Petros P Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Διαβάζετε Shipfriends! υ.γ. καπου την ακουσα αυτη την ατακα
Orestis Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Αύριο και τις επόμενες ημέρες, τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος θα εκτελούνται από το Highspeed 4.
mary07 Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 (edited) Μετα λύπης μου διαπίστωσα σήμερα κάτι απαράδεκτο βλέποντας τα δρομολόγια των ημερών. Αναχωρεί σήμερα το πρωί(22/6) το Ν.Χίος, στο οποίο φυσικά είναι γεμάτο και για Σύρο,Μύκονο που έχουν και άλλα 15 καράβια την ημέρα, και το επόμενο δρομολόγιο για Σάμο προς μεγάλη μου έκπληξη είναι μετά από 4 ημέρες, την Τετάρτη 22/6!!! Δηλαδή μέσα στο καλοκαίρι,τέλη Ιουνίου 3 ημέρες χωρίς καράβι και όσοι Σαμιώτες φύγανε για τριήμερο του Αγίου πνεύματος δεν μπορούν επιστρέψουν στο νησί τους!!! Για ποιό λόγο τη Δευτέρα δεν αναχωρεί το Ν.Χίος για Σάμο ενώ κανονικά Δευτέρες αναχωρεί; Τόσο πολύ πια θα ενοχλούσε τη ΝΕΛ η επιστροφή του από Σάμο για μια μέρα; Θα έπεφτε έξω η ΝΕΛ για μια φορά που θα έπεφτε το Ν.Χίος κοντα στο Μυτιλήνη; ΝΤΡΟΠΗ και στις δυο εταιρίες και ειδικά στη ΝΕΛ που ΚΑΙ κορόιδεψε τους Σαμιώτες με τον Κεντέρη, που ΚΑΙ τσεπώνει και τις επιδοτήσεις ΚΑΙ τα λεφτά από τα εισιτήρια για Μύκονο όμως θέλει που την πρόσθεσε με το έτσι θέλω στο δρομολόγιο ΚΑΙ δεν θέλει και ανταγωνισμό από τα Νήσος. Δηλαδή και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Κατά τα άλλα κάποιοι "έξυπνοι" Βαθιώτες της προσέφεραν και έγγραφη στήριξη. . . Edited June 21, 2013 by mary07
SAMAINA Posted June 23, 2013 Posted June 23, 2013 Εχτές Σάββατο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έκανε 18 ώρες μέχρι το Βαθύ. Σε όλο σχεδόν το ταξίδι πήγαινε με 16,5. Έχει πια σπάσει το ρεκόρ του ΜΙΛΕΝΑ και του ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Μου αρέσει που ο εμπορικός σύλλογος του Βαθιού μας προτρέπει να υποστηρίξουμε την ΝΕΛ στη γραμμή
Perpin Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 (edited) Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από το πλήρωμα, πληροφορήθηκα ότι το Νήσος Χίος θα συνεχίσει και τον χειμώνα. Εσείς γνωρίζετε κάτι? Και πότε θα ξέρουμε σίγουρα? Edited June 26, 2013 by Perpin
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2013 Author Posted June 26, 2013 Το πιο πιθανό είναι το Νήσος Μύκονος παρά το Νήσος Χίος! Αυτό θα εξαρτηθεί ποιος θα διεκδικήσει την άγονη γραμμή! Γιατί πιστεύω φέτος θα έχουμε 3 υποψήφια πλοία!
Perpin Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 (edited) Ποια πλοία πιστεύεις θα είναι υποψήφια? Μυτιλήνη, Νήσος Μύκονος και ποιο άλλο? Edited June 27, 2013 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2013 Author Posted June 27, 2013 Κάποιο από το Πρέβελης/Ιεράπετρα Λ για λογαριασμό της ΑΝΕΚ/Αιγαίον Πέλαγος
gpap2006 Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 Για να υπαρχει ΜΥΤΙΛΗΝΗ πρεπει να υπαρχει και ΝΕΛ μετα το Σεπτεμβρη...
Perpin Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 (edited) μακαρι να εχουμε νησος μυκονος ή πρεβελης τον χειμωνα Πάντως το καλύτερο γι' αυτή την γραμμή είναι ένα. Να γίνεται το εξής δρομολόγιο. Πειραιάς-Σύρος-Εύδηλος-Καρλόβασι. Καλύτερα να μεταφέρονται όλοι οι επιβάτες με τα Κτελ στα λιμάνια τους. Δεν είναι δυνατόν τώρα να υπάρχουν δύο λιμάνια σε μια στάλα νησιά. Και όσον αφορά τους Φούρνους ας μπει ένα (καλύτερο) τοπικό που να πηγαίνει επιβάτες και εμπορεύματα από το Καρλόβασι στους Φούρνους. Και ας υπάρχει ένα κάργκο στην τελική που να μεταφέρει αυτοκίνητα. Edited June 27, 2013 by proud_ionian
enas chiotis Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 Αφού τα νησιά Ικαρία και Σάμος καρπώνονται πλέον τα ωφέλη του ανταγωνισμού, από 14/06-01/09 δεν ισχύει η ανώτατη τιμολόγηση κομίστρου επιβατών και οχημάτων που επιβάλλει το Υπουργείο. Αυτό άραγε ισχύει και για το Μυτιλήνη, που εκτελεί δημόσια υπηρεσία, ή μόνο για τα Νήσος;
rantanplan Posted July 6, 2013 Posted July 6, 2013 (edited) με τετράωρη καθυστέρηση η αναχώρηση του μυτιληνη αύριο. Ξέρουμε το λόγο; με την προσθήκη της Μυκόνου, ο τελικός χρόνος για Βαθύ βάσει προγράμματος είναι 16 ώρες (από 15ω,10λ). κρουαζιέρα. Edited July 6, 2013 by proud_ionian move
Perpin Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Πολύ καλό το Νήσος Χίος. Πολύ άνετο ταξίδι μαζί του. Μακάρι να μπει είτε αυτό είτε το Μύκονος και μέσα στον χειμώνα
gpap2006 Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 (edited) Ποιος φωστηρας δρομολογησε SKY κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ καθε Πεμπτη απογευμα (αυτη τη στιγμη) να ξεκινανε σχεδον ταυτοχρονα απο Βαθυ για Καρλοβασι Αγ.κυρηκο?Και ειναι αναγκη το SKY να προσεγγιζει κ Καρλοβασι (που ετσι κι αλλιως με δυσκολια θα δενει λογω στενοτητας)? Μαλλον με ξεγελασε το openseas..To sky δεν προσεγγισε Καρλοβασι και συνεχιζει για Αγ.Κυρηκο..Παλι καλα Edited July 11, 2013 by gpap2006
thanosp Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Θα παραλάβει το Μυτιλήνη τους επιβάτες προς Ικαρία. To Sky έφυγε κατευθείαν για Αγ. Κήρυκο και με την ευκαιρία καλύψει την καθυστέρηση που έχει μαζέψει.
gpap2006 Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Αν κρινω απο το στιγμα στο ais δεν εδεσε ουτε Ικαρια...
mary07 Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 (edited) Ποιος φωστηρας δρομολογησε SKY κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ καθε Πεμπτη απογευμα (αυτη τη στιγμη) να ξεκινανε σχεδον ταυτοχρονα απο Βαθυ για Καρλοβασι Αγ.κυρηκο?Και ειναι αναγκη το SKY να προσεγγιζει κ Καρλοβασι (που ετσι κι αλλιως με δυσκολια θα δενει λογω στενοτητας)? Μαλλον με ξεγελασε το openseas..To sky δεν προσεγγισε Καρλοβασι και συνεχιζει για Αγ.Κυρηκο..Παλι καλα gpap2006 μάλλον δεν είσαι ενημερωμένος για το πώς ήταν διαμορφωμένα τα δρομολόγια τα τελευταία τουλάχιστον 3 χρόνια. Η Πέμπτη συνήθως ήταν η ημέρα της σύνδεσης της βόρειας Ελλάδας με τον Άγιο Κύρηκο και το Καρλόβασι. Συνήθως ήταν προγραμματισμένη η άφιξη από Καβάλα στο Καρλόβασι νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης, απευθείας από τη Χίο. Στη συνέχεια συνέχιζε για Άγιο Κύρηκο και επέστρεφε στο Καρλόβασι απ' όπου και αναχωρούσε για Καβάλα γύρω στις 8 το βράδυ. Έτσι δεν υπήρχε κίνδυνος να συμπέσει στη Σάμο με καράβι που αναχωρούσε πιο νωρίς το απόγευμα για Πειραιά. Αυτό που άλλαξε και δημιουργήθηκε το πρόβλημα είναι η προσθήκη από το πουθενά του Βαθέως στο δρομολόγιο(Το οποίο συνδέεται με βόρεια Ελλάδα και τις Τρίτες-Κυριακές). Έτσι λοιπόν το Βαθύ είναι που δεν ήταν ανάγκη να προσεγγίζεται στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και όχι το Καρλόβασι. Edited July 12, 2013 by mary07
enas chiotis Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 (edited) Η προσθήκη του Βαθέος στα δρομολόγια του sky μάλλον έγινε με δεδομένο ότι στο Καρλόβασι υπήρχε περίπτωση να μην μπαίνει το βαπόρι, και με το προηγούμενο του european που δεν έπιασε και έφερε τον κόσμο στη Χίο. Έτσι και η επιδότηση δεν χάνεται ολόκληρη (ίσως και καθόλου επειδή είναι λιμάνι ίδιου νησιού), και τα ωράρια διατηρούνται. Γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει η ενημέρωση στον κόσμο πριν ταξιδέψει, ότι όσοι πάνε για Καρλόβασι υπάρχει πιθανότητα να κάνουν κρουαζιέρα μέχρι την Ικαρία και πίσω μέχρι το Βαθύ, για να αποβιβαστούν. Αν όμως κρίνει η εταιρεία ότι το βαπόρι της δεν μπαίνει καθόλου στο Καρλόβασι, καλό θα είναι να κόβουν μόνο για Βαθύ, για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος. 55 άτομα έμειναν αμανάτι στο Καρλσι και άλλοι 13 κέρδισαν 3ήμερο στη Χίο για να μην πάει το βασιλοβάπορο των 21 κόμβων που σέρνετε με 16 μέχρι το Βαθύ. Βέβαια η εταιρεία θα έχει υπογράψει εκείνη την υπεύθυνη δήλωση που λέει ότι το πλοίο της είναι κατάλληλο για τα λιμάνια που έχει σύμβαση να εξυπηρετήσει, συνεπώς όσο δεν πιάνει το πλοίο στο Καρλόβασι -Αγ. Κήρυκο το μπαλάκι θα πέφτει σ'αυτήν και σε δεύτερη φάση στον πλοίαρχο που θα ακούει τα εξ'αμάξης από τους επιβάτες (βέβαια αν κρίνει ότι δεν πρέπει να μπει, καλά κάνει και δεν μπαίνει.- ). Edited July 12, 2013 by enas chiotis
Neptune Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Μιλαμε για το λιμανι που με το ζορι εμπαινε ο Πηγασος (125 μηκος, 5 βυθισμα) μετρα και συζηταμε για το Ιονιαν Σκαι (165 μηκος, 6++ βυθισμα, μπαταριστες μηχανες χωρις φρενα που για να μηδενισει ο αξονας ωστε να κανεις αναποδα πρεπει να εχει πεσει η ταχυτητα κατω απο 6 κομβους..)
Perpin Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 (edited) Δηλάδή όσο ήταν το Νήσος Χίος πήγαινε καλά η εταιρεία στη γραμμή και με το Νήσος Μύκονος έπεσε ή άδειο πηγαινοερχόταν και το Χίος? το Χίος (από προσωπική πείρα) πήγαινε περίφημα. Στο Καρλόβασι έκανε 20 λεπτά για να κατέβει ο κόσμος και άλλα 10 λεπτά για ν' ανέβει. Πάντα το μισό καράβι γέμιζε Edited July 17, 2013 by proud_ionian
pie Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 (edited) Η HSW ανέρτησε δρομολόγια και για το πρώτο 15ήμερο του Σεπτεμβρίου. Κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή μέχρι και το Καρλόβασι, και το Σάββατο μέχρι το Βαθύ που θα έχει διανυκτέρευση και επιστροφή Κυριακή στις 12:00. Αν θέλανε να συνεχίσει πάντως θα είχαν βγάλει και παραπάνω δρομολόγια..μακάρι να μείνει έστω και με μειωμένη ταχύτητα. Edited August 9, 2013 by proud_ionian move
Orestis Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 (edited) Θεωρώ πως είναι αδύνατο να εκτελεί δρομολόγια το χειμώνα το Νήσος Μύκονος όσο στη γραμμή βρίσκεται η ΝΕΛ, με οικονομικό πλοίο, που επιδοτείται και παράλληλα δεν πληρώνει κανέναν (λόγω της προστασίας που σκανδαλωδώς προσφέρεται μέχρι να τελεσιδικήσει η προσφυγή της). Edited August 9, 2013 by proud_ionian
enas chiotis Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 Η ΝΕΛ ζήτησε ελεύθερη δρομολόγηση στη γραμμή, ή καποιος έμπλεξε τις πληροφορίες του; Σημειώνεται ότι, πρόσφατα, η ΝEL υπέβαλε αίτημα που έγινε δεκτό από το υπουργείο Ναυτιλίας για ελεύθερη δρομολόγηση χωρίς επιδότηση στη γραμμή Πειραιάς- Σύρο- Αγ.Κήρυκο- Φούρνοι- Καρλόβασι- Βαθύ. Η συγκεκριμένη γραμμή επιδοτείτο κάθε χρόνο από το υπουργείο με περίπου 13.500 ευρώ το δρομολόγιο. Η εταιρεία πραγματοποιούσε περίπου 156 δρομολόγια το χρόνο, με αποτέλεσμα το υπουργείο τώρα να εξοικονομεί περίπου 2.106.000 εκατ. ευρώ από μία και μόνο γραμμή
enas chiotis Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Ο υπουργός παίρνει πίσω την κατακύρωση της γραμμής στη Σι Λινκ, μάλλον έπειτα από αποφάσεις του ελεγκτικού συνεδρίου. ... ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 1.Ανακαλούμε την υπό στοιχείο (8) απόφαση της παρούσας, που αφορά στην κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού της υπό στοιχείο (2) προκήρυξης για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ - ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΒΑΘΥ» και επιστροφή, κατ΄ εφαρμογή αφ΄ ενός της υπό στοιχείο (9) πράξεως του Ζ΄ Κλιμακίου, αφ΄ ετέρου της υπό στοιχείο (10) αποφάσεως του Τμήματος VΙ, του Ελεγκτικού Συνεδρίου και σε συμμόρφωση προς αυτές. Άρα το παραπάνω post για ελεύθερη δρομολόγηση έχει καποια βάση, ώστε να μην μπορεί ο υπουργός να συνάψει σύμβαση με άλλη εταιρεία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now