emanon Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Απο το καφενειο που καθομουν δεν δυσκολευτηκε καθολου στον Ευδηλο.Ειχε ομως παρα πολυ κοσμο και αυτοκινητα.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Εκτακτη δρομολόγηση του ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΙΩΤΙΣΣΑ απο Πειραιά για Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη αύριο 14/8 στις 17.00,προκειμένου να μεταφερθούν 50+ φορτηγά που ξεροσταλιάζουν μέρες τώρα στον Πειραιά.Η πρώτη λοιπόν άφιξη στον λιμένα Βαθέος Σάμου.Αγνωστη η επιστροφή των φορτηγών,ίσως με έκτακτο του Μιλένα ή του Μαρίνα.Πέρσι με το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ δεν υπήρξε πρόβλημα,φέτος όλοι κατεβάσανε τα ρολά και κουβαλάνε ΙΧΕ.Εχουν πήξει και τα 2 νησιά,ιδίως η Ικαρία η οποία συνιστάται μετά τις 20 Αυγούστου.Για να κάνεις μπάνιο στην καλύτερη παραλία της την Μεσαχτή,στον Αρμενιστή, θα πρέπει να περιμένεις μισή και πλέον ώρα για να παρκάρεις.Πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί άμεσα το χειμώνα,εάν θέλουν επισκέπετες οι Ικαριώτες.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Ηρθε ανήμερα της Παναγίας 04.45 απευθείας απο Πειραιά.Δεν κατάφερε να το βάλλει στην εσωτερική προβλήτα,παρόλο που ήταν άδεια,και προτίμησε το κεφάλι.Τελικά τα φορτηγά ήταν 34.Τα υπόλοιπα μοιράστηκαν στο Μαρίνα και το Ρομίλντα.Πολύς ντόρος για το τίποτα.Οι επιστροφές τμηματικά απο την G.A Ferries.Τώρα γιατί επίσημα στόματα εκλεγμένων μιλούσαν στα ραδιόφωνα για 60-70-80 φορτηγά,αυτό είναι άλλη ιστορία.
George Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Aπό 4 Σεπτέμβρη το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ στη θέση του ΜΑΡΙΝΑ στη γραμμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 30, 2007 Author Posted August 30, 2007 Το Ρομιλντα μαλλον δε θα εκτελέσει το δρομολόγιο του για Ικαρία Σάμο τη Τετάρτη 29/08/07. Τελικά εκτέλεσε το δρομολόγιο του, τα μεσάνυχτα χωρίς να προσεγγίσει τη Πάρο & Νάξο
Earl Granville Posted September 10, 2007 Posted September 10, 2007 Τελικά είμαι πολύ περίεργος να δω που θα καταλήξουν τα "έρμα" Ν. Χίος και Ν. Μύκονος Πολύ ανακατεύεται η τράπουλα και φοβάμαι να μη ζαλιστεί στο τέλος Παιδιά το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα έρθει στην Ικαρία Σάμο.Εχει ανακοινωθεί άσχετα αν έπεσε έξω ο αρχικός προγραμματισμός ,από κανέναν επίσημο δεν διαψεύδεται τουναντιον μάλιστα οπότε δεν νομίζωγ να εκτεθεί τόσο πολύ η εταιρία. Θα μου πείτε δεν εκτεθηκαν κατα κάποιο τρόπο οι αρχές που ζήτησε η εταιρία κάποια έργα πνοής και ουσίας για τον Εύδηλο και δεν έγινε τίποτα? Αυτό είναι άλλη ιστορία. Το βαπόρι επίσημα θα έρθει 1/11 ανεπίσημα όμως υπάρχει και το ενδεχόμενο με την έναρξη δρομολογίων του ΑΡΙΑΔΝΗ να έρθει το ΜΥΚΟΝΟΣ Ικαρία-Σάμο και ή ΠΗΓΑΣΑΡΑ να δέσει με την σειρά του για ετήσια. Το εισιτήριο δεν ξέρω τι θα γίνει. Ο ΠΗΓΑΣΟΣ για Εύδηλο έχει 27 ευρουλάκια,αν όμως θεωρήσουμε ότι το ΜΥΚΟΝΟΣ θα έρχεται κατά 2,5 και πλέον ώρες νωρίτερα,καιει πολύ περισσότερα καύσιμα και είναι νεότευκτο πιστεύω ότι θα παρουσιάσει μια λογική αύξηση της τάξεως των 4-5 ευρώ και θα πάει στα 31-32 ευρώπουλα. Μπορεί να μείνει και ίδια η τιμή αλλά η λογική λέει μια μικρή αύξησουλα. Οψόμεθα.
express skiathos Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Στις 17-09 λόγω των εκλογών μια πρωινή αναχώρηση του CE III στις 08;00 από Πειραιά για Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ.
Earl Granville Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Για να πάρει στις 5 από Βαθύ και στις 6:40 από Εύδηλο τους ετεροδημότες ψηφοφόρους.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Και στις 18/9 το ίδιο δρομολόγιο 08.00 απο Πειραιά 16.30 απο Βαθύ. Χθές δεν έγινε το δρομολόγιο απο Πειραιά και συνεπώς σήμερα απο Βαθύ λόγω σέρβις και πολύ σωστά.Απο σήμερα το απόγευμα και μέχρι την Τρίτη θα έχει κάθημερινά δρομολόγια απο και πρός.Βλέπετε kallisti Ferries.gr Oλα τα δρομολόγια είναι πρωτόκολλο.Δύσκολα βρήσκεις εισητήριο μέχρι την Τρίτη 18/9.
Earl Granville Posted September 21, 2007 Posted September 21, 2007 Με νέα δρομολόγια το Corsica από σήμερα και μέχρι τις 31/10 τουλάχιστον: Κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στις 4 το απόγευμα (κι όχι στις 5 που ηταν) για Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ. Κάθε Τετάρτη στις 4 πάλι για Άγιο Κήρυκο-Καρλόβασι-Βαθύ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2007 Author Posted September 24, 2007 Εκτός της εβδομάδας αυτής Earl, που λόγω του απαγορευτικού δε θα φύγει σήμερα και τη Τετάρτη στις 16:00, αλλά αύριο το πρωί στις 09:00
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 Και στις 22 Οκτωβρίου η πρώτη του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ με 5 δρομολόγια/εβδομάδα και 7 το καλοκαίρι.Αυτά λέει ο κεντρικός πράκτορας της HSW στα ράδια.Αρα για να το λέει με ημερομηνία,θα έρθει.Τώρα τί θα κουβαλάει και με πόσο,σε σχέση με VERA,DIMITROULA & DALIANA θα δείξει.Μεγάλος ο ανταγωνισμός στο καταχείμωνο κι όποιος αντέξει. Επειδή δεν έγιναν τα έργα στον Εύδηλο,όπως τάθελε η HSW,ενδέχεται το πλοίο να πιάνει Αγιο,αυτό με κάθε επιφύλαξη.Δρομολόγια μετά τις 15.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ C.E III ΑΠΟ 9-28/10/07(ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΝ-ΙΚΑΡΟΣ & ΑΝΕΜΟΣ) ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (16.30) ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑ ΕΥΔΗΛΟ-ΑΓΙΟ-ΦΟΥΡΝΟΥΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ & ΚΥΡΙΑΚΗ (16.00)ΑΠΟ ΒΑΘΥ ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΦΟΥΡΝΟΥΣ-ΑΓΙΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΟ 29/10 ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ SARDINIA VERA ΜΕ 4 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ 22/10 ΤΟ EXPRESS PEGASUS ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ NISOS MYKONOS ΜΕ 5 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ
captmimis Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Πληροφοριες εγκυροτατες....!!!! το σημερινο πληρωμα του corsica ex. 3 βγαινει μεθαυριο Πεμπτη και απο Δευτερα πηγαινει στην Ιταλια για την μικρη τραβερσαδα του "ΒΕΡΑ" και για πολλους που δεν το ξερουν ασε πρωτα να ταξιδευσει στο Ικαριο και μετα να το κακολογισουν. Φουρνιωτες και Ικαριωτες σας ερχεται.Σαμιωτες δοκιμαστε το. Ξερει κανενες να μου πει πια η σχεσει της corsica με τους Κορσεους (φουρνους)?? Δεσμοι φιλιας αιωνων? Φουρνιωτες στην κορσικη? Κορσικανοι στους Φουρνους ? Το ονομα κατι διχνει!!!! Βλεπω μεγαλη επιμονη Σπανου με Φουρνους. Το corsica χειμωνιατικα δυο δρομολογια για το νησι τους .....
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Και χωρίς επιδότηση (αφού στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της 17 Ιουλίου 2007 που διεξήχθει στις 10 Σεπτεμβρίου ...ουδείς ενδιαφέρθηκε για την μισθούμενη γραμμή ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ με 6.625 €/δρομολόγιο χ 2/εβδομάδα + 1 απο 15/6-15/9 χωρίς επιδότηση). Και εφόσον δηλώσει στο ΣΑΣ 2 δρομολόγια/εβδομάδα απο και προς Πειραιά, παύει η γραμμή να είναι......ΑΓΟΝΗ .Εκτός και αν επαναπροκηρυχθεί,οπότε θα γίνει ναυμαχία μεταξύ VERA VS DIMITROULA στην βαθμολογία: Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ υπερτερεί σε ηλικία(1978-1975),ολικό μήκος(131,02-120),επιβάτες(2000-1460),κλίνες(490-112),ενώ το VERA μόνο στο γκαράζ 500 οχήματα,έναντι 330 της LADY D. Oπότε καλύπτοντας την γραμμή χωρίς επιδότηση, δείχνει πρόσωπο στον υπουργό(συμαθητή του) και παίρνει άλλες επιδοτούμενες σε άλλο διαγωνισμό με άλλο(α) πλοία. Λογικό δεν είναι; Θα δείξει.
Orestis Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Όπως έγραψε ο captmimis και όπως μας είχε ενημερώσει και ο MYKHNAI, το Νήσος Μύκονος ξεκινάει στη γραμμή στις 24 Οκτωβρίου με έξι δρομολόγια την εβδομάδα για τους χειμερινούς μήνες. Η έκπληξη είναι η απευθείας προσέγγιση στην Ικαρία χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς (μόνο στην αναχώρηση της Παρασκευής και στην επιστροφή της Κυριακής θα πιάνει Σύρο-Μύκονο). Έτσι οι χρόνοι μειώνονται σημαντικά αφού το Πειραιάς – Βαθύ θα διαρκεί 8 ώρες! Με Νήσος Μύκονος και Corsica Express έρχονται καλύτερες ημέρες για τη γραμμή!!
Leo Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Όπως έγραψε ........ Με Νήσος Μύκονος και Corsica Express έρχονται καλύτερες ημέρες για τη γραμμή!! Kι απο εκεί που είχε ένα την ημέρα θα έχει και το Sardinia Vera (?), που διαβάζω έρχεται και σίγουρα κανένα GA ferries.....που θα κάνει και άγονο γιατί ποιος άλλος ? Μεγαλεία
Stefanos Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Δε κρύβω πως μου φαίνονται κάπως υπερβολικά όλα αυτά σε προηγούμενα post για τη συγκεκριμένη γραμμή τονιζόταν η δυσκολία που έχει ένα πλοίο να βγεί το χειμώνα μόνο με Ικαρία Σαμο και τώρα θα έχουμε τρια εκ των οποίων τα δυο όπως φαίνεται θα κάνουν απευθείας δρομολόγια χωρίς Κυκλάδες Νομίζω πως θα ήταν καλύτερη λύση για τη HSW να μην έδινε κάθε μέρα αναχώρηση και να εκμεταλευόταν το πλοίο και στις Κυκλάδες.Βεβαια αυτοί που σχεδιάζουν τα δρομολόγια ξέρουν καλύτερα και λογικά για να μη το κάνουν θα υπάρχει κάποιος λόγος
foxman Posted October 13, 2007 Posted October 13, 2007 Μια απορία μου να εκφράσω: Καταλαβαίνω ότι τα απευθείας δρομολόγια των πλοίων για Ικαρία-Σάμο βοηθάνε τον κόσμο και είναι προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν είναι υπερβολή μέσα στο χειμώνα να υπάρχουν 3 δρομολόγια από τα οποία τα 2 απευθείας?Πόση μεταφορική κίνηση έχουν τα δύο νησιά?Σε μερικά post έχουν γραφτεί (από φίλους που τα ψάχνουν αυτά), ότι είναι σχετικά χαμηλή. Αν δούμε ότι Ηράκλειο και Χανιά έχουν από 2 δρομολόγια την ημέρα,με πολλαπλάσια κίνηση όλο τον χρόνο, μου φαίνεται ότι πάμε σε μία ''μάχη εξόντωσης'' του αντιπάλου και επίδειξης δύναμης μέχρι τελικής πτώσης...
Earl Granville Posted October 13, 2007 Posted October 13, 2007 Εγώ που ξέρω την γραμμή πολλά χρόνια μια ΕΛΑΧΙΣΤΗ κίνηση(από τις χειρότερες περιπτώσεις δηλαδή και στην αρχή) που θα έχει κι από τα τρία λιμάνια είναι 27-28 φορτηγά(καροτσες και μονά) κααμιά 30αρια ΙΧ ,200 επιβάτες (εκ των οποίων πολλοί καμπινάτοι).Προχτές το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που ήταν και καθημερινή ΜΟΝΟ για Καρλόβασι είχε 16 φορτηγά.Αλλα 12 το Βαθύ και 7 ο Αγιοα Κήρυκος.Χώρια τα ΙΧ. Ποιός είπε ότι ένα πλοίο έχει δυσκολία να βγεί στην γραμμή τον χειμώνα? Μεγάλο λάθος.Αν ήταν έτσι ο Αγούδημος θα την είχε παρατήσει και δεν θα την εξυπηρετούσε εδώ και 20 χρόνια(ήταν η πρώτη γραμμής της ακτοπλοίας που εξυπηρετησε) όπως κι η ΕΛΛΕΝΙΚ το ίδιο θα έπρατε αν δεν έβγαινε(το έκανε με Παροναξία,Ραφήνα ,Δυτικές Κυκλάδες).
georgios express Posted October 13, 2007 Posted October 13, 2007 ...Αν ήταν έτσι ο Αγούδημος θα την είχε παρατήσει και δεν θα την εξυπηρετούσε εδώ και 20 χρόνια(ήταν η πρώτη γραμμής της ακτοπλοίας που εξυπηρετησε)... Ασφαλώς αγαπητέ Earl έτσι είναι τα πράγματα αλλά δεν πρέπει να παραβλεφθεί και το διαφορετικό κόστος εκμετάλλευσης-δεν κοστίζει το ίδιο ένα allez-retour του Ν. Μύκονος με εκείνο του Πήγασου ή του Μιλένα. Αλλά εν πάσει περιπτώσει το Ν. Μύκονος πρέπει να πετύχει. Θα είναι η (ούτως ή άλλως καθυστερημένη) αναβάθμιση της γραμμής, η πρώτη σοβαρή προσπάθεια μετά το Σάμαινα το 1977 και την GA to 1990. 'Ενα τέτοιο καράβι και θα εξυπηρετήσει τους μόνιμους κατοίκους ολοχρονίς και θα φέρει καινούργιο κόσμο το καλοκαίρι. Αφού θα μπαίνει και στο Καρλόβασι, δεν νομίζω ότι έχει τρωτά σημεία σε δρομολόγιο και ταξίδεμα. Για το καλό όλων βέβαια, ευχή είναι να επιβιώσουν άνευ σοβαρών απωλειών και κάποιοι ανταγωνιστές, ειδ' άλλως το μονοπώλιο δεν θα ΄ξηγηθεί σωστά. Ν. Μύκονος, καλώς ήλθες και καλορίζικο-έστω κι' αν κάποιες φορές θα προτιμήσουμε καπτά Μάκη
Earl Granville Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 Ασφαλώς αγαπητέ Earl έτσι είναι τα πράγματα αλλά δεν πρέπει να παραβλεφθεί και το διαφορετικό κόστος εκμετάλλευσης-δεν κοστίζει το ίδιο ένα allez-retour του Ν. Μύκονος με εκείνο του Πήγασου ή του Μιλένα. Συμφωνώ απόλυτα ότι τα κόστη είναι διαφορετικά αλλά υπάρχει και η άλλη παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Με την σημαντική μείωση των ωρών ταξιδιού μαζί με την ταυτόχρονη δρομολόγηση του πλοίου απευθείας για Ικαρία Σάμο πιστεύω ότι ο επιβάτης δεν θα το πολυσκέφτεται να κάνει το ταξίδι και θα αυξηθεί κάπως η κίνηση διότι με αυτό το βαπόρι ακόμα και καταχείμωνο δίνεται η δυνατότητα για ένα ΣΚ στο νησί ,που τουλάχιστον οι Ικαριώτες δεν έχουν ιδιαίτερους ενδοιασμούς για κάτι τέτοιο.΄Για την Σάμο που πολλοί αναγκάζονται να πηγαινοέρχονται με τα αεροπλάνα και παραακααλούν για ένα εισιτήριο ίσως αποδειχτεί εξαιρετική λύση. Ο χρόνος όμως θα δείξει αν θα πετύχει ή όχι (αν και δεν υπάρχουν περιθώρια να χαθεί αυτό το βαπόρι από τα νησιά) διότι όπως είπε κι ο georgios express είναι το τρίτο μεγαλο βήμα στο ακτοπλοικό γίγνεσθαι της γραμμής και ίσως το σημαντικότερο στην εξέλιξη του τουρισμού των δύο νησιών. Τα αποτελέσματα ενός γρηγορου πλοίου τα είδανε φέτος με το Corsica και το πως αυξήθηκε κατακόρυφα ο τουρισμός ειδικά στην Ικαρία. Καιρός είναι με το ΜΥΚΟΝΟΣ να αυξηθέι ακόμη πιο πολύ και να έχει ο ντόπιος που μένει στην Αθήνα την δυνατότητα να πεταχτεί στον τόπο του όποτε θέλει. Με το καλό λοιπόν να μας έρθει και με την ευχή να πάει όσο γίνεται πιο καλά. ΥΓ:Τελικά θα μείνει σερί στην γραμμή μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβρη μιας και έκανε πλήρως την ετήσιά του τώρα κι όχι τον Γενάρη που ήταν αρχικά η προθεση της εταιρίας του.
captmimis Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 Συμφωνω με ολους σας ρε παιδια ειδαμε οτι σε μια γραμμη πειρ. ικαρ. σαμο μπηκε ενα corsica και εφερε τα πανω -κατω Τωρα αναγκαστηκε η hsw να βαλει το Μυκονος γιατι ειδε τα αποτελεσματα του γρηγορου με την προτιμιση του κοσμου. Απο εδω και περα γνωμη μου ειναι οτι αρχιζει ο πολεμος. θα δουμε τισ τιμες να πεφτουν κατα πολυ και στον επιβατη και στα φορτηγα Ο Μακης ειναι χρονια τορα γατα Ο Γιωργος καινουριος και με ορεξη και οι δυο τους παιρνουν αποφασεις γρηγορα και χωρις εγγριση Η hsw πρεπει να περασει απο συμβουλιο. Παντως μην περιμενεται τα 500 ατομα ημερησιως κινηση για Ικαροσαμια να τα παιρνει ολα το Μυκονος αλλα και ουτε τα 20-25 φ/γ Γνωμη μου ... μεχρι να ερθει το Βερα ο Μακης θα παρει την μεγαλυτερη πιτα στα φ/γ 13.00 δυσκολη ωρα για φ/γ ..... και για επιβατες μετα ..........θα δουμε
georgios express Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 ...σε μια γραμμη πειρ. ικαρ. σαμο μπηκε ενα corsica και εφερε τα πανω -κατω...Τωρα αναγκαστηκε η hsw να βαλει το Μυκονος γιατι ειδε τα αποτελεσματα του γρηγορου με την προτιμιση του κοσμου... Αν δεν λανθάνω, ο προγραμματισμός ήταν αρκετά παλαιότερος της αφίξεως του CEIII-εκτός αν ο Μάκης έχει insiders στην Corsica & Sardinia Ferries και του τα είχαν 'μολογήσει όλα . ...13.00 δυσκολη ωρα για φ/γ... Μπά, εδώ προσαρμόζονται οι υπερήφανοι και ανυπότακτοι Κρήτες στα νέα ωράρια, οι απόγονοι του Πυθαγόρα θα δυσκολευτούν?
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 ........Απο 24/10/07 θα κουβαλάω ΟΛΑ τα φορτηγά του Νομού....Καπτάν Μάκης, σε δηλώσεις του για την οριστική πλέον δρομολόγηση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ. Απ ότι γνωρίζω έγινε μιά προσπάθεια το καλοκαίρι να προεισπρά ξει ...προκαταβολές έναντι του χειμερινού μεταφορικού έργου π.χ 6μηνες.Και πάλι απότι γνωρίζω εισέπραξε λιγοστά απο τους 2 μεγαλομεταφορείς + 2 πολυυυυυύ μεγάλεεεεεες απο τους 2 κεντρικούς πράκτορες. Το εάν έδεσε...τον γαιδαρό του θα φανεί απο τις πρώτες μέρες.Μετά τί κάνουμε.Το χειμώνα θα φανεί κατά πόσο οι φορείς αλλά και το επιβατηγό κοινό της Ικαρο-Σαμίας έχουν ή δεν έχουν αναπτυξιακή συνείδηση, ενδιαφέρονται πραγματικά για την προκοπή και την προβολή των νησιών τους για την ανάδειξη του τουριστικού προιόντος.Εάν πάλι συνεχίσουν, ευτυχώς όχι όλοι ,να πιάνουν γωνία παγκάκι δηλαδή καναπέ,με deck ticket,τότε θα είναι άξιοι της τύχης τους και θα επαληθευθούν οι λόγοι και οι αιτίες της αποχώρησης του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ,μετά απο 3 χρόνια προσφοράς. Θα δείξουν λοιπόν λίαν συντόμως και οι προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και οι ορκισμένοι του κ.Σπανού και του καπτάν Μάκη.Ιδού λοιπόν η Σάμος & η Ικαρία. Ιδού και το....... Ο Πρόεδρος και ο Δ/νων Σύμβουλος της HSW σας προσκαλούν στα εγκαίνια του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ την ΔΕΥΤΕΡΑ 22 Οκτωβρίου 2007 που θα γίνουν στον ΕΥΔΗΛΟ (13.00),στο ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ(16.00) και στο ΒΑΘΥ(20.00). Θα χαρούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας τις εκδηλώσεις.Το πλοίο θα αναχωρήσει απο τον Πειραιά νομίζω στις 06.30 το πρωί της Δευτέρας.Είστε όλοι προσκεκλημένοι. Λαμπρός λοιπόν ο χειμώνας του 2007-2008 για Ικαρία-Σάμο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now