Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Παλιότερα τα πλοία της ικαροσαμιας προσέγγιζαν αντί για Σύρο Μύκονο την Πάροναξια ή μόνο την Πάρο. Υπήρχαν πληρότητες στο κομμάτι Πάρος-ικαροσαμια ή ψωφια πράματα και γι'αυτό σταμάτησαν?

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ξέρω ότι έχουν ειπωθεί αρκετές φορές,Αλλά προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο το λιγότερο ή Σάμος τις ημέρες του Πάσχα να μένει χωρίς δεύτερο ή έστω ένα έκτακτο δρομολόγιο για την διευκόλυνση του κόσμου γιατί οι ώρες αυτές που έχουν τα ήδη υπάρχοντα δρομολόγια δυστυχώς δεν βολεύουν με τις ημέρες που έχουν προγραμματιστεί, Γενικά βλέπω ότι υπάρχει μηδενικό ενδιαφέρον από όλες τις απόψεις!!! Κρίμα και πάλι κρίμα...! 

Posted (edited)

Μπορεί να μην ενδιαφέρεται κανείς ή απλά δεν έχει τόσο κόσμο για εκείνα τα νησιά 

Edited by polmyt
quote
Posted

Η γραμμή από Πειραιά είναι ουσιαστικά παρατημένη στην τύχη της και όλοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου! Τα δρομολόγια είναι τα ίδια με αυτά του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου! Όχι μόνο δεν έχει έκτακτο δρομολόγιο, αλλά χάνεται και το μη επιδοτούμενο της Δευτέρας του Πάσχα, λόγω της παραμονής του BS MYCONOS στην Θεσσαλονίκη την μέρα του Πάσχα. Άλλη μια επιβεβαίωση πως η γραμμή έχει γίνει τσόντα της άγονης.

Πέρυσι τουλάχιστον υπήρχε με 3 εξτρα δρομολόγια την βδομάδα ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Ακόμα και να θέλει κάποιος να έρθει στη Σάμο, απλά βλέποντας τα δρομολόγια που υπάρχουν, το ξεχνά πάραυτα. Προυπόθεση είναι να υπάρχουν δρομολόγια και αν υπάρχουν θα βρεθούν και οι επιβάτες.

Εισιτήρια με τα αεροπλάνα ούτε για δείγμα. Ακόμα και να θέλει κάποια αεροπορική εταιρεία να βάλει AIRBUS αντί για ελικοφόρο, δεν γίνεται, καθώς τα έργα στο αεροδρόμιο έχουν περιορίσει το μήκος του διαδρόμου στα 1500 μέτρα από τα 2200 που είναι κανονικά. Το πρωτο τσάρτερ απλά πάει για τον Μάιο!!!

Posted

Μια πρόχειρη σύγκριση με τα προ 25ετιας δρομολόγια αντίστοιχης εποχής  που ανεβάζει από το εξαιρετικό του αρχείο ο φίλος @Svo , θα διαπιστώσει κανείς πόσο έχει υποβαθμιστεί η γραμμή .

Ομως  και προ ολίγων ετών θυμάμαι Μεγάλη Πέμπτη να έχει Blue Star Myconos και Νήσος Ρόδος και φέτος η Σαμος τίποτα απολύτως και η Ικαρια τσόντα στην άγονη Δωδεκανήσου .

Ζημιά βέβαια σε αυτήν την περίπτωση κάνουν και τα Ro/Ro με τα οποία στέλνουν τις νταλίκες στη Σάμο και οι επιβάτες ας πάνε με τα αεροπλάνα . Γι αυτό οι πυλώνες της ακτοπλοΐας ήταν είναι και θα είναι τα συμβατικά πλοία . Αν γεμίσουμε Ro/Ro όπως συνέβη  με τα ταχύπλοα τότε στο τέλος ούτε σοβαρές επενδύσεις θα γίνουν ποτέ και τον χειμώνα βλέπω κάθε νησί να έχει 2-3 δρομολόγια εβδομαδιαίως .

Posted

Ταξίδευαν χθες γνωστοί μου με το Μύκονος με προορισμό το Βαθύ της Σάμου. Καταρχήν το πλοίο ήταν σε πρωτόκολλο άτομα να κάθονται ακόμα και σε σκάλες εξωτερικές γιατί δεν βρήκαν καρέκλα να κάτσουν. Και η πληθώρα των επιβατών κατέβηκε στο Καρλόβασι και το Βαθύ. Φέτος η Σάμος ναι έχει παραμεληθεί πολύ σε σχέση με πέρυσι και άλλες φορές.

Posted
11 minutes ago, Annivas said:

Ζημιά βέβαια σε αυτήν την περίπτωση κάνουν και τα Ro/Ro με τα οποία στέλνουν τις νταλίκες στη Σάμο και οι επιβάτες ας πάνε με τα αεροπλάνα .

Μεγάλη αλήθεια αγαπητέ φίλε! Την προηγούμενη εβδομάδα η Σάμος είχε 2 ρορο της ΑΤΤΙΚΑ! Ένα την Τετάρτη και ένα την Παρασκευή.

 

Μακάρι να υπήρχαν και θέσεις στα αεροπλάνα!

Posted

Και εγώ πιστεύω ότι πιο πολύ ολο αυτό γίνεται λόγω των ρορο , Αλλά από των άλλη και οι φορείς του νησιού δεν κάνουν και τίποτα απολύτως έστω μια επιστολή για αύξηση των δρομολογίων σαν μην τους ενδιαφέρει και τους ίδιους 

Posted

Ακριβώς πληρης σιωπή απο τους πάντες. Το μόνο που πήρε το μάτι μου πριν λίγες μέρες ηταν απο το Δήμο Αν. Σάμου, που έλεγε για κινητοποιήσεις επειδή το Μύκονος οταν ξεκινήσει τα εξπρες δρομολόγια θα πηγαίνει μια φορά τη βδομάδα στο Βαθύ, λες και περσι πήγαινε περισσότερες.

Posted (edited)

Υπάρχει όμως μία πολύ σημαντική διαφορά στα φετινά και στα περσινά θερινά δρομολόγια προς και από το Βαθύ. Πέρυσι το τρίτο πλοίο των Δωδεκανήσων (Asterion 2)  ξεκίνησε τα δρομολόγια του 2/6 ενώ φέτος αναμένεται να τα ξεκινήσει στις 13/7 που σημαίνει ότι από το διάστημα 2/6 που ξεκινάει το πλοίο Blue Star Myconos τα θερινά του δρομολόγια μέχρι 13/7,που έρχεται το Asterion 2 όπως προανέφερα, το Βαθύ θα έχει μόνο ένα δρομολόγιο από και προς τον Πειραιά.

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Μια λύση ειναι να βαλουν το Πρεβελης σε νυχτερινά δρομολόγια για Άγιο Κήρυκο Βαθύ.Και το Μύκονος τις άλλες μέρες να πιάνει Εύδηλο,Καρλόβασι και να συνεχίζει για ΒΑ Αιγαιο.

Edited by nomikos
Posted

Εγώ πιστεύω ότι άμα δεν έρθει μια δεύτερη εταιρεία στην γραμμή δεν θα υπάρξει σωτηρία,  Κατά καιρούς έχουν αναφερθεί διαφορα σενάρια όπως το Superstar 2 το οποίο για εμένα δεν θα το στηρίξει ο κόσμος λόγω της ταχύτητας και αν ο Ηλιόπουλος το βάλει σε ώρες και μέρες που κάνουν τα πλοία της αττικα τότε σίγουρα δεν θα έχει στήριξη, Μετά κάποιος είχε γράψει για το Andros King αλλά σιγά μην το καράβι αφήσει το ζεστό χρήμα της Α-Τ-Μ , ενώ έχει έτοιμη στρωμένη γραμμή με πελάτες 

Posted

Το δρομολόγιο του Βlue star Myconos για το καλοκαίρι τα έχω ξαναπεί, προσωπικά το θεωρώ   λάθος . Για εμένα θα έπρεπε να κοπεί από τα καλοκαιρινά η προσέγγιση είτε της Σύρου είτε της Μυκόνου έτσι ώστε είτε να δίνεται η δυνατότητα για προσεγγίσεις στο βαθύ είτε να γυρνάει πιο ανθρώπινη ώρα στον Πειραιά . 
Αυτό το δρομολόγιο είχε στηθεί από HSW για να λειτουργεί ανταγωνιστικά στο Blue Star Paros , τώρα που είναι ένας όμιλος δεν έχει νόημα . Πόσο μάλλον φέτος που θα έχουν καθημερινά και ταχύπλοο για Σύρο & Μύκονο . 

4 minutes ago, Samianshiplover said:

Εγώ πιστεύω ότι άμα δεν έρθει μια δεύτερη εταιρεία στην γραμμή δεν θα υπάρξει σωτηρία,.

Η αλήθεια είναι ότι έλλειψη ανταγωνισμού πάντα υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα .

Δεύτερη εταιρεία δεν ξέρω αν μπορέσει να σταθεί στη γραμμή με δεδομένο ότι και το Blue Star Myconos είναι ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος . Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι στην αιχμή , τα δρομολόγια να γίνονται  πιο ορθολογικά ,να πυκνώνουν όταν χρειάζεται όπως καλή ώρα το Πάσχα και να σταματήσει το φαινόμενο η βασική γραμμή να γίνεται ουρά της άγονης . Να σταματήσει το φαινόμενο να μην μπορεί να πάει ένα τριήμερο κάποιος στη Σάμο και στην Ικαρια επειδή ξεβολευεται ο Χ μεταφορέας της βορείου Ελλάδος .

Posted (edited)
25 minutes ago, Annivas said:

Το δρομολόγιο του Βlue star Myconos για το καλοκαίρι τα έχω ξαναπεί, προσωπικά το θεωρώ   λάθος . Για εμένα θα έπρεπε να κοπεί από τα καλοκαιρινά η προσέγγιση είτε της Σύρου είτε της Μυκόνου έτσι ώστε είτε να δίνεται η δυνατότητα για προσεγγίσεις στο βαθύ είτε να γυρνάει πιο ανθρώπινη ώρα στον Πειραιά . 
Αυτό το δρομολόγιο είχε στηθεί από HSW για να λειτουργεί ανταγωνιστικά στο Blue Star Paros , τώρα που είναι ένας όμιλος δεν έχει νόημα . Πόσο μάλλον φέτος που θα έχουν καθημερινά και ταχύπλοο για Σύρο & Μύκονο . 

Εγω δεν θα συμφωνήσω γιατί αν κάποιος που μένει Ικαρία και Σάμο θέλει να πάει στην Μύκονο ή Σύρο, πρέπει να πάει πάλι Πειραιά,οπότε απομονώνουμε τα δύο αυτά νησιά από τις Κυκλάδες!! Επομένως πρέπει να υπάρχει αναγκαστικά και δεύτερο πλοίο στην Ικάριο Σαμία ειδικά το Πάσχα και 3 με 4 μήνες τους θερινούς μήνες 

Edited by aggelos_lask
Posted (edited)

Πάντα όταν κάνεις μια αλλαγή κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις . 
Δίχως αμφιβολία η αφαίρεση ενός προορισμού από το δρομολόγιο θα στερήσει την ενδονησιωτικη συγκοινωνια , της οποίας η επιβατική κίνηση μπορεί να μην είναι μεγάλη είναι όμως σεβαστή .

Απο την άλλη όμως θα ελευθερώσει θέσεις για ικαρια που είναι μονοβαπορη και για την Σάμο που είναι με 1,5 βαπόρι και τα εισιτήρια ειδικά τον Αύγουστο είναι μαγικά χαρτάκια με το Blue Star Myconos . Επίσης θα γυρνάει πιο ανθρώπινη ώρα στον Πειραιά , που ειδικά όταν έχει και βαθύ μέσα φτάνει καμιά φορά και στις 3 την νύχτα Πειραιά .  Σε αυτό το δρομολόγιο από Μύκονο και  από Σύρο για Πειραιά δεν παίρνει απολύτως τίποτα . 

Edited by Annivas
Posted

Αν πχ το Μύκονος κόψει την Σύρο , τότε την Μύκονο την προωθείς  στο Μύκονος και ότι περισσέψει στο Παρος και στο τελευταίο πλασάρεις όλη την Σύρο . Θέμα διαχείρισης είναι από την εταιρεία να βρει την χρυσή τομή .  Επίσης αξίζει να επαναλάβω ότι  φέτος θα έχει καθημερινά ταχύπλοο η Attica Group , που σημαίνει ότι αν υπήρχε πρόβλημα τις προηγούμενες χρονιές φέτος δύσκολα θα προκύψει  . 

Παράλληλα θα έχει κι ο ανταγωνισμός 2 ταχύπλοα κάθε ημέρα για Σύρο & Μύκονο , ήτοι 3 ταχύπλοα στο σύνολο .

Μιλάμε λοιπόν για 5 πλοία που θα αναχωρούν το πρωί για Σύρο & Μύκονο .

Posted
32 minutes ago, Annivas said:

Μιλάμε λοιπόν για 5 πλοία που θα αναχωρούν το πρωί για Σύρο & Μύκονο .

Αν δεν υπήρχε επαρκές ενδιαφέρον δεν θα υπήρχαν 5 πλοία. Απλός οικονομικός κανόνας. Βάζεις περισσότερα πλοία όπου υπάρχουν περισσότεροι ταξιδιώτες.

Posted
44 minutes ago, Annivas said:

Επίσης θα γυρνάει πιο ανθρώπινη ώρα στον Πειραιά , που ειδικά όταν έχει και βαθύ μέσα φτάνει καμιά φορά και στις 3 την νύχτα Πειραιά .  Σε αυτό το δρομολόγιο από Μύκονο και  από Σύρο για Πειραιά δεν παίρνει απολύτως τίποτα . 

Στα δρομολόγια της Τετάρτης που πηγαίνει και στο Βαθύ, στην επιστροφή έρχεται κατ' ευθείαν Εύδηλο - Πειραιά. Πάντως οι επιβάτες χωρίς οχήματα εξυπηρετούνται με λεωφορείο του ΚΤΕΛ από/προς Καρλόβασι, ενώ ένα μέρος ταξιδιωτών με οχήματα προτιμούν την αποβίβαση στο Καρλόβασι, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρόνο από την καθυστέρηση των φορτηγών.

Posted
11 minutes ago, Nicksy58 said:

Αν δεν υπήρχε επαρκές ενδιαφέρον δεν θα υπήρχαν 5 πλοία. Απλός οικονομικός κανόνας. Βάζεις περισσότερα πλοία όπου υπάρχουν περισσότεροι ταξιδιώτες.

Αυτο ακριβως...Απορω πως καποιοι δεν μπορουν να το καταλαβουν

 

 

 

Posted (edited)

Γίνεται απολύτως κατανοητό γιατί  η Σύρος και η Μύκονος θα έχει 5 πλοία το πρωί και μακάρι να είχε κι ακόμα παραπάνω . Εγώ απλώς ανέφερα πως ένα δρομολόγιο σε μια σχεδόν μονοβαπορη γραμμή μπορεί να γίνει πιο ορθολογικό ώστε να στηρίξει περισσότερο αυτά τα νησιά την περίοδο αιχμής και μόνο .
Το να καθόμαστε να λέμε ότι δεν χωράνε αν τα δρομολόγια από 5 πρωινά γίνουν 4,5 , όταν στις επιστροφές του Αυγούστου δεν έβρισκες εισιτήριο αυτοκινήτου από Σάμο και ικαρια για Μύκονο επειδή ακριβώς είχε γεμίσει από τα δύο αυτά νησιά νομίζω ότι είναι υπερβολή 

Είναι σαν ένας παχύς άνθρωπος έχει 5 πιάτα φαΐ να φάει κι ένας άλλος αδύνατος ένα πιάτο και άμα ζητήσει ο αδύνατος δύο μπουκιές παραπάνω από το παχύ , να λέμε όχι γιατί δεν θα χορτάσει ο άλλος . Τόσο απλά 

Edited by Annivas
Posted
3 hours ago, Annivas said:

Αν πχ το Μύκονος κόψει την Σύρο , τότε την Μύκονο την προωθείς  στο Μύκονος και ότι περισσέψει στο Παρος και στο τελευταίο πλασάρεις όλη την Σύρο . Θέμα διαχείρισης είναι από την εταιρεία να βρει την χρυσή τομή .  Επίσης αξίζει να επαναλάβω ότι  φέτος θα έχει καθημερινά ταχύπλοο η Attica Group , που σημαίνει ότι αν υπήρχε πρόβλημα τις προηγούμενες χρονιές φέτος δύσκολα θα προκύψει  . 

Παράλληλα θα έχει κι ο ανταγωνισμός 2 ταχύπλοα κάθε ημέρα για Σύρο & Μύκονο , ήτοι 3 ταχύπλοα στο σύνολο .

Μιλάμε λοιπόν για 5 πλοία που θα αναχωρούν το πρωί για Σύρο & Μύκονο .

Μονο το highspeed 3 θα πιανει Συρο

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...