Nick the Greek Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Απέπλευσε πρίν λίγο από τη Δανία με προορισμό το Tallinn παρακαλώ.
Darklife Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 (edited) Χωρίς σινιάλα με το μπλε που γύρισε από Καναδά. Πάει για laid up μέχρι νεοτέρας στο Tallinn. Edited May 15, 2024 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Χθες παραδόθηκε πίσω στην Tallink και πάει για παροπλισμό στο λιμάνι Paljassaare του Ταλίν, μέχρι να αποφασιστεί το μέλλον του από την Tallink
Nick the Greek Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Η Tallink δεν έχει η ίδια κάποια γραμμή που να του ταιριάζει σε επίπεδο χαρακτηριστικών. Το ότι δεν βρέθηκε άλλος μουστερής, δύο τινά μπορεί να σημαίνει. Είτε το ότι η Tallink ζητάει πολλά, είτε το ότι οι πιθανοί αγοραστές/ναυλωτές βρίσκουν το πλοίο πολύ ρυπογόνο, με τον αντίστοιχο αντίκτυπο που έχει στο τι θα χρειαστεί να πληρώσουν σε περιβαλλοντικό φόρο.
Strofalos Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Το ότι φτάσαμε στο σημείο τα χελιδόνια του Περικλή να τα τρώνε οι ντάνες, ειναι από τα άγραφα... Αν και για Μανωλιό το κόβω και αυτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Αργά ή γρήγορα θα βρεθεί μουστερης για να το δουλέψει πιστεύω στη Μεσόγειο!!
HS_4 Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Υπάρχει περίπτωση να το έπαιρνε η άττικα ή ειναι απαγορευτικό;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Για ναύλωση θα μπορούσε να το πάρει η Attica Group, έτσι ώστε να καλύψει κενά που έχει
Nick the Greek Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Σίγουρα θα βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος, προφανώς και δεν είναι του πεταματού το πλοίο. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως εμείς σκεφτόμαστε συναισθηματικά γιατί πρόκειται για ένα πρώην Superfast, γιατί είναι όμορφο, γιατί είναι γρήγορο. Κι αναρωτιόμαστε γιατί δεν σπεύδουν οι ενδιαφερόμενοι ή γιατί δεν κάνει κίνηση η Attica. Όμως για να καταλάβουμε ποιά είναι η πραγματική του αξία, πρέπει να βάζουμε τους εαυτούς μας και στην θέση των πιθανών ενδιαφερομένων. Και αν μπορώ να πω μια γενικότητα για τη ναυτιλία αυτήν τη στιγμή, και ειδικά για πλοία που είναι υπό το καθεστώς EU ETS και Fuel EU Maritime, είναι πως το πρώτο πράγμα που κοιτούν οι εταιρείες σε όλους τους τομείς πλοίων, είναι οι καταναλώσεις και οι συνεπακόλουθες -βαρέως φορολογούμενες πια- εκπομπές ρύπων. Τα 27 μίλια ταχύτητα δε σημαίνουν πια πως φτάνεις νωρίτερα κατά 2 ώρες, σημαίνουν πως πληρώνεις ένα πολύ μεγάλο ποσό σε ετήσια βάση παραπάνω σε φόρο. Που καταβροχθίζει το περιθώριο κέρδους σου.
iord Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 (edited) Πολύ σωστά, και νομίζω η άνοδος των Ιαπώνων στην Αδριατική (Αριάδνη/ οραιζον) δείνει αυτή την λογική. Βέβαια για να είμαι ηλικρινης θεωρώ ότι το πλοίο είναι ότι πρέπει καλοκαιρινή ναύλωση στην γραμμή Σάμος Κως Ρόδος, μιας και ούτε ETS έχει ούτε θα κάψει πολύ με τους 21-22 κόμβους που απαιτεί (δεν ξέρω αν έχει και σκραμπερς). Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη γιατί ούτε σε τι κατάσταση είναι το πλοίο ξέρω ούτε πόσο το κοστολογεί η ταλινκ ούτε αν η αττικά θα χρειαστεί τελικά πλοίο. Edited May 15, 2024 by Nick the Greek Quote
Petros P Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 57 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Για ναύλωση θα μπορούσε να το πάρει η Attica Group, έτσι ώστε να καλύψει κενά που έχει Ωραία πες μας που και πότε,γιατι εγω για πλάκα το έλεγα 😛
Tasos Kavala Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Μάλλον στον Grimaldi βλέπω να καταλήγει και αυτό.
margaritis24 Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Δεν κανει για Αιγαιο με 680 ατομα πρωτοκολλο!δεν ειχαν σαλονια αυτα μονο κρεββατια!εκτος αν παει Ιταλια κ ερθει αλλο απο δω
nomikos Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Τα 4 αδελφά θα ήταν άλλα πλοία αν το ντεκ 7 που είναι όλοι οι κοινόχρηστοι εκτεινόταν έως πρύμα.Θα μπορούσε με κάποια μετασκευή να γίνει αυτό. Από την άλλη θα μου πεις αυτό ακριβώς που αναφέρω έγινε στα XI και XII.
Strofalos Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 7 hours ago, iord said: (δεν ξέρω αν έχει και σκραμπερς). Όχι, δεν έχει φορέσει πλυντηρίδες το συγκεκριμένο.
George Posted May 16, 2024 Posted May 16, 2024 Δεν φαίνεται στο ais αλλά σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο πήρε και πάλι το παλιό του όνομα SUPERFAST IX.
proud_ionian Posted May 16, 2024 Posted May 16, 2024 (edited) Ενώ περιμένω στο νότιο λιμάνι να του πιάσω το βιλάι, βλέπω στους Σουηδούς συνασθενείς ότι έφτασε στο Tallinn φρέσκο βαμένο μπλε, με το καναδέζικό του όνομα. Edited May 16, 2024 by proud_ionian Βαμένο όχι καμένο.
Strofalos Posted May 16, 2024 Posted May 16, 2024 Εεεεε...πολύ φρεσκαδούρα ειναι για τον Ηλιό..! Αυτός χτυπάει από 40 και πάνω.
MILTIADIS Posted May 16, 2024 Posted May 16, 2024 6 hours ago, nomikos said: Σημαίνει κάτι που πήρε το παλιό του όνομα; Σημαινει οτι πηρε το ονομα που ειχε επι Tallink πριν ναυλωθει τωρα που γυρισε στην πλοιοκτητρια του. 6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Γίνονται αλλαγές στα πλάνα από ότι φαίνεται. Πιθανόν να δούμε το Αριάδνη στο Αιγαίο και το Superfast IX στην Αδριατική!! Πιο πιθανο να δεις το Κρητη 1 στην Αδριατικη🤪Γιατι το συγκεκριμενο μαλλον θα μπει στη γραμμη Paldiski-Kapellskär απ οσα γραφουν σε ξενα φορουμ.
Samianshiplover Posted May 17, 2024 Posted May 17, 2024 Από όσο φαίνεται έχει αλλάξει και στο Ais το όνομα δηλ Superfast IX αλλά με Εσθονιακη σημαία
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now