Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
37 minutes ago, SAMAINA said:

ΥΓ. Η τακτική πολλών Ικαριωτών να κόβουν εισιτήριο για Σύρο δεν είναι νέο φαινόμενο, όπως και καποιων Σαμιωτών να κόβουν για Χίο. Η ανοχή που δείχνει η εταιρεία έχει θεριεψει αυτή την αντικοινωνική συμπεριφορά ορισμένων. Τέλος η κίνηση να στείλουν άρον άρον το Πάρος για να μαζέψει τους πονηρούς, μυρίζει πολιτικό δάκτυλο του γνωστού Ικαρίου βουλευτή που φροντίζει την πελατεία του.

Είχα ταξιδέψει με το Μύκονος πέρυσι τον Απρίλιο απο Πειραιά για Μυτιλήνη στο πρώτο δρομολόγιο μετά την μεγάλη του ακινησία. Έχω να πω ότι η μεγάλη του πληθώρα ήταν για Σύρο και Μύκονο καθώς και Εύδηλο Βαθύ. Ταξιδεύαμε με πρωτόκολλο όπου ο κόσμος δεν έβρισκε να καθίσει. Ειδικά εγώ που είχα 16 ώρες ταξίδι την έβγαλα στο σαλόνι πρώτης θέσης γιατί διαθέσιμη καμπίνα είχε μόνο μετά το Βαθύ. Είδα και πολύ κόσμο που κατέβηκε στο βαθύ και μίλησα μαζί τους τυχαία και το κάνουν αυτό βγάζοντας εισιτήριο για Χίο η Μυτιλήνη γιατί μιας που τα νησιά αυτά επιδοτούνται έχουν πιο φτηνό εισιτήριο από ότι για Σαμο. Το δρομολόγιο μέχρι Βαθύ είναι ελεύθερη επέκταση και μέχρι Καβάλα Θεσσαλονίκη επιδοτείται. Ειδικά που το Μύκονος έχει τις ίδιες τιμές με το κλασσικό της Χίου Μυτιλήνης για τα ίδια νησιά από Πειραιά ενώ για Σάμο είναι πιο ακριβό είναι σύνηθες το φαινόμενο.

48 minutes ago, SAMAINA said:

Ακριβώς, κακός προγραμματισμός όχι μόνο στα δρομολόγια, αλλά και στις ακινησίας. Πέρυσι υπήρχε και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με τρία δρομολόγια την Μεγάλη εβδομάδα και άλλα τρία μετά το Πάσχα. Ακινησία έκανε μετά παρόλο που πέρυσι το Πάσχα ήταν αργότερα. 

Εκτός αυτού πέρυσι το Μύκονος δεν είχε τροποποιήσει τα ωράρια με αναχώρηση από Πειραιά πρωί Μεγάλης Παρασκευής αντί απόγευμα και από Θεσσαλονίκη πρωί Κυριακής Πάσχα αντί βράδυ και χωρίς περικοπή του κοντού δρομολογίου της Δευτέρας.

Φέτος ηταν κουκουρούκου ο προγραμματισμός και νομίζαμε εδώ στη Μυτιλήνη ότι για να μην ερχόταν ο Διαγόρας ότι θα έκανε δρομολόγια εκεί πάλι. Παλιά κάνανε κι επεκτάσεις της Παροναξίας η ΣΤΜ νομίζω της δεύτερης γραμμής μέχρι Σάμο η Εύδηλο. Επίσης θα μπορούσαν να κρατήσουν το Πρέβελη έστω για αυτή τη περίοδο να κάνει κάνα έκτακτο αντί να το στέλνουν σε ντάνες. Να το είχανε δηλαδή για συμπληρωματικά δρομολόγια ή να έπιανε ένα μεγάλο μπλου σταρ στη Σάμο όπως κάποτε το έκαναν το δρομολόγιο. Να δούμε γενικώς πως θα πάνε οι ακινησίες και πως θα πάει το καλοκαίρι φέτος

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
5 hours ago, nomikos said:

Κακός προγραμματισμός της Άττικα που δεν έπρεπε να δώσει θέσεις από Σύρο για Πειραιά με το Μύκονος

Φυσικά και δεν έχω λόγο να "ταχθώ" υπέρ/κατά της -οποιασδήποτε- εταιρείας και πιθανότατα ο προγραμματισμός τους να μην ήταν κατάλληλος. Από την άλλη υποθέτω ότι όσοι δεν είχαν εισιτήριο ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ γνώριζαν ότι "πάνε με βάρκα την ελπίδα". Επίσης ρώτησα για το πότε προμηθεύτηκαν οι "ταλαίπωροι" τα εισιτήρια γιατί αυτό θα έδινε ίσως μια εικόνα για το πόσοι ήταν οι "μερικώς" λαθρεπιβάτες (ή μήπως είναι ...πολιτικά ορθότερο να πω "παράτυποι επιβάτες"?) και πόσοι εκείνοι που απλά δεν προνόησαν εγκαιρα. Αν η μεγάλη πλειονότητα ήταν οι πρώτοι, πως θα μπορούσε η εταιρεία να γνωρίζει το πρόβλημα (ή έστω την έκτασή του)?

Σχετικά γενικά με τον προγραμματισμό δρομολογίων καμμία αντίρρηση ΄ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερος. (μάλιστα σχετικά πρόσφατα είχα πεί ότι κατά την άποψή μου ROPAX τύπου NORBANK -αντί κάποιου αμιγούς RORO- θα ήταν χρήσιμο εργαλείο στον στόλο της ATTICA)

Posted
7 hours ago, polmyt said:

Νομιζω ομως οτι η Αττικα βλεποντας τις κρατησεις θα μπορουσε να δωσει τη λυση με το ΠΑΡΟΣ νωριτερα ,ωστε να μην δημιουργηθει καν αυτο το προβλημα

 

Το ζουμί όλης της υπόθεσης είναι εδώ. Ειδικά αυτές τις μέρες είχαν εικόνα των κρατήσεων και των δρομολογίων από πριν και θα μπορούσαν να το είχαν γλιτώσει όλο αυτό.

 

Τώρα το να κατηγορούμε τους επιβάτες που δεν προνόησαν κλπ κλπ είναι λίγο σαν να κοιτάμε το δέντρο και όχι το δάσος μιας και απ' ότι συνομολογούν οι περισσότεροι εδώ μέσα χωρίς έκτακτη δρομολόγηση για τις ημέρες του Πάσχα δε βγαίνει το παιχνίδι.  

Posted (edited)

Πάντως την κύρια ευθύνη έχει η εταιρεία...Έπρεπε να είχε προνοήσει  και τα υπόλοιπα  νησιά, αλλά σε συνθήκες μονοπωλίου μόνο το χρήμα έχει σημασία για τις εταιρείες (τα ίδια γίνονται βέβαια και αλλού πχ Κυλλήνη). Βέβαια  δεν πρέπει να ξεχνάμε  ότι δεν υπάρχει εποπτεύουσα αρχή (το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας ) κάνει μόνο ρουσφέτια στους πλοιοκτήτες  και ο νυν υπουργός είναι σαν να μην υπάρχει (όπως και πολλοί προηγούμενοι βέβαια).Μάλλον Υπουργείο Εξυπηρέτησης Εφοπλιστών πρέπει να μετονομαστεί...

Edited by polmyt
quote
Posted
2 hours ago, Ssiap21 said:

Το ζουμί όλης της υπόθεσης είναι εδώ. Ειδικά αυτές τις μέρες είχαν εικόνα των κρατήσεων και των δρομολογίων από πριν και θα μπορούσαν να το είχαν γλιτώσει όλο αυτό.

Απορώ και πάλι που το χάνω το έργο. Η εταιρεία είχε 200 κρατήσεις για ΣΥΡΟ. Τους πήγε δεν τους πήγε? Από εκεί και πέρα δεν είχε το δικαίωμα να πουλήσει τις θέσεις σε ανθρώπους που ήθελαν να ταξιδέψουν απο ΣΥΡΟ για Πειραιά?

Αν είχαν γίνει σωστά και εγκαιρα κρατήσεις για ΠΕΙΡΑΙΑ υποθέτω ότι η εταιρεία δεν θα μπορούσε να διαθέσει τις θέσεις από Σύρο για Πειραιά (που υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες) οπότε θα εξυπηρετούσε ίσως διαφορετικά τους ταξιδιώτες από Σύρο (η Πάρο/Νάξο) για Πειραιά. Το ξέρουμε όλοι ότι τέτοιες μέρες και Αίγινα που έχει 10 δρομολόγια την ημέρα να θέλεις να πας απρογραμμάτιστα το πιό πιθανό είναι να μείνεις να κουνάς μαντήλι από τον ντόκο.

Όσο για το υπουργείο (αυτό και σχεδόν όλα τα υπόλοιπα) από πότε ήταν μέλημά τους η εξυπηρέτηση του πολίτη?🤪. Από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω τον κόσμο αυτόν τον αγγελικά πλασμένο άλλες προτεραιότητες είχαν.😉

Posted (edited)

Προφανως αυτοι οι 200-300 πηραν αποφαση να ταξιδεψουν για Ικαρια τη τελευταια στιγμη( Μ.Πεμπτη με το Πατμος)..Φυσικα Μ.Πεμπτη ηδη ολες οι κρατησεις εχουν ηδη γινει...Η ετσιρεια σε αυτη τη περιπτωση κατα τη δικη μου παντα αποψη δεν φερει καμια ευθυνη...Αντιθετως μπηκε και μεσα για να εξυπηρετησει βαζοντας αρον αρον το Παρος εκτακτο...

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Εφυγε αδειο με 22.5-23 μιλια δρομο...Πηρε 4ιχ ,200 επιβατες και κατι μηχανακια...Πληρωμα κτλ κτλ και δε μπηκε μεσα το βαπορι? Μαθηματικα απλα ειναι .Για την ταλαιπωρία του πληρωματος θα πουμε τιποτα? Και μη μου πει κανεις οτι ειναι η δουλεια τους...  

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Το πλήρωμα θα πληρωθεί έξτρα...όσο  για την εταιρεία σαν μονοπώλιο στο Αιγαίο(έστω και στο μισό) ας χάσει και τίποτα δεν θα λείψουν από την Πειραιώς  & την Strinx... Αν ήταν σοβαροί στον Όμιλο ,θα το είχαν προβλέψει και θα το είχαν ρυθμίσει νωρίτερα...Βέβαια όλα αυτά γίνονται με τις πλάτες του Υπουργείου. Σε καμία  ευνομούμενη και σοβαρή χώρα δεν θα γίνονταν...Τα λάθη έχουν συνέπειες....

Edited by LoveBoat
Posted (edited)

Νομιζω οτι ειναι πολλες παραμετροι στη συγκεκριμενη ιστορια και η καθε πλευρα εχει κανει τα λαθη της

Αρχικα η Blue Star με τα ανυπαρκτα δρομολογια προς Σαμο Ικαρια.Δινει το δικαιωμα να γκρινιαζουν ολοι και με το δικιο τους.Θα μπορουσε τεχνικα να δωσει εισιτηρια σε Σαμο και Ικαρια;Πιθανον ,δεν το ξερω ,αλλα τοτε σιγουρα θα γκρινιαζαν οι Συριανοι που δεν θα εβρισκαν επιστροφες.

Στη συνεχεια οι επιβατες που σιγουρα εχουν κανει κανονα την τακτικη "κοβω εισιτηριο για αλλου ,και αλλου πηγαινω".Τα ειπαμε και πριν ,ειμαι σιγουρος οτι η πλειοψηφια οσων εκοψε για Συρο ,δεν το εχει κανει για πρωτη φορα.Απλα τωρα εσκασε και τα λιγα δρομολογια της Blue Star εδωσε το δικαιωμα στη δικαιολογια.

Το πληρωμα ειναι το μονο που δεν φταιει. Πραγματι αντι για αναπαυση ξαφνικα βρεθηκαν να τρεχουν Συρο και την επομενη μερα να εχουν ξανα δρομολογιο και υστερα απο εξαντλητικες μερες.Σιγουρα θα πληρωθουν τις υπερωριες αλλα συνηθως οταν σκανε τετοια εκτακτα ολοι προτιμανε την ξεκουραση απο τις υπερωριες.Ειανι και ψυχολογικο ,το να ξερεις οτι θα ξεκουραστεις και ξαφνικα να εχει ταξιδι

Το πλοιο σιγουρα μπηκε μεσα αν οντως η κυκλικη του κινηση ηταν 200επιβατες και 4 ΙΧ.Που τοσα θα ηταν,ποσο παραπανω κοσμο να πηρε  .Απλα στην προκειμενη περιπτωση προφανως η εταιρια εκρινε οτι ειναι καλυτερα να μπει μεσα σε ενα δρομολογιο και να δειξει και κοινωνικη ευθυνη ,οτι δεν αφησε τον κοσμο στη Συρο ,παρα να φαει ολο το αναθεμα και την αρνητικη διαφημηση

Θεωρω οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ πως ολα θα ειχαν λυθει με ενα εκτακτο ενος αλλους πλοιου.Τωρα του ΠΑΡΟΣ ;καποιου αλλου; Δεν ειμαι στο σχεδιασμο της Blue Star για να ξερω πως θα λυνανε την εξισωση πιο σωστα 

Edited by polmyt
Posted (edited)

Δίκιο σε αυτά που λες έχεις...Αλλά η οποιαδήποτε εταιρεία το ίδιο θα έκανε. Θα κοίταγε πολύ   απλά την γραμμή  με το περισσότερο κέρδος.. Μη ξεχνάμε ότι ο οποιοδήποτε εφοπλιστής  πρώτα κοιτάει τις γραμμές φιλέτα...Δεν θυμάμαι να έχει δημιουργηθεί ξανά τόσο μεγάλο θέμα .Από αυτό εγώ τουλάχιστον κατάλαβα ότι υπήρξε κάποιο λάθος στον σχεδιασμό  από την εταιρεία, μπορεί και ο σχεδιασμός της γραμμής  από το υπουργείο  να μην ανταποκρίνεται στις τωρινές συνθήκες. Δηλαδή Ιούλιο και Αύγουστο τι θα γίνει ?

Περισσότερα δρομολόγια ή  πρέπει να "σπάσει" η γραμμή?

Το 2025 δεν έπρεπε σε μία ναυτική χώρα  σαν την Ελλάδα ,να συμβεί κάτι τέτοιο.

Edited by polmyt
quote
Posted

Νομίζω ότι υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά σε αυτή την υπόθεση, ωστόσο δεν ξέρω αν θα πρέπει να δώσω τελικά το δίκιο στους επιβάτες. Οι επιβάτες της Συρου Μυκόνου είχαν επιλογές, οι επιβάτες δυο ολόκληρων μεγάλων νησιών όχι απλά δεν είχαν επιλογές εκείνη την ημέρα, αλλά ούτε τις υπόλοιπες. Και εκεί ο καθένας βγάζει το συμπέρασμα του. Θεωρώ πως είναι αντίδραση προς την όλη κατάσταση, πανάκριβα εισιτήρια, ανύπαρκτα δρομολόγια κλπ. Με αποκορύφωμα τον φετινό προγραμματισμό. Σίγουρα τα νησιά πέραν της κρίσης, με τα ελάχιστα, ακριβά και άβολα δρομολόγια έχουν υποστεί ζημιά. 

Posted

Σεβαστές όλες οι απόψεις όμως μη ξεχνάμε πως το Paros κάνει εύκολα δρομολόγια και όχι εξαντλητικά.Ημερησια με διανυκτερευση,τι να πουν και άλλα βαπορια.Επίσης έχει ξανακάνει έκτακτα το βράδυ κυρίως στη Πάρο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο.

Το γεγονός αυτό πιστεύω θα είναι η αφορμή ώστε να αυστηροποιηθουν οι έλεγχοι με κάθε τρόπο.Αυτος μπορεί να είναι με τοποθέτηση μηχανημάτων και εισιτηρίων με barcode τύπου αεροπορικών εισιτηρίων.

Με λίγα λόγια για μερικούς θα τη πληρώσουν όλοι.

Και για αυτό θα αναφέρω κάτι το οποίο άκουσα και δε το έχουμε ξαναγράψει.Μήπως όλο αυτό έγινε σκοπιμα από τη μεριά της εταιρείας.Και είχε ήδη από πριν σχεδιάσει να στείλει το Πάρος.Ίσως και να έχει βάσει δεδομένου πως ήξεραν από πριν τους αριθμούς επιβατών.

2 minutes ago, togias_k said:

Νομίζω ότι υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά σε αυτή την υπόθεση, ωστόσο δεν ξέρω αν θα πρέπει να δώσω τελικά το δίκιο στους επιβάτες. Οι επιβάτες της Συρου Μυκόνου είχαν επιλογές, οι επιβάτες δυο ολόκληρων μεγάλων νησιών όχι απλά δεν είχαν επιλογές εκείνη την ημέρα, αλλά ούτε τις υπόλοιπες. Και εκεί ο καθένας βγάζει το συμπέρασμα του. Θεωρώ πως είναι αντίδραση προς την όλη κατάσταση, πανάκριβα εισιτήρια, ανύπαρκτα δρομολόγια κλπ. Με αποκορύφωμα τον φετινό προγραμματισμό. Σίγουρα τα νησιά πέραν της κρίσης, με τα ελάχιστα, ακριβά και άβολα δρομολόγια έχουν υποστεί ζημιά. 

Συμφωνώ σε όλα.

Και στη τελική τι κυρώσεις να είχαν αυτοί οι επιβάτες;Να τους πετάξουν στη θάλασσα;Δεν είχαν κάτι να χάσουν..

Posted (edited)
16 minutes ago, nomikos said:

Και για αυτό θα αναφέρω κάτι το οποίο άκουσα και δε το έχουμε ξαναγράψει.Μήπως όλο αυτό έγινε σκοπιμα από τη μεριά της εταιρείας.Και είχε ήδη από πριν σχεδιάσει να στείλει το Πάρος.Ίσως και να έχει βάσει δεδομένου πως ήξεραν από πριν τους αριθμούς επιβατών.

Θα μπορουσε αλλα προφανως δεν θα μαθευτει ποτε

16 minutes ago, nomikos said:

Και στη τελική τι κυρώσεις να είχαν αυτοί οι επιβάτες;Να τους πετάξουν στη θάλασσα;Δεν είχαν κάτι να χάσουν..

Το πιο καλο σεναριο θα ηταν να ξεμεινουν στη Συρο ,αλλοι χωρις χρηματα και αλλοι πληροντας δωματιο ,αρα εξτρα εξοδα συν το εισιτηριο για Πειραια που φανταζομαι οτι ετσι κι αλλιως το πληρωσαν

Το κακο σεναριο ,αλλα δεν ξερω τον νομο πανω σε αυτο ,ηταν να τους τραβαγε και το λιμενικο.Θεωρω πως κατι θα προβλεπει ο νομος για μια τετοια περιπτωση

Edited by polmyt
Posted (edited)

Πέραν της πληρωμής εισιτηρίου ή της αποβίβασης ,δεν υπάρχει κάποια άλλη ποινή(ούτε προστίμου όπως στα λοιπά ΜΜΜ)...Υποτίθεται ότι έχει γίνει σωστά ο έλεγχος εισιτηρίου (checkin)από το πλοίο και το pre-checkin από το πρακτορείο....Προσωπικά για εμένα και το πρακτορείο της Ικαρίας γνώριζε αλλά και πολλοί στο πλοίο τι θα γινόταν τέτοιες μέρες(που δεν θα ήταν πρώτη φορά πιστεύω)...Το καλύτερο και το πιο σωστό λόγω κίνησης θα έπρεπε να υπήρχαν απευθείας δρομολόγια...Αυτοί οι επιβάτες κάπως πήγαν εκεί και με τον ίδιο τρόπο έπρεπε να γυρίσουν....

Edited by polmyt
quote
Posted

Το αλαλούμ στην γραμμή θα συνεχιστεί το καλοκαίρι, τουλάχιστον μέχρι τις 13 Ιουλίου που ξεκινά τα δρομολόγια για Βαθύ ως 3ο πλοίο Δωδεκανήσων το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ. Όλος ο Ιούνιος και ο μισός Ιούλιος, θα βγεί με τα 7 δρομολόγια του ΜΥΚΟΝΟΣ και αυτά μαζί με Σύρο και Μύκονο πάλι! Μαζί και τα 12νησα που μένουν με 1 καθημερινο δρομολόγιο των BS 2 και BS PATMOS το μισό καλοκαίρι. Προγραμματισμός για κλάματα ,σε ένα δρομολόγιο που πριν 2 χρόνια ξεκιναγε Απρίλη! Μην τα ξαναλεμε για το μπάχαλο με τις ετησίες για 2η χρονιά. Το μόνο που ξέρουνε είναι να στείλουν στη ντάνα το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ως πλεονάζον, παρόλο που σκάσανε ένα καρο χρήματα για να το συμαζέψουν. Και μην πει κανένας για ΡΟΡΟ ,γιατί αυτά δεν κουβαλάνε επιβάτες και ΙΧ. Απλά διώχνουν το κόσμο από τα νησιά ή στην καλύτερη τον στέλνουν στο αεροπλάνο

Posted (edited)

Αυτά δεν έπρεπε να είχαν επισημανθεί από το αρμόδιο υπουργεία και από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ώστε να προκηρύξει και να δώσει με σωστό προγραμματισμό ? Αυτή δεν είναι αρμοδιότητα τους ή εν τέλει  υπάρχουν μόνο να εξυπηρετούν τα ρουσφέτια των εταιρειών?

Πιστεύω ότι πρέπει να παρακολουθούν και να επεμβαίνουν προς αποφυγή τέτοιων προβλημάτων ή κάνω λάθος?

 

Edited by polmyt
quote
Posted

Αυτό το νόημα ειχαν οι αδειες σκοπιμότητας που δινοταν μέχρι περιπου το 2000 οπότε καταργήθηκαν. Και τα νησια ειχαν καλύτερη εξυπηρέτηση και εξοικονομούσαν χρήματα , γιατί για να βάλει κάποιος πλοίο σε γραμμή φιλέτο επαιρνε πακέτο και 1-2 νησιά που τώρα εξυπηρετείται με επιδοτούμενη αγονη. Ας αναρωτηθούν οι αρμόδιοι πότε ήταν καλύτερα τότε ή τώρα;

Posted (edited)

 

Εξαρχής οι δήμαρχοι των νησιών τουλάχιστον ένα μήνα πριν που έγινε γνωστό οτι Σάμος και Ικαρία μένουν με τα 3 μόνο δρομολόγια του Blue Star Myconos και τα έκτακτα δρομολόγια του Blue Star Patmos για Ικαρία και Φούρνους  μέσα στο Πάσχα, έπρεπε να στείλουν επιστολή ή να παραβρεθούν στο υπουργείο ναυτιλίας έτσι ώστε να είχε βρεθεί μια λύση στον ας μου επιτραπεί η έκφραση ακτοπλοϊκό αποκλεισμό, που αντιμετωπίζουν τα 2 αυτά νησιά των συνολικά 40.000(αν δεν κάνω κάποιο λάθος) κατοίκων, και όχι τελευταία στιγμή να πηγαίνει ο δήμαρχος της ανατολικής Σάμου για να συζητήσει με τον υφυπουργό ναυτιλίας για το μόλις ένα δρομολόγιο μέσα στον Ιούνιο προς και από το βαθύ για Πειραιά! 

Edited by HSC CAT I
Posted

Αυτό που λείπει από την Άττικα, το έχουμε ξαναπεί, είναι το ΌΡΑΜΑ!!! Μία ναυτιλιακή διοικείται από τραπεζικούς. Και η συνέπεια αυτών, σε πολύ απλά λόγια, είναι πως ο εφοπλιστής θα δει τα νησιά και μετά τα λεφτά (πχ πήρα Μ. Πέμπτη στην Ικαρία 1000 άτομα και ως μονοπόλιο, λογικά θα τους γυρίσω πίσω, όποτε αφού το πλοίο μου στο πρώτο από τα τρία δρομολόγια της εβδομάδας είναι στο 90% πληρότητα το θεωρώ ατύπως πρωτόκολλο και δρομολογώ δεύτερο). Ο τραπεζικός θα δει ότι το 90 από το 100% είναι 10% διαφορά οπότε θα το πάει για sold out.. 1950 βάζει το Μύκονος?? 1950 θα μεταφέρει.

Στην εταιρεία τώρα και στην διαχείριση του θέματος, ξέρανε πως θα έφερναν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο 220 άτομα από Ικαρία προς Σύρο (θεωρώ αδιανόητο να πήγαν όλοι αυτοί την ημέρα του δρομολογίου να εκδόσουν τα εισιτήριά τους τελευταία στιγμή) και θα μπορούσαν από την στιγμή που είδαν πως ο αριθμός των επιβατών προς Πειραιά ήταν παραπάνω από το πρωτόκολλο του πλοίου να έκλειναν τις κρατήσεις από Μύκονο &Σύρο για Πειραιά και όσοι είχαν εισητήρια να τους ειδοποιούσαν και να τους έστειλαν με άλλα πλοία. Εσκεμμένα λίγο δύσκολο να έγινε μιάς και το κυκλικό δρομολόγιο του Πάρος Πειραιάς-Σύρος-Πειραιάς με 22μίλια ταξίδευμα και άδειο το ένα σκέλος του δρομολογίου πρέπει να μπήκαν στην Άττικα αρκετές χιλιάδες ευρώ μέσα.

Λύση?? Να σπάσει το δρομολόγιο σε επιδοτούμενο και μη. Το σκέλος Πειραιά-Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι να παραμείνει ως γραμμή και να προστεθεί και η Τήνος. Να μπει ένα μικρομέγαλο πλοίο (145-155-165 μέτρων) σε αυτό το δρομολόγιο με ταχύτητα 25-26-27 μιλίων και με πρωινή αναχώρηση στις 7:00 ώστε 12 το βράδυ να είναι πίσω. Και αυτό σε καθημερινή βάση. Εν ολίγοις, και με όρους και στόλου Άττικα, θα μπορούσαν να συμπτήξουν δύο γραμμές σε μία και να φέρουν το Δήλος κάθε πρωί στις 7:00 από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι και πίσω. Εξάλλου η Παροναξία έχει φύγει πια η κίνησή της από τα δεδομένα του Δήλος εδώ και χρόνια και έχει πάει σε δεδομένα Μπλού Στάρ 1. Το χειμώνα που πέφτει η κίνηση, ας κάνουν τράμπα το Δήλος με το Μύκονος.

Η επιδοτούμενη?? Αφού το μεγάλο Μπλού σε ένα τέτοιο σενάριο θα έρθει στην πρωινή ζώνη, θα μπορούσαν πχ να βάλουν τον Διαγόρα με κάνα Πρέβελης (λέμε τώρα) ή συνεργασία με καμιά άλλη εταιρεία (πχ Στέφανου με το Άνδρος Κίνγκ) σε απογευματινές αναχωρήσεις μέρα παρά μέρα από Πειραιά προς Πάρο-Νάξο-Ικαρία-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα.

Και γενικά, για να μην το παίζω και ξερόλας, λύσεις υπάρχουν πολλές. Το θέμα είναι το μάτια σου να βάλουν θάλασσα και όχι €€€€. Να βλέπουν νησιά και όχι λογαριασμούς. Να'στε καλά, χρόνια πολλά σε όλους και σόρρυ για το σεντόνι. 

Posted (edited)

Τα 165 μέτρα και με 27 κόμβους δε μπορούν να πραγματοποιήσουν ένα τέτοιο δρομολόγιο μέσα σε 17 ώρες.

Το Δήλος χωράει 600 επιβάτες παραπάνω από τα Μεγάλα Μπλου δε θα ήταν σωστό να φύγει από την Παεοναξία.

Edited by polmyt
quote
Posted

Δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν δεν πήγαιναν απρογραμμάτιστα οι φασαίοι κι οι φασαίες στα πανηγύρια της Ικαρίας. 😁😁😛

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...