Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

το παπορο επαθε black out. ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τη συμβαινει. δεν μπορει απο ολα τα κοκκινα μονο αυτο να βγηκε σκαρτο. μηπως στις "αλλαγες" που εκαναν οι καναδοι πριν το δρομολογησουν το "τζολεψαν" παραπανω απο οσο πρεπει; (πχ ισχυροτερα thrusters κλπ).

Posted

Και μιας και ενημερωθηκαμε απο τον proud,ας δουμε και τα

του παποριου σε βιντεακια

ΥΓ.Για αλλη μια φορα φαινεται ποσο ωραια ρεπορταζ κανουν οι Καναδοι-Αμερικανοι;)

  • 3 months later...
Posted
Για αλλη μια φορα φαινεται ποσο ωραια ρεπορταζ κανουν οι Καναδοι-Αμερικανοι;)

Μιάς και σου αρέσουν τα Καναδικά ρεπορτάζ...ας δούμε και ένα σημερινό, από την χθεσινή πρόσκρουση του πλοίου στο ντόκο, λόγω του αέρα...και την απόκτηση οπής στην πρύμνη.

post-31-128326984594_thumb.jpg

  • 2 months later...
Posted (edited)

Όλα τα λεφτά όμως είναι τα σχόλια που ακολουθούν το δημοσίευμα. Μάλλον οι επιβάτες-Καναδοί φορλογούμενοι δε το θέλουν.

Edited by proud_ionian
quote
  • 2 years later...
Posted

Μηχανικα προβληματα το κρατανε δεμενο απο τις 25/6.

Απο το http://www.vesseltracker.com

The North Sydney - Argentia ferry service was brought to a halt due to trouble with the starboard gearbox of the "Atlantic Vision" more than a week ago. The replacement part needed for the vessel arrived in North Sydney on July 1, 2012, two days later than expected. Technicians worked overnight to install it. The ferry was scheduled to return to service in the evening of July 4 out of North Sydney following sea trials the day before. The "Atlantic Vision" is expected to arrive in Argentia on on July 5, if everything goes well.
  • 1 year later...
Posted

Toν Οκτώβριο λήγει η ναύλωση του βάπορα, αφού ολοκληρώνεται η πενταετής συμφωνία. Μένει να δούμε αν η Marine Atlantic θα το αγοράσει, αν θα ανανεώσει τη ναύλωση ή θα το στείλει πίσω...

  • 3 weeks later...
Posted

συμφωνα με το ferries outside europe (επικαλειται ανακοινωση της Tallink) η ναυλωση στους καναδους παρατεινεται ως το νοεμβριο του 2014

  • 11 months later...
  • 4 months later...
Posted

Είναι πιθανό η διαχειρίστρια εταιρεία να μην ανανεώσει τη ναύλωση (hope so) όταν κληθεί να αποφασίσει τον ερχόμενο Αύγουστο και ο βάπορας να γυρίσει στην Ευρώπη, δηλαδή στην Tallink (κι από εκεί στη Stena;...). 

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 8 months later...
Posted (edited)

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Tallink, η ναύλωση του πλοίου παρατείνεται μέχρι τον Νοέμβριο του 2020, με option για άλλα 2 έτη. Κάπου τότε σύμφωνα με φήμες, η Marine Atlantic θα το αντικαταστήσει με άλλο (παρόμοιο...) που φέρεται να έχει ήδη αγοράσει. Φήμες και μόνο, το τονίζω.

Edited by .voyager
  • 1 year later...
  • 2 years later...
Posted

Μετά την έλευση του νέου E-Flexer σε 2 χρόνια, πού πιστεύεται πως θα καταλήξει το καράβι; 

Εγώ θα στοιχημάτιζα στη GNV ή στη Corsica Linea.

  • 2 weeks later...
Posted

Η ναύλωση είναι από την Tallink σωστά;Τόσα χρόνια που είναι ναυλωμένο πραγματικά πρέπει να έχει δώσει πολλά λεφτά στην εταιρεία

Posted

Λογικά θα παραταθεί μέχρι να παραλάβουν οι Καναδοί το e-flexer που έχουν παραγγείλει, μέσω της Stena φυσικά.

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...