Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σίγουρα τα πήγε καλά πέρσι όμως είχε και έναν ανταγωνιστή που εν τελεί κατάφερε να τον βγαλει εκτός ,φέτος ;

ως γνωστής που εισαι  έχει γνωστοποιηθεί στα νησιά κάποια πληροφορία σχετικά με το πως θα πράξει η εταιρία μετα την αγορά ;

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
5 hours ago, Orestis said:

1/4 το τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου με τα σινιάλα της HSW, τα δρομολόγια κατέβηκαν από το σύστημα και το πλοίο θα περάσει στην Seajets.

Δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο!

Καλά δηλαδή δίνουν καράβι στους ανταγωνιστές; 

Posted
23 minutes ago, express skiathos said:

Τι να το κάνουν, αφού ούτε τα έξοδά του δεν έβγαζε.

Ας το εβαζαν σε άλλη γραμμη.

Ας δοκίμαζαν απο Αγ. Κωννο ή Μαντούδι.

Εξαλλου αν το παρει όντως η seajet θα το βάλει σε καμια άγονη κυκλάδων με σκοπό να χτυπήσει πάλι την άττικα

Posted
43 minutes ago, express skiathos said:

Τι να το κάνουν, αφού ούτε τα έξοδά του δεν έβγαζε.

Δεν προσπάθησε και ιδιαίτερα. Όταν το Σουπερσταρ/Σποραδες Σταρ είναι πάνω σε όλα τα επίπεδα πρέπει να αλλάξεις τακτική από το να μείνεις στάσιμος. Ας έμπαινε απογευματινό ή όπως ειπώθηκε από Μαντουδι.

Posted

Αν έβαζε

 

πρωί 

ΜΑΝΤΟΥΔΙ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΓΛΩΣΣΑ - ΣΚΙΑΘΟ - ΒΟΛΟ

Μεσημερι

ΒΟΛΟ ΣΚΙΑΘΟ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟ ΑΛΟΝΝΗΣΟ ΜΑΝΤΟΥΔΙ

θα τα πηγαινε εξαιρετικα

και καποιες ημέρες

ΜΑΝΤΟΥΔΙ ΑΛΟΝΝΗΣΟ ΣΚΟΠΕΛΟ ΣΚΙΑΘΟ ΒΟΛΟ

ΒΟΛΟ ΣΚΙΑΘΟ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΝΤΟΥΔΙ

η και Αγιο κωνσταντινο 

εννοω η Hellenic

Posted

Εδώ και χρόνια η εταιρεία είχε μια στασιμότητα στη γραμμή, απλά εκμεταλλευόταν το γεγονός ότι κανένας δεν έδειχνε ενδιαφέρον για να βάλει άλλο πλοίο, μέχρι που βρέθηκε η Seajets και τους στρίμωξε στη γωνία. Μπορούσε να δοκιμάσει εναλλακτικές, πράγμα που δεν έκανε.

Posted
9 hours ago, cyclades_shipping said:

Η αλήθεια είναι ότι το Superstar με πρωτόκολλο 1700 επιβατών και 250 οχημάτων μπορεί να παίξει μπαλα και σε πιο ανταγωνιστικές γραμμές.

Πλέον, δύσκολο να σταθεί μόνο του στη γραμμή το Σκιάθος. 

 

Πάντως κρίμα, αλλά λογικό αφού η αττικα δεν έκανε τίποτα για να αλλάξει αυτή τη κατάσταση.

Επίσης, αν πάει σε άλλη γραμμή το Σκιάθος, η Γλώσσα δεν συνδέεται με το Βόλο (μόνο με το Ερατώ)

Εγώ θέλω να ελπίζω τουλάχιστον πως θα μείνει το SuperStar στη γραμμή.

Ξέχασα να αναφέρω πως τα μόνα δρομολόγια που φαίνονται ανεβασμένα για το καλοκαίρι, είναι του SuperStar και του Ερατώ...  (και φτάσαμε στον Απρίλιο)

Posted

Παιδια δεν ειναι η αγορα πλοιου σαν αγορα,τη γραμμη αγοραζει μεσω του πλοιου!

Μπορει το Superstar να μεινει μονο του στη γραμμη με μεγαλυτερες πληροτητες κ καποια 2 διπλα δρομολογια τα Σ/Κ

Posted

Επιβεβαιώθηκε και επίσημα πριν λίγο απο τους κεντρικούς πράκτορες στα νησιά μας,  η πώληση του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ της HELLENIC SEAWAYS ( ATTICA GROUP ) στην SEAJETS

Posted
On 3/30/2024 at 10:42 AM, margaritis24 said:

Μπορει το Superstar να μεινει μονο του στη γραμμη ..

Μονοπώλιο Seajets, με ολίγη από ΣΑΟΣ στο Μαντούδι. Δεν το λες και αναβάθμιση της γραμμής.

Posted

2000-2023 στατιστικά της γραμμής μόνο για το ΒΟΛΟ - ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Επιβατες

Τροχοφόρα 

 

 

https://seen.org.gr/el/m-enimerosi/statistika/1061-kinisi-epivaton-c2019-22-23-140324

Με σωστά δρομολόγια η γραμμή θα εκτοξευτεί … ηδη διακινεί περισσοτερο κόσμο απο την γραμμή της Ρόδου και του ΒΑ Αιγαίου

https://seen.org.gr/el/m-enimerosi/statistika/1036-kinisi-epivaton-2019-22-23-181223

https://seen.org.gr/el/m-enimerosi/statistika/999-kinisi-epivaton-2019-21-22-160623

31 minutes ago, proud_ionian said:

Μπορει το Superstar να μεινει μονο του στη γραμμη ..

Αν δεν κάνω λάθος

το ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ θα παραμείνει στην γραμμή και θα εκτελεί 1-2 δρομολόγια την ημέρα , το δευτερο οταν χρειαστεί 

Ενω θα υπαρχει ακόμη ενα πλοίο ( συμβατικό η ταχυπλοο ) που θα κάνει πρωινό απο Μαντούδι νησιά Βόλο και επιστροφη μεσημέρι απο Βόλο

επίσης σε λίγες ημέρες θα γνωρίζουμε αν θα επιδοτηθεί η γραμμή της Θεσσαλονικης 

τα παραπάνω για την Seajets 

η ΣΑΟΣ εφαγε πολύ σωστά πόρτα απο το υπουργειο για την διμηνη δρομολόγηση που ζήτησε 

 

Αναμένουμε τις αποφάσεις της εταιρείας

Επίσης η Aegean flying dolphins ενδέχεται να φέρει και δευτερο υδροπτέρυγο

Posted

Και το Πέραμα-Παλούκια έχει τρελά στατιστικά. Kάποτε πλησίαζε το Dover. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα έσοδα είναι ίδια ή ότι η μία γραμμή μπορεί να υποστηρίξει τις ίδιες επενδύσεις με τις άλλες.

Τα γράφω αυτά αναφερόμενος στην σύγκριση με τα Δωδεκάνησα.

Όσο για τα υπόλοιπα, απλά επιβεβαιώνεις ότι οι Σποράδες είναι πλέον μονοπώλιο της Seajets

Posted

Και το 07:30 και 08:00 μονοπώλιο  ηταν και πολύ σκληρό για τα νησιά μας απο τον Βόλο 

μαλλον δεν γνωρίζετε οτι οι υποδομές των νησιών εχουν βελτιωθει πάρα πολυ τα τελευταια χρόνια .. ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε απο Σεπτέμβρη τα αποτελέσματα των εξελίξεων 

Μονο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις μιλάμε για εκαντοντάδες καταλυματα που εχουν ενεργοποιηθεί και φιλοξενουν ποιοτικά τον κόσμο 

Posted

Θέλετε και τα λέτε; Από πότε δύο πλοία διαφορετικών εταιρειών που φεύγουν σχεδόν ίδια ώρα είναι μονοπώλιο;! Ανταγωνισμός είναι, και μάλιστα σκληρός. Τρωγόντουσαν μεταξύ τους και φυσικά επικράτησε ο ένας από τους δύο ο οποίος τώρα ήδη ανέβασε τις τιμές κατά 15% και φαντάζομαι έπεται και συνέχεια. 

Posted (edited)

Ανταγωνισμός θα ήταν αν ενας ταξιδιώτης θα μπορούσε να έχει επιλογή στις ώρες με περισσότερα δρομολόγια και οχι δυο και μοναδικά δρομολόγια μισής ωρας διαφοράς 

οι τιμές έχουν ανέβει σε ολες τις γραμμές και οχι μονο εδώ και οχι μετά την αγορά

 

15% εκπτωση εχει στους μόνιμους κατοίκους και ολοι οι νησιωτες εχουν ΜΑΝ

αλλοι προορισμοί ειναι πολυ ακριβότεροι 

για δείτε λίγο τις τιμες για ΥΔΡΑ

Και για Κυκλάδες κτλ τις τιμές

Edited by wysiwid
Posted (edited)

2 εταιρίες από Βόλο και μία από Μαντούδι είναι σκληρό μονοπώλιο και κακό για τον ταξιδιώτη και τον νησιώτη. Μία εταιρία μόνη της είναι ευλογία.

ΟΚ. Pirandello φάση. Così è (se vi pare).

Θα τη δείτε τη γλύκα ;) 

Edited by proud_ionian
Σολοικισμοί
Posted
10 hours ago, HS_4 said:

Έχε γούστο να πουλάει και εισιτηρια σαν ταχύπλοο στη γραμμή η seajet….

Δεν απέχουμε και πολύ, 34,70 € έχει one way η Seajets όταν το F/D Erato που ξεκινάει δρομολόγια σε δύο βδομάδες, έχει 41 €...

 

6 hours ago, wysiwid said:

μαλλον δεν γνωρίζετε οτι οι υποδομές των νησιών εχουν βελτιωθει πάρα πολυ τα τελευταια χρόνια .. ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε απο Σεπτέμβρη τα αποτελέσματα των εξελίξεων 

Μονο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις μιλάμε για εκαντοντάδες καταλυματα που εχουν ενεργοποιηθεί και φιλοξενουν ποιοτικά τον κόσμο 

Αν και παρεκβαίνουμε, αυτό που βλέπω εγώ δεν το λες και ακριβώς "βελτίωση των υποδομών", όταν πλέον αυτές δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες ενός τόσο μεγάλου αριθμού τουριστών.

Ακολουθεί καθημερινή καλοκαιρινή εικόνα από τη "βελτίωση των υποδομών" στον λιμένα Σκιάθου.

Την ίδια ώρα οι τοπικοί άρχοντες ενδιαφέρονται απλώς για το πόσο νωρίς θα προσγειωθεί η πρώτη πτήση ή για το πόσο αυξήθηκε ο συνολικός αριθμός αφίξεων.

Επιστρέφοντας τώρα στη διασύνδεση υποδομών-συγκοινωνίας, το ζήτημα είναι να μπορεί ο πληθυσμός (μόνιμος και μη) να μετακινείται προς τα νησιά αυτά α) με αποδεκτό κόστος β) σε σχετικά νορμάλ ώρες και με τέτοια συχνότητα ώστε να μην χρειάζονται περιττές διανυκτερεύσεις. Και αν η διασύνδεση έχει και λίγη φαντασία ως προς το ωράριο, ώστε να διευκολυνθούν και οι εσωτερικές μετακινήσεις μεταξύ των νησιών (π.χ. του Σκιαθίτη που πρέπει να μεταβεί στο Ειρηνοδικείο Σκοπέλο για υπόθεσή του), τότε ακόμη καλύτερα.

 

IMG_20220807_005858-4.jpg

Posted
2 hours ago, PavlosA said:

Δεν απέχουμε και πολύ, 34,70 € έχει one way η Seajets όταν το F/D Erato που ξεκινάει δρομολόγια σε δύο βδομάδες, έχει 41 €...

Παρεμπιπτόντως, είχε το special εισιτήριο 24.70€ που ήταν για κάποιες πρώτες Χ κρατήσεις ή και μέχρι 48 ώρες νομίζω πριν το δρομολόγιο. Τώρα και για Οκτώβρη να κλήσεις έχει 34.70€. Δεν υπάρχει καθόλου αυτό στα γύρω στα 25-27€ μετά τις αυξήσεις, καταργήθηκε τελείως.

Από το ποσό μου μάθαμε πως αγοράστηκε το εξπρές Σκιάθος καταλαβαίνουμε πως η Seajets θα θέλει να πάρει τα λεφτά της πίσω από την γραμμή οπότε αυτός είναι ένας τρόπος.

Posted
3 hours ago, PavlosA said:

Επιστρέφοντας τώρα στη διασύνδεση υποδομών-συγκοινωνίας, το ζήτημα είναι να μπορεί ο πληθυσμός (μόνιμος και μη) να μετακινείται προς τα νησιά αυτά α) με αποδεκτό κόστος β) σε σχετικά νορμάλ ώρες και με τέτοια συχνότητα ώστε να μην χρειάζονται περιττές διανυκτερεύσεις. Και αν η διασύνδεση έχει και λίγη φαντασία ως προς το ωράριο, ώστε να διευκολυνθούν και οι εσωτερικές μετακινήσεις μεταξύ των νησιών (π.χ. του Σκιαθίτη που πρέπει να μεταβεί στο Ειρηνοδικείο Σκοπέλο για υπόθεσή του), τότε ακόμη καλύτερα.

Πολυ σωστά

θέλουμε

απο ΒΟΛΟ

ενα δρομολόγιο πρωί και ενα μεσημερι η απόγευμα ( με πλοια )

προς Βόλο ενα πρωινό πλοιο ( ακόμη καλύτερα απο Μαντούδι )

Δρομολόγιο - δρομολόγια απο Μαντούδι

Αν υπάρχουν σωστές ωρες και με τα όσα αναφέρεις ακόμη καλύτερα

 ο Βόλος ειναι το διοικητικό κέντρο των νησιών και όχι μόνο και πέρα απο τον τουρισμό έπρεπε να διασφαλίζεται η αυθημερόν μετάβαση ( η οποία με το δελφίνι δεν είναι δεδομένη )

Posted

Την χειμερινή περίοδο ένα Ε/Γ-Ο/Γ να αναχωρεί από Βόλο το πρωί προς Σκιάθο-Σκόπελο- Αλόννησο και κάθε Παρασκευή και Κυριακή να κάνει μια προέκταση προς Μαντούδι (Σκιάθο-Αγνώντα Σκοπέλου-Αλόννησο-Μαντούδι) και ένα τύπου Φλάινγκ Κατ το πρωί από τα νησιά πρός Βόλο, απ όπου θα αναχωρεί το μεσημέρι. Έτσι λύνεται και η σύνδεση με το Μαντούδι και η αυθημερόν μετάβαση στον Βόλο. Η ύπαρξη 2 πλοίων με μισή ώρα αναχώρησης δεν ωφελούσε σε τίποτα, ούτε μπορεί η δυναμική της γραμμής να συντηρήσει 2 Ε/Γ-Ο/Γ πλοία τον χειμώνα. Ήταν θέμα χρόνου η HSW να αποχωρήσει από τη γραμμή, όταν για παράδειγμα το περισσότερο καιρό η Seajets φόρτωνε τον χειμώνα από Σκιάθο για Βόλο 4 καρότσες (+τα φορτηγά)  και περίπου 20-25 ι.χ και το Σκιάθος 1-2 ι.χ. και 1 φορτηγό.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...