MILTIADIS Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Και τι οφελος θα εχει η Νελ να μεινει στη γραμμη χειμωνα αμα δεν παιρνει επιδοτηση?Μηπως την δωσουν τελικα αλλου τη γραμμη?
Panagia Ekatontapiliani Posted August 30, 2013 Author Posted August 30, 2013 Γιατι το ψωμι δεν ειναι η επιδοτηση της γραμμης!! Αλλα το εξτρα κερδος που εχει το χειμωνα το πλοιο, εφοσον μεινει μονο στη γραμμη!! Με τρια δρομολογια το χειμωνα το πλοιο ειμαι σιγουρος οτι καλυπτει τα εξοδα του και αφηνει κερδος!!! Μετα αυτη την εξελιξη μην δουμε και δευτερο πλοιο στη γραμμη σε ελευθερη δρομολογηση!!!
Neptune Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Μετα αυτη την εξελιξη μην δουμε και δευτερο πλοιο στη γραμμη σε ελευθερη δρομολογηση!!! και απο εταιρια εκπληξη?
gpap2006 Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Έξι και σήμερα έμειναν για να μείνει η γραμμή μόνο με ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
GeorgeSt Posted September 10, 2013 Posted September 10, 2013 Καλοκαιρινή αρπαχτή και το χειμώνα 3 δρομολόγια (καιρού, πλοίου και απεργιών επιτρέποντος) και τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου, κάθε χρόνο. Άντε πάλι μέχρι τον Απρίλη παράπονα, ελπίδες από Απρίλη, χαρά μετά που θα μπουν "καλά" πλοία στην γραμμή και μετά γκρίνιες που θα πιάνει μόνο Βαθύ ή μόνο Καρλόβασι κλπ κλπ. Τέτοιο επαναλαμβανόμενο σενάριο ούτε ο Φώσκολος στην Λάμψη. Όχι τίποτε άλλο αλλά τώρα που το νησί είναι με μια αεροπορική σε κάθε προορισμό δεν υπάρχουν και αρκετά αεροπορικά (πάντα μου έκαναν εντύπωση τα Χριστούγεννα τα παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο που έφταναν μέχρι τον δρόμο Βλέπω να πέφτουν κορμιά στα peak του χειμώνα για ένα εισιτήριο κατάστρωμα στο ....... Μυτιλήνη
enas chiotis Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Όσοι περιμένετε Νήσος στη γραμμή μάλλον θα χρειαστεί να περιμένετε αρκετά. Η γραμμή δεν είναι στις άγονες, αφού έχει ελεύθερη δρομολόγηση, συνεπώς απ'ότι φαίνεται θα συνεχίσει η ΝΕΛ και μετά την 01/11. Το δε δικαστήριο για το άρθρο 99 λέει αργεί ακόμα, άσε που ο υπουργός δικαιοσύνης είναι από τη Μυτιλήνη.
proud_ionian Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Όσοι περιμένετε Νήσος στη γραμμή μάλλον θα χρειαστεί να περιμένετε αρκετά. ισως και λιγοτερο το αιτημα δρομολογησης παντως, εχει φουρνους, εχει σαμο και ικαρια, αλλα τα λιμανια τα αφηνει στο φλου
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2013 Author Posted October 8, 2013 Και ομως η εταιρεια κατεθεσε αιτημα στο Σ.Α.Σ για την ετησια δρομολογηση του πλοιου στη γραμμη Σαμου-Ικαριας απο 1/11/13 οπως ειχε πει κ ο hsw giorgos. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα δρομολογηθεί χειμωνιάτικα εφόσον υπάρχει πλοίο της ΝΕΛ στη γραμμή. Για μένα σημαίνει ότι θα δρομολογηθεί από την Άνοιξη φέτος στη γραμμή και για αυτό ζητάνε από τώρα την δρομολόγηση για να μην υπάρχουν οι αντιδράσεις από την ΝΕΛ, όπως συνέβη πέρυσι!! Για να δούμε το Νήσος Μύκονος νωρίτερα μόνο εάν υπάρξει κάποια αρνητική εξέλιξη με τη ΝΕΛ θα το δούμε νωρίτερα!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2013 Author Posted October 9, 2013 Το αιτημα για το Νησος Μυκονος αφορα την εκτελεση 3-4 εβδομαδιαία δρομολόγια που θα ξεκινούν αργά το απόγευμα από τον Πειραιά, συμφωνα με το Cyclades24.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 16, 2013 Author Posted October 16, 2013 Προσέγγιση Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην Τήνο 20-22/10 Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εκτελέσει έκτακτη προσέγγιση στην Τήνο την Δευτέρα 21/10 και την Τρίτη 22/10. Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως κάτωθι: ΚΥΡΙΑΚΗ 20/10: ΒΑΘΥ (ΑΝ 16:00) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 17:00 ΑΝ 17:45) - ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 18:55 ΑΝ 19:10) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 19:50 ΑΝ 20:20) - ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 21:20 ΑΝ 21:50) ΔΕΥΤΕΡΑ 21/10: ΤΗΝΟΣ (ΑΦ 01:00 ΑΝ 01:20) - ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 02:05 ΑΝ 02:30) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 07:40 ΑΝ 18:00) - ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 23:10 ΑΝ 23:40) ΤΡΙΤΗ 22/10: ΤΗΝΟΣ (ΑΦ 00:25 ΑΝ 00:50) - ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 04:00 ΑΝ 04:30) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 05:30 ΑΝ 06:00) - ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 06:40 ΑΝ 06:55) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 08:05 ΑΝ 08:50) - ΒΑΘΥ (ΑΦ 09:50) Πηγη: ΝΕΛ ισως και λιγοτερο το αιτημα δρομολογησης παντως, εχει φουρνους, εχει σαμο και ικαρια, αλλα τα λιμανια τα αφηνει στο φλου Απο οτι αναφερει το Cyclades 24 εγκριθηκε η δρομολογηση του Νησος Μυκονος για διαστημα μονο των τριων καλοκαιρινων μηνων, δηλαδη απο 15/06/14 εως 15/09/14
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2013 Author Posted October 17, 2013 Μπορει να υπηρξαν καποιες αντιδρασεις απο τη ΝΕΛ αλλα σιγουρα πιστευω οτι δεν χαλασε την HSW η αποφαση του ΣΑΣ για τη δρομολογηση του Νησος Μυκονος μονο το καλοκαιρι, με τα δρομολογια που ηθελαν!!! Αντε το πολυ να το δουμε και σε καμια εκτακτη εμφανιση το Πασχα!! Τα δρομολογια και φετος θα ειναι πρωινα απο Πειραια, απλως φετος ολα θα φτανουν ολα μεχρι το Καρλοβασι. Τον Ιουνιο μαλλον θα εχει 5 δρομολογια και τον Ιουλιο Αυγουστο 7 δρομολογια την εβδομαδα
express skiathos Posted October 18, 2013 Posted October 18, 2013 Τα δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για το καλοκαίρι του 2014.
georgios express Posted October 20, 2013 Posted October 20, 2013 (edited) Πολυ πιεσμενα ωραρια και μαλιστα ανευ διακοπης το διμηνο της αιχμης, αλλα η Σαμος θα εχει μια καθημερινη, αξιοπιστη λυση για προσβαση κατοικων και παραθεριστων, ενω οι μεταφορικες, οσες επιλεξουν αυτο το βαπορι, εξυπηρετουνται απολυτα επειδη, οπως ΟΛΟΙ εχουν εμπεδωσει, η εδρα τους ειναι στο Καρλοβασι. (Υποθετω οτι δεδομενων των απαιτησεων του διμηνοι, οι νεοι διοικουντες την HSW θα εχουν φροντισει κατα το διαστημα της ακινησιας για την αρτια συντηρηση του καραβιου τους, οπως κανουν πλεον ολες οι Εταιρειες δηλαδη). ΥΓ: Αντιδραση της Ιερας Μητροπολης, της Νομαρχιακης Αυτοδιοικησης η των Κυνηγετικων Συλλογων, δεν εκδηλωθηκε η εμεις την αγνοουμε; Edited October 20, 2013 by georgios express
mary07 Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 αξιοπιστη λυση για προσβαση κατοικων Για τους κατοίκους με 2 μήνες αρπαχτή όλους και όλους δεν το λες και αξιόπιστη λύση. Αν δεν υπήρχε ο τουρισμός δε θα ήταν ούτε αυτοί οι δυο μήνες. Θα έπρεπε και θα μπορούσε το Ν.Μύκονος με κάποιο τρόπο να βοηθάει για πολύ περισσότερο χρονικό διάστημα. Κρίμα να "σαπίζει" έτσι ενώ ταυτοχρόνως τα νησιά έχουν ελλειπή συγκοινωνία.
pie Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 Η γραμμή δε βγαίνει με 2 πλοία, πώς να το κάνουμε? Εδώ βλέπεις γραμμή όπως η Χ-Μ και μένει με ένα πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2013 Author Posted October 22, 2013 Και επιπλέον οι αρχές των δύο νησιών στο ΣΑΣ είπαν ότι δεύτερο πλοίο χρειάζεται μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες!!
mary07 Posted October 22, 2013 Posted October 22, 2013 Δε μίλησε κανείς για δυο πλοία μέσα στον χειμώνα. Ένα είναι αρκετό, αλλά αυτό το ένα θα μπορούσε να είναι το Ν.Μύκονος. Ας πάρει επιτέλους πόδι το Μυτιλήνη και ας δοθεί η επιδότηση στο Ν.Μύκονος να εκτελεί αυτό τα δρομολόγια όπως συνέβαινε κατά την περίοδο της ναύλωσής του στην "Αιγαίον πέλαγος". Δεν είναι δυνατόν τέτοιο πλοίο να μην αποτελεί τον βασικό κορμό συγκοινωνίας των νησιών. Καράβια σαν το Μυτιλήνη θα έπρεπε απλώς να συμπληρώνουν τα δρομολόγια σε περιόδους που χρειάζεται, αλλά δυστυχώς εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2013 Author Posted October 23, 2013 Μονο που πλεον δεν υπαρχει επιδοτηση για τη γραμμη!! Το Μυτιληνη εκτελει ελευθερα δρομολογια και οποιος θελει μπορει να βαλει βαπορι στη γραμμη! Και οπως φαινεται κανεις δεν θελει να βαλει χειμωνιατικα βαπορι στη γραμμη εαν δεν ειναι μονος του!!
mary07 Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Τότε αφού δεν δεσμεύεται με σύμβαση για την άγονη η ΝΕΛ, είναι ακόμα πιο εύκολο να φύγει από τη γραμμή. Εάν ενδιαφερόταν πραγματικά να συνεχίσει τα δρομολόγια η hsw είναι προφανές ότι θα έμενε μόνη της αφού το Μυτιλήνη δε θα άντεχε χειμωνιάτικα στον ανταγωνισμό με το Ν.Μύκονος. Από τη μια θα πρέπει οι ακτοπλοϊκές να αντιληφθούν ότι η παροχή δρομολογίων δεν είναι μια απλή πώληση τσίχλας αλλά κοινωνική υπηρεσία για τα νησιά, και από την άλλη κράτος και τοπική κοινωνία θα πρέπει να δίνουν κίνητρα στις εταιρίες ώστε να βρεθεί επιτέλους η χρυσή τομή και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.
polmyt Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Δεν ειναι τοσο απλο.Ποσο κινηση να εχει η γραμμη το χειμωνά;Θα επερνε 100 επιβατες ο ενας και 300 ο αλλος με τη διαφορα οτι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα ειχε τα τριπλασια εξοδα απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Οποτε γιατι να μπει και να εχει τοση χασουρα
Xios Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 4 ημέρες για να φύγει ο μήνας.. και η ΝΕΛ δεν έχει ανακοινώσει ακόμα δρομολόγια για Νοέμβριο και μετά.. άραγε θα δούμε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να συνεχίζει ακόμα ένα μηνα ενω πρέπει να δεξαμενιστεί ή κάποιο άλλο πλοίο στην θεση του.
enas chiotis Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Στα δρομολόγια του Μυτιλήνη από 01/11 έχουμε περικοπές λιμανιών. Δευτέρα πηγαίνει Εύδηλο - Φούρνους - Καρλόβασι - Βαθύ, Τετάρτη: Εύδηλο -Αγ. Κήρυκο - Φούρνους - Καρλόβασι - Βαθύ και Παρασκευή κανονικά Σύρο - Εύδηλο -Αγ. Κήρυκο - Φούρνους - Καρλόβασι - Βαθύ
rantanplan Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 επίσης να πούμε ότι η Ικαροσαμία είχε δρομολόγιο από Πειραιά την προηγούμενη Παρασκευή και θα ξαναέχει αύριο Τετάρτη, λόγω αλλαγών στα δρομολόγια για την 28η Οκτωβρίου (φάγωμα ενός δρομολογίου για να βολεύει καλύτερα το τριήμερο από Αθήνα και καθόλου το τριήμερο από τα νησιά για Αθήνα). δεν το λες και τακτική συγκοινωνία.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2013 Author Posted November 13, 2013 Σάμος: Αντιδράσεις για την υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών συμφωνα με το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Να σταλεί μήνυμα προς την κεντρική εξουσία και να μετατραπεί ο εορτασμός της επετείου της ένωσης της Σάμου με την Ελλάδα σε καθολική διαμαρτυρία για τις απαράδεκτες ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες του νομού προτάθηκε κατά την διάρκεια της σύσκεψης που προκάλεσε η βουλευτής του νομού Αγνή Καλογερή την Κυριακή σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης με θέμα τις τελευταίες εξελίξεις στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Η βουλευτής αναφέρθηκε στην συνεχιζόμενη υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών που γίνεται για το νομό της Σάμου, με το πλοίο «Μυτιλήνη» να κάνει 17 ώρες για τον Πειραιά προσεγγίζοντας μόνο δύο φορές την εβδομάδα την Ικαρία αλλά και στην απομόνωση που βιώνουν οι Φούρνοι κυρίως τον χειμώνα. «Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά να αλλάξει ο σχεδιασμός και να υπάρξει δημόσιος φορέας ακτοπλοΐας. Το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν εξυπηρετεί το συμφέρον των νησιωτών αλλά των εφοπλιστών. Πρέπει να καταθέσουμε σαν Σαμιώτες τον αγώνα μας» τόνισε η βουλευτής. Από την πλευρά του εμπορικού συλλόγου Σάμου η πρόεδρος κ. Δ. Κάιλα δήλωσε ότι όλος ο εμπορικός κόσμος είναι πρόθυμος να αγωνιστεί για καλύτερες συγκοινωνίες και το έχει αποδείξει. Ο αντιπεριφερειάρχης Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους τόνισε ότι εδώ και 30 χρόνια βλέπει να αποφασίζονται κινητοποιήσεις στις οποίες δυστυχώς ο κόσμος δεν συμμετέχει . «Η λύση είναι να δοθούν χρήματα από το κράτος ώστε οι εταιρείες να δρομολογήσουν τα πλοία τους στην γραμμή» τόνισε ενώ σαν μια ακόμη εναλλακτική πρότεινε η Σάμος να μην είναι τερματικός σταθμός αλλά να συνδεθεί με τα Δωδεκάνησα ή με κάποιο νησί της περιφέρειας Β. Αιγαίου ώστε η γραμμή να έχει μεγαλύτερο μεταφορικό έργο και κατ΄επέκταση μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τις εταιρείες. Μονο που η βουλευτινα δεν ειναι καλα ενημερωμενη!!! Τα δρομολογια του Μυτιληνη κανουν πλεον 13-15 ωρες αναλογα με τα νησια που πιανει στο δρομολογιο του. Στην Ικαρια υπαρχουν τρεις προσεγγισεις στον Ευδηλο και δυο στο Αγιο Κηρυκο ενω για τους Φουρνους υπαρχουν τρεις προσεγγισεις την εβδομαδα, οπως συμβαινει σχεδον τα τελευταια 2 χρονια
GeorgeSt Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια, υποβάθμιση μπλα μπλα μπλα, ουάου το Πάσχα το Ν Μύκονος το καλοκαίρι αααα ο Κεντέρης το φθινόπωρο πάλι συμβατικά 35+ετίας. Ειλικρινά αν γίνει ποτέ κάτι διαφορετικό θα τρομάξουν εκεί στη Σάμο και δεν θα μπαίνουν μέσα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now