Strofalos Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Όμορφο βίντεο για ένα όμορφο πλοίο. Το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, κάτι Κλαούντιες τις τρώει για πρωινό αλλά, ας όψεται ότι ρουφάει τ'αντέρια του. Εμείς, είτε στα όνειρά μας είτε στην πραγματικότητα, θα το περιμένουμε κάποια στιγμή πίσω.
nomikos Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Με δύο μηχανές και 20 κόμβους δε νομίζω να έχει τρελές καταναλώσεις. Για Αδριατική πλέον είναι μικρό,όμως για Αιγαίο και Κρήτη πιστεύω πως ταιριάζει μια χαρά.Οι κοινόχρηστοι είναι λίγοι όμως χρειάζεται μία μικρή μετασκευή με τη προσθήκη ενός μικρού σαλονιού πρύμα στο ντεκ 7.Όπως κατασκευάστηκε εξαρχής στα Xi και Xii.Οι υπόλοιποι εσωτερικοί χώροι να διατηρηθούν ως έχουν. Αν θέλει η Αττικα να παραμείνει ισχυρή στη Κρήτη και να μη μεινει πίσω από τους ανταγωνιστες πρέπει να αντικαταστήσει τα Γιαπωνεζικα και τούτο είναι ιδανικό. Ομοίως και για Κω Ρόδο. Καημός μεγάλος τα 4 Superfast της Βαλτικής..
Nick the Greek Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Φίλε Νομικέ, το ότι βρίσκεται πια εκεί τόσους μήνες και δεν το έχει ακουμπήσει κανείς, νομίζω μιλά από μόνο του για το τι πιστεύουν οι εταιρείες όσον αφορά το οικονομικό της εκμεταλλεύσεώς του. Ούτε καν η Stena Line που έχει τα 2 αδέρφια και υποτίθεται πως ξέρει καλύτερα από τον καθένα πως να τα αξιοποιήσει, δεν έχει μπεί στο παιχνίδι. Αν το σκεφτείς, ακόμη και αν ρίξει την ταχύτητα στους 20 κόμβους ή κάπου εκεί καίει παραπάνω από πλοία που μπαίνουν στη σύγκριση, λόγω του ice class. Δε λέω πως δε θα βρεθεί κάποια στιγμή μουστερής αλλά πιστεύω αυτό θα γίνει μόνο αν η Tallink το βγάλει στην αγορά με σημαντική έκπτωση. Ή για περιορισμένο χρονικό διάστημα ναύλωσης από κάποιον που αντιμετώπισε μια ατυχία με κάποιο άλλο πλοίο και χρειάζεται άμεσα τοννάζ.
SuperRunner Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 (edited) 5 hours ago, Nick the Greek said: αλλά πιστεύω αυτό θα γίνει μόνο αν η Tallink το βγάλει στην αγορά με σημαντική έκπτωση Διαβάστηκε από Attica και Σούπερ Μάριο. 🤣 Edited November 4, 2024 by SuperRunner
Strofalos Posted November 5, 2024 Posted November 5, 2024 (edited) Τι να το κάνει ο Μάριος αυτό το "ναυάγιο"..? 20 χρονών καράβι??? "Τίποτα πιό εκλεκτό"... 😜 Edited November 5, 2024 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted November 21, 2024 Posted November 21, 2024 Δεν πρέπει να το έχουμε αναφέρει, η κλάση από DNV γύρισε σε Bureau Veritas.
Nick the Greek Posted January 21 Posted January 21 Φρέσκιες πληροφορίες από Σουηδία μεριά αναφέρουν πως δεν υπάρχει κάτι νεότερο για το πλοίο. Η Tallink το έχει βγάλει στην αγορά αλλά δεν τσιμπάει κανείς, μήτε για ναύλωση, μήτε για αγορά. Το πλέον αξιοσημείωτο, είναι πως η Tallink στη γραμμή Paldiski - Kapellskar, μια γραμμή φορτηγατζίδικη δηλαδή, προτιμά να μπαλώσει τις ακινησίες των Sailor και Regal Star με το καθαρό cruise ferry Star(πρώην Oscar Wilde/James Joyce) που της επιστρέφεται από την Irish Ferries, παρά να δραστηριοποιήσει το Superfast XI.
George...f Posted January 21 Posted January 21 Τόσο ασύμφορο είναι στη λειτουργία του λόγω ice class? Πραγματικά θα χαιρόμασταν να γυρνούσε πίσω στη Superfast όπως είχε φημολογηθει. Είτε για Αδριατική μέχρι να έρθουν τα καινούργια είτε για Αιγαίο.
Nick the Greek Posted January 21 Posted January 21 Αριθμούς δεν γνωρίζω ακριβώς, τα γεγονότα περιγράφω. Είναι στο Tallinn από τον περασμένο Μάιο, μπαίνουμε στους 9 μήνες δηλαδή, όπου νά' ναι.
pkos Posted January 21 Posted January 21 Μακάρι να ήταν πίσω στην αδριατική σε σχέση με το άλλο που είναι το ναυλωμένο καλύτερο θα ήτανε
BS CHIOS Posted January 21 Posted January 21 1 hour ago, pkos said: σε σχέση με το άλλο που είναι το ναυλωμένο καλύτερο θα ήτανε Για τους επιβάτες μπορεί, την εταιρεία ίσως και να την συμφέρει η επιλογή του Claudia ή κάποιου άλλου πλοίου, παρομοίων χαρακτηριστικών. Κοστοβόρα πλοία σαν αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλει η Attica στην Αδριατική, πράγμα ολοφάνερο από τις τελευταίες κινήσεις του ομίλου (πλοία τύπου Claudia και Λευκά Όρη σε 30ωρα ταξίδια, scrubbers στα Fossen και τα Superfast με τις μεγάλες καταναλώσεις).
Georgius Posted April 2 Posted April 2 Πάντως, αφού ξαναφόρεσε τα σινιάλα της Talink, ετοιμάζεται να αντικαταστήσει το πουλημένο στη Irish, Star I, στη γραμμή Paldiski-Kapellskär.
Nick the Greek Posted April 2 Posted April 2 Εντυπωσιακό, μιλάμε για μια καθαρά φορτηγατζήδικη γραμμή με ελάχιστη επιβατική κίνηση, που τα μέχρι πρότινος απασχολούμενα πλοία έκαναν με κάτι σε 14-15 κόμβους αν θυμάμαι καλά.
Ferry Himuka Posted April 2 Posted April 2 Σε ελληνικά δεδομένα, για εμάς που δεν ξέρουμε τα βόρεια, ποια γραμμή θα μπορούσε να είναι δηλαδή?
Nick the Greek Posted April 2 Posted April 2 Τύπου Ασπροβάλτα Σερρών - Μεστά. Υπό την έννοια πως αναχωρεί από ένα λιμάνι(Kapellskar) καμιά ώρα μακριά από μεγάλο αστικό κέντρο(Στοκχόλμη). Αυτό το Kappelskar είναι πραγματικά 3 προβλήτες στη μέση του πουθενά, το μοναδικό που υπάρχει μέσα στο λιμάνι είναι μια βιοτεχνία ξύλου αν θυμάμαι καλά. Πας εκεί μόνο και μόνο για να μπείς στο πλοίο. Σκέψου πως πέρυσι που ταξίδευα από εκεί για το Naantali, είχα κλείσει ένα εισιτήριο σαν πεζός(ταξίδευα με το αμάξι φίλου) και με είχαν πάρει τηλέφωνο από τη Finnlines να με ρωτήσουν πως θα έρθω στο πλοίο γιατί ήμουν η μόνη πεζή κράτηση και ήθελαν να ξέρουν αν θα χρειαστεί να έχουν standby λεωφορειάκι για να με πάει στο πλοίο. Τον προορισμό(Paldiski) τον συγκρίνω με τα Μεστά γιατί το πλοίο δεν πάει στο Tallinn(το κοντινότερο μεγάλο αστικό κέντρο, γύρω στη 1.5 ώρα οδήγηση από το Paldiski) αλλά σε μια μικρή κωμόπολη. Και κωμόπολη που τη λέω της περιποιώ τιμή, εγώ το θυμάμαι σαν ένα μεγάλο Σοβιετικού τύπου στρατόπεδο. Ούτε και καμιά βιομηχανική περιοχή θυμάμαι εκεί γύρω, μόνο δάσος. Να μην τα πολυλογώ, η όποια επιβατική κίνηση θα πάει Στοκχόλμη – Ταλλίνν με άλλες εταιρείες. Στη γραμμή αυτή έχει σχεδόν μόνο φορτηγά. Δεν είναι τυχαίο πως τα προυπάρχοντα πλοία σε αυτήν τη γραμμή είχαν πολύ περιορισμένο κομοδέσιο. Δες τι πήγαινε πρίν.
Georgius Posted April 2 Posted April 2 H Talink μάλλον ψαχνόταν να πουλήσει κάποιο πλοίο της και η μπίλια έκατσε στο Star. Είναι όντως εντυπωσιακό, πλοία που θεωρούνται cruiseferries και θα στεκόταν επάξια σε οποιαδήποτε μεσογειακή γραμμή να δραστηριοποιούνται σε τέτοια δρομολόγια.
Diagoras Posted April 9 Posted April 9 Στο κεντρικό λιμάνι του Tallinn από προχθές το 9άρι του κόκκινου στόλου, 12 Απριλίου στις 22:00 το πρώτο δρομολόγιο από Paldiski για Kapellskar
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now