proud_ionian Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Οι Καναδοί δεν θα το κρατήσουν. Το πλοίο, αν δεν κάνω λάθος, ανήκει στην Tallink.
Strofalos Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Στην Tallink ανήκει και δουλευει στον Καναδά με ναύλωση στη ναύλωση. Άρα θα το σουτάρουν το πιθανότερο..θα γυρίσει Βαλτική. Να δω που θα το δρομολογήσουν..αυτοί είναι ήδη γεμάτοι.
George...f Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Η Attica ακουει; Αν και ice class στην Αδριατικη δύσκολο. Το αδερφακι του, Jean Nicoli επι εποχές ΑΝΕΚ το μακρινό 2007 δεν είχε αφήσει και τις καλύτερες εντυπώσεις. Βέβαια άλλες εποχές τότε, τώρα με τα πλοία του Grimaldi προφανώς είναι κλάσεις ανώτερο.
Shippihs Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Στο Καναδα πάντως είχε βγάλει αρκετά θέματα και χωρίς να ζορίζεται ιδιαίτερα κιόλας. Αν και στο τέλος στο Γκριμαλντι το βλεπω να καταλήγει
nomikos Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Δεν είχε embarkation για αυτό.Με μια μικρή μετασκευή φτιάχνεις. Πρέπει να είναι το μόνο από τα αδέλφια του που εσωτερικά είναι όπως ήταν επί Superfast. Πρέπει να το πάρει η Αττικα!
proud_ionian Posted March 25, 2024 Posted March 25, 2024 (edited) Οι Καναδοί συνασθενείς αναφέρουν ότι έχουν σβηστεί τα σινιάλα της Marine Atlantic από το πλοίο. Σε σχόλια στην αρχική ανάρτηση, γίνεται κουβέντα ότι το πλοίο θα έρθει Μεσόγειο (φωτογραφίζουν G) και ότι το κρατά για λίγο η εταιρία μέχρι να δουν πως θα ρολάρει ο αντικαταστάτης. "They should hang on to the Atlantic Vision for awhile, see how this Chinese thing is going to perform, that name they put on it doesn't sound to appealing." Edited March 25, 2024 by proud_ionian
kefalonia94 Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Συγγνώμη αλλά το πλοίο δεν ήταν ναυλωμένο από την Tallink στη Marine Atlantic; Οπότε δε νομίζω να πέφτει λόγος στους Καναδούς για το τι θα απογίνει το πλοίο, μπορεί η Tallink ήδη να χει συμφωνήσει για την πώληση του. Πάντως σιγά μην το αφήσει ο Grimaldi, αν η Attica ήταν έξυπνη θα πρεπε να το τσιμπήσει αν τα Tasmanakia της πέφτουν ακριβά...
proud_ionian Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 To πλοίο ανήκει στην Tallink Το είχαμε αναφέρει (ξανά) προ ημερών. Λογικά οι συνασθενείς μιλάνε για διαφορετικές διαδικασίες που τρέχουν παράλληλα. Το ένα είναι η τυπική λήξη της ναύλωσης και το άλλο είναι το μέλλον του πλοίου, είτε με πώληση, είτε με νέα ναύλωση.
Strofalos Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Σε λίγο ο Γκριμάλντι θα έχει περισσότερα Superfast και από την ίδια την Superfast!! Εν τω μεταξύ, τα Superfast της Βαλτικής είναι Ταμάμ για Αδριατική έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση εκεί. Η Άττικα δεν έχει χρόνο για αγορές..ασχολείται με μπογιές και χρώματα.
SQE Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Δέν θα συμφωνήσω διότι είναι ice class που συνεπάγεται μεγαλύτερο lightship = αυξημένη κατανάλωση . Καταλληλότερα είναι τα Spirit of Tasmania I & II , αλλά δεν νομίζω να έχουν πλάνα για αγορές μεταχειρισμένων ούτε και το ρεστό στην παρούσα.
kefalonia94 Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 (edited) Να τα μας... Αν και ακούγεται πολύ έντονα στα ξένα Grimaldi! Πάντως βόρεια τα της Irish Ferries είναι αυτά που έχουν Κυπριακή σημαία... Edited March 28, 2024 by kefalonia94
proud_ionian Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 Και η Tallink, που είναι ακόμη πλοιοκτήτρια, μέσω κυπριακών εταιριων νομίζω τα έχει. Irish δεν πάει. Αυτοί πάνε για το Spirit of Britain I.
kefalonia94 Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 (edited) Μπα η Tallink έχει κατά κύριο λόγο Εσθονίας. Edited March 28, 2024 by kefalonia94
Petros P Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 Κυπριακή βάζουν οι Πολωνεζικες και η p&o. για να δουμε …
iord Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 (edited) Kαι η στένα, η οποία είχε/εχει και τα αδέλφια του έχει κυπριακή Edited March 28, 2024 by polmyt quote
kefalonia94 Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 Πάντως ένα είναι το μόνο σίγουρο, μόνο στην Attica δε θα καταλήξει! 😂
nomikos Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 (edited) Κυπριακή βάζει και ο Ηλιο.Να το έπερνε καμιά Sea Jets να το έβαζε Χανιά να τρελαθούμε τελείως!! Αυτό και τα άλλα 3 αδελφά του πιστεύω είναι τα ομορφότερα Superfast!! Edited March 28, 2024 by nomikos
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 1 hour ago, iord said: Kαι η στένα, η οποία είχε/εχει και τα αδέλφια του έχει κυπριακή Πιστεύω ότι θα καταλήξει σε Stena.
proud_ionian Posted March 28, 2024 Posted March 28, 2024 (edited) Δεν ξέρω αν είναι θέμα πίστης, αλλά στο Ferries! αναφέρουν ότι έχει πλήρωμα από τη Stena πάνω. Σε σχόλια κάποιοι άλλοι συνασθενείς λένε ότι ζήτησε η Tallink πλήρωμα απο τη Stena για τον διάπλου του Ατλαντικού, αλλά μου φαίνεται λίγο υπερβολή αυτό. Edited March 28, 2024 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 Έφυγε σήμερα το απόγευμα (ώρα Ελλάδος) με προορισμό το Skagen της Δανίας.
HS_4 Posted April 7, 2024 Posted April 7, 2024 (edited) Ποιος το πήρε τελικά; Edited April 7, 2024 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted April 16, 2024 Posted April 16, 2024 Προορισμός το Odense της Δανίας, άρα μάλλον πάμε για δεξαμενισμό και συντήρηση στο Lindoe Shipyard. Για να δούμε πως θα βγεί από κεί. Προσωπική μου άποψη πως θα βγεί κάτι σε Stena μια και βλέπω πως η τεχνική διαχείριση -όχι η πλοιοκτησία, τουλάχιστον όχι πρός το παρόν- έχει περάσει στην Stena Rederi A/S. Μήπως αντικαταστήσει το Stena Vinga στη γραμμή Goteborg – Fredrikshavn? Οψόμεθα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now