enas chiotis Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Touch n go είναι οι προσεγγίσεις στο δεύτερο ταξίδι του. Από 10 λεπτά σε Μύκονο και Πάρο, και από 20 στη Νάξο και την Κω.
Global_Creta Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 20 λεπτά δεν το λες και touch n' go... Πιστεύω εύκολα φορτοεκφορτώνει καμια δεκαριά φορτηγά. Και με δεδομένο ότι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο τα νησιά είναι πολλά, οι παραμονές σύντομες και κατα συνέπεια οι οδηγοί και το πλήρωμα σε εγρήγορση. Γενικά φαίνεται ότι βγαίνει το εγχείρημα, μακάρι να πετύχει.
margaritis24 Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 βυτια δουλευει οχο ξεκοτσαριστα ακομα οποτε βγαινουν αμεσως
mytilene Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 20 λεπτά δεν το λες και touch n' go... Πιστεύω εύκολα φορτοεκφορτώνει καμια δεκαριά φορτηγά. Και με δεδομένο ότι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο τα νησιά είναι πολλά, οι παραμονές σύντομες και κατα συνέπεια οι οδηγοί και το πλήρωμα σε εγρήγορση. Γενικά φαίνεται ότι βγαίνει το εγχείρημα, μακάρι να πετύχει. Καλή μην ορκίζεσαι φίλε οτι βγαίνει το εγχείρημα......με Ε Ν Α ΒΥΤΙΟ κατέβηκε μέχρι τη ΡΟΔΟ
MILTIADIS Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Πρωτο δρομολογιο ηταν ομως.Εγω νομιζω βεβαια οτι θα πρεπει να στραφουν εξ ολοκληρου στην αγορα της Κρητης.Περαν του Ρεθυμνου και το Ηρακλειο θα σηκωνε ενα ρο/ρο και γιατι οχι και τα Χανια και ας εχουν και τον Πελαγιτη.
MILTIADIS Posted April 11, 2014 Posted April 11, 2014 Και ενα ρεπορταζ με δηλωσεις του πλοιοκτητη με αφορμη την πρωτη αφιξη στο Ρεθυμνο.
margaritis24 Posted April 11, 2014 Posted April 11, 2014 Με μισο σχεδον γκαραζ πανω κ 6 κομματια απεξω να περιμενουν στις 8. Που περασα το απογευμα
Xios Posted April 15, 2014 Posted April 15, 2014 Εν πλω για Λήμνο το πλοίο, το οποίο αργότερα θα επιστρέψει λογικά ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟ
enas chiotis Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Ποιος το περίμενε βλέποντας το πλοίο να σκουριάζει στο ΝΜΔ ότι θα ξαναταξιδέψει. Ένα απόλυτα ναυτικό βαπόρι, με ένα όμορφο όνομα και φρεσκοβαμμένα σινιάλα. Σήμερα στη δεύτερη του προσέγγιση στο λιμάνι της Χίου, με δυνατό νοτιοδυτικό άνεμο. Δυνατά αγανταρίσματα της δεξιάς για να κρατηθεί, ενώ η αριστερή ήταν (γενικά) μη συνεργάσιμη στη μανούβρα. Και η καθιερωμένη φωτογραφία με το μπούρτζι, κατά την αναχώρηση.
Global_Creta Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 Θα του δίναν άδεια να φύγει αν δεν είχε; Μάλλον το στιγμιότυπο είναι τέτοιο. Εμένα από την άλλη μου κάνει εντύπωση η θέση της σημαίας καυσίμων στην πλώρη. Κανονικά δεν πρέπει να είναι στο μεσιανό κατάρτι να "φαίνεται";
enas chiotis Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Όχι ότι έχει πλέον σημασία, αλλά η αριστερή όντως φαίνεται διαφορετική από τη δεξιά. Κατά τα άλλα πριν από 2 ημέρες έκανε το δρομολόγιο Πειραιάς - Άνδρος - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Εύδηλος - Καρλόβασι - Χίο. Στο λιμάνι μας πρέπει να έφερε 2 βυτία και 3 ξεκοτσάριστα, αλλά δεν παίρνω κι όρκο. Πλοίαρχος όντως ο καπτα Βελαλόπουλος. Βιντεάκι άφιξης έχει ο nissos chios.
polmyt Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Την περασμενη εβδομαδα εκανε ενα περασμα και απο Μυκονο.Χωρις να ξερω τι κινηση ειχε ακριβως, το γεγονος οτι δεν εκατσε στο νησι πανω απο 15 λεπτα με κανει να πιστευω οτι δεν ειχε και πολλα πραγματα.
mytilene Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Εγώ ακόμα απορώ πάντως πως βγαίνει το βαποράκι με τέτοια κίνηση.Ιδωμεν
polmyt Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Λογικα δεν πρεπει να βγαινει, απλα φανταζομαι οτι οι υπευθυνοι θεωρουν οτι στο μελλον θα παει καλυτερα
coyote Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 (edited) Οι εποχες σημερα δε σηκωνουν τετοιες λογικες παντως, καθημερινα τρεχουν τα εξοδα ( καυσιμα, πληρωματα, τροφοδοσιες, λιμανιατικα, φοροι υπερ δημοσιου, κ.α.) τα οποια τα καταβαλει ο πλοιοκτητης μετρητα. Αν το ξεκινησαν με το σκεπτικο οτι στο μελλον θα στρωσει, τοτε θα κοιταξουν πισω και θα ειναι ηδη πολλα λεφτα μεσα, αλλωστε μη ξεχναμε οτι το βαπορι εφαγε πολλα και σε μετασκευες, επισκευες συν το κοστος της αποκτησης του. Ολα αυτα τα χρηματα δυσκολα μαζευονται μετα και ας ανεβει θεαματικα η κινηση του πλοιου. Edited May 1, 2014 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Το πλοιο ειναι ναυλωμενο απο εταιρεια πετρελαιοειδων!! Οποτε μεταφερει καυσιμα για λογαριασμο της σε διαφορα νησια!! Τωρα η πλοιοκτητρια παιρνει ναυλο ασχετα εαν γεμισει ή δεν παρει κανενα φορτηγο/βυτιο
Panagia Skiadeni Posted May 19, 2014 Posted May 19, 2014 Το πλοιο ειναι ναυλωμενο απο εταιρεια πετρελαιοειδων!! Οποτε μεταφερει καυσιμα για λογαριασμο της σε διαφορα νησια!! Τωρα η πλοιοκτητρια παιρνει ναυλο ασχετα εαν γεμισει ή δεν παρει κανενα φορτηγο/βυτιο Από εταιρεία πετρελαιοειδών??? Ποιά?? Για πόσο καιρό? Αξίζει?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2014 Posted May 19, 2014 Εαν δεν κανω λαθος ειναι απο την Avin και των συγγενων εταιρειων του ομιλιου. Εαν δεν υπηρχε αυτη η αβαντα νομιζω οτι δεν θα ειχε γινει καν η αγορα του πλοιου!!
coyote Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 προβληματακι εχει το πλοιο γιατι απο χθες παει με 9,8μιλια δρομο ?
mytilene Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Λογικά θα είναι πίτα από φορτηγά πάλι και πάει με τέτοιες ταχύτητες
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 Από τα τρία δρομολόγια που κάνει στις διαφορετικές γραμμές (Β. Αιγαίο, Δωδεκάνησα, Κρήτη) τα δυο τελευταία δουλεύουν αρκετά καλά. Και χθες για παράδειγμα χθες είχε γύρω στα 35 ΦΓ και 50 ΙΧ. Το δρομολόγιο του Β. Αιγαίου δεν έχει κίνηση!!
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Το Ταλως τροποποίησε τα δρομολόγια από τη προηγούμενη εβδομάδα (αυτό που ζήτησε στο ΣΑΣ που είναι για αύριο). Μέχρι πρότινος είχε δυο δρομολόγια την εβδομάδα και τώρα θα έχει τρία δρομολόγια την εβδομάδα. Πριν είχε κάθε 1η και 3 εβδομάδα του μήνα ειχε αναχώρηση την Δευτέρα από το Πειραιά στις 17:00 για Μύκονο Πάρο Νάξο Κω Ρόδο και επιστροφή από τη Ρόδο στις 23:00 την Τρίτη, όπου φτάνει αργά το βράδυ της Τετάρτης. Την Πέμπτη είχε ρεπό στο Πειραιά και την Παρασκευή αναχώρηση από το Πειραιά στις 18:30 για Σαντορίνη Ρέθυμνο και επιστροφή την Κυριακή από το Ρέθυμνο στις 17:00. Την 2η εβδομάδα κάθε μήνα ειχε αναχώρηση την Δευτέρα από το Πειραιά στις 17:00 για Σύρο Τήνο Μύκονο Χίο Μυτιλήνη Λήμνο και επιστροφή από τη Λήμνο στις 23:00 την Τρίτη, όπου φτάνει αργά το ξημερώματα της Πέμπτης. Την Πέμπτη είχε ρεπό στο Πειραιά και την Παρασκευή αναχώρηση από το Πειραιά στις 18:30 για Κύθηρα Ρέθυμνο και επιστροφή την Κυριακή από το Ρέθυμνο στις 17:00 Την 4η εβδομάδα κάθε μήνα ειχε αναχώρηση την Δευτέρα από το Πειραιά στις 17:00 για Σύρο Τήνο Μύκονο Χίο και επιστροφή από τη Χίο στις 14:00 την Τρίτη, όπου φτάνει αργά το ξημερώματα της Τετάρτης. Την Τετάρτη Πέμπτη είχε ρεπό στο Πειραιά και την Παρασκευή αναχώρηση από το Πειραιά στις 18:30 για Κύθηρα Ρέθυμνο και επιστροφή την Κυριακή από το Ρέθυμνο στις 17:00 Ενώ τώρα κάνει το δρομολόγια της Δευτέρας χωρίς τους προορισμούς των Κυκλάδων και κάνει κάθε Τέταρτη δρομολόγιο μόνο για Κυκλάδες (Σύρο Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο). Επιπλέον εάν υπάρχει οχληρό φορτίο ή βυτία με καύσιμα έχει έγκριση για να προσεγγίσει στη Σίφνο, Ικαρία, Σάμο και Κάλυμνο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now