ΝΗΡΕΑΣ Posted October 12, 2007 Author Posted October 12, 2007 Πήρε το μάτι μου ότι η LD Lines ενδιαφερόταν (ενδιαφέρεται ακόμα?) για το πλοίο και ήθελε να το βάλει στη γραμμή Πόρτσμουθ-Χάβρη. Τώρα εξυπηρετεί την γραμμή με το Norman Spirit των 19 κόμβων και ήθελε ένα γρήγορο των 27 κόμβων για να βγάζει διπλά δρομολόγια. Αλλά...το σκέπτεται πολύ λόγω του ότι είναι μεγάλο για το λιμάνι της Χάβρης...είναι ακριβό...και υπάρχει σκεπτικισμός για την υψηλή του κατανάλωση και κατά πόσο μπορεί η γραμμή να αντέξει γρήγορο και δαπανηρό πλοίο.
proud_ionian Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 το προβλημα με τα βυθισματα σε πατρα και ancona δεν αφορα μονο το nicoli αλλα ολα σχεδον τα μεγαλα. εχουν βυθισμα 6-6,5m και σε ορισμενα σημεια (πχ στο 4 και ολη τη νοτια λεκανη της πατρας) δεν ξεπερνουν τα 7 μετρα τα βαθικα. το nicoli επισης δεν ειναι το μονο ice class στην πατρα. ικαρος και πασιφαη ειναι και αυτα (ειναι εμφανες αυτο στην πλωρη τους οπως και στο nicoli). εξακολουθω να εχω αποριες για τις μεγαλες καθυστερησεις του ως τωρα. το σαββατο το απογευμα παραλαξε το δουκατο στις 17.00 πραγμα που σημαινει οτι θα ειχε δεσει στην πατρα μετα τις 19.45, με ωρα αναχωρησης 19.00:eek: δεν πιστευω να εφυγε πριν τις 23.00. μιλαμε για μεγαλες και συνεχεις καθυστερησεις, περαν του αναθεωρημενου ωραριου. εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η παραλαξη του ηταν πολυ "συντηρητικη". περασε αρκετα δυτικα απο το δουκατο (οχι οσο κοντα περνανε τα αλλα πλοια της γραμμης, αλλα και τα διερχομενα μικρα ποντοπορα)και φαινοταν σα να ερχοταν απο δυτικα βορειοδυτικα και οχι απο βορεια.
Leo Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Παρακολουθόντας το θέμα έχω την αίσθηση ότι δεν φταίει το ice-class κ.λ.π., αλλά νομίζω η νοοτροπία του πληρώματος. Οι τρελές συνεχόμενες καθυστερήσεις , οι μανούβρες στα λιμανία και το ταξίδεμα (όπως διαβάζω από τον φίλο proud ionian) με βάζουν στην παραπάνω σκέψη. Με άλλα λόγια το τσαγανό των Ελληνικών πληρωμάτων και το φιλότιμο δεν τό έχουν οι Γάλλοι. Δεν μπαίνουν αυτοί στην διαδικασία να τρέξουνε την φόρτωση ή να κλέψουμε μια γωνιά στο ταξίδι για να βελτιώσουνε την διαφορά. Πάντως δεν ξέρω το συμβόλαιο της ναύλωσης του στην ΑΝΕΚ, αλλά νομίζω ότι τέτοιες καθυστερήσεις και όλα τα συνακόλουθα (διαμαρτυρίες, πιθανές ακυρώσεις, (πορφανώς) δισφήμιση κ.λ.π) αν προέρχονται απο κακό handling του πλήρώματος σίγουρα θα εκπίπτουν από τον ναύλο.
margaritis24 Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 ειναι προφανες οτι οι ανθρωποι δεν ρισκαρουν ουτε το πλοιο ουτε την ασφαλεια των επιβατων!Ενω τα δικα μας πληρωματα ζουνε κατω απο την καταπιεση των εταιριων τους.Για φανταστητε καποιο κοκκινο με 4ωρες καθυστεριση πως θα κατεβαινε κ πως θα ξυριζε τις ακτες!!!
.voyager Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Πριν περίπου μια ώρα ο Jean προσπάθησε να με προσπεράσει! (φώτο 1) Πλησίασε αρκετά (φώτο 2), μα τελικά μπήκαμε μαζί στο λιμάνι (φώτο 3), ρισκάροντας να φάω πρόστιμο όμως εγώ από την αποφασισμένη δημοτική αστυνομία, προκειμένου να το προλάβω στο δέσιμο
El Greco Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 to plio simera eftase giro stis 17.30 simera anti 13.30. i kathisterisis ofilonte se vlavi mias mixanis, etsi akousa simera. Teleytea taksidevi me max taxitita 22/23 knt. gnorizi kapios perissotera??
Neptune Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Το μονο που γνωριζω με σιγουρια και μπορω να πω ειναι οτι σημερα εκανε μια ωρα πριν την Πατρα 25.7 κομβους
proud_ionian Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 20.00 ηταν ακομη στο 7-8 (αγιου νικολαου) και επαιρνε καυσιμα. τοσο πολυωρες καθυστερησεις (απο το ηδη πιο ελστικο προγραμμα του), δεν δικαιολογουνται ουτε απο τις πιο προσεκτικες μανουβρες, ουτε απο τις συντηρητικες παραλλαξεις. αντε να σου δωσουν μια ωρα παραπανω, που ειναι ηδη υπολογισμενη στα δρομολογια του Νικολή. οταν θες πατρα ηγουμενιτσα αγκωνα 24 ωρες (τσε βαλε) τοτε μιλαμε για διαρκως μειωμενη ταχυτητα. Neptune 25,7κομβους. στο τελος τελος (που θα ελεγε και μια ψυχη) αφου ειναι κατι μονιμο γιατι δεν ανακοινωνουν δρομολογια με ωραρια σαν και αυτα που δινουν για το σοφοκλη οταν κανει αγκωνα;;
proud_ionian Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 τον τελευταιο καιρο εχουν φτιαξει τα πραγματα και τηρει τα ωραρια του. σημερα με ωρα αφιξης 17.30, 17.15 ηταν "κομμενο" μισο μιλι απο τη μαρινα.
georgios express Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Εκτός αν οφείλεται σε αυτό, όπως έχω ξαναπεί .
George Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Για το πλοίο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μερικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο "channel". Μία από αυτές είναι η Seafrance και από ότι φαίνεται άνθρωποι της εταιρίας έχουν επιθεωρήσει πολύ πρόσφατα το πλοίο.
Leo Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Χμμμ.... βαθύ-ρηχό, ice class, δυσκίνητο, αργό κλπ... όμως διαβάζω έχει πέραση η κυρία.... Μπράβοο
.voyager Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Το "ice-class" είναι αρνητικό? Δυσκίνητο κι αργό? Ένα πρώην Superfast?... Και τα άλλα αδέρφια από τη HDW έτσι είναι δλδ.?
Leo Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Φίλε voyager, αν πας λίγα παράθυρα πίσω θα δείς ότι έχουμε μιλήσει πάρα πολύ γαι το πλοίο και τις καθυστερήσεις που μάζευε στις αρχές της δρομολόγισης του στην Πάτρα. Υπήρξαν πολλές απόψεις και υποθέσεις για το τι προκαλεί τις αργοπορίες κλπ. Μέσα σ' αυτές τις εναλλαγές γράφτηκαν και όσα αναφέρω πιο πάνω....τα οποία θεωρούταν σαν " κουσούρια ". Βλέπω όμως από τα όσα είπε ο George ότι δεν επηρεάζουν την εμπορικότητα και τισ πραγματικές ικανότητες του πλοίου. Ελπίζω να εξήγησα επαρκώς
.voyager Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Έχω διαβάσει τα άλλα post και συμμετείχα κι ο ίδιος, εφόσον έχω "ζήσει" επανηλλημένα τις καθυστερήσεις του (Πάτρα μένω). Απλά δεν ξέρουμε ποιοί ήταν οι ακριβείς λόγοι των καθυστερήσεων κι αν επιβεβαιωμένα είναι αργό και δυσκίνητο
margaritis24 Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 επειδη διαβαζω συνεχεια για το καραβακι πραγματα που δεν ισχυουν ωρα να τα πουμε ολα σωστα!εχει κ.ο.χ. ιδιο με ολα τα αλλα superfast κ τα ιδια προπελακια κ ιδιο βυθισμα που σημαινει οτι δεν ειναι πιο βαρυ ουτε πιο δυσκινιτο αρα γυριζει ουσιαστικα σαν τα αλλα τυπικα.τωρα αναλογα με τον καπτεν που το χειριζεται γυριζει γρηγορα η αργα.δεν ειναι ολη σαν τον δεναξα κ τον μολφεση.η πιο μεγαλη αληθεια που τα εσπρωξε ο μεγας περικλης ολα ειναι οτι εκαιγαν πολυ!για αυτο κ η ανεκ το παει με πιο οικονομικη ταχυτητα για να εχει λιγοτερα πετρελαια + οτι πρεπει να βγουν κ τα εξοδα της ναυλωσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2007 Posted November 19, 2007 Η ναύλωση του Jean Nicoli εάν δε κάνω λάθος, τελειώνει στο τέλος του Νοέμβριου. Το πιθανότερο σενάριο είναι να μην ανανεωθεί η ναύλωση του πλοίου.
ramnh Posted November 19, 2007 Posted November 19, 2007 Ηδη στο πρόγραμμα της ΑΝΕΚ του Δεκεμβρίου στην θέση του φαίνεται να μπαίνει το Λευκά Ορη
anek16 Posted November 19, 2007 Posted November 19, 2007 Lefka Ori και Hellenic Spirit Απο 1 Δεκεμβρη παμε(Ανγκονα).Προχθες μας ηρθε το Fax με τα δρομολιγια και εχουμε μια υγουμενιτσα την εβδομαδα.Παντως τα δρομολογια ειναι....... 3 ωρες θα πρεπει να εχουμε φορτοση και ξεφορτοση και να φυγουμε απο την Αγκονα
proud_ionian Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 τωρα που τηρει τα ωραρια του, το πετυχαινουμε και ανθρωπινες ωρες. εδω το περασμενο σαββατο (24/11) εξω απο τις οξειες. 14.30 τραβηγμενη η φωτο, λογικα πριν τις 16.00 θα πρεπει να ειχε δεσει πατρα, με ωρα αφιξης 15.30. pas mal. τωρα τι εκανα εγω στις οξειες; πηγα να ριξω παραγαδια
.voyager Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Ήσουν ανοιχτά από την Οξειά, επιβαίνοντας στο Κεφαλονιά!
Earl Granville Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 voyager e!oxi kai ti exi to san nikoli....protimotero 8a itan na rotousame tous epibates pou etixe na taxidepsoun me ayto!!!den itan liga ta parapona. Ενα λεπτό ρε παιδιά να μην τα μπερδέψουμε τα πράγματα.Το Jean Nicoli το έχει φτιάξει ο κ.Παναγόπουλος με το γνωστό επιτελείο που έχει οι οποίοι θεωρούνται μετρ των κατασκευών και το έχουν αποδείξει επανειλημένα. Επίσης είναι από το ίδιο ναυπηγείο (ΗDW) που έφτιαξαν το 5 και 6 τα οποία είναι περίφημα πλοία και ταξιδεύουν απροβλιμάτιστα τόσα χρόνια στις θάλασσες μας. Τις ίδιες προδιαγραφές έχει πέραν του ξενοδοχειακού και του ότι τα πλοία που κατασκευάστηκαν για Βαλτική και αυτά που κατέληξαν Σκωτία είναι ice class. Οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα νεότευκτο και αξιόλογο πλοίο. Τώρα αν έχει μικρό ξενοδοχείο,είναι ή όχι μηχανικά εγκατελειμένο από τότε που το πήραν οι Γάλλοι(πιθανόν να είναι κι έτσι επειδή τελικά δεν ήταν αυτό ακριβώς που ήθελαν οι Γάλλοι) ή ξερω εγώ τι άλλο δεν φταίει το βαπόρι αλλά οι τωρινοί πλοιοκτήτες του.
.voyager Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Συμφωνώ απόλυτα Εarl. Αυτό λέω κι εγώ. Τώρα που ανέφερες τη HDW όμως, είχε κάποια προβλήματα με το Superfast V, γι' αυτό και παρέδωσε πρώτα το VI. Και ειδικά με το ελληνικό υποβρύχιο που έχει σημαντική κλίση και παραμένει εκεί (και μέσα στο νερό). Ίσως θα έπρεπε να πάει σε άλλο thread αυτό που αναφέρω τώρα.
Kangerlussuaq Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 Δευτέρα βράδυ στο λιμάνι της Πάτρας, σβήνονταν τα σινιάλα της ΑΝΕΚ από τα πλαϊνά του πλοίου και την τσιμινιέρα. Το είδα φτάνοντας από Βενετία με το Πασιφάη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now