Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

 

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου τον Ιούνιο μετακινήθηκαν από το λιμάνι του Βόλου για Σποράδες 24.525 επιβάτες, 3.630 ΙΧ, 769 φορτηγά και 554 δίκυκλα.

Αντίστοιχα αποβιβάστηκαν στο λιμάνι 19.783 πολίτες, 2.549 ΙΧ, 771 φορτηγά, και 385 δίκυκλα.

Τον Ιούλιο ταξίδεψαν από τον Βόλο για Σποράδες 30.652 επιβάτες, 4.675 ΙΧ, 842 φορτηγά και 536 δίκυκλα. Αντίστοιχα αποβιβάστηκαν από τα πλοία στον Βόλο 29.005 επιβάτες, 4.137 ΙΧ, 822 φορτηγά και 425 δίκυκλα.

https://www.taxydromos.gr/magnesia/volos/1102679/koryfonetai-i-kinisi-sto-limani-sta-ypsi-oi-plirotites/
 

Από Βόλο εκτελούν δρομολόγια 

το Σουπερσταρ

το ιωλκός 

και το Ερατώ 

ένα δρομολόγιο την ημέρα συνήθως 

Το Ιωλκός Ιουνιο λίγα δρομολόγια

Posted (edited)

Μεσο όρο την ημέρα περίπου 400 επιβάτες , 75 ΙΧ και 13 φορτηγά ανα πλοιο για τον Ιούλιο.

αναχωρούσαν από Βόλο.

@NOMIKOS LINES στην γραμμή των Σποραδων εννοείς ότι κάνει τζίρο 6.000.000 το 2 μηνο Ιούνιο - Ιούλιο ;

Edited by cyclades_shipping
Posted

Μάλλον περισσότερο κάνει αλλά τελειως πρόχειρα ναι φίλε για τις σποραδες λέω και φαντάζομαι ο Αύγουστος θα είναι καλύτερος ακόμα εκτός απροόπτου. Όποτε όταν για 3 μήνες το καλοκαίρι σαν εταιρεία χτυπάς πάνω από 10.000.000 τζίρο για 3 νησιά με μέγιστη απόσταση τα 56 μίλια που είναι η Αλόννησος μόνο άσχημα δεν το λες.παιζει μπάλα μόνη της η seajets και από του χρόνου εάν καθιερωθεί από Μαντούδι το Ιωλκος θα γίνονται αξιοπρόσεκτα νούμερα και από Μαντούδι διότι άλλο ιωλκος άλλο Πρωτέας.

Posted

Δυστυχως δεν το γνωρίζω θα τα δούμε εν καιρώ 

Η Seajets προσανατολίζεται σε αλλο πλανο

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΒΟΛΟ

ΜΑΝΤΟΥΔΙ

ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ

ΒΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΛΗΜΝΟ ΧΙΟ ΛΕΣΒΟ

δεν ξερω με πιο συνδυασμό

Posted
5 hours ago, cyclades_shipping said:

η οποία Θεσσαλονίκη λογικά δεν θα ξανά επιδοτηθεί από την στιγμη που η Saos δήλωσε το Νήσος.

?

Μέχρι του χρόνου έχουμε ακόμα. Θα ακούσουμε και θα δούμε πάρα πολλά και απίστευτα. Αν όμως συμβεί κάτι τέτοιο μιλάμε για απότομη κατρακύλα και προσωπικά δεν την εμπιστεύομαι και τόσο την άλλη εταιρεία. Καταρχάς θα κάνω και δύο ερωτήσεις που νομίζω όλοι ξέρουν τις απαντήσεις.

1. Έχει άλλο ταχύπλοο για αντικατάσταση σε περίπτωση που χαλάσει το εν λόγω ταχύπλοο;

Απάντηση. Όχι! Η Seajets έχει. Έχει και βέβαια την εναλλακτική μέσω Βόλου ναυλώνοντας λεωφορεία από Θεσσαλονίκη.

2. Την ταχύτητα για να είναι σε  τρεις ώρες και κάτι στη Σκιάθο για παράδειγμα, την έχει το εν λόγω ταχύπλοο;

Απάντηση. Πάλι όχι εκτός και αν κάνω λάθος.  

  • 3 weeks later...
Posted

μέχρι 31/10 φαίνεται πως θα συνεχίσει στην γραμμή του Μαντουδίου το Αγιος Νεκταριος Αιγινας με δρομολόγια ανοιχτά για κρατήσεις, απο 1/10 κόβει το απογευματινό δρομολογιο.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
5 hours ago, cyclades_shipping said:

τα 2 συμβατικα πρέπει να κάλυψαν και με το παραπάνω την κινηση.

Γιαυτό αναφέραμε στο ιδιο σχόλιο οτι η εταιρία σκεφτετε  το ιωλκός να επικεντρωθεί στο Μαντούδι με περισσότερα δρομολογια απο εκει

 

7 hours ago, NOMIKOS LINES said:

αm. Για να δούμε. Για χειμώνα να φανταστώ το ποιο οικονομικό θα παραμείνει σωστα; 

Το Ιωλκός θα φυγει τελος του μηνα. Θα γινουν καποιες εργασίες στο πλοιο και θα βάλουν και κυλιομενες σκάλες . Οποτε εως τελος οκτ που γνωριζουμε θα ειναι το σουπερστάρ 

Edited by wysiwid
Posted

Από 1η Νοεμβρίου μένει μόνο το Ιωλκός στην γραμμή Βόλος - Σποράδες με προσέγγιση στο Μαντούδι 1 φορά την βδομάδα (Σάββατο)

Posted (edited)

Συνοπτικά τα δρομολόγια του θα είναι τα εξής:

Καθημερινά(εκτός Σαββάτου): Αναχώρηση από Βόλο στις 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή.

Σάββατο: Αναχώρηση από Βόλο στις 07:30 για Σκιάθο-Αγνώντα-Αλόννησο-Μαντούδι και επιστροφή.

Edited by polmyt
quote
Posted

Για το πρωινο από νησια μεσημέρι από Βόλο και φετος κανένα ενδιαφέρον ; 
 

έχει κανένας άλλος την πληροφορία ότι θα βάλει κυλιόμενες το Ιωλκός ;

Posted

Πώς θα τις βάλει? Όσοι έχουν μπει στο βαπόρι καταλαβαίνουν ότι είναι απίστευτα δύσκολο και θέλει πολύ κόψε ράψε το embarkation 

Posted

Μαύρο χειμώνα πάλι τα νησιά μεσημέρι από εκεί για βολο. Και όσοι αντέχουμε την ταλαιπωρία από κατηγιωργη και φέτος.

Posted

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το δελφίνι είναι ήδη γεματο για Κυριακή, Δευτερα και Τρίτη στο ενδονησιωτικο κομματι από Αλλονησο και Σκόπελο για Σκιαθο, απορώ πως και δεν έχει κάνει κάποια κίνηση δρομολόγησης κάποιου ταχύπλοου της (τύπου Express Jet) στο συγκεκριμένο δρομολογιο η Seajets..

Posted (edited)

Έτσι αν κάποιος θέλει να πάει Βόλο για γιατρό ή ραντεβού αυθημερόν από Αλοννησο και Σκόπελο δεν μπορεί .. και εγώ απορώ + επιπρόσθετα 300-400 άτομα πάνε με καραβάκια… από τα γραφεία 

Edited by polmyt
quote
Posted

Και μάλλον αυτή η μετακίνηση με τα τουριστικά ημερόπλοια δεν είναι και εντελώς νόμιμη, σωστά;

Εξηγούμαι....κατ' άρθρο 10 παρ. 2 περ. α' ν. 4926/2022, το οποίο έχει τίτλο "Όροι και προϋποθέσεις για τη δραστηριοποίηση επαγγελματικών τουριστικών ημερόπλοιων":

"Τα πλοία της παρ. 1 εκτελούν κυκλικούς πλόες μεταξύ λιμένων, όρμων και ακτών της Ελληνικής Επικράτειας, όπου το σημείο έναρξης του πλου ταυτίζεται με το σημείο τερματισμού του και αποτελεί το σημείο αρχικής επιβίβασης και οριστικής αποβίβασης των επιβατών, με δυνατότητα προέκτασης στην αλλοδαπή. Το θαλάσσιο ταξίδι εκτελείται βάσει προγράμματος, το οποίο έχει εκ των προτέρων καθοριστεί και δημοσιοποιηθεί, και έναντι ενιαίου εισιτηρίου, ατομικού ή ομαδικού".

Posted (edited)

Νομίζω το πουλάνε πακέτο αεροπλάνο διαμονή μεταφορά σαν εκδρομή 

φαντάζομαι και τα γραφεία θα εύχονταν να υπήρχε τακτικό συγκοινωνιακό έργο

 

Πάντως εν έτη 2024 είναι τριτοκοσμικό να μην γίνεται με αυτό το τρόπο η μεταφορά των επιβατών …

Έπρεπε η ακτοπλοΐα να έχει συνδέσεις 

Edited by wysiwid
Posted (edited)

Εν έτει 2001 (λίγο πριν το Σάμινα) τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα....βλ. πίνακα από δρομολόγια μιας τυχαίας Κυριακής της υψηλής σεζόν που έχω ακόμη αποθηκευμένα....
(το 2000 βέβαια ήταν χειρότερα, μόνο με Χαρούλα και Μακεδών)...
και τη δεκαετία του 1990 όλα (ενδοσποραδικά ποστάλια, μεγάλο καράβι Θεσσαλονίκης, υδροπτέρυγα), ήταν ασυγκρίτως καλύτερα.

Screenshot 2024-09-22 144701.jpg
 

αλλά ακόμη και λίγα χρόνια πίσω, που το Express Skiathos έκανε δεύτερο-απογευματινό  δρομολόγιο από Βόλο για νησιά, τα πράγματα ήταν καλύτερα.
Το game changer βέβαια είναι, μαζί με αυτά, το πρωινό ferry από νησιά για ηπειρωτική Ελλάδα...

Edited by PavlosA

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...