πάνω και ο George, μα γνωρίζουμε αν τελικά επιβεβαιώθηκε αυτή η φημολογία; Ή μεταφέρθηκε εκεί για άλλους λόγους, με απόφαση της νέας διαχειρίστριας εταιρείας, της γνωστής V-Ships Leisure; (Ως πλοιοκτήτρια εμφανίζεται κάποια "Scapino Shipping") Edited September 21, 2012 by .voyager
proud_ionian Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 συμφωνα με τους αγγλοφωνους συνασθενεις το πλοιο ανηκει στις πιστωτριες τραπεζες της μακαριστης SNCM. θα ναυλωθει απο την κοινοπραξια DFDS & LD για αντικαταστησει το Deal Seaways (πρωην Barfleur).
Nick the Greek Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Το Σηφράνς Μολυέρ παροπλισμένο στη Δουνκέρκη, όπου και το ξετρυπώσαμε με την καταιγίδα να πλησιαάζει απειλητικά, λίγες μόνο μέρες πρίν δραστηριοποιηθεί για τις ανάγκες των ψευτό-Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου. Νωρίτερα σήμερα το πλοίο επέστρεψε στη Δουνκέρκη, να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.
George Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 Η παρακάτω "καλλιτεχνική" προσέγγιση ανέβηκε στο group της DFDS στο facebook. Μέσα σε όλα λέει ότι το βαπόρι θα μετονομαστεί σε DIEPPE SEAWAYS και μέσα στον Νοέμβρη θα δρομολογηθεί στη γραμμή Dover - Δουνκέρκη. Καλοτάξιδο λοιπόν κι ελπίζω πλέον καλότυχο!
.voyager Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 (edited) Βάφεται στη Δουνκέρκη και στις 4 Νοέμβρη ξεκινά δρομολόγια. Edited February 23, 2015 by proud_ionian
Petros P Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 (edited) Η παρακάτω "καλλιτεχνική" προσέγγιση ανέβηκε στο group της DFDS στο facebook. Μέσα σε όλα λέει ότι το βαπόρι θα μετονομαστεί σε DIEPPE SEAWAYS και μέσα στον Νοέμβρη θα δρομολογηθεί στη γραμμή Dover - Δουνκέρκη. Καλοτάξιδο λοιπόν κι ελπίζω πλέον καλότυχο! Γαλλος φιλος μου στο fb απο το Calais ανεβασε φωτογραφιες απο την πορεια του βαψιματος . Σας τις παραθετω. Edited October 31, 2012 by Petros P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now