GeorgeSt Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Το σκέλος Ικαρία-Σάμος μπαίνει (εκτιμώ) extra για δημόσιες σχέσεις και για να σταματήσουν ίσως λίγο οι γκρίνιες, λογικά η εταιρεία το Σύρο-Μύκονο ήθελε για το καλοκαίρι και έβαλε και το "bonus" για να περάσει
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Θέλω να μάθω σε πιό ΣΑΣ θα περάσει η αίτηση και με πιά δικαιολογία έκτακτης δρομολόγησης λόγω αύξησης;λόγω μείωσης;λόγω πανικού που έρχεται το Πάτμος; Οταν κόβανε πέρσι την αίτηση ετήσιας δρομολόγησης της ΝΕΛ με τον γνωστό εκβιασμό ,τώρα πώς θα περάσουν την αίτηση της έκτακτης;Με πιό εκβιασμό;Δεν είναι πουθενά για να εκβιάζουν ότι θα φύγουν; Κορόιδα είναι ο Παναγιωτάκης , ο Αγούδημος,η blue star και o Στεφάνου που δρομολογούν όλο το χρόνο για Σύρο-Τήνο-Μύκονο ; Στον GRIMALDI είπανε για ετήσια δρομολόγηση όχι και το ΣΑΣ του είπε ορθά-κοφτά να κάνει αίτηση μέχρι 31 Ιανουαρίου και άμα θέλει και συμπληρωματική στις 28 Φεβρουαρίου,μην τα ξεχνάτε αυτά και κείνος τόσο πολύ στεναχωρήθηκε που φέρνει για πλάκα 3 σε Αδριατική-Ιόνιο και που ξέρεις και στο Αιγαίο.Τώρα πώς ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ θα το εγκρίνουν; Η γραμμή στο δίκτυο του 2012 είναι Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ για όλο το χρόνο.Δεν θυμάμε καμμιά έκτακτη δρομολόγηση για Ε/Γ-Ο/Γ εκτός απο ταχυπλοα που στους 8 μήνες πάντα χαλάνε και αποδρομολογούνται. Ας το πάρουν μέχρι Καρλόβασι,να δουλέψουν και οι επαγγελματίες αλλά αυτοί θα χάσουν και να δώ αν θα μπεί φορτηγό μέσα για Ραφήνα. Το πιό σίγουρο είναι η αλλαγή απο 15/6 του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και όχι του ΜΥΚΟΝΟΣ. Αφού άφησαν και έγιναν τα αίσχη το χειμώνα με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ τώρα το αλλάζουν.Αν ήμουνα ο Δήμαρχος της Κάσου και της Καρπάθου θα πήγαινα στα δικαστήρια την πλοιοκτήτρια εταιρεία και το Υπουργείο για αθέτιση της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας που έχει κατακυρωθεί με το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ και όχι το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. Οποιος θέλει βρίσκει τη σύμβαση στο www.diavgia.gov.gr στη θέση ΥΠΑΑΝ στις αποφάσεις της Ελπίδας Τσουρή και ας μας πεί αν λέει ότι όποτε γουστάρει το αλλάζει εκτός κι αν ο εκβιασμός του θα φύγω είναι η μαγκιά της εποχής.(βλέπετε περίπτωση Δημάρχου Λήμνου με την αυθαίρετη αλλαγή του ΤΑΞΙΑΡΧΗ με τη ΜΑΡΙΑ που κατέληξε.)Γιατί όταν το ζητήσαμε το χειμώνα αυτά μας έλεγαν.Τώρα αφού άφησαν το μπαούλο " που γέρνει "-εκτός απο μένα-όλο το χειμώνα στους ιθαγενείς,βάζουν το βάπορα για τους "πρωτευουσιάνους " που μιά που θάρθουν και μιά που θα φύγουν στα χωριά τους.κι αν έρθουν κι αυτοί. Αλλά βλέπεις έρχεται ο ανταγωνιστής και χάνουν το μονοπώλιο. Αφού λοιπόν νομιμοποιήσαμε τις αρπαχτές του καλοκαιριού ας περιμένουμε το Σεπτέμβριο που θα γίνει ταμείο.Το κούφωμα πάντως θα πάει σύνεφο,είναι και της εποχής.Ας έρθει ο Ιούνιος να αρχίσει η ΝΕΛ τα δρομολόγια κάθε μέρα βαπόρι(ακόμα και την Κυριακή) και με τις τιμές όπως στα άλλα νησιά- 30%εκπτωση στην επιστροφή και 50% οι άνεργοι του ΟΑΕΔ και τότε θα δούμε αν θα βγάζει τα πετρέλαια,που δεν τάβγαζε όταν ήταν για 3 χρόνια μονοπώλιο όπως είπαν καθώς έφευγαν.
Orestis Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Συνεπώς είσαι υπέρ της έκτακτης δρομολόγησης των πλοίων της ΝΕΛ, αλλά όχι του Νήσος Μύκονος; Γιατί όποιος ισχυριστεί πως η ΝΕΛ θα δρομολογήσει πλοία όλο το χρόνο στη γραμμή, είναι τουλάχιστον αφελής. Δεν το έκανε επί σειρά ετών (Σποράδες, Παροναξία κλπ), θα το κάνει τώρα που έχει μειώσει την παρουσία της ακόμα και στην κύρια γραμμή της? Άσε που τα πράγματα φέτος είναι τόσο οριακά (για όλες φυσικά της εταιρείες, όχι μόνο για τη ΝΕΛ), που ακόμα και την καλοκαιρινή περίοδο μπορεί να μη δρομολογήσει πλοίο. Στις Σποράδες (που έπρεπε ήδη να έχει ξεκινήσει), ακόμα περιμένουν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Θέλω να μάθω σε πιό ΣΑΣ θα περάσει η αίτηση και με ποιά δικαιολογία έκτακτης δρομολόγησης λόγω αύξησης;λόγω μείωσης;Κορόιδα είναι ο Παναγιωτάκης , ο Αγούδημος,η blue star και o Στεφάνου που δρομολογούν όλο το χρόνο για Σύρο-Τήνο-Μύκονο ; Στον GRIMALDI είπανε για ετήσια δρομολόγηση όχι και το ΣΑΣ του είπε ορθά-κοφτά να κάνει αίτηση μέχρι 31 Ιανουαρίου και άμα θέλει και συμπληρωματική στις 28 Φεβρουαρίου,μην τα ξεχνάτε αυτά Τώρα πώς ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ θα το εγκρίνουν; Όσον αφορά τις προσεγγίσεις σε Σύρο και Ικαροσαμία, έχω την γνώμη ότι δεν υπάρχει τυπικό πρόβλημα. Η αναχώρηση από Ραφήνα είναι ένα νέο δρομολόγιο που δεν ανταγωνίζεται τα υπάρχοντα πλοία στη Ραφήνα, δίνει επιπλέον επιλογές στον επιβάτη και σίγουρα θα λειτουργήσει θετικά για τα νησιά. Και σε αυτή την περίπτωση ας πάρει όποια ώρα αναχώρησης θέλει, αρκεί να υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο λιμάνι. Όσον αφορά όμως την προσέγγιση στη Μύκονο ( ή άλλο νησί της Ανδροτηνομυκονίας), έχω την γνώμη ότι δεν μπορεί να εγκριθεί ελαφριά τη καρδιά, αγνοώντας τα άλλα πλοία που έχουν ήδη πάρει δρομολόγια, έχουν κάνει τον προγραμματισμό τους και έχουν φάει όλο το λούκι του χειμώνα. Σε αυτή την περίπτωση, νομίζω ότι δεν είναι λογικό να πάρει αναχώρηση στις 8.00, θα πρέπει να πάει το νωρίτερο στις 9.00. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχει ενδιαφέρον να ακούσουμε όσους θα επιχειρηματολογήσουν ότι η γραμμή δεν εξυπηρετείται επαρκώς κλπ, που ενδεχομένως να είναι οι ίδιοι που έκοψαν τις Μινωικές από τα Χανιά, γιατί δεν υπήρχαν συγκοινωνιακές ανάγκες. Εάν τελικά η HSW –παραδόξως- πάρει και Μύκονο στις 8.00, πιστεύω ότι αυτό θα οδηγήσει στην εξαφάνιση της Πηνελόπης και του Σουπερφέρρυ και στο τέλος στη γραμμή θα μείνει ο Παναγιωτάκης να την εξυπηρετεί όλο τον χρόνο και η HSW με την BSF θα βάζουν πλοίο μόνο το καλοκαίρι. Το λογικό και αναμενόμενο είναι το δρομολόγιο των 8.00 να συναντήσει την σφοδρή αντίδραση όλων των υπολοίπων και κυρίως της BSF, η οποία βλάπτεται και στα δρομολόγια της Συροτηνομυκονίας. Προσωπικά, περιμένω με ενδιαφέρον την αντίδραση της BSF, ώστε να βγάλω και ένα γενικότερο συμπέρασμα και για άλλες γραμμές.
DYNAMITIS Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 (edited) δεν θα δεις κυριως απο bsf Edited May 15, 2012 by proud_ionian quote
gpap2006 Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Αν έχω καταλάβει καλά, φέτος η Ικαροσαμία θα έχει τα διπλάσια δρομολόγια από πέρσυ!!!..Πέρσυ το κατακαλόκαιρο το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πηγαινοερχότανε μοναχοβάπορο και γέμιζε μόνο τα Π-Σ-Κ. Τις υπόλοιπες μέρες είχε καλές πληρότητες αλλά ως εκεί. Φέτος σκοπεύουν να το βάλουν από Ραφήνα και παράλληλα να υπάρχει κ το ΠΡΕΒΕΛΗΣ από Πειραιά. Και κανα δυο φορες την εβδομάδα και η ΝΕΛ που θα συνεχίζει για Χιο Μυτιληνη Λημνο κλπ..Και όλα αυτά σε ένα καλοκαίρι που για τον τουρισμό προβλέπεται το χειρότερο των τελευταίων 25 ετών τουλάχιστον...Είμαι καλά γιατρέ μου??
GeorgeSt Posted May 15, 2012 Posted May 15, 2012 Προσωπικά πιστεύω ότι απλά το ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα κάνει 4, άντε 5 το πολύ αν βγαίνουν, δρομολόγια Ιούλιο Αύγουστο και μετά ξανά πάλι στα 3 την βδομάδα με το Ιεράπετρα!
Orestis Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 (edited) Τα δρομολόγια που κατέθεσε τελικά η HSW για το Νήσος Μύκονος από Ραφήνα έχουν 3 ημέρες προσέγγιση σε Ικαρία και Σάμο (μέσω Σύρου & Μυκόνου) και τις υπόλοιπες στην Πάτμο (μέσω των ίδιων ενδιάμεσων προορισμών). Άσχετα με το εάν θα τις δοθούν τα δρομολόγια, εάν δικαιολογείται η έκτακτη δρομολόγηση, εάν θα τα προτιμήσει ο κόσμος λόγω Ραφήνας κλπ, τα δρομολόγια προσφέρουν εναλλακτικές προσεγγίσεις με καλά ωράρια: Σύνδεση Ραφήνας με Σύρο που δεν υπάρχει με τα σημερινά δρομολόγια. 6 ώρες για Εύδηλο και 7,5 ώρες για Καρλόβασι. (Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο), οπότε σε συνδυασμό με τα δρομολόγια του Ιεράπετρα, θα υπάρχουν 6 δρομολόγια για Ικαρία και Σάμο την εβδομάδα (όσα δηλαδή και πέρσι, ενώ αν μπει η ΝΕΛ θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα). 7 ώρες για Πάτμο με πολύ βολικά ωράρια. Υ.Γ. Να δω που θα συζητάμε αυτό το θέμα, στα δρομολόγια της Ραφήνας, της Ικαρίας-Σάμου ή των Δωδεκανήσων…??? Edited May 16, 2012 by Orestis
GeorgeSt Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 (edited) Μετά την Πάτμο θα πηγαίνει Ικαροσαμία ή 3 μέρες Κυκλάδες-Ικαροσαμία και τις υπόλοιπες Κυκλάδες-Πάτμο? Edited May 16, 2012 by GeorgeSt
Neptune Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Εγω παντως αν τελικα καταφερει η ΝΕΛ με τα χαλια που εχει να βαλει πλοιο Ικαρια Σαμο βλεπω να πηγαινει το Πρεβελης ολο το καλοκαιρι που εχει και καμπινες και 400 κρεβατακια και το Μυκονος να κανει παρεα στο Νησος Ροδος σε καμια ντανα
polmyt Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 (edited) Αν δεν αλλαξει κατι, και με καθε επιφυλαξη, η ΝΕΛ θα πηγαινει Σαμο-Ικαρια 2 φορες τη βδομαδα με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(μαλλον Πεμπτη απογευμα και Κυριακη βραδυ) με το πλοιο στη συνεχεια να συνεχιζει για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Καβαλα.Αν μπου τα μετεφεραν σωστα τα δρομολογια ειναι υπολογισμενα με 16.5 μιλια. Ο ΤΕΟ θα φευγει για Ικαρια-Σαμο καθε Τριτη και στη συνεχεια θα πηγαινει για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Θεσσαλονικη με το δρομολογιο να ειναι υπολογισμενο με 14 μιλια. Edited May 21, 2012 by polmyt
mary07 Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Για το Ν.Μύκονος ισχύουν τα δρομολόγια από Ραφήνα που ακούγονται;
NHSOS XIOS Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 (edited) Το ΜΥΚΟΝΟΣ ουτε εχει παρει εγκριση απο το ΣΑΣ/υπουργειο ουτε εχουμε δει καποια δρομολογια απο την εταιρια του.Εξαλλου αν διαβασεις προς τα πανω θα δεις οτι ακομα η HSW δεν εχει παρει οριστικη αποφαση για το τι θα κανει με το νεο δρομολογιο(υπολογισε και αυτο που λεει ο Neptune 3ποστ πριν). Οσο για τα δρομολογια της ΝΕΛ με 16 και 14 μιλια δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να θεωρηθουν δελεαστικα για τους επιβατες.Εκτος αν μπουν καλες τιμες και χωρις Μυκονο και Συρο,τα πλοια της κανουν τις ιδιες ωρες με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ(που βεβαια κι αυτο βγαζει το δρομολογιο με χαμηλη ταχυτητα 16-17). Edited May 21, 2012 by NHSOS XIOS
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 (edited) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ NEL LINES Αυτά είναι τα δρομολόγια και ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Η NEL LINES ΝA ΤΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .....ΑΜΕΣΑ Α)Κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15.00:ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΒΑΘΥ:23.30 & Κάθε ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ 14.00:ΒΑΘΥ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ:22.30 με το ΤΑΧ/Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 (υπολογισμός ταξιδίου με ταχύτητα 26 μ/ωρα) Β)Κάθε ΤΡΙΤΗ:18.00 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ αφ.10.00 ΠΕΜΠΤΗΣ) & Κάθε ΠΕΜΠΤΗ 14.00:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ(αφ. 07.30 ΣΑΒΒΑΤΟ) με το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ(πλήρως ανακαινισθέν) Γ)Κάθε ΠΕΜΠΤΗ 18.00:ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ (αφ.03.30 ΣΑΒΒΑΤΟ) &Κάθε ΣΑΒΒΑΤΟ 09.00 :ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ(αφ.19.00ΚΥΡΙΑΚΗΣ) Δ)Κάθε ΚΥΡΙΑΚΗ 22.00:ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ (αφ.07.00 ΤΡΙΤΗΣ) & Κάθε ΤΡΙΤΗ 17.00:ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ.06.00 ΠΕΜΠΤΗΣ) με το πολυτελές Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ Edited May 22, 2012 by proud_ionian
samos Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 (edited) ειναι σιγουρο οτι θα δρομολογηθει το Αιολος??Αν ισχυει θα εχουμε 7 δρομολογια μαζι με το Ιεραπετρα...αρα το Ν. Μυκονος λογικα δεν θα δρομολογηθει...περισσευει.... Edited May 22, 2012 by polmyt
NHSOS XIOS Posted May 22, 2012 Posted May 22, 2012 (edited) Προσπαθησα λιγο να μαζεψω τα δρομολογια που μας εβαλε ο ΜΥΚΗΝΑΙ μαζι με αυτα του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.Παμε ολοι μαζι Ικαρια-Σαμο το καλοκαιρι Edited May 22, 2012 by NHSOS XIOS
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΟΦΙΛΟΣ & ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΩΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ NHSOS XIOS ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΝΕΛ ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ AEOLOS EXPRESS ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑ GROUPS ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ.
thanosp Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Δεν θα σχολιάσω για το αν μιλάμε για αναβάθμιση της γραμμής με αξιόπιστα πλοία. Ένας Θεόφιλος που θα τυραννιέτε και μαζί του θα τυραννάει τον κόσμο που θα τον προτιμά και με 14 κόμβους καλύτερα να μπει σε καμια πορθμιακή γραμμή. Διάβασα και το ΘΕΟΦΙΛΟΣ(πλήρως ανακαινισθέν) και με έκανε να χαμογελάσω. Βέβαια και είδα και το ακόμη πιο θεικό, ότι θα έχει μόνο 2 ώρες παραμονής στη Θεσσαλονίκη? Θα βαρεθεί ο NHSOS XIOS να γράφει για τις καθυστερήσεις του. Καλή σας τύχη και προσοχή όπως θα πέφτετε απο τα....σύννεφα.
polmyt Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Βέβαια και είδα και το ακόμη πιο θεικό, ότι θα έχει μόνο 2 ώρες παραμονής στη Θεσσαλονίκη? Θα βαρεθεί ο NHSOS XIOS να γράφει για τις καθυστερήσεις του. Καλή σας τύχη και προσοχή όπως θα πέφτετε απο τα....σύννεφα. Αν με 14 μιλια βαραει και καθυστερησεις χαιρετισματα.Μιλαμε οτι σε μια τετοια περιπτωση το πλοιο θα πηγαινει με 13,Λογικα βγαλανε τετοια ωραρια ακριβως για να μην υπαρχουν καθυστερησεις με το τοσο σφιχτο προγραμμα.Βεβαια θα εχει και ημερευση μια φορα την βδομαδα στον Περαια
samos Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 (edited) Οι δικες μου πληροφοριες λενε οτι γενικως το αιολος δεν θα δρομολογηθει για Σαμο.... Edited May 23, 2012 by proud_ionian quote
thanosp Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Το απεύχομαι να έχει καθυστερήσεις αλλά δεν είμαι αισιόδοξος. Μακάρι να βγώ ψεύτης και να ταλαιπωρηθεί στο ελάχιστο ο κόσμος.
NHSOS XIOS Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Αν δεν δώσουν στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πρωινό για Ικαρία-Σάμο-Πάτμο ας του δώσουν για Μεστά(3,5 ώρες)-Μυτιλήνη(6 ώρες) για να κοντράρουν το ΠΑΤΜΟΣ και τον ΚΕΝΤΕΡΗ; Τι πιο λογικο παντως να διπλωνε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ απο Πειραια σε βραδυνα δρομολογια....Φαινεται ομως οτι η Ραφηνα και το καινουργιο δρομολογιο φανταζουν ιδανικα στην σκεψη και την λογικη αυτων που αποφασιζουν Οσο για τις πιθανες καθυστερησεις του ΤΕΟ η του ΜΥΤΙΛΗΝΗ,πονταρω κι εγω οτι θα τις δουμε να γινονται πραγματικοτητα.Εδω στην αγονη εβγαζαν δρομολογια με μεγαλο περιθωριο παραμονης στα διαφορα λιμανια και παντα ξεφευγαν και απο αυτα Να βαλουμε στην συζητηση και τις βλαβες που πιθανον θα δουμε? (ο ΤΕΟ ειδικα μας εχει δωσει πολλες αφορμες για να σκεφτομαστε ετσι)
mytilene Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Έβαλε κυλιόμενες τώρα μη φοβάσαι τπτ....!!!!Δύσκολο να βγούν τέτοια δρομολόγια πάντως και ακόμη πιο δύσκολο να προτιμηθούν από το κόσμο.Καλά κουράγια σε πλήρωμα και πλοία
NHSOS XIOS Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Εχουμε μελλον τελικα μεχρι να ξεκινησουν τα δρομολογια της ΝΕΛ στην γραμμη,αρχες Ιουλιου και μεχρι τοτε πολλα μπορει να εχουν αλλαξει.Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι πουθενα...(πιθανον να το ξεκινησουν 15/8 )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now