Nick the Greek Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Δύο πλοία για τη Σάμο απόψε Μεγάλη Πέμπτη, ο Μπλέ Κουβαλητής 1 για το Καρλόβασι και το Νήσος Ρόδος για το Βαθύ. Για Ικαριά το Μπλού Στάρ Πάτμος, Άγιο Κήρυκο πιο συγκεκριμένα. Με την υποσημείωση φυσικά πως και στα 3 η Σάμος και η Ικαρία είναι τσόντα στο βασικό δρομολόγιο. Και όπως είπαμε και παραπάνω, το Μύκονος απόψε να κάνει επιστροφή επιδοτούμενης..
Captainfanouris Posted June 19, 2023 Posted June 19, 2023 Πιστεύετε ότι ταχύπλοα πχ superrunner jet ή superexpress θα μπορούσαν να κάνουν ικαροσαμια ή και κάποιο άλλο πλοίο, θα ήθελα τις ιδέες και τη γνώμη σας
SAMAINA Posted June 19, 2023 Posted June 19, 2023 Δύσκολο το πέρασμα του Ικαρίου πελάγους με αλουμινένια ταχύπλοα με ένταση ανέμων 6-7 ή και 8 μποφώρ. Το γεγονός οτι πρόκειται για ανοιχτή θάλασσα, δίνει μεγαλύτερα ύψη κύματος. Αλλά και η υπαρξη ημισυμβατικού με 25 κόμβους ταχύτητα, κάνει δύσκολη την δρομολόγηση ταχύπλοου των 30-33 κόμβων.
togias_k Posted June 19, 2023 Posted June 19, 2023 Κατά τη γνώμη μου, δεν γίνεται διότι από τη στιγμή που έχεις το BS Mykonos που πάει με 25 μίλια, το ταχύπλοο θα πρεπει να έχει αρκετά καλή διαφορά ταχύτητας που σημαίνει μεγάλο κόστος στο πετρελαιο και έτσι η τιμή του εισιτηρίου θα ανέβει κατακόρυφα. Επίσης το ταχύπλοο δεινοπαθει στο ικαριο πελαγος, ταλαιπωρεί αρκετά τους επιβάτες και εν τέλει χάνει το πελονεκτημα του χρόνου έναντι του BS Mykonos. Τέλος, όταν έχεις την δυνατότητα το ταχύπλοο να πετυχαινει μεγάλες περιληπτικες στις Κυκλάδες με ενδιάμεσους προορισμους και με λιγότερα καυσιμα δεν υπάρχει λόγος κάποιος να ρισκάρει την Ικαροσαμια όπου οι περιληπτικες δεν θα είναι ικανοποιητικές. Και άντε να γεμίσει για Ικαρία Σάμο, στις Κυκλάδες γεμίζει και αδειάζει ενδιάμεσα.
Captainfanouris Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Το superexpress όμως, πιο βαρύ, σταθερό με καλή ταχύτητα 34-35 και ικανοποιητική χωριτικοτητα θα μπορούσε? Επίσης τι δρομολόγιο θα μπορούσε να κάνει ένα ταχύπλοο για ικαροσαμια
togias_k Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Σου ξαναλέω, για παραδειγμα στο τωρινό δρομολόγιο του Superexpress, γεμίζει για ολο το δρομολόγιο γκαράζ και επιβάτες από Ραφήνα, αδειάζει ένα μεγάλο μέρος για Τηνο-Μυκονο και ξαναγεμιζει στη Μυκονο για Πάρο Ιο Σαντορίνη. Στην Πάρο τα ίδια, αδειάζει κ από Ραφήνα κ από Μυκονο και βάζει πολλους για Ιο Σαντορινη. Στην Ιο ως δεύτερη επιλογή ταχύπλοου από την Αθήνα έχει ένα καλό μερίδιο από Ραφήνα + ότι μάζεψε από τα υπόλοιπα νησιά. Σαντορίνη αδειάζει ότι μάζεψε από τα άλλα νησιά και ξαναγεμιζει. Έστω ότι το δρομολόγιο είναι Ραφήνα Μυκονο Ικαρια Σαμο για να είναι ανταγωνιστικό σε θέμα χρόνου. Ας πουμε ότι γεμίζει για Μυκονο Ικαρία Σαμο. Αποβιβαζει στη Μύκονο ένα μεγάλο μέρος αλλά θα επιβιβάζει ελάχιστο κόσμο για Ικαρία Σάμο. Μετά θα αδειάζει στην Ικαρία και μετά στη Σάμο. Άρα σε ένα δρομολόγιο γεμίζει για τρία νησιά έναντι στις Κυκλάδες που μπορεί να γεμισει πάνω από δυο φορές σε ένα δρομολόγιο και ίσως με λιγότερα καυσιμα. Και τότε με το Hellenic Highspeed που είχε δρομολογηθεί για Ικαρία, αν θυμάμαι καλά πρεπει να ήταν η μόνη επιλογή για Ικαρία τις ημέρες που έπιανε, άρα η επιλογή για την συγκεκριμένη μέρα ήταν μονόδρομος. Δεν είχε κάποιο να ανταγωνιστεί.
togias_k Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 Όχι, ή και να έβγαζε κάποιο κέρδος ο πλοιοκτήτης, δεν συγκρίνεται με το κέρδος που μπορεί να έχει από τη δρομολόγηση στις Κυκλάδες.
proud_ionian Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 1 hour ago, Nick the Greek said: Δευτέρα ώρα 1600 από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Καρλόβασι - Βαθύ, με άφιξη 0040. Επιστροφή ώρα 0300 της Τρίτης από το Βαθύ, με άφιξη Πειραιά στις 1235. Τρίτη ώρα 1600 από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Άγιο Κήρυκο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Καβάλα, με άφιξη στην Καβάλα ώρα 1800 της Τετάρτης. Αναχώρηση από Καβάλα στις 2130 βράδυ Τετάρτης και άφιξη στον Πειραιά με την αντίστροφη σειρά προορισμών στις 2250 το βράδυ της Πέμπτης. Παρασκευή ώρα 1500 από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη, με άφιξη στην πόλη της Αρειανάρας στις 1750 του Σαββάτου το απόγευμα. Η αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη είναι στις 2100 το βράδυ του Σαββάτου με επιστροφή στον Πειραιά στις 2355 το βράδυ της Κυριακής. Επιπλέον Για Εύδηλο Το BS Patmos κάθε Πέμπτη στις 14.00 Για Βαθύ Το BS1 Κάθε Τρίτη Πέμπτη και Κυριακή στις 18.00 Επιστροφές Από Εύδηλο BS Patmos, Σάββατο 03.25 Από Βαθύ BS1 Τρίτη 01.25, Πέμπτη 00.45, Σαββατο 01.45 Την Τρίτη πέφτει πάνω στο Μύκονος που φεύγει 03.00.
bluestar2000 Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 Να ρωτήσω, επειδή βλέπω πολλές φορές να αναφέρεται ότι τα δρομολόγια είναι "περασμένα" κάπου. Έχει υπάρξει κάποια άλλη μορφή όπως οι πίνακες που είχε η blue star (που ήταν και η μόνη με την seajets ένα διάστημα) στο site ? Γιατί οι πίνακες με τα δρομολόγια αναλυτικά στο προηγούμενο site ήταν πολύ βολικοί. ευχαριστώ
pilot Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 Και μάλλον αυτά που πάνω κάτω θα ισχύσουν και το βαθύ χειμώνα
cyclades_shipping Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 Τη δρομολόγηση ταχύπλοου πλοίου της εταιρίας Seajets, στην γραμμή Πειραιάς – Σάμος, ενέκρινε μετά από σχετική εισήγηση το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Πρόκειται για ένα καταμαράν που θα εκτελεί με ταχύτητα μεγαλύτερη των συμβατικών το συγκεκριμένο δρομολόγιο 4 φορές την εβδομάδα, με το πρώτο δρομολόγιο να ξεκινά τον Ιούνιο και θα προσεγγίζει το λιμάνι Καρλοβάσου. Κομμάτι Από άρθρο του Ert News. μας ενημερώνει για 4 εβδομαδιαία δρομολόγια ;
Captainfanouris Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 (edited) Εγκρίθηκαν τα δρομολόγια του Mega Jet για ικαροσαμια. Μωρέ μπραβο Edited October 29, 2023 by proud_ionian μεταφορα
spiroszante Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 (edited) Πιστεύω ότι θα βάλει άλλο ταχύπλοο,όχι αυτό.Με ταχύτητες 20-24 κόμβων δε νομίζω ότι είναι καλές για Αιγαίο όπως είπαν μερικοί... Edited October 28, 2023 by spiroszante
Nicksy58 Posted October 29, 2023 Posted October 29, 2023 However the president of the Chamber of Commerce of Samos has asked to have an earlier start.
Billy Johnson Posted October 29, 2023 Posted October 29, 2023 What other ports will it serve. is it just Piraeus - Samos. Seems long route for a HSC??
cyclades_shipping Posted October 29, 2023 Posted October 29, 2023 (edited) Θα προσεγγίζει σίγουρα Ικαρια(Ευδηλο),Σαμος(Καρλοβασι),και ίσως κάποιο κυκλαδονήσι που είναι στην διαδρομή του προς Σαμο,παράδειγμα Σύρος,Μύκονος,Τηνος. Αλήθεια γνωρίζουμε τι ώρα αναχώρησης του δόθηκε από Πειραιά ; Edited October 29, 2023 by cyclades_shipping
Diagoras Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Ας ελπίσουμε το 2024 να είναι μια χρονιά στην οποία θα τεθούν οι βάσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση της Σάμου και της Ικαρίας. Από τότε που σταμάτησε το τρίτο πλοίο των Δωδεκανήσων, κάθε δεύτερη εβδομάδα η γραμμή έτυχε να έχει μόλις δύο αναχωρήσεις λόγω απαγορευτικών που κρατούσαν δεμένο το Blue Star Myconos στη Μυτιλήνη (για να καταλάβουμε πόσο δυσλειτουργική είναι η ενοποίηση των δύο γραμμών). Για τη σύγκριση, τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα έχουν η Αστυπάλαια και η Κάσος...
Annivas Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Η γραμμή ουσιαστικά έχει γίνει ουρά της άγονης . Η άγονη έχει γίνει η βασική γραμμή και η βασική γραμμή έχει γίνει άγονη . Εκτός απο το πρόβλημα με τα απαγορευτικά που πολύ σωστά ανέφερε ο φίλος @Diagoras , αυτο διαπιστώνεται απο τιην αδυναμία τροποποιήσεων δρομολογίων σε τριήμερα και απο τα Πασχαλινά δρομολόγια τα οποία είναι ιδια με τα χειμερινά . Μονάχα κάτι προσθήκες τις τελευταίας στιγμής και εάν .
Samianshiplover Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Η αλήθεια είναι πως θα καλυφθεί το κενό εάν τελικά δεν υπάρχει 3ο πλοιο στα Δωδεκάνησα , θα γίνει κάτι όπως το 2019 με κάποια προέκταση του Blue Star Paros μια φορά την εβδομάδα; η θα μπορούσε να καλύψει το κενό κάποιος ανταγωνιστής?
Z.Gk. Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Η θλιβερή πραγματικότητα είναι ότι ο νομός Σάμου (Σάμος-Ικαρία-Φούρνοι) έχει λίγη κίνηση, μια και ο πληθυσμός περιορίζεται στους περίπου 45.000 κατοίκους και στα τρία νησιά. Για αυτό και από πιο παλιά, γύρω στο 2007, είχε ξεκινήσει η σκέψη η Σάμος να είναι ενδιάμεσος σταθμός με συνέχεια είτε προς το βόρειο Αιγαίο, ή/και τα Δωδεκάνησα, ειδικά την περίοδο του χειμώνα. Κάπως έτσι, έχει καταστεί και εφικτή η δρομολόγηση πλοίου σαν το πρώην Νήσος Μύκονος όλο το χρόνο. Για το καλοκαίρι, και λίγο πριν ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για την τουριστική περίοδο, δεν το συζητάμε, η κίνηση αυξάνει κατά πολύ, αλλά αυτό ισχύει για περίπου 40 με 50 ημέρες το χρόνο. Για αυτό και το καλοκαίρι έχουμε και περισσότερα πλοία και τη σταθερή δρομολόγηση του πρώην Νήσος Μύκονος σε καθημερινή βάση, όπως πέρσι, ή σε περισσότερα δρομολόγια την εβδομάδα, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Τέλος, να πούμε ότι το εισιτήριο με το αεροπλάνο τη χειμερινή περίοδο είναι εξαιρετικά πιο φθηνό. Συγγενείς μου έρχονται σε δυο εβδομάδες στην Αθήνα με κόστος αλέ ρετούρ στα 75 ευρώ το άτομο, όταν η μονή διαδρομή με το πλοίο είναι στα 83 ευρώ σε αεροπορική οικονομικής θέσης και 88 ευρώ σε αεροπορική business και έχεις και ένα δεκάωρο ταξίδι. Για να μπει ανταγωνιστής σε μόνιμη βάση το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο και, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να "ματώσει" πολύ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now