NHSOS XIOS Posted June 25, 2010 Posted June 25, 2010 Μετά την ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ της έκτακτης δρομολόγησης του Φ/Γ-Ο/Γ AEGEAN STAR απο το ΣΑΣ Αληθεια,γνωριζει κανεις γιατι το AEGEAN STAR εφαγε Χ απο το ΣΑΣ? Αφου HSW/ANEK/Αγαπητος-roro ειναι στο ιδιο 'στρατοπεδο'...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2010 Author Posted June 25, 2010 Γιατί εάν ενέκριναν τη δρομολόγηση το Aegean Star στην Ικαρία Σάμο (& Χάνια), θα έπρεπε να ενέκριναν τη δρομολόγηση του Colussus & του Ippotis:confused:
evdilos Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Μακάρι να καταλάβει η ΝΕΛ ότι αν θέλει να γίνει πραγματικά ανταγωνιστική, ας δρομολογήσει το Al Huda I στην γραμμή της Ικαρίας – Σάμου. Θα το στηρίξουμε όλοι, γιατί αισθανόμαστε αδικημένοι από την μονοπωλιακή συμπεριφορά της HELLENIC SEAWAYS και γιατί η γραμμή έχει τεράστια ανάγκη από ένα πλοίο.
Neptune Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Παλι ταχυπλοο? 2 αποτυχημενες προσπαθειες δε σας εφτασαν?
polman Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Δεν κατάλαβα ποιο είναι το κακό της HSW στην συμπεριφορά της. Έχει δρομολογήσει ένα από τα καλύτερα πλοία του Αιγαίου στην γραμμή όλο τον χρόνο , ακόμα και τον χειμώνα που το καράβι έχει 150 άτομα. Εκτός και αν εννοείς ότι πλέον πιάνει ενδιάμεσους σταθμούς, το οποίο ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι θα είναι επιτείνει το πρόβλημα στις πληρότητες. Από την άλλη οτιδήποτε ναυλωθεί αυτή την στιγμή και από οποιανδήποτε θα είναι θετικό και απαραίτητο για τα δύο νησιά.
evdilos Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Η πρώτη περίπτωση με τον Αίολο, την πρώτη χρονιά είχε τεράστια επιτυχία και απέναντι του είχε 3 καράβια της HSW και τα καράβια του Αγούδημου. Την δεύτερη χρονιά με την απόφαση του να πάει και Σύρο και Πάρο και Νάξο και να κάνει όσες ώρες έκανε και το συμβατικό αλλά με εισιτήριο ταχύπλοου. Η δεύτερη περίπτωση της Καλλίστη, το πλοίο μπήκε με τεράστια καθυστέρηση λόγο σφαλμάτων της εταιρίας και γραφειοκρατίας του ΥΕΝ. Παρόλα αυτά τα πήγε καλά. Τον δεύτερο χρόνο με άστοχες κινήσεις, συχνές βλάβες, μεγάλες καθυστερήσεις και με καιρικές συνθήκες που το συγκεκριμένο πλοίο δεν μπορούσε να ανταποκριθεί. Αποτέλεσμα της δρομολόγησης του ήταν να μπει στην γραμμή το Νήσος Μύκονος με έξι δρομολόγια απευθείας για Εύδηλο – Σάμο σε έξι ώρες. Φέτος με μισό πλοίο που κάνει οκτώ ώρες και φτάνει στις 5 το πρωί, το ταχύπλοο αν ήταν αξιόπιστο θα είχε μεγάλη επιτυχία. Μιλάμε για την Ικαρία και την Σάμο, εδώ άλλα πολύ μικρότερα νησιά έχουν δρομολογημένα 2 – 3 ταχύπλοα. Η HSW από την στιγμή που πείρε την επιδότηση για Αγ. Κήρυκο έπρεπε να δρομολογήσει δεύτερο πλοίο και όχι να μοιράσει τα έξι δρομολόγια. Επίσης με την απόφαση της να προσεγγίζει το λιμάνι μας στις 5 το πρωί έφερε σε τέλμα των τουρισμό μας και την ζωή όσων εμπλέκονται με αυτόν. Υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι ένα πλοίο και αυτό με Σύρο – Μύκονο, επαρκεί για την γραμμή; Η γραμμή του μήνα έχει ικανοποιητική κίνηση και τον χειμώνα και το γκαράζ είναι σχεδόν πάντα γεμάτο, στα άλλα νησιά των Κυκλάδων με τι πληρότητες ταξιδεύουν τα πλοία;
George Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 (edited) Φίλε μου evdilos εγώ όσα χρόνια θυμάμαι τη γραμμή από την εποχή του ΣΑΜΑΙΝΑ και του GOLDEN VERGINA τα περισσότερα δρομολόγια από Πειραιά φτάνανε στον Εύδηλο και στον Άγιο Κήρυκο από τις 2 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί. Με εξαίρεση κάτι αναχωρήσεις του ΜΙΛΕΝΑ και γενικότερα του Αγούδημου στις 2 τα ξημερώματα από Πειραιά που φτάνανε το επόμενο μεσημέρι. Οπότε δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για τους κατοίκους του νησιού που τόσα χρόνια έτσι έμαθαν. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο ότι με ένα καράβι δεν γίνεται δουλειά. Όπως επίσης στο ότι οι 5,5 ώρες που έκανε κάποτε, με τις 8+ που κάνει σήμερα έχουν διαφορά μεγάλη. Όμως διαφωνώ ως προς τη λύση ταχύπλοο. Με τους καιρούς που σηκώνει το Ικάριο τα ταχύπλοα γίνονται ακατάλληλα. Πρέπει να ψηλώνουν, πρέπει να κόβουν ταχύτητα κτλ. Ο ΑΙΟΛΟΣ έκανε πειραματισμούς και το CORSICA έκανε ανοησίες σε όλους τους τομείς. Δρομολόγια πάνω στο VERA, κάποιες φορές πήγαινε στο ένα λιμάνι, κάποιες στο άλλο, δήλωνε άλλα αντί άλλων χρόνους ταξιδιού και κάτι τέτοια. Όμως κοινός παρονομαστής ήταν πως στον καιρό ζοριζόντουσαν και τα δύο. Σκέψου πως θα πάει το AL HUDA I το οποίο αν κρίνω από το αδερφό του SEA RUNNER, μπορεί να είναι ίσως το πιο οικονομικό ταχύπλοο αλλά είναι κακοτάξιδο. Και συν τοις άλλοις δεν ξέρουμε ούτε σε τι κατάσταση είναι μηχανικά αλλά ούτε και πως το έχουν καταντήσει μέσα. Φαντάζεσαι να πρέπει να πας Ικαρία ή Σάμο με 7 μποφόρ, καθισμένος σε μία καρέκλα και το ταχύπλοο να πηγαίνει σαν καρυδότσουφλο για πόσες ώρες παραπάνω από το κανονικό; Άσε τα πόσα δρομολόγια ενδεχομένως δεν θα εκτελεστούν για τον λόγο αυτό. Προσωπικά πιστεύω πως το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έπρεπε να γυρίσει στα παλιά, σταθερά του δρομολόγια και η άγονη μέσω Φούρνων να εξυπηρετείται από ένα άλλο βαπόρι είτε τις ίδιας εταιρίας, είτε του ομίλου γενικότερα, είτε κάποιου άλλου τέλος πάντων. Τέλος η σύγκριση με τα άλλα νησιά των Κυκλάδων που είπες δεν είναι και τόσο λογική. Διότι, εποχιακά μεν, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί η κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ της Μυκόνου ή της Πάρου με αυτή της Ικαρίας το καλοκαίρι. Είναι πολλαπλάσια και σε πολλά ταχύπλοα ή και στα Blue Star δεν βρίσκεις θέση ούτε τις καθημερινές. Για τον χειμώνα όσες φορές είδα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να φεύγει, δεν είχε ποτέ γεμάτο το γκαράζ. σσ: Δεν μιλάω για γιορτές και αργίες... Edited June 26, 2010 by George
gpap2006 Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Πιστεύω πως στην Ικαροσαμία το έχουν πάρει απόφαση πως θα ξεκαλοκαιριάσουν φέτος με ..μισό βαπόρι. Τουλάχιστον γνωρίζουμε αν υπάρχει roro διαθέσιμο για τη γραμμή και κάθε πότε πάει?
georgios express Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 .....Υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι ένα πλοίο και αυτό με Σύρο – Μύκονο, επαρκεί για την γραμμή... Τώρα, αν σου πω ότι δέκα μέρες πριν, έκλεισα εισιτήρια (όχι deck, καμπίνα δίκλινη+ΙΧ), allez-retour για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου θα με πιστέψεις? Αλλά κια να μην με πιστέψεις, είναι φανερό ότι τα νούμερα (πιά) δεν βγαίνουν. Κανείς δεν είναι ανόητος να βλέπει opportunity σε μία γραμμή και να μην βρεί δεύτερο καράβι να βγάλει λεφτά. Δεν πιστεύω σε θεωρίες συνομωσίας και κανείς δεν πιστεύω ότι μισεί τους κατοίκους της Σάμου και της Ικαρίας ώστε να τους τιμωρεί.
sakoN Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Πάντως οι καμπίνες πλέον έχουν αρχίσει να εξαντλούνται -δεν είναι και πολλές βέβαια...
evdilos Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Τώρα, αν σου πω ότι δέκα μέρες πριν, έκλεισα εισιτήρια (όχι deck, καμπίνα δίκλινη+ΙΧ), allez-retour για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου θα με πιστέψεις?Αλλά κια να μην με πιστέψεις, είναι φανερό ότι τα νούμερα (πιά) δεν βγαίνουν. Κανείς δεν είναι ανόητος να βλέπει opportunity σε μία γραμμή και να μην βρεί δεύτερο καράβι να βγάλει λεφτά. Δεν πιστεύω σε θεωρίες συνομωσίας και κανείς δεν πιστεύω ότι μισεί τους κατοίκους της Σάμου και της Ικαρίας ώστε να τους τιμωρεί. Ξέρετε οποιαδήποτε γραμμή που αυτήν την στιγμή έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια; Άρα με αυτήν την λογική κακός έχουν περισσότερα πλοία και οι άλλοι προορισμοί. Να μην ξεχνάμε επίσης ότι εκεί που υπάρχει ανταγωνισμός, τα εισιτήρια έχουν πάει 19 ευρώ. Γιατί να έρθουν στα νησιά μας με 50; Λοιπόν προτείνω στον φίλο μας, να μην υπάρχουν προγραμματισμένα δρομολόγια αλλά να μαζεύετε ο κόσμος στο λιμάνι και όταν το καράβι χτυπάει πρωτόκολλο για ένα προορισμό να ξεκινάει για εκεί. Τουλάχιστον πρέπει να «συγχαρώ» αυτούς που σχεδίασαν τα δρομολόγια και την ώρα που το ΜΥΚΟΝΟΣ περνάει από Σύρο – Μύκονο παίρνει από 15 άτομα!
Earl Granville Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 H αλήθεια είναι ότι η ώρα είναι εντελώς ακατάλληλη και για την Ικαρία που φτάνεις 5 τα ξημερώματα και για την Σάμο όπου διανυκτερεύει ο επιβάτης στο καράβι χωρίς να διαθέτει επαρκή αριθμό κρεβατιών. Πιστεύω ότι μια καθημερινή αναχώρηση στις 5-5:30 το απόγευμα θα ήταν ιδανική για τους επιβάτες οι οποίοι και θα προλάβαιναν το βαπόρι μετά τις δουλειές τους (κυρίως τις Παρασκευές) και δεν θα κατέβαιναν ξενυχτισμένοι στο νησί τους. Επίσης το ΣΚ στα δύο νησιά έχει πάει πλέον περίπατο. Κατεβαίνεις 5 το πρωί του Σαββατου στον Εύδηλο, αναγκαστικά το μισό Σάββατο θα κοιμάσαι και την Κυριακή στις 17:30 θα πρέπει να έχεις ήδη φύγει. Ουσιαστικά μένει ένα 24 ωρο στο νησί οπότε δεν αξίζει και τον κόπο. Τα ίδια ισχύουν βεβαίως και για την Σάμο. Βέβαια τώρα με ανοιχτά πλάνα, και τις κρατήσεις στο κόκκινο δεν είναι δυνατόν να αλλάξουν αλλά θα έπρεπε να το είχαν προσέξει αυτό το θέμα και για τον επιβάτη και για την κίνησή του πλοίου ιδιαίτερα τα ΣΚ. Ακόμη και Σύρο Μυκονο ο αλλος Παρασκευή ,μόνο αν έχει επειγουσα δουλειά ή δεν βρει εισιτήριο με τίποτα άλλο θα κάτσει να φυγει στις 21:30.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2010 Author Posted July 6, 2010 Για να έχει αναχώρηση στις 17:00-17:30 από Πειραιά θα δημιουργούσε ένα πρόβλημα στα ωράρια της επιστροφής ειδικά για τη Σάμο. Θα έπρεπε να ξεκιναγε τουλάχιστον στις 06:00 (μη πω και νωρίτερα) από το Βαθύ για να είναι γύρω στις 15:00 στο Πειραιά. Πιο κατάλληλα ωράρια θα ήταν γύρω στις 19:00 μέχρι τις 20:00 από το Πειραιά και στις 07:00 με 08:00 από το Βαθυ. Τελος ότι φτάνει στις 05:00 στον Ευδηλο και στις 04:15 στον Άγιο Κυρηκο το έχω ξανααναφερει για το λάθος στον υπολογισμό των ωραρίων οταν πιανει στον Ευδηλο. Στην επιστροφή από τον Ευδηλο, το έχει 2 ώρες την απόσταση Ευδηλος-Μυκονος Στα καλοκαιρινά δρομολόγια του Νήσος Μύκονος που ξεκίνησαν τη Παρασκευή το βράδυ υπάρχει ένα λάθος στα ωράρια. Δίνει άφιξη του Νήσος Μύκονος στον Έυδηλο στις 05:00, δηλαδή να καλύπτει την απόσταση (49 ναυτικών μιλίων) μεταξύ Μυκόνου και Ευδηλου σε 3 ώρες αντί για 2 που κανονικά θα έπρεπε!! Το ίδιο ισχύει στα δρομολόγια της Δευτέρας, Τετάρτης και Παρασκευής (δηλαδή όταν πιάνει Ευδηλο) ενώ όταν πιάνει Άγιο Κηρυκο τα ωράρια είναι κανονικά (2 ώρες & 5 λεπτα)!! Τη Παρασκευή το Νήσος Μύκονος θα έπρεπε να πήγαινε αυτήν την απόσταση με μικρότερη ταχύτητα για να φτάσει σύμφωνα με τα «εικονικά» ωράρια αλλιώς θα έπρεπε να μείνει δεμένο 1 ώρα στο λιμάνι του Ευδηλου!!!Υ.Γ: Με τόσες πολλές αλλαγές στα δρομολόγια του, πως να μην κάνουν λάθος
Earl Granville Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Αν έφευγε 19:00-20:00 πάλι θα έφτανε χαράματα στην Ικαρία Σάμο.Καλύτερα να έφευγε από Σάμο στις 6 το πρωί παρά να φτάνει στις 4:30 στο Βαθύ άμα έφευγε στις π.χ στις 19:30. Το ότι υπάρχει λάθος στα ωράρια ναι.Σκεφτείτε ότι 2:30 ώρες έκανε ο ΠΗΓΑΣΟΣ το Μύκονος - Ευδηλος κι έχει 2 ώρες τώρα το Μύκονος.
NHSOS XIOS Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Η πλακα ειναι οτι ΡΟΔΟΣ/ΚΩΣ/ΧΙΟΣ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εχουν 10 επιβατηγα και 10 ρορο,η ΙΚΑΡΙΑ/ΣΑΜΟΣ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α Ειμαι περιεργος να δω τις αποφασεις του συμβουλιου των ακτοπλοικων συγκοινωνιων
evdilos Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 (edited) Το αστείο είναι ο βουλευτής μας αντί να απαιτήσει μέσο της επιδότησης άλλο πλοίο, ζητά την μείωση των ναύλων. Όπως στην Χίο-Μυτιλήνη-Κω-Ρόδο, ζητάει δηλαδή από μια εταιρία να ανταγωνιστή τον εαυτό της και να μείωση τα κέρδη της. Edited July 7, 2010 by proud_ionian quote
rantanplan Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες που έχουν παρατήσει αυτοκίνητα στη σάμο και την ικαρία να πάνε να τα παραλάβουν... όπως αναμενόταν μετά το 15αυγουστο γινόταν του χαμού με το μύκονος, τις περισσότερες μέρες ήταν sold out ακομα και το ικαρία - μύκονος, ενώ κάποιες φορές η εταιρεία μπλόκαρε και τα εισιτήρια από σάμο για ικαρία. Δεν ξερω αν εφαρμόστηκε ποσόστωση στα εισιτήρια από σύρο και μύκονο για πειραία (είχε προταθεί στο site από κάποιους) ή οι ικαριώτες ειχαν καπαρώσει τις θεσεις από νωρίς , πάντως πολύς κόσμος δεν έμπαινε ούτε στη μύκονο ούτε στη σύρο. Και του χρόνου με δευτερο πλοίο...
Earl Granville Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Η αλήθεια είναι ότι ιδιαίτερα κατά τις επιστροφές το πρόβλημα κυρίως στα ΙΧ ήταν μεγάλο. Από 15 Αυγούστου μέχρι και αυτή την εβδομάδα δεν υπήρχε εισιτήριο για ΙΧ. Αρχικά ήταν μέχρι τις 27 αλλά επειδή έμεναν πίσω οι θέσεις του γκαράζ έκλειναν μέχρι και σήμερα και πολύ έμεναν απέξω. Πολλοί δε έφυγαν και άφησαν τα αυτοκίνητα στα νησιά και ή που τους τα έστελναν οποτε έβρισκαν είσιτηριο ή που θα έρθουν να τα πάρουν.Εδώ παρατηρήθηκε το φαινόμενο να φεύγουν κάποιοι τις Πέμπετες από Άγιο-Καρλόβασι και βαθύ, να πηγαίνουν Χίο με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κι από εκεί Πειραιά. Είναι γεγονός ότι δεύτερο πλοίο σε ετήσια βάση δεν μπορεί να το σηκώσει η γραμμή. Αλλά ένα με χαμηλότερα έξοδα για 2 μήνες είναι αναγκαίο ή έστω ένα ro/ro που θα περιλαμβάνει στα δρομολόγιά του την Ικαρία Σάμο πέρνωντας τα φορτηγά κι αδειάζοντας θέσεις από το γκαράζ του ΜΥΚΟΝΟΣ για τα ΙΧ. Χώρια που στην ανάγκη στέλνεις κι ασυνοδευτο το ΙΧ κι έρχεσαι.θα πρέπει η εταιρεία του χρόνου να επανεξετάσει το θέμα και κάποια από τα ro/ro που έχει ήδη δρομολογημένα να συμπεριλάβει τους συγκεκριμένους προορισμούς στα δρομολόγιά τους.
polmyt Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Είναι γεγονός ότι δεύτερο πλοίο σε ετήσια βάση δεν μπορεί να το σηκώσει η γραμμή. Αλλά ένα με χαμηλότερα έξοδα για 2 μήνες είναι αναγκαίο ή έστω ένα ro/ro που θα περιλαμβάνει στα δρομολόγιά του την Ικαρία Σάμο πέρνωντας τα φορτηγά κι αδειάζοντας θέσεις από το γκαράζ του ΜΥΚΟΝΟΣ για τα ΙΧ. Χώρια που στην ανάγκη στέλνεις κι ασυνοδευτο το ΙΧ κι έρχεσαι.θα πρέπει η εταιρεία του χρόνου να επανεξετάσει το θέμα και κάποια από τα ro/ro που έχει ήδη δρομολογημένα να συμπεριλάβει τους συγκεκριμένους προορισμούς στα δρομολόγιά τους. Νομιζω οτι η ιδανικοτερη λυση θα ηταν ενα RoRo σε σταθερη βαση ωστε να μαζευει φορτηγα και οσους θελουν να στειλουν αμαξι ασυνοδευτο.Πραγματικα ειναι αποριας αξιο γιατι δεν εβαλε κανεις RoRo και κυριως η ΝΕΛ που τα ειχε και τα εβλεπε να καθονται.Αν εμπαινε οτιδηποτε αλλο νομιζω οτι θεωρουνταν αρπαχτη(οχι οτι δεν εχουν γινει τετοιοες αρπαχτες) και θα προκαλουσε αντιδρασεις κυριως της HSW.
Earl Granville Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Σε ετήσια βάση πάλι RO/RO δεν βγαίνει. Αν είναι τον χειμώνα να πάρει αυτό τα φορτηγά τότε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τι να κάτσει να κάνει να πάρει τα 250 άτομα και τα 30 ΙΧ?Μέσα θα μπει με τα μπούνια. Το διάστημα Ιούλιος-Αύγουστος θέλει υποστήριξη. Χώρια που επ ευκαιρία δοθείσης θέλω να πω ότι η ανεξέλεγκτη είσοδος ro/ro στην ακτοπλοία θα είναι η καταστροφή της ακτοπλοίας. Αν γεμίσει με τέτοιου είδους πλοία, λόγώ χαμηλότερου κόστους κτήσης και λειτουργίας θα χαμηλώσουν τους ναύλους των φορτηγών , θα τα μαζέψουν αυτά που είναι οι αιμοδότες των ακτοπλοικών τον χειμώνα και μετά θα ψάχνουμε εισιτήριο να πάμε στα νησιά μας.
evdilos Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, στην Ικαρία υπήρχαν περισσότερα από δύο πλοία και μάλιστα χωρίς επιδότηση. Πως φέτος αποφασίσατε όλοι σας, ότι δεύτερο πλοίο δεν σηκώνει η γραμμή δεν μπορώ να καταλάβω… Μην σας διαφεύγει επίσης, το γεγονός ότι η έλλειψη πλοίων δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο στην μείωση της επιβατικής κίνησης.
Orestis Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Δύο γεγονότα φαντάζομαι πως μας ώθησαν προς αυτή την κατεύθυνση: Η πληρότητα του Νήσος Μύκονος τους 10,5 μήνες το χρόνο και η χρεοκοπία των άλλων εταιρειών της γραμμής.
gpap2006 Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Συμφωνώ κι εγώ πως μόνο ένα roro του ομίλου της SEA STAR θα μπορούσε να βοηθάει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ στην Ικαροσαμία κάθε χρόνο μεταξύ 20 Ιουνίου και 5 Σεπτεμβρίου. Κάθε άλλη λύση δεν είναι ρεαλιστική, δεδομένου πως οι 'πειρατικές' εταιρίες τύπου GA και SAOS έχουν εκλείψει.
evdilos Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Έχετε στοιχεία από τις υπόλοιπες γραμμές για το τι πληρότητα έχουν κατά την διάρκεια του χειμώνα; (Π.χ. οι Δυτικές Κυκλάδες που το καλοκαίρι εξυπηρετούνται με ένα σορό πλοία). Πιστεύεται ότι για την χρεοκοπία των εταιρειών ευθύνεται η δρομολόγηση των πλοίων τους στην Σάμο και την Ικαρία; Ο ισχυρισμός σας κατά την γνώμη μου είναι επιεικώς αστείος. Η HSW κατά την γνώμη μου πάλι, βολεύτηκε και την γραμμή ολόκληρη και την επιδότηση και τα ακριβότερα εισιτήρια (αριθμημένες Γ’ με 45,00+ και κατάστρωμα με 40,00+). Τόσα καλά όμως μαζεμένα δεν κρατούν για πάντα…
Orestis Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Η Kallisti είχε αποκλειστικά πλοία σε αυτή τη γραμμή, σίγουρα έγιναν και λάθη από τη διοίκηση της (τα έχω επισημάνει σε πολλά μηνύματα μου), αλλά η βασικότερη αιτία ήταν πως δεν υπήρχε χώρος για άλλα πλοία, ή τουλάχιστον για αυτά τα πλοία. Το σίγουρο είναι πως για το γεγονός πως στη γραμμή υπάρχει ένα πλοίο, σίγουρα δεν φταίει η HSW, η οποία έχει δρομολογημένα ένα από τα καλύτερα του στόλου της και δεν έλειψε ποτέ από τη γραμμή την τελευταία δεκαετία. Από εκεί και πέρα η αγορά είναι ελεύθερη και η κάθε εταιρεία μπορεί να δρομολογήσει πλοίο που θεωρεί πως θα είναι βιώσιμο. Το γεγονός πως αυτό δεν έχει γίνει με επιτυχία την τελευταία πενταετία, θα έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now