proud_ionian Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 το ειδα σημερα οταν εμπαινε πατρα (λιγο μετα τις 16.00) και αργοτερα δεμενο και τα σινιαλα στην τσιμινιερα και στο πλαϊ παρεμεναν στη θεση τους. βεβαια το ειδα απο αριστερα και τις 2 φορες, απο δεκσα δεν ειδα τι παιζει.
George Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Στην Μασσαλία από τη Δευτέρα το πρωί ο Νικουλάκης με τα σινιάλα της SNCM σε πάντες και τσιμινιέρα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 19, 2007 Author Posted December 19, 2007 Το είδαμε κόκκινο, το είδαμε μπλε...θα το δούμε τώρα και γκρι με κανόνια ? ...παμμέγιστε Περικλή...πρόλαβες και τους τόχωσες...και δεν ξέρουν τι να το κάνουν...ακόμα και στο Γαλλικό Ναυτικό...ακριβό τους έρχεται...
George Posted December 24, 2007 Posted December 24, 2007 Finallιy (που λέει και ο Nick the Greek στο χωριό του) το πλοίο φαίνεται να πουλήθηκε στη Seafrance. Σήμερα μάλιστα λέει έπεσαν οι πρώτες υπογραφές και ενημερώθηκε το πλήρωμα που θα πάει για την παραλαβή του. Η τιμή ανέρχεται στα 110 μύρια ευρώπουλα και θα δαπανηθούν άλλα 30 για να μετασκευαστεί και να προσαρμοστεί στις ανάγκες των νέων του λιμανιών. Να διευκρινήσω ότι οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από το Internet ούτε είναι ακόμα επίσημες.
margaritis24 Posted December 25, 2007 Posted December 25, 2007 μονο ο παναγοπουλος μπορει να αξιωποιησει τα superfast!οπου κ να τα χει πουλησει προβληματα επιβιωσεις αντιμετωπισαν...
proud_ionian Posted December 28, 2007 Posted December 28, 2007 Να διευκρινήσω ότι οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από το Internet ούτε είναι ακόμα επίσημες. να που βγηκαν και στο web.απο τον Gary Andrews του FOSE, μαθαμε και στο meretmarine ειδαμε οτι το θεμα εκλεισε. SeaFrance rachète le ferry Jean Nicoli28/12/2007 La compagnie française a annoncé, aujourd'hui, avoir acquis le ferry Jean Nicoli. SeaFrance a longtemps hésité entre une construction neuve et un achat d'occasion, hypothèse que nous avions déjà évoquée il y a plusieurs semaines. La saturation des chantiers de construction, en Europe comme en Asie, semble avoir été l'une des principales raisons pour lesquelles SeaFrance a opté pour une unité de seconde main. Outre les aspects financiers, il paraissait, en effet, très difficile de pouvoir disposer d'un ferry neuf avant 2011. Presqu'immédiatement disponible, le Jean Nicoli, acquis à l'été 2006 par Veolia Transport, sera mis en service entre Calais et Douvres mi-2008. Il va remplacer les SeaFrance Renoir et SeaFrance Manet, avec une capacité de transport deux fois plus importante que celle de ces navires livrés en 1981 et 1984.
uddox Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Τα επιβατηγά αξιοποιούνται εαν η γραμμή που κάνουν έχει δυναμική. Δηλαδή , εαν η Σουπερφαστ τα έβαζε στην ίδια γραμμή τα αποτελέσματα θα ήταν κατά πολύ θετικότερα? Για τον ίδιο λόγο που άρχισε να τα πουλάει, δηλαδή όταν είδε ότι η Αδριατική χάνει την δυναμική της. Και ένας λόγος παραπάνω, που δεν συνεχίζει στα φερυ, διότι οι μεγάλες επενδύσεις έκλεισαν, αφου δεν υπάρχουν και γραμμές μεγάλου ενδιαφέροντος, στην περιοχή δραστηριοποίησης του επενδυτού
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 Σήμερον τα βαφτίσια, και το νέο όνομα αυτού: « SeaFrance Moliere »
Neptune Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Αν πιστεψουμε και το φωτομονταζ θα δουμε πρωτη φορα πως ειναι τα Σουπερφαστ σε ασπρη εκδοση
proud_ionian Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 αν δε με απατουν τα γαλλικα μου, στο link του Νηρεα λεει οτι θα ειναι seafrance moliere, αλλα οχι superfast moliere Ce grand ferry moderne et performant sera exploité à vitesse réduite. με μειωμενη ταχυτητα θα ταξιδευει
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 Πάντως, εις τους Παρισίους η μόδα φέτος ... είναι το άσπρο. Neptune, το λέμε και το ξαναλέμε μπας και σταματήσουν στην ψωροκώσταινα να τα βάφουν μπλε
Nick the Greek Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Για να το δουμε οπως φαινεται στο σαιτ του πιο γνωστου Σουηδου μετα τους Abba:D. Πλακα-πλακα, εχετε παρει χαμπαρι οτι τα 12 Superfast εχουν αρχισει να θυμιζουν κατα καποιον τροπο τα αδελφακια του Papenburg με τις τοσο διαφορετικες και εκτεταμενες καριερες?
marioskef Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Υποθέτω πως απομένει να αλλάξει και σινιάλα καθώς έχουν παραμείνει αυτά της παλαιάς ιδιοκτησίας... Περιμένω να τα δω λευκά
Neptune Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Οι εργασιες μετασκευης του θα γινουν στη Δουνκερκη στα ναυπηγεια Arno Dunkerque
proud_ionian Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 €15εκ θα χαλασει η seafrance. θα ξηλωθουν καμπινες και θα φτιαχτουν σαλονια για να παιρνει 1500 ατομα (απο 750) κα θα γινουν οι απαραιτητες προσαρμογες πλωρα πρυμα (θα γινει ασχημοτερο δηλαδη ) για να μπορει να δενει στα linkspans.
proud_ionian Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 το βαπορι εχει καθυστερησει αρκετα. εδω και λιγες εβδομαδες εχει ξεκινησει δρομολογια μονο για μεταφορα φορτηγων (κατι σαν τον ταξιαρχη ενα πραμα) και μεσα σεπτεμβρη ελπιζουν να ειναι ετοιμοι οι εσωτερικοι χωροι για να αρχισει να παιρνει και επιβατες.
thanosp Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Το σαβατοκύριακο που μας πέρασε έτυχε να βρεθώ στη Γερμανία οδικώς οπότε το πέρασμα της Μάγχης με το πλοίο ήταν αναγκαίο. Ήλπιζα το πέρασμα να γίνει με το Moliere αλλά δυστυχώς δεν συνέβει κάτι τέτιο Είχα όμως την ευκαιρία να το φωτογραφίσω με τα νέα του χρώματα καθώς βρίσκόταν ακριβώς δίπλα απο το πλοίο μας. Ή φόρτωσή του βρισκόταν σε εξέλιξη κάτω απο ελαφριά βροχή. Η τσιμινιέρα του φωτεινή μαζί με τα χαρακτηριστικά πτερύγια που υποδηλώνουν το παρελθόν του. Δυστυχώς η απόσταση μεταξύ των πλοίων ήταν μικρή και δεν μπορούσα να βγάλω μια πιο ολοκληρωμένη φωτογραφία. Σε ερώτηση συνταξιδιωτών μου γιατί τόση μανία με το πλοίο, η απάντηση μου σχετικά με το παρελθόν του πλοίου, απέσπασα την χαρακτηριστική απάντηση.."Αααα.. ε και...?"
Orestis Posted December 22, 2008 Posted December 22, 2008 (edited) Η Attica διεκδικεί 2,4 εκ. ευρώ από τους αγοραστές του Superfast X λόγω απώλειας εσόδων, καθώς παρά τη ρητή δέσμευση στο Memorandum of Agreement να μην χρησιμοποιήσουν το πλοίο στην Αδριατική, εκείνοι το ναύλωσαν στην ΑΝΕΚ (ως Jean Nicoli) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2007. Edited December 22, 2008 by Orestis
Neptune Posted December 22, 2008 Posted December 22, 2008 Τα διεκδικει απο μια εταιρια που πλεον δεν εχει στην κατοχη της το πλοιο. Μπερδεμενη υποθεση παντως. Τωρα δε ξερω αν βγαινει ακρη με το οτι το πλοιο δρομολογηθηκε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ ναυλωμενο η αν ηταν ξεκαθαρο οτι ουτε μεσω ναυλωσης μπορουν να το χρησιμοποιησουν στην Αδριατικη...
NHSOS XIOS Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Τον αραπη κ αν τον πλενεις,το σαπουνι σου χαλας...Τελικα αυτο το κοκκινο των SUPERFAST θελει να βγαινει παντα στην επιφανεια(εκτος αν χρησιμοποιουν ολοι χρωματα αναλογα με του ΜΥΤΙΛΗΝΗ)
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 16, 2009 Author Posted February 16, 2009 Τελικα αυτο το κοκκινο των SUPERFAST θελει να βγαινει παντα στην επιφανεια(εκτος αν χρησιμοποιουν ολοι χρωματα αναλογα με του ΜΥΤΙΛΗΝΗ)Δεν ξέρω για τα χρώματα που χρησιμοποιούν, αλλά το σίγουρο είναι ότι η Seafrance έχει οικονομικά προβλήματα και το τελευταίο που ενδιαφέρει αυτή την ώρα είναι εάν είναι καλοβαμένο το παπόρο...που εδώ που τα λέμε δεν είναι και στα μαύρα χάλια
NHSOS XIOS Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 Ο ΜΟΛΙΕΡΟΣ 'μας',κανει κατι επισκευες στο Brest.Τωρα τι ακριβως,διαβαστε τι λεει η μεταφραση απ το google στο παραπανω αρθρο... Είναι εγγεγραμμένη στο έντυπο αριθ. 2, 16 Φεβρουαρίου Ferry SeaFrance Μολιέρου πρέπει να παραμείνει εκεί μέχρι τον Μάρτιο του 15 για μια προγραμματισμένη στάση στο τεχνικό SOBRENA. Εκτός από την κλασική συντήρηση του σκάφους, η τοποθεσία επίσης εκτελεί βαριά εργασία. Η προσθήκη του έλικα στην πίσω πλευρά και θα πρέπει να βελτιώσει την ευελιξία. Η γεννήτρια θα είναι επίσης να ενσωματωθούν. Αντιμέτωποι με την κρίση, έχει SeaFrance πωλήσεων SeaFrance manet και SeaFrance Cézane, Renoir και Nord-Pas-de-Calais είναι αφοπλιστούν.
margaritis24 Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 τελικα μονο οι ελληνες πλοιαρχοι μπορουν να τα φερνουν βολτα κ να τα κανουν οτι θελουν στα λιμανια
Nick the Greek Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 Το αρθρο λεει σε γενικες γραμμες οτι εκτος απο τις κλασσικες εργασιες συντηρησης, στο πλοιο θα προστεθει stern thruster που θα βελτιωσει την ελκτικη του ικανοτητα, οπως επισης και μια ηλεκτρογεννητρια(χωρις να διευκρινιζει αν προκειται για εξτρα στις ηδη υπαρχουσες ή για αντικατασταση). Γενικα η εταιρεια του εχει παροπλισει 3 πλοια και εχει θεσει προς πωληση αλλο ενα για να αντιμετωπισει την κριση. Το πλοιο μαζι με τα Rodin και Berlioz αποτελει το βαρυ πυροβολικο της εταιρειας.
Earl Granville Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 Κι άλλο stern Thruster? Αφού έχει ήδη ένα Για καμιά άγονη το προοριζουν κι αυτό?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now