nomikos Posted Monday at 07:02 PM Posted Monday at 07:02 PM Αφού ξέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα στην επιστροφή από Ικαρία και Σάμο,γιατί έδωσαν θέσεις στο Μύκονος από Μύκονο και Σύρο;; Ας προωθούσαν το κόσμο της Μυκόνου και Συρου στο Paros το μεσημέρι.Η αν και αυτό ήταν γεμάτο,έχουν τόσο στόλο να έβρισκαν τη λύση.
polmyt Posted Monday at 07:17 PM Posted Monday at 07:17 PM 220 εισιτηρια απο Ικαρια για Συρο ,παντα χτυπαει στο ματι.Προφανως τους ειχε σταμπαρει και το πληρωμα
rantanplan Posted Monday at 07:21 PM Posted Monday at 07:21 PM Οι μεγάλοι "πονηρογαιδαροι" είναι της Άττικα (και κανένα έκτακτο για Ικαροσαμία και 1000 εισητήρια από Συρο) που ήθελαν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Ας πρόσεχαν.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted Monday at 07:23 PM Posted Monday at 07:23 PM (edited) Εχω την εντυπωση οτι τα δρομολογια και η διαθεσιμοτητα ηταν γνωστη.... Edited Monday at 07:31 PM by polmyt quote
Lord Posted Monday at 07:28 PM Posted Monday at 07:28 PM Οπως τα λέει ο φίλος rantanplan είναι, όπως έστρωσε ας κοιμηθεί η …. τράπεζα.
Samianshiplover Posted Monday at 07:34 PM Posted Monday at 07:34 PM Ουτε επι εποχες ΝΕΛ δεν γινονταν αυτα....
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted Monday at 07:59 PM Posted Monday at 07:59 PM 33 minutes ago, rantanplan said: Οι μεγάλοι "πονηρογαιδαροι" είναι της Άττικα (και κανένα έκτακτο για Ικαροσαμία και 1000 εισητήρια από Συρο) που ήθελαν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Ας πρόσεχαν. Συμφωνώ απόλυτα. Είναι ντροπή να αφήσουν Ικαρία, Φούρνους και Σάμο με ένα μόλις πλοίο. Εντάξει είναι ο Διαγόρας εκτός δρομολογίων, μπορούσαν όμως κάλλιστα να βρουν άλλες λύσεις, αφού θέλουν σώνει και καλά να μη χάσουν το επιδοτούμενο μέχρι Καβάλα.
Αρακλειανός Posted Monday at 08:25 PM Posted Monday at 08:25 PM (edited) Να που θα μπορούσε να χρησιμεύσει το Πρέβελης με κανένα έκτακτο, που το παρόπλισαν πρόσφατα αφού πίστευαν ότι δε τους χρειάζεται κιόλας... Edited Monday at 08:26 PM by Αρακλειανός
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted Monday at 08:32 PM Posted Monday at 08:32 PM (edited) Και πληρωμα? Δεν γινονται ετσι αυτα τα πραγματα... Edited Tuesday at 05:32 AM by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted Monday at 08:38 PM Author Posted Monday at 08:38 PM 1 hour ago, nomikos said: Αφού ξέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα στην επιστροφή από Ικαρία και Σάμο,γιατί έδωσαν θέσεις στο Μύκονος από Μύκονο και Σύρο;; Ας προωθούσαν το κόσμο της Μυκόνου και Συρου στο Paros το μεσημέρι.Η αν και αυτό ήταν γεμάτο,έχουν τόσο στόλο να έβρισκαν τη λύση. Η κίνηση από Μύκονο και Σύρο για Πειραιά σήμερα ήθελε 4-5 Πάρος για να εξυπηρετηθεί!! Το Ρόδος από Μύκονο για Πειραιά σχεδόν 1200 άτομα, το Blue Star 2 κοντά στα 800 άτομα, το Μύκονος το δημοσίευμα λέει 1000 άτομα από τη Σύρο, δεν ξέρω πόσα άτομα θα πήρε από τη Μύκονο. Να υπολογίσω αλλά 1400 του Πάρος απο Μύκονο Τήνο Σύρο που πήρε μόνο του
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted Monday at 09:05 PM Posted Monday at 09:05 PM Το εκπληκτικό της όλης ιστορίας/ταλαιπωρίας είναι ότι φρόντισαν να στείλουν το Πάτμος για να φτάσουν οι επιβάτες στην Ικαρία, αδιαφορώντας εντελώς εταιρεία, λιμεναρχεία, υπουργεία, τοπικός άρχοντας που έστειλε ευχαριστίες δεξιά και αριστερά για το Άγιο φώς, πώς θα γυρίσουν πίσω αυτοί οι άνθρωποι.
wysiwid Posted Monday at 09:07 PM Posted Monday at 09:07 PM 1 hour ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Συμφωνώ απόλυτα. Είναι ντροπή να αφήσουν Ικαρία, Φούρνους και Σάμο με ένα μόλις πλοίο. Με επόμενο δρομολόγιο .. Πέμπτη
Svo Posted Monday at 09:37 PM Posted Monday at 09:37 PM (edited) Από όσο θυμάμαι, σχεδόν κάθε χρόνο κάνουμε αυτή την κουβέντα για τα απαράδεκτα δρομολόγια της Attica. Και μιλάμε για δρομολόγιο που περιλαμβάνει τη Σάμο των 32000 κατοίκων. Επίσης θεωρώ πως ακόμα και το καλοκαίρι, η γραμμή θα μπορούσε να εξυπηρετείται καλύτερα. Μήπως έχουν λιγάκι στο γράψιμο αυτά τα νησιά..? Edited Monday at 09:38 PM by Svo
basilis89 Posted Monday at 10:39 PM Posted Monday at 10:39 PM Πιστεύω πως ήταν μια συντονισμένη προσπάθεια από τα 2 νησιά ώστε να πιεστεί η εταιρία και να δρομολογήσει πλοίο για την επιστροφή τους.. Και να καταλάβει η εταιρία ότι δεν μπορει να εξυπηρετήσει αυτά τα νησιά μόνο με ένα πλοίο..
togias_k Posted Monday at 11:23 PM Posted Monday at 11:23 PM Η πιο προφανής λύση σίγουρα θα ήταν η πρόωρη ακινησία του Άρτεμις, ώστε να έχει διαθέσιμο και ένα Hellenic Highspeed το Πάσχα, ή η πρόωρη δρομολόγηση ενός εκ των HS 3/4. Ακόμα μια φορά απέδειξε την αδιαφορία.
pathfinder Posted Monday at 11:28 PM Posted Monday at 11:28 PM Μπερδεύουμε 2 θέματα. Το ένα είναι κατά πόσο επαρκούν τα δρομολόγια ή όχι. Το δεύτερο φυσικά είναι πως 200 νοματαίοι καβάλησαν ένα βαπόρι και βρέθηκαν σε ένα νησί χωρίς επιστροφή. Αυτό προφανώς όφειλαν να το γνωρίζουν όταν προγραμμάτιζαν το ταξίδι τους ειδικά σε μια περίοδο που ακόμη και η ....Αίγινα έχει πρόβλημα. Σε ολα τα μέσα οι διαθέσιμες θέσεις είναι πεπερασμένες. Εκ περιεργείας θα ήταν ενδιαφέρον να εγνώριζα πόσα από τα 200 εισιτήρια ήταν "η λύση της τελευταίας στιγμής" (δεδομένης και της διαφοράς ναύλου)
aggelos_lask Posted Tuesday at 05:19 AM Posted Tuesday at 05:19 AM 5 hours ago, togias_k said: Η πιο προφανής λύση σίγουρα θα ήταν η πρόωρη ακινησία του Άρτεμις, ώστε να έχει διαθέσιμο και ένα Hellenic Highspeed το Πάσχα, ή η πρόωρη δρομολόγηση ενός εκ των HS 3/4. Ακόμα μια φορά απέδειξε την αδιαφορία. Θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο, απλά θα τα έτρεχαν με ταχύτητα blue Star Mykonos.Ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε πολύ χθες με αποτέλεσμα κάποιοι να βρεθούν στην Σύρο.Θα μου πείτε μετά βγήκε έκτακτο το blue Star Paros, συγγνώμη αυτό όμως δεν τα διορθώνει όλα και ίσα ίσα ίσα το έστειλαν μόνο Σύρο.Εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι η γραμμή της Ικάριο Σαμίας θέλει και 1 δεύτερο συμβατικό.
polmyt Posted Tuesday at 05:41 AM Posted Tuesday at 05:41 AM 6 hours ago, pathfinder said: Το δεύτερο φυσικά είναι πως 200 νοματαίοι καβάλησαν ένα βαπόρι και βρέθηκαν σε ένα νησί χωρίς επιστροφή. Αυτό προφανώς όφειλαν να το γνωρίζουν όταν προγραμμάτιζαν το ταξίδι τους ειδικά σε μια περίοδο που ακόμη και η ....Αίγινα έχει πρόβλημα. Σε ολα τα μέσα οι διαθέσιμες θέσεις είναι πεπερασμένες. Εκ περιεργείας θα ήταν ενδιαφέρον να εγνώριζα πόσα από τα 200 εισιτήρια ήταν "η λύση της τελευταίας στιγμής" (δεδομένης και της διαφοράς ναύλου) Δεν μου προκαλει εκπληξη.Αυτο ειναι μια κλασικη λυση οταν δεν εχεις αυτοκινητο και θες απο ενα νησι να πας στο τελικο λιμανι ,συνηθως στον Πειραια, οταν δεν εχει εισιτηρια.Το κανουν πολλοι Μυτιλινιοι που κοβουν για Χιο και προφανως το κανουν οι Ροδιτες για Κω ,Συρο κλπ. ,οι Ικαριωτες κλπ. Οι λογοι ειναι ειτε το φθηνοτερο εισιτηριο (κυριως μιλαμε για πιο πιτσιρικαδες ) ,ειτε ελειψη εισιτηριων οπως τωρα.Δεν ξερω ποσο συχνα τους τσιμπανε οι ανθρωποι του πληρωματος ,αλλα ακομα και να σε πιασουν ,το πολυ πολυ να πληρωσεις τη διαφορα τιμης. Χτες βεβαια πεσανε στην περιπτωση που ηταν φισκα το βαπορι και προφανως ξερανε λιμενικο και πληρωμα οτι αν ολοι αυτοι μενανε μεσα θα μιλαγαμε για πολυ περισσοτερο κοσμο απο το πρωτοκολλο του πλοιου Νομιζω ομως οτι η Αττικα βλεποντας τις κρατησεις θα μπορουσε να δωσει τη λυση με το ΠΑΡΟΣ νωριτερα ,ωστε να μην δημιουργηθει καν αυτο το προβλημα
nomikos Posted Tuesday at 06:25 AM Posted Tuesday at 06:25 AM (edited) 11 hours ago, nomikos said: Αφού ξέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα στην επιστροφή από Ικαρία και Σάμο,γιατί έδωσαν θέσεις στο Μύκονος από Μύκονο και Σύρο;; Ας προωθούσαν το κόσμο της Μυκόνου και Συρου στο Paros το μεσημέρι.Η αν και αυτό ήταν γεμάτο,έχουν τόσο στόλο να έβρισκαν τη λύση. Κακός προγραμματισμός της Άττικα που δεν έπρεπε να δώσει θέσεις από Σύρο για Πειραιά με το Μύκονος!!!Και το Μύκονος να εξυπηρετήσει τους επιβάτες της Ικαρίας Σάμου!!!Πάνω από το μισό πρωτόκολλο για να εξυπηρετήσει μόνο τους Συριανους!!!Το μοναδικό βαπόρι της Ικαροσαμίας!!!Αν είναι δυνατόν!!! Ανέβαινε και το BS Patmos και το Χίος χθες θα μπορούσαν να περάσουν από Σύρο να μαζέψουν τους Συριανούς!!Αν είχαν ενεργοποιημένο και έτοιμο ένα ταχύπλοο θα μπορούσε να κάνει Σύρο Τήνο Μύκονο. Γενικά πολύ κακός προγραμματισμός!!!! Πρέπει άμεσα να μπει συμβατικό στη γραμμή με βραδινά δρομολόγια. Και αν δε μπορεί η Άττικα ας βάλει η Sea Jets η άλλη εταιρεία πχ Golden. Edited Tuesday at 06:26 AM by nomikos
Samianshiplover Posted Tuesday at 08:11 AM Posted Tuesday at 08:11 AM 11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Η κίνηση από Μύκονο και Σύρο για Πειραιά σήμερα ήθελε 4-5 Πάρος για να εξυπηρετηθεί!! Το Ρόδος από Μύκονο για Πειραιά σχεδόν 1200 άτομα, το Blue Star 2 κοντά στα 800 άτομα, το Μύκονος το δημοσίευμα λέει 1000 άτομα από τη Σύρο, δεν ξέρω πόσα άτομα θα πήρε από τη Μύκονο. Να υπολογίσω αλλά 1400 του Πάρος απο Μύκονο Τήνο Σύρο που πήρε μόνο του Και επειδή ήθελε 4 Blue Star Paros η Σύρος εχθές σημαίνει ότι την Ικαρία και την Σάμο πρέπει να τους συμπεριφορονται σαν να είναι πολίτες Γ κατηγορίας;; και να είναι μεγάλη εβδομάδα και να έχουμε 3 δρομολόγια μόνο ενώ άλλα νησιά έχουν 7 και 8 την ημέρα που έχουν παρόμοια κίνηση, Και μετά θέλουν όλοι να το παίζουν καλοί πατριώτες κτλ και νησιά που είναι στην παραμεθόριο τα έχουν σαν να μην υπάρχουν, Κάκος προγραμματισμός και από την εταιρία και από ότι φαίνεται όλον τον χρόνο κακό προγραμματισμό θα έχει και το Αστεριών 1,5 μήνα πιο αργά από ότι συνήθως, το μόνο που τους νοιάζει είναι οι νταλίκες κ γι αυτό βάζουν το Blue Carrier 2 συνεχώς ο κόσμος τον έχουν γραμμένο μην πω το σκέφτονται με την λογική έλα μωρέ υπάρχει και το αεροπλάνο...Ντροπή και απογοήτευση νιώθω μόνο τίποτα παραπάνω!
margaritis24 Posted Tuesday at 08:30 AM Posted Tuesday at 08:30 AM Ρε σεις τωρα πλακα κανετε;;;αφου τα εισητηρια τα κλεινεις μεσω web πια,ποια εταιρεια τα εδωσε στη Συρο;;;απλα δεν τα ειχαν κλεισει νωριτερα οι Σαμιωτες!ξερω πολυ κοσμο απο Ικαρια κλεινει Συρο για να γυρισει καλοκαιρι,παβτως κ στο Ναξος απο μικρες κυκλαδες κανουν ελεγχο στη Παρο τα βραδυα του καλοκαιριου
Annivas Posted Tuesday at 08:36 AM Posted Tuesday at 08:36 AM Με βάση το περιστατικό ας κάνουμε λίγες παραδοχές της κατάστασης : 1) όταν επιβιβάζεσαι πχ απο ικαρια για Σύρο και θέλεις να συνεχίσεις για Πειραιά δεν μπορείς εκ του νόμου να κόψεις την διαφορά στο πλοίο . Το Σύρος Πειραιάς αφορά ένα άλλο σκέλος δρομολογίου μια νέα έκδοση εισιτηρίου και αυτή δεν μπορεί να γίνει εντός του πλοίου όπου επιτρέπονται να κόβονται διάφορες για αναβαθμίσεις θέσεων . 2) προσωπικά δεν συμμερίζομαι αυτή την πρακτική αλλά πριν μπούμε σε αφορισμούς καλό είναι να αναλογιζόμαστε και την όποια ανάγκη μπορεί να έχει ο καθένας για μετακίνηση . 3) Υπάρχουν δικαιολογημένες φωνές ότι Μεγάλη Πέμπτη το Blue Star Patmos κατέβηκε το μισό στην ικαρια , όπως επίσης πολύς κόσμος κατέβηκε στην Σάμο και στην Ικαρια με τα δρομολόγια του Blue Star Myconos . Και δεν υπήρξε μέριμνα για επιστροφή . 4) δεν υπήρχε διαθεσιμότητα εισιτηρίων εδώ και πολλές ημέρες και ενώ το κάνε μπαμ ότι χρειάζονται ανάσες στις επιστροφές δεν μερίμνησαν εγκαίρως . 5) τόσο εγώ όσο και ο φίλος @SAMAINA είχαμε πει από την αρχή ότι τα δρομολόγια του Πάσχα είναι όμοια με αυτά του Φεβρουαρίου με μοναδική διαφορά την τσόντα της ικαριας στο δρομολόγιο του Πατμος την Μεγάλη Πέμπτη . Φέτος ειδικά είναι τα λιγότερα δρομολόγια από κάθε άλλη χρονιά . Το συμπέρασμα είναι ότι ένας κακός προγραμματισμός έφερε αναπόφευκτα παρατράγουδα . θα μπορούσε πχ σήμερα 7 το πρωί να φύγει το blue Star Myconos να πάει μέχρι Καρλοβασι και να γυρίσει δίνοντας ανάσες στις επιστροφές της Ικαριας Σάμου αλλά και της Σύρου Μυκόνου και κατόπιν να έφευγε για την άγονη μέχρι την Καβάλα . Οταν όμως το επόμενο βαπόρι για να γυρίσεις είναι μετά από τρεις εργάσιμες ημέρες προκύπτουν παρατράγουδα .
SAMAINA Posted Tuesday at 09:08 AM Posted Tuesday at 09:08 AM Ακριβώς, κακός προγραμματισμός όχι μόνο στα δρομολόγια, αλλά και στις ακινησίας. Πέρυσι υπήρχε και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με τρία δρομολόγια την Μεγάλη εβδομάδα και άλλα τρία μετά το Πάσχα. Ακινησία έκανε μετά παρόλο που πέρυσι το Πάσχα ήταν αργότερα. Εκτός αυτού πέρυσι το Μύκονος δεν είχε τροποποιήσει τα ωράρια με αναχώρηση από Πειραιά πρωί Μεγάλης Παρασκευής αντί απόγευμα και από Θεσσαλονίκη πρωί Κυριακής Πάσχα αντί βράδυ και χωρίς περικοπή του κοντού δρομολογίου της Δευτέρας. Η τακτική αυτή σε συνδυασμό με τον μη έγκαιρο προγραμματισμό των δρομολογίων αλλά την λογική του βάζω τσόντα δρομολόγιο όταν η κατάσταση φτάνει στο μη παρέκει δείχνει ότι τα στελέχη του εμπορικού τμήματος είναι αδιάφορα αν όχι άσχετα με την δουλειά που πρέπει να κάνουν. ΥΓ. Η τακτική πολλών Ικαριωτών να κόβουν εισιτήριο για Σύρο δεν είναι νέο φαινόμενο, όπως και καποιων Σαμιωτών να κόβουν για Χίο. Η ανοχή που δείχνει η εταιρεία έχει θεριεψει αυτή την αντικοινωνική συμπεριφορά ορισμένων. Τέλος η κίνηση να στείλουν άρον άρον το Πάρος για να μαζέψει τους πονηρούς, μυρίζει πολιτικό δάκτυλο του γνωστού Ικαρίου βουλευτή που φροντίζει την πελατεία του. ΥΓ 2 . Καλά τα ΡοΡο, αλλά δεν σώζουν πάντα την κατάσταση. Όσο για τους επιβάτες μπορεί φαινομενικά να μην τους νοιάζει, αλλά όταν υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί τρέχατε ποδαράκια μου, ειδικά όταν αρχίσει τα τηλέφωνα. ΥΓ3. Δεν έκαναν ούτε το βασικό, να κάνουν μια ανακατανομή στα εισιτήρια, αφήνοντας τα 1100 από τα 2000 εισιτήρια στη Σύρο που έχει ένα κάρο δρομολόγια και αφήνοντας δύο βασικά νησιά τους με μόλις 900!
aggelos_lask Posted Tuesday at 09:16 AM Posted Tuesday at 09:16 AM (edited) 2 hours ago, nomikos said: Και αν δε μπορεί η Άττικα ας βάλει η Sea Jets η άλλη εταιρεία πχ Golden. Η Golden όταν έχει το Andros king έτοιμο θα δείξει τι θα κάνει, βάζουν πάντως πολλές καμπίνες στο πλοίο. Edited Tuesday at 09:24 AM by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now