callme Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 wysiwid έχω την εντύπωση ότι είσαι ντόπιος στις Σποράδες και πήρα στα σοβαρά τα παραπάνω γραφόμενά σου για τα δρομολόγια της NEL . Εν τέλει δεν κουνιέται τίποτα από πλοία της NEL στις Σποράδες. Όπως πάντα έκαναν την αρπαχτή τους και έφυγαν. Για τον χειμώνα με τις παχιές αγελάδες έχεις καμιά πληροφορία αν θα υπάρχει πλοίο είτε από Βόλο είτε από Αγ. Κων/νο ή θα γυρίσουμε στην εποχή των καϊκιών;
wysiwid Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 (edited) ναι τελικα ειχατε δικαιο το αλκυονη την εκανε κανονικα! το παναγια παρου εφυγε προγραμματισμενα με παραταση στα δρομολογια του ειναι να επιστρεψει και καλα αρχες ιανουαριου για να κανει δρομολογια παρασκευη και κυριακη απο προς αγιο κωνσταντινο ... για να δουμε! το flying cat 5 εφυγε και αυτο? δυστυχως δεν εχω καμμια ενημερωση, το πιο πιθανο ειναι το καταμαραν και το εξπρες σκιαθο απο προς βολο , πρωινο καταμαραν απο σποραδες προς βολο , το εξπρες σκιαθος πρωι απο βολο και μεσημερι απο σκοπελο, και το ιπταμενο δελφινι οποτε δεν εχει αερα απο αγιο κωνσταντινο... Edited September 29, 2011 by proud_ionian quote
Orestis Posted September 30, 2011 Posted September 30, 2011 το παναγια παρου εφυγε προγραμματισμενα με παραταση στα δρομολογια του ειναι να επιστρεψει και καλα αρχες ιανουαριου για να κανει δρομολογια παρασκευη και κυριακη απο προς αγιο κωνσταντινο ... για να δουμε! Μπα σε καλό σου, γελάσαμε πρωί, πρωί…. Η αρπαχτή τελείωσε, καλό χειμώνα!!
callme Posted September 30, 2011 Posted September 30, 2011 Δελφίνι ; ποιο δελφίνι ; 31/10 τελειώνουν τα δελφίνια από Σποράδες μετά από 26 χρόνια. Απρίλης (Πάσχα του 1985) πρέπει να ήταν όταν πρωτοξεκινήσανε. Γεράσανε πια......
express skiathos Posted September 30, 2011 Posted September 30, 2011 το φλαινγκ ντολφιν 15 θα σταματησει τελος του χρονου,οπως εγινε περυσι με το 23.
express skiathos Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Από την 1η Νοεμβρίου διακόπτονται τα δρομολόγια από Άγιο Κωνσταντίνο και η μόνη επιλογή για όσους θέλουν να ταξιδέψουν νότια θα είναι ο Βόλος και μετά κτελ.
wysiwid Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 αν ισχυουν τα παρακατω... μιλαμε για haircut παντου ... κριμα γενικα κριμα Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρίας τα δρομολόγια θα έχουν ως εξής: ΔΕΥΤΕΡΑ: Βόλος – Σκιάθος – Γλώσσα (κοβει σκοπελο και αλοννησο) ΤΡΙΤΗ: Βόλος- Σκιάθος – Σκόπελος ( αλοννησο) ΤΕΤΑΡΤΗ: Βόλος – Σκιάθος – Γλώσσα ΠΕΜΠΤΗ: Βόλος – Σκιάθος – Γλώσσα – Σκόπελος – Αλόννησος ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Βόλος – Σκιάθος – Γλώσσα – Σκόπελος – Αλόννησος ΣΑΒΒΑΤΟ: Ακινησία (για πρωτη φορα μενουν χωρις πλοιο για μια ημερα) ΚΥΡΙΑΚΗ: Βόλος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος και στην επιστροφή θα περνάει από Γλώσσα. ( αρα οι σκοπελιτες θα πρεπει να κανουν σιγουρα το ταξιδι μεσω γλωσσας....διαφορετικα πιο το νοημα της διαδρομης) κοβεται και το δελφινι απο αγιο κωνσταντινο....
callme Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 μήπως έχει κανείς στοιχεία χειμερινής κίνησης στην γραμμή Αγίου Κων/νου αλλά και του Ε.ΣΚΙΑΘΟΣ στον ΒΟΛΟ ; Το λέω γιατί έχω την εντύπωση ότι κάπου 25-30 είναι ο μέσος όρος του Αγ.Κων/νου και γύρω στους 70-80 του Ε.ΣΚΙΑΘΟΣ για όλα τα λιμάνια με ποσοστό 80% υπέρ της ΣΚΙΑΘΟΥ. Αυτό σημαίνει πως αν τα δρομολόγια ήταν μόνο μέχρι Σκιάθο τότε ίσως να υπήρχε και σύνδεση με Αγ.Κων/νο. Αυτά όλα τα γράφω για να καταλάβουν μερικοί πως αν οι εισπράξεις από τα εισιτήρια δεν φτάνουν για μισθούς πληρωμάτων και πετρέλαια, μοιραία κάποια στιγμή τα καράβια δένουν και δρομολόγια δεν υπάρχουν. Πάρτε το χαμπάρι, ο κόσμος ήδη μένει άνεργος....λεφτά δεν περισσεύουν...ταξίδια για πλάκα δεν κάνει...η εποχή των καϊκιών είναι κοντά...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Οι διαφορές στα δρομολόγια του Εξπρές Σκιάθος είναι ότι τη Δευτέρα και την Τετάρτη δεν προσεγγίζει στη Σκόπελο και την Αλόννησο (τη Τετάρτη προσεγγίζει στη Γλώσσα που δεν προσέγγιζε πριν). Τη Πέμπτη δεν προσεγγίζει στη Γλώσσα. Τη Παρασκευή προσεγγίζει επιπλέον και στη Γλώσσα. Το Σάββατο δεν έχει καθόλου δρομολόγιο. Ενώ τη Κυριακή δεν προσεγγίζει στη Γλώσσα στο κατέβασμα. Ουσιαστικά την εβδομάδα έχει μείον μια προσέγγιση στη Σκιάθο, μείον τρεις προσεγγίσεις στη Σκόπελο, μείον δυο προσεγγίσεις στην Αλόννησο και έχει μισή παραπάνω προσέγγιση στη Γλώσσα Στα ταχύπλοα έχουμε μείον επτά δρομολόγια που έκανε με το δελφίνι από τον Άγιο Κωνσταντίνο (πρέπει να είναι η πρώτη φορά που δεν έχει καθόλου δρομολόγια από τον Άγιο Κωνσταντίνο το χειμώνα) ενώ από το Βόλο δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη συχνότητα των δρομολογίων.
giorgos_249 Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Ποιος έξυπνος πρότεινε να κοπεί το Σαββατιάτικο δρομολόγιο του Σκιάθος από το Βόλο ως το Μάιο; Και το ΣΑΣ το δέχτηκε......οτι χειροτερο για τους νησιωτες....Εδω στο Βόλο γινεται χαμος απο διαμαρτυριες παντως....Είναι άραγε γιατί δεν έχει κίνηση, ή για να αναγκάσει τον κόσμο να πάει με υδροπτέρυγα και να δώσει διπλάσιο εισιτήριο;
Orestis Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 (edited) Για να κόψουν ένα από τα 7 δρομολόγια του Εξπρές Σκιάθος φαντάζομαι πως θα ήταν αυτό με τη μικρότερη κίνηση. Όσο για το “χαμό από διαμαρτυρίρες" επειδή τα 14 δρομολόγια έγιναν 13, επέτρεψε μου να αμφιβάλω. Edited November 8, 2011 by Orestis
express skiathos Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Από τη στιγμή που η εταιρεία πήρε την απόφαση να κόψει δρομολόγιο του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ, η πιο λογική λύση ήταν να κοπεί αυτό του σαββάτου. Αν ήθελε να σπρώξει τον κόσμο στο φλαινγκ κατ, τότε θα έκοβε και μεσοβδόμαδα δρομολόγιο. Ο Άγιος τον χειμώνα έχει τελειώσει εδώ και καιρό. Μπορεί να γίνονταν ορισμένες αναλαμπές και να είχε καμμια φορά καλές πληρότητες, αλλά στα περισσότερα δρομολόγια η κίνηση ήταν κάτω του μετρίου και το χειρότερο, σε δρομολόγιο οι επιβάτες να είναι μονοψήφιοι.
express skiathos Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Τώρα που έφυγε το ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ 15 θα πέσει κόψιμο στα καλοκαιρινά δρομολογια της ΕΛΛΕΝΙΚ? Ή θα αυξήσει τα δρομολόγια των ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ? Αν και νομίζω ότι για το δεύτερο σενάριο θα χρειάζεται διπλό πλήρωμα στα γατάκια. Εγώ πιστεύω ή που θα ανεβάσει ένα ιπτάμενο από τον Σαρωνικό ή που θα αφήσει τον ΠΗΓΑΣΟ μόνο του το πρωί από τον Άγιο Κωνσταντίνο, όπως γινόταν και με το ΧΑΙΣΠΙΝΤ.
express skiathos Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 νέα τιμολόγια για τη γραμμή των σποράδων τόσο για τα ταχύπλοα όσο και για το εξπρές σκιάθος...με τις υγείες μας!!!!
Hellenic Spirit Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 υπήρξε κάποια αύξηση; για τι αύξηση μιλάμε ;
Nikos_Chania Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Πλέον δεν λογάται πουθενά μείωση τιμών...
express skiathos Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 παραμονή χριστουγέννων ταξίδεψα με το φλαινγκ κατ και πλήρωσα 34 ευρώ, ενω τώρα έχει 37,5 και το εξπρες σκιάθος από 20,5 ανέβηκε στα 23. οι τιμές αφορούν το δρομολόγιο βόλος-σκιάθος και αντίστροφα.
wysiwid Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 το καταμαραν βολο σκοπελο απο 43 ευρω στα 48... νομιζω οτι ειναι προτιμοτερο για 20 λεπτα πιο γρηγορα να εχουμε ενα συμβατικο πλοιο αντι για τα πανακριβα πλεον flying cat...μεγαλη αθξηση και σκεφτειτε το 2006 εχω εισητηριο με δελφινι αγιοσ σκοπελος με 26 ευρω...
Orestis Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Μήπως έχεις και καμιά απόδειξη από βενζινάδικο εκείνης της χρονιάς?
wysiwid Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 (edited) μηπως εχεις στοιχεια για την κερδοφορια της οικογενειας βαρδινογιαννη τοτε και σημερα? ειανι της ιδιας οικογενειας που εχουν και την hsw? η λαθος? http://el.wikipedia....%BB%CE%AC%CF%82 Στα 143,14 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη της Motor Oil στο εννεάμηνο 2011, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με το Reuters. Τα μεγέθη έλαβαν ώθηση από τις υψηλότερες τιμές πετρελαίου και τις εξαγωγές, που βοήθησαν να αντισταθμιστεί η χαμηλότερη ζήτηση για καύσιμα. Επίσης, ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών που τοποθετούσαν τα κέρδη στα 131,3 εκατ. ευρώ, βάσει δημοσκόπησης του Reuters. Ο όγκος παραγωγής εμφανίστηκε αυξημένος κατά 22% στους 7 εκατ. μετρικούς τόνους. Τα EBITDA του ομίλου σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 294,7 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για EBITDA της τάξης των 278,8 εκατ. ευρώ. δεν ξερω.. για συγκρινε μου εσενα τωρα με την τσεπη σου και πες μου αν σε σχεση με περσι ειχες αυξηση η μπηκες μεσα... σε περιοδο κρισης και αυξανομενα κερδη... δεν ξερω τι γινετε .. ολα να τα πληρωνει ο καταναλωτης... που ειναι η σχστη σχεση παροχης υπηρεσιων με τελικη τιμη? αποσταση σε μιλια η οτι αλλο? Πηγή:www.capital.gr η η Εκο οποια και αν προμηθευει τα πλοια δεν ξερω.. Αποτελέσματα Ομίλου – Εννεάμηνο 2011 Τα δημοσιευμένα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε €339εκ. (Εννεάμηνο 2010: €378εκ.) με τα Καθαρά Κέρδη στα €162εκ. (+25%) κυρίως λόγω καλύτερου ελέγχου εξόδων και αυξημένης συνεισφοράς των Συνδεδεμένων Επιχειρήσεων (€49εκ. έναντι €14εκ. το 2010). Το προσαρμοσμένο EBITDA, το οποίο εξαιρεί την επίπτωση της αποτίμησης των αποθεμάτων καθώς και άλλων μη λειτουργικών στοιχείων στα αποτελέσματα, διαμορφώθηκε στα €287εκ. (Εννεάμηνο 2010: €388εκ.), ενώ τα Προσαρμοσμένα Καθαρά Κέρδη στα €121εκ. (Εννεάμηνο 2010: €171εκ.) Edited January 27, 2012 by wysiwid
Orestis Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης του Σήφη (ΑΝΕΚ-HSW) δεν έχει ΚΑΜΙΑ επιχειρηματική σχέση με τη Motor Oil. Συνεπώς η παραπάνω συσχέτιση είναι εντελώς ατυχής. Ακόμα και να ήταν όμως δική του η εταιρεία, πάλι δεν θα καταλάβαινα το επιχείρημα σου.
wysiwid Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 δεν με ενδιαφερει ποιανου ειναι και τι βαθμο συγγενειας εχουν, (προφανως της ιδιας οικογενειας ειναι) γιαυτο και αναφερθηκα και στην εκο η σε οποια αλλη εταιρεια προμηθευει με καυσιμα την ακτοπλοια. το επιχειρημα μου ειναι οτι δεν μπορει την στιγμη που οι εταιρειες πετρελαιου εχουν κερδοφορια ακομη και σημερα να ακριβαινουν τα καυσιμα της ακτοπλοιας ως προμηθευτεςς (ειτε αμεσα ειτε εμμεσα) μετακυλωντας το κοστος στους καταναλωτες. δεν θα κρινω εγω κατι απλα το αναφερω οτι μου κανει εντυπωση το γεγονος οτι σε περιοδο που η χωρα δεχεται μια εσωτερικη υποτιμιση απο 15-30% σε νευραλγικους τομεις οπως ειναι οι μετακινησεις τα εξοδα να αυξανονται αντι να μειωνονται. θα ηθελα το κοστος της καθε ακτοπλοικης να εχει αμεση συναρτηση με την αποσταση απο την στερια, και αλλα κριτηρια αλλα τα κριτηρια αυτα να ειναι αντικειμενικα
MANOS79 Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης του Σήφη (ΑΝΕΚ-HSW) δεν έχει ΚΑΜΙΑ επιχειρηματική σχέση με τη Motor Oil. Συνεπώς η παραπάνω συσχέτιση είναι εντελώς ατυχής. Ακόμα και να ήταν όμως δική του η εταιρεία, πάλι δεν θα καταλάβαινα το επιχείρημα σου. Νομιζω εχει τα πρατηρια ΕΤΕΚΑ
wysiwid Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 (edited) να καλωσορισουμε το Αίολος ΙΙ: Αγ. Κωνσταντίνος – Σποράδες στην γραμμη μας και να του ευχηθουμε καλοταξιδο και καλες πληροτητες ερχεται σε μια δυσκολή χρονια και ελπιζω ολα τα πλοια και τα νησια να εχουν μια οσο τον δυνατον καλη σεζον, η κατασταση δυστυχως η οικονομικη ειναι τρομερα δυσκολη.. θα δειξει το πλοιο αυτο παλαιοτερα οταν κατασκευαζονταν ειχε ακουστει οτι θα ερχοταν στις σποραδες, αλλα τελευταια στιγμη η εταιρεια τοτε ειχε αλλαξει τα πλανα της απλα να επισημανω οτι το τελος ιουνιου ... που θα ερθει ... ειναι αρκετα αργα.. και ισως θα πρεπει να ερθει πιο νωρις, αλλιως μικραινουν πολυ την σεζον και για το πλοιο και για τα νησια, δεν ξερω ισως οι εταιρειες θελουν να δουν και θα περιμενουν για να κρινουν μηπως τα δρομολογησουν νωριτερα αλλα πρωτη φορα συμβαινει αυτο και σιγουρα λογο της κρισης το πλοιο εχει μεγαλυτερη δυνατοτητα για μεταφορα τοσο σε ατομα οσο και ιχ φορτηγα απο το παναγια παρου (που περσι αν και η γραμμη ειχε μειωση σε πολλα ταξιδια ηταν γεματο) και να επισημανω οτι θα ειναι το πιο συγχρονο πλοιο που θα εχει δρομολογηθει ποτε στις σποραδες καλες πληροτητες και παλι και καλοταξιδο Edited February 7, 2012 by wysiwid
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now